Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Reality pod lupou. Mladý pár marně hledá byt, skutečnost je tristní

S Veronikou a Vojtou, kteří si hledají bydlení v Praze, jsme navštívili deset bytů z dvaceti vytipovaných. Zatím největším problémem jsou nepravdivé informace v inzerátech, které se od skutečnosti liší. Přinášíme vám druhý díl seriálu Reality pod lupou, ve kterém pomáháme čtenářům s koupí bytu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sleva na kremaci

koukam na 3+1 v Praze za 2 mega

vsechno jsou to uz pred patnacti lety vybydlene spelunky, nechapu, kdo tam tedy bydli, ze jim nevadi ten umakart a linoleum. Predelani koupelny a zachodu se da zmaknout do 100 tisic, proc to do toho neinvestuji tech par slupek, aby to bylo atraktivnejsi. Ja se chci jako novy majitel uz jenom nastehovat a bydlet a ne mesic predelavat elektriku a delat novou sterku. Kdyz je nabizi jako ihned k nastehovani, tak jsou prazdne a tim padem je muzou predelavat, k sakru.

0/0
28.10.2012 17:19

Quick.

Re: koukam na 3+1 v Praze za 2 mega

Nemají těch pár šlupek....

+1/0
29.10.2012 8:11

koga

Něco mu uniklo<

bytů je hafo, pěkných, jenom hledat. Ale zřejmě mi uniklo,kolik za to chtěli dát. Jestli 1,5 mega za 3+1 tak ať se pak nediví. A že byt vypadá na fotkách lepší jak ve skutečnosti? To je tedy pěkný "podraz" :-)

+1/0
27.10.2012 22:55

www.mises.cz

No...

Tak když na fotce vidím tu super koupelnu, napadá mě, jestli chlapec není moc vybíravý ;-).

+1/0
26.10.2012 22:00

cenzore_zdar

jo byt v praze za 3 mice to je hitovka

ale jenom pro penezenku toho chudaka, ktery to koupi;-D

0/0
26.10.2012 19:05

hawkeye91

Železnice

Bydlím už sedm let vedle železnice v Pardubicích (cca 100m od nádraží), okna od ložnice otočená tam a nemůžu si vůbec na nic stěžovat. Větší problém je silnice...

0/0
26.10.2012 1:22

Antonin, topič

Re: Železnice

Babička bydlela cca 60m od železničního mostu a asi kilometr od nádraží, a když spala někde na samotě, tak se budila tím tichem :-)

0/0
26.10.2012 10:19

ketr

Re: Železnice

:-) njn, jednotvárný hluk z okolí typu doprava, horská bystřina, atd. po čase člověk vnímá jako pozadí a nemusí vůbec vadit.

ale když vám někdo buší a tříská do stropu (myslím tím to roztomilé cupitání dětských nožiček), tak to v  člověku probouzí instinkty Dextera...

+4/0
26.10.2012 15:13

henrietti

tedy

obytná kuchyň - 16 m2, ložnice pro 2 osoby - 12 m2 ...... to v klasickém panelákovém bytě má docela málokdo ... takový standart.

0/0
25.10.2012 14:45

Antonin, topič

---

V klasickém panelákovém bytě to tak mají všichni. Ty domy tak byly postaveny.

Samozřejmě můžete považovat běžnou kuchyň za obytnou, protože tam tata spí, a pak už vám to nesedí. Pokoj pro jednoho taky můžete mít obsazený pěti lidmi a pak to rovněž nesedí. A tak dále.

0/0
25.10.2012 15:50

anti-impy

malý byt?

říká se útulný!

před rozpadem? - rustikální ;-)

+3/0
25.10.2012 11:48

harcer

Proč hledá byt v Praze?

