- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
si zaslouží, že použili na vozovku beton a ne ošizený asfalt. Tak je šance, že za 2 roky nebudou muset dělat nový povrch, protože by v něm byly koleje, že by tam mohl jezdit i vlak.
.... č.4 je hezká sbírka zmetků, doufám, že je někdy vyfotí spolu v pruhovaném.
Kdyby udržovali budovy a nástupiště tak nemuseli stavět nové. Každý kdo si postaví dům, tak se o něj stará. Jenže naše podniky ať bývalé ČSAD nebo ČSD se o majetek nestarali a tak se teď staví za těžké prachy. Kolik znáte domů v osobním vlastnictví z 1966, že by je majitelé zbourali? Tyto nové stavby dopadnou za 30 let stejně, jestli se nebudou udržovat.
Předně k žádné demolici budov nedošlo, předělává se akorát ten asfaltový plácek před nádražní budovou (na kterém zas pro změnu nebylo moc co k udržování). Nádražní budova (v majetku ČD) je netknutá, drahám se holt nechce investovat. Takže to tam bude vypadat jako v Sokolově - vedle moderního autobusového terminálu několik desítek let stará zaplivaná nádražní budova plná bezdomovců, čili výsledek bude takový polovičatý.
kolik odtamtud odjíždí současně autobusů? Dvacet? Třicet? Pak bych ten rozměr kol dokola chápal. Jinak je to zbytečně velké. Nemluvím o odstavných plochách, kde stojí busy, ale o délce nástupiště, která se jeví zbytečná.