- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celé je to jen o tom, jak vyzdvihnout výbornou práci architektů, kteří asi nemají moc zakázek a tak potřebují reklamu. V poslední době se to tu hemží články o bytech a domech se "zázračnou" architekturou od výborných architektů, často jde podle mě o vymyšlené příběhy, domy buď neexistují nebo jsou prázdné a na prodej. Někdy je dokonce vyloučená diskuse nad projektem, asi aby reklama neutrpěla. Přitom výhody i nevýhody některých řešeních by mohly být inspirací pro druhé.
Jak si někdo může koupit nějaký kosodélník..nebo jak se patvar te garsonky jmenuje ? V nějakém 150m2 bytě se to ztratí,ale tohle? Je remake Nástrah velkoměsta..
Text je poněkud zmatečný. Nejdřív věta: "Finální podoba bytu vzniká v těchto dnech a musím přiznat, že je to lepší, než jsem si dokázal představit."
A pak: "První kolaudace s vařením se už uskutečnila"
Proč nám nabízejí jen vizualizace a tvrdí, že právě vzniká finální podoba bytu a o kousek dál majitel mluví o proběhlé kolaudační párty? Prosím autora článku o vysvětlení. Děkuji.
Achjo. To je všecko jak přes kopírák. Takový trendový bydlení podle mainstream katalogu. Nic originálního, osobnost majitele nikde.
Až na to varné centrum v prostoru a "přes uličku" se dřezem se mi to moc líbí.
v půdoryse asi chybí vstupní dveře do bytu, ne?
Jinak pokud to odpovídá přáním klienta, tak je to OK - co se týká celkového vzhledu tak z vizualizací to působí příjemně, ale preferovala bych fotky z realizace Možná stačilo s pěním ódy na designery počkat až se byt dodělá, a pán si ověří jak se mu tam skutečně žijea celé by to působilo věrohodněji.
Kdo si dobrovolně koupí takhle pitomý byt, ten si ho zaslouží.
Jako reklama architektů Stach a Mečavy je to uděláno slušně.
Jako příběh realitního makléře o ničem.
Jako byt - to nevíme. Jsou to JEN vizualizace a papír snese všechno.