Když na Ostravsku může mít za 10kilo 3pokoják,smrad i nepřízposobivé a hlavně poloviční plat?8-o

0/0
24.10.2012 21:14

michal II

Loznice

Myslim, ze 9-10m bohate staci i pro dva a to i s velkou posteli. Jde o to, co se v loznici vsecko dela. Lidi tam maji spoustu skrini, pracovni kout a podobne. Pokud se tam jen spi tak je to v pohode. Dalsi vec je, ze v loznici se nema topit a stale vetrat, coz zas odporuje tomu aby se tam delalo cokoliv jineho krome spani. Teda samozrejme  krome toho dalsiho, co k spani patri:-)

0/0
23.10.2012 17:11

RAT

Re: Loznice

podle normy nestaci, loznice musi mit 8m2 pro jedno luzko/osobu, pro kazde dalsi luzko se pozaduji dalsi 4m2!

+2/0
24.10.2012 9:32

ketr

sousedi

ještě bych se zaměřil na to, kdo je sousedem. malí spratkové běhající a dupající celé dny na laminátové podlaze nad hlavou nebo neustále na sebe řvoucí pár v rozvodovém řízení za zdí ložnice - to jsou také chuťovky...

+2/0
23.10.2012 16:04

Antonin, topič

Re: sousedi

No, to ale při prohlídce nezjistíte, to musíte uplatit domovní drbny a stejně nemáte záruku, že ten příjemný tichý pán nad vámi náhle nezemře a jeho dědicové to nestřelí mladé rodině s dupajícími spratky.

0/0
24.10.2012 9:25

baru_d

Re: sousedi

co vám brání si pořídit samostatnej barák?

0/0
24.10.2012 12:12

Antonin, topič

Re: sousedi

To je dost blbá otázka pod článek o hledání bytu, nemyslíte?

0/0
24.10.2012 12:48

baru_d

Re: sousedi

nemyslím. Když hledáte byt, tak s největší pravděpodobností budete mít sousedy za zdí (stropem, podlahou......), takže s nějakým hlukem odvedle musíte počítat (ano jsou více schůdné a taky nesnesitelné). Nicméně pokud se sousedů chcete vyvarovat, musíte hledat něco úplně samostatného, kde budete jen vy a z toho mi vychází samostatný dům.

Byla to jen reakce na příspěvek - k těm spratkům a rozvádějícím se:-P

+1/0
24.10.2012 12:55

Antonin, topič

Re: sousedi

No tak to nebudete mít nad sebou, ale vedle sebe.

Já vám teda řeknu, co obvykle brání koupit si v Praze místo bytu samostatně stojcící dům: cena.

0/0
25.10.2012 11:08

baru_d

Re: sousedi

no, vedle vás vám asi nebudou vadit dupající děti (a myslím úplně samostatný domek, ne že máte společnou stěnu - nebo i více). A pokud vám brání cena, tak holt musíte bydlet jinde, kde je dům cenově dostupný nebo být v bytě a pak se s tím budete muset smířit. Někomu se to za celý život nestane, aby ho sousedi obtěžovali a jindy se vám to může změnit přestěhováním nebo prodejem a nic s tím neuděláte (jak to psal někdo výše)

0/0
25.10.2012 11:41

Antonin, topič

Re: sousedi

Nebudou dupat, ale řvát na zahradě, to si nevyberete ;-D

Já s takovými drobnostmi počítám, jinak bych musel  zalézt do zapadlé osamělé jeskyně. A jenom jsem tam pánovi psal, že sousedy si vybírá do okamžiku koupě, pak už si sousedé vybírají jeho :-)

+1/0
25.10.2012 12:05

ketr

Re: sousedi

:-)

0/0
26.10.2012 15:04

harcer

Re: sousedi

víš co je nejkrásnější probuzení;-D Když tě ráno pozdraví hnědý "dobré ráno sousede";-(

0/0
24.10.2012 21:19

Radek-334

Nemovitosti byly záměrně nafocené větší a vzdušnější.

Nedávno tady iDnes inzerovala specializovanou firmu na tvorbu realitních Potěmkinů a teď se pohoršuje...

