- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
čert vem píár, ale z jakého důvodu je tohle píár v rubrice Bydlení? A jak pán pozná, že jeho zákazníkovi je (v průměru) 35 let? Nebo vy snad k objednávce ledničky vyplňujete dotazník?
Budete se divit, ale pozná! Každý váš pohyb na internetu je monitorován tzv. co na internetu sledujete, kde nakupujete apod. Tyto data jsou vyhodnoceny a je vám nabízena cílená reklama dle vašeho věku, pohlaví, bydliště atd.
Jestli si dobře pamatuju, tak APEK kontaktuje sám od sebe různé shopy a nabízí jim, že pokud zaplatí nějakou částku, tak mu provedou "kontrolu" shopu. Potom Vám na stránky dovolí vložit jejich "Garanci". Samozřejmě věci se za ten rok, dva mohli změnit (pochybuji ). Jinak koukám, že nejsem jediný kdo tohle vnímá jako inzerci .
Pokud by byl takový článek v odborném periodiku, je vše v pořádku. Na zpravodajském serveru by toto mělo být označeno jako PR článek, protože jím je.
Musíte rozlišovat, zda tam prodávají obchodníci kteří se tím vlastně živí a nebo zda tam prodává vlastní Aukro. Aukro je jen prostředek, oni opravdu nic neprodávají. Jen ten prodej ostatním umožňují.
Tak jsem do toho overovace obchodu zadal par svych oblibenych. Vecinu nasel. Zadal jsem tam i aukro a to neznal. No tak tam asi nebudu nakupovat. Reklamu ma peknou, ale certifikovat se to ne.
Jswm zvedav, kdy tyhle PR clanky, schovane za rozjovory, začne proverovat nekdo z medialnich a marketingovych kruhu, respektive statnich uradu....tedy pokud i je uz Agrofert nekoupil.
Agrofert do toho nepleťte. Stačí mít IČO a někde se kdesi registrovat a dříve či později přijde za patřičný obnos sepsání a zveřejnění PR článku na nejčtenějších servech. Čím víc zaplatíte tím více článků. I nezávislý testík je v nabídce ....