Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Manželé bydlí v dílnách místní průmyslovky. Vaří u svářečského ponku

Mladí manželé byli oba na začátku svých kariér a pracovali jako manažeři. Zároveň toužili po netradičním bydlení v dobré čtvrti Melbourne. Po dlouhém hledání koupili staré dílny místní střední průmyslové školy a předělali je na dva originální lofty. Ve větším bydlí a menší prodali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gamehoror

Ty plánky jsou mazec,

jen tam mohli vyznačit červeným křížkem kde je tresor.

0/−1
19.10.2012 0:50

pavel-v

no nevim

citace: "koupelna je zařízena jednoduše" ... no ani bych nečekla, že toho tam bude víc, ... co také?

.

A jinak? Co si budem povídat snobismus křížený s nepraktičností. Co třeba ten pracovní stůl, co má přední podélnou vspěru? Opravdu nevím jak u toho můžou pracovat. A ten výhůled z ulice hraničí s exhibicionismem.

0/−1
18.10.2012 20:28

jidany

Re: no nevim

nevím - nečekal - vzpěru - výhled :-P o čárkách nemluvě.....

+1/0
18.10.2012 22:38

dieuetdroit

to

je ale krasaV

+4/0
18.10.2012 17:04

nyny.

inu

mně se to jako barák líbí, zařízení bych z cca 60% měla jiné. Co se dispozice týče,tak ta je podivná, aby v celém obrovském baráku byla koupelna se záchodem jen v nejvyšším patře, a to v tom, kam se jen chodí spát, tak to není na bydlení (alespoň ať jsem pátrala jak chtěla, jsem wc prostě ani v přízemí ani v 1.patře nenašla). Hostinský pokoj v přízemí je vlastně postel v obrovské hale na haraburdí bez jakéhokoli soukromí, to přízemí je podle mého dost hrozné. Ale styl domu a ty terasy se mi moc líbí. Dodělat wc do ostatních pater , v přízemí pokoj pro hosty oddělit, vyházet půlku haraburd a dozařídit v trochu minimalizovanější podobě, jo....moc pěkný.

+1/−1
18.10.2012 15:30

jidany

Re: inu

no - já tedy nevím, ale vidím dvě další koupelny v přízemí, jedna z toho docela dost velká; a v obou je taky WC ;-)

+1/0
18.10.2012 20:19

pefben2

Ejhle

Jde to udělat moderně, aniž by to bylo studené jako kancl.... R^:-)R^

+3/0
18.10.2012 15:12

spatřil jsem kometu

Paráda

R^R^R^

+3/0
18.10.2012 15:07

Peťulák2

Fascinují mě ty hladce prosklené sprcháče

Kdo to kdy naleští tak, aby to nevypadalo pokapkovaně? Kdy má čas se s tím dělat?

0/−1
18.10.2012 13:25

roedor

Re: Fascinují mě ty hladce prosklené sprcháče

uklízečka?

0/−1
18.10.2012 14:36

ballek.daniel

Re: Fascinují mě ty hladce prosklené sprcháče

no, my to doma máme pořešené tak, že máte koupenou stěrku na okna..ne úplně nejlevnější a't to nějak vypadá a stírá a každý to po sprchování setře..je to otázka asi 10ti sekund a juchů..nemusím se nad tím trápit:)

+1/0
18.10.2012 15:03

jose.vomacka

Re: Fascinují mě ty hladce prosklené sprcháče

Takže co navrhujete? Sprchový kout a/ bez zástěny, b/ zástěna z plastu c/ závěs? Plast bude "pokapkovaný" také, ze závěsu je časem oslizlý humus a vlivem stoupání teplého vzduchu se lepí na nohy, pokud není kout extra prostorný. Takže sklo vychází pořád nejlépe.

+1/0
18.10.2012 15:06

La Tulipe

jednoznačně krásné,

aspoň pro mě jo

+5/0
18.10.2012 10:14

lu1

Re: jednoznačně krásné,

ano pro mě taky, ale fakt tam někdo bydlí? Vypadá to jak reklama na ticho :)

0/−1
18.10.2012 13:16

alčawirth

Diagnoza ?

Názorný příklad jak někteří lidé dokáží být úchylní ;-D

+2/0
18.10.2012 8:55

pedr64

Re: Diagnoza ?

při pohledu na satelitní šmoulodomky mě to napadá taktéž, toto je ale pěkná ukázka využítí loftu

+12/0
18.10.2012 9:39

bison beny

uzasne

VR^

+5/0
18.10.2012 8:50

vasek001

Za me minus

Desna prasarna, otlucene zdi na cihlu a ponk Rv:-P

+1/−1
18.10.2012 8:43

spatřil jsem kometu

Re: Za me minus

Co by jste si představoval. Rohovou sedačku namířenou na bednu a v rohu fikus?:-P

+2/0
18.10.2012 15:08

vasek001

Re: Za me minus

Mam dojem,ze vy ani autor a majitel objektu v zivote nezazili fabriku, jinak by si ji netahali do vlastniho domu. majitel zrejme vita hosty ve spinavych monterkach a svarecske zastere, a romanticke vecery s manzelkou prozivaji za svetla oblouku svarecske elektrody. Sorry, ale ja fabriku , dilny necham ve fabrice a doma chci mitopravdu neco jineho.... :-) obdivne komentare nekterych zen a devcat me take prekvapuji. Pul roku 12ky ve fabrice a budou rady, ze doma nemusi koukat na ponk a sede skrinky na prevlikani.

0/−1
18.10.2012 22:27

minutos007

Re: Za me minus

Vidíte, je to vše o pocitech. Vy z fabriky máte negativní pocity, majiteli to připadá pohodové. Proto tam bydlí on a nenutí tam bydlet vás. A tak je to v pořádku...