+3/0
23.10.2012 14:06

Alanana

Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

postavit co chce a jeho kapsa unese. V opačném případě  ať bere to co je a nehledá něco na co nemá.

Každý nemůže bydlet v bytě 200m2 . R^R^R^

+1/0
23.10.2012 8:26

dino_na_idnes

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

No, já bych třeba byt 200m2 fakt nechtěl, nicméně bych nechtěl ani vstup do ložnice přes koupelnu, případně předsíň, v níž bych se ani neotočil, opravdu jsem tak náročný?

0/0
24.10.2012 8:21

RAT

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

ja zase jo a proto mam cca 250m2. ;-) Ale proc vam vadi vstup do loznice pres koupelnu? Stejne nez jdete spat, tak si vycistite zuby skocite na WC (mam ho stavebne oddeleny, ale je uvnitr mistnosti koupelna) nebo si date sprchu, stejne tak pred, nebo po sexu pouzijete bidet. Proc chodit do koupelny pres nejakou dalsi mistnost, to jako pres kuchyn, nebo obyvak, nebo se tam budu vecer stradovat pres detske pokoje? 8-o

+1/0
24.10.2012 9:39

Antonin, topič

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

No a nedává teda smysl chodit do koupelny přes ložnici, než naopak?

0/0
24.10.2012 12:49

RAT

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

no pokud mate jen jednu a nevadi vam, ze se vam pak deti v noci couraji kolem postele a rozsvicuji, aby videly na cestu, proc ne? :-/

0/0
25.10.2012 9:47

Antonin, topič

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

No já vám, řeknu, jak to bylo v bytě 2+1 ze třicátých let, který neměl 250 metrů: do koupelny se dalo jít jak z ložnice, tak z kuchyně. Vyřešeno všechno. Chodit do ložnice přes koupelnu je blbost.

0/0
25.10.2012 11:09

RAT

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

No jasne a pak se slo 50metru pres pavlac, protoze tam byla jenom jedna, stejne tak jeden kohoutek s vodou a u nej krafala tvoje mama, misto aby te drzela u uceni, pak bys tu nemusel jen zavistive prudit!

Blbost je si tu vylevat mindrak! :-/

0/0
25.10.2012 11:24

Antonin, topič

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

Tak to nedělej.

0/0
25.10.2012 12:06

RAT

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

ano mas pravdu, jeste nekde najdi nejaky muj prispevek, nebo nekoho

jineho ktery na mne reaguje, a zareaguj na nej nejakym "moudrem", nejni

nad fungovany nazor zabedneneho individua! :-P

0/0
25.10.2012 15:05

alabastr

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

Když chceš urážet za použití cizích slov, nestálo by za to v nich nemít chyby?? Jinak to vypadá dost trapně. A co se týče věci, chodit do ložnice přes koupelnu je skutečně blbost. Protože jak asi půjdeš z ložnice, když zrovna někdo bude v koupelně? Vy si doma nenecháváte ani kousek soukromí?

0/0
27.10.2012 19:35

RAT

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

pro nekoho chyba pro nekoho preklep, zij si ve svem bludu! Koupelny mame dve a zachody oddelene, stejne tak sprchovy kout. Hoste kdyz prespavaji, tak maji k dispozici byt 2+1 s koupelnou (vejminek pro rodice, kteri tam zatim nejsou). A soukromi na cisteni zubu? To nemyslis vazne, nebo vy mate doma rozpis, kdo kdy muze do koupelny a kvuli tomu vstavate o 2 hodiny driv, jen abys nevidel starou, jak si cisti zuby nebo se koupe a sex jenom po tme co? ;-D

0/0
29.10.2012 14:39

Antonin, topič

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

Však to časem poznáš sám.

0/0
29.10.2012 16:08

dino_na_idnes

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

No, osobně rozeznávám veřejné a soukromé zóny. Do té první spadá chodba, obývák, kuchyň či jídelna, do té druhé koupelna, záchod, ložnice, dětských pokoj a pracovna.

