Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rekonstrukce 2 + 1 v paneláku. Základ tvoří jeden velký kus nábytku

Udělat z malého bytu velký, který se může ještě dále měnit podle potřeby. Takový úkol čekal na architekta Michala Valerta ze studia VPA. Rekonstrukce panelákového 2 + 1 s plochou 51 metrů čtverečních musí totiž sloužit čtyřčlenné rodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lojza158

Pro dva lidi moc pěkný byt

Kdybych tak na něj měl peníze, přežil bych, že je to králíkárna:-P

0/0
2.9.2012 19:17

martinsuchy

Toho architekta...

...bych nechtěl ani zadarmo! Vždyť to je otřesné! To nemůže myslet vážně!

0/0
2.9.2012 19:09

Rubik1

knihovna

Jsem jediný, komu připadá ta policová knihovna mimořádně hnusná? Jinak nic proti tomu bytu.

+1/0
29.8.2012 19:48

Antonin, topič

Re: knihovna

Je naprosto "sprostá" a navíc je v ní binec. Ale jsou lidi, pro které je to známka intelektuálního zaměření uživatele, čili určitě se to někomu líbí.

0/0
29.8.2012 21:03

beth2

Re: knihovna

Máte mindráky ? Proč ten pohrdavý tón ? Pokud pro vás znamenají srovnané police měřítko hodnoty člověka a životní cíl je mi Vás líto.

+1/0
31.8.2012 21:02

Antonin, topič

Re: knihovna

Kde píšu, že pro mně znamenají srovnané police měřítko hodnoty člověka a životní cíl, osobo nechápavá.

Naučte se číst psaný text a až to zvládnete, tak se začněte učit chápat, co jste přečetl/a.

Až - jestli vůbec - toto zvládnete, můžete se mnou zkusit debatovat.

0/0
3.9.2012 11:51

beth2

Re: knihovna

Vadil mi Váš pohrdavý tón, kterým jste hodnotil. Ale .... je to Váš názor, Vaše hodnocení.

Moje reakce byla, uznávám, poněkud ostřejší. Invektiva z Vaší strany, týkající se mých intelektových schopností, Vám je jistě dostatečnou satisfakcí.

0/0
3.9.2012 17:37

Antonin, topič

Re: knihovna

Nevím, co je na tom pohrdavého. Police je "sprostá" - tedy "obyčejná." Je z obyčejného materiálu, obyčejně navržená a obyčejně zpracovaná. To, že je v z druhé strany skříň není podstatné. Je v ní brajgl, což je u intelektuálů běžné, protože nemají čas na uklízení a zároveň na hledání, kam co uklidili. Čili nejspíš nejsem až tak intelektuál, protože mně ten chaos hroutících se hromad papírů úplně neimponuje. Asi je to tím, že není můj, já totiž dělám hromady poněkud víc do boku se hroutící.

0/0
3.9.2012 22:07

MirekK1

Paráda!

Rekonstrukce pro život a pro lidi v bytě bydlící. Všechno promyšlené, účelné. Exhibice nápaditosti, nikoli "trendy" vybavení. Doufám, že pan architekt na základě tohoto článku získá hodně dalších zakázek. Má úcta R^

+4/0
29.8.2012 10:00

martinsuchy

Re: Paráda!

Já doufám, že nikoho dalšího nezíská, jelikož to je opravdu hnusné

0/0
2.9.2012 19:13

MikeKatz

No ni

V tomto bytě jsem několikrát byl. Řeší se mi opravdu líbí, jenom mi z obývacího pokoje do předsíně chybí dveře. Všechno je slyšet z chodbyByt působí velmi světle a otevřeně. Ložnice je řešena velmi prakticky. Obdivuji jak se staré dokázalo spojit s novým. Ke kuchyni toho moc neřeknu, protože osobně v žádné kuchyni netrávím moc času, až na to si něco vzít z ledničky. ;-) Co se týče toalety a koupelny, tak paráda. Líbí se mi hlavně to, že ráno, nebo večer potřebujete jen tak světlo, které by Vás moc neoslňovalo a díky průsvitu z koupelny to je super! Všechno je krásně funkční a co se barev týče. Ony na těch fotkách vypadají trochu jinak. :-) Pro mě palec R^, ale možná je to tím, že jsem tam byl.

+3/0
28.8.2012 21:47

mimetla

taková

multifunkční řešení se mi moc líbí, linka pod oknem me nadchla, myslela jsem že v panelaku nerealizovatelné! tedy tleskám.zrcadla take teši, také tak zvetsji svuj byt.Jedinou výtku mám k barvám, kdyz vsude lamino, radej v zemitých pritodnich tonech doplnené o skutečne