+1/0
19.10.2012 6:51

vasek001

Re: Za me minus

Mate pravdu, pokud se nekdo dobre citi v krematoriu klidne si predela barak z byvaleho krematoria a bude se tam citit dobre i s priznanym puvodnim vybavenim ...fantazii se meze nekladou :-)

+1/0
19.10.2012 11:35

veru 79

Paráda!!!

Stěhovala bych se TEĎ HNED!!! ;-)R^

+6/0
18.10.2012 8:43

edwin31

Televize,

pro Alexandra a Christopher Neumannovi není důležitá! Máte to pěkný R^

0/0
18.10.2012 8:24

fotrtom

rekonstrukce

bude asi mnohem finančně náročnější než výstavba jakéhokoliv slušného nového domu...takže za mne Rv -

0/−1
18.10.2012 6:28

minutos007

Re: rekonstrukce

Ano, to je velmi rozšířená představa, která je ne vždy pravdivá. Navíc toto není rekonstrukce, ale přestavba. U přestaveb je potřeba trochu víc přemýšlet při projektování a bývají náročnější na provedení , ale ne vždy nutně dražší. Zato mohou mít své přirozené kouzlo, které uměle nenavodíte.

+5/0
18.10.2012 6:48

Dark5

Re: rekonstrukce

Stavba na zelene louce je dneska spis levnejsi. Neresite zadny bourani a zadny znasilnovani puvodni stavby. Ve fazi projektu si uzpusobite misto pro instalace. I stavba muze bezet jednoduseji a ledacos se da pripravit v dilne.

Jinak vzhledem k industrialnimu charakteru budovy se jim to dost povedlo. Nektery doplnky jsou sice sileny, ale to se da vyhodit za par minut. Cely to teda muselo stat silenej balik, tak 20 mega minimalne jen za tu jejich cast. Neco asi pokryl prodej toho mensiho, ale i tak je zajimavy, ze normalni praci jako zamestnanec si v australii clovek muze vydelat takovyhle prachy. V CR ani takovej lepsi manazer nevytlaci bokem na barak 10-15M za celej zivot. ;-(

+1/−1
18.10.2012 11:28

jan.banos

Re: rekonstrukce

o tom to je. stačí mít peníze a k bydlení lze předělat v podstatě cokoliv.

0/0
18.10.2012 13:26

Peťulák2

Re: rekonstrukce

Já si na zelenou louku radši zasadím brambory, než abych je pak dávala do zbořeniště, protože jinde místo nebude.

+2/0
18.10.2012 13:27

jose.vomacka

Re: rekonstrukce

Už jsem to tu psal včera u článku s Ikeou a budu to tu psát klidně pokaždé, když někdo vyrukuje s tímto "argumentem", a to až do uzavření diskuse: u nás místo VŽDY bude. Hustota zalidnění je poměrně nízká - i kdyby si každá rodina postavila rodinný dům na pozemku 1000 m2, zabralo by to pouze cca 4 % z celkové plochy území. Kdyby si domy rodiny postavily tyto domy pouze na zemědělské půdě, potom by tímto způsobem "zničili" necelých 10 % této půdy.

Čísla: 1 rodina = 3 členové, počet obyvatel 10 milionů, rozloha ČR 79 000 km2, rozloha zemědělské půdy 35 000 km2.

0/−1
18.10.2012 16:21

jose.vomacka

Re: rekonstrukce

Počítejme dále! Ze zemědělské půdy je cca 2,5 mil ha orné půdy a 1 mil ha pastvin. Kdyby sloužily pastviny pouze pro chov krav a platila by průměrná úživnost 1 kráva na 1 ha, pastviny by snesly 1 milion dospělých krav, kdyby se neživily ničím jiným. Jedna kráva váží cca 350 kg + lze nadojit 10 l mléka každý den.

Výnosy orné půdy dle plodin jsou zde (http://www.agdmorkovice.cz/rostl.htm), přidám brambory - cca 25 t/ha.

Když to všechno sečteme: pokud by byly na pastvinách pouze krávy a na orné půdě z půlky pšenice a z půlky brambory, potom na každého člověka připadne na den 100 g hovězího, 1 litr mléka, 8,5 kg brambor a 3,5 kg pšenice.

Pokud si tedy každá rodina postaví dům na zemědělské půdě o rozloze 1000 m2 a ta se tak zmenší o 10 %, zůstane na jednoho člověka na den 90 g hovězího masa, 9 dcl mléka, 7,65 kg brambor a 3 kg pšenice. Čistým propočtem mi vychází, že kalorická hodnota těchto potravin je cca 70 tis. kJ na den.

0/0
18.10.2012 16:39

minutos007

Re: rekonstrukce

Ano, zelené louky takto pojaté může být dost. Jen je k tomu potřeba připočítat obslužné komunikace dostupnost a vzdálenost od takových nepodstatných drobností jako je obchod, lékař, pošta, zaměstnání a podobně...

A tak je někdy mnohem výhodnější přestavět nějaký objekt, než stavba na zelené louce uprostřed lesů...

+2/0
18.10.2012 17:45

jose.vomacka

Re: rekonstrukce

O občanské vybavenosti a vzdálenostech se nepřu - proto koneckonců také každý ten dům nemá a hustota obyvatel ve městech je daleko vyšší než hustota obyvatel na venkově. Jenom rozporuji tvrzení, že "kdyby si každý postavil dům, nebylo by za chvíli kde stavět". To prostě není pravda, stejně jako u výstavby právě té občanské vybavenosti. jediné, co může mít větší dopad, jsou průmyslové areály, ale to spíše svou ekologickou zátěží.

0/0
19.10.2012 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.