V soukromé zóně jsou místnosti, v nichž obvykle nechci být rušen jinými členy domácnosti a naopak nechci rušit je. Z tohoto důvodu bych nechtěl žít v bytě, v němž by některá z místnosti této zóny byla průchozí a nedalo se s tím nic dělat. A určitě bych nechtěl koupelnu (zvlášť kombinovanou se záchodem), přes niž by vedla jediná cesta do ložnice.

A abych odpověděl na Vaši otázku, tak ideální vchod do ložnice je pro mě z chodby, která slouží čistě pro přecházení z místnosti do místnosti, ale vlastně cokoliv z veřejné zóny mi přijde lepší než koupelna.

+1/0
24.10.2012 13:29

RAT

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

naprosto souhlasim, ale ta koupelna u loznice je z 95% jen pro nas dospele, decka tam jdou jen kdyz maji obsazeny oba dalsi zachody, nebo je druhy dyl ve vane a prvni se nechce jen sprchovat, zachody jsou samozreme zvlast mistnustky 2-4m2, jeden z hlavni chodby hlavne pro navstevy. Vstup pouze pres koupelnu jsem tak resil, protoze se mi nechtelo rozdelovat 14m kuchynskou linku do U vstupem do loznice. Loznice ma okna ze dvou stran (leve kridlo vily do U a z druhe strany linky je satna, ktera nejde umistit jinam, pak by loznice byla "dlouha nudle" a do koupelny bych musel pres KJO cca 25m okolo :-(. Kuchynojidelnoobyvak ma tvar "leziciho snehulaka" :-)  je z puvodni kuchyne, chodby, a dvou dalsich dvou pokoju.

0/0
25.10.2012 10:06

Antonin, topič

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

NJN, 250 metrů, čtrnáctimetrová linka, ale na architekta už nezbylo, co?

+1/0
25.10.2012 11:13

RAT

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

a na to si ve svem zamindrakovanem a zavistivem mozecku prisel jak?

0/0
25.10.2012 11:20

Antonin, topič

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

No, žádnej normální architekt by takovou prasárnu nenavrhnul.

0/0
25.10.2012 12:07

RAT

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

pochybuji, zes nakyho v zivote videl! Na nic vic, jak prudit na diskuzi se nezmuzes co? :-P

0/0
25.10.2012 14:22

Antonin, topič

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

a) pochybuješ špatně

b) pokud vás prudí, že říkám svůj názor, tak je mi vás líto

0/0
25.10.2012 14:40

jupikjupik

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

tak ses nám pochlubil, že ti "to" ještě jde, viď :)

0/0
25.10.2012 9:48

RAT

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

zakladni hygiena mi neprijde jako chlubeni, ale zrejme ti "to" nejde, nebo nemas s kym, ze si tu musis jalove vylevat mindrak. :-P

0/0
25.10.2012 10:18

Antonin, topič

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

Ale třeba nemá zprasenej byt, že by musel do ložnice přes kópelku.

P.S. většina lidí ví, na co je bidet. To jenom ti, kteří si ho užívají první týden, to musejí ostatním sdělovat.

0/0
25.10.2012 14:42

RAT

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

ano mas pravdu, jeste nekde najdi nejaky muj prispevek, nebo nekoho jineho ktery na mne reaguje, a zareaguj na nej nejakym "moudrem", nejni nad fungovany nazor zabedneneho individua! :-P

0/0
25.10.2012 15:04

Antonin, topič

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

;-D¨

"fungovany"

;-D

Boduješ!!!

;-D

0/0
25.10.2012 15:48

jupikjupik

Re: Pokud je člověk náročný a hlavně na to má - ať si nechá

taky ti rozumím. nechci, kdo to má uklízet. navíc tě to odnaučí pořádku, protože se tam víc věcí může pohodit a nevadí to .....

0/0
25.10.2012 9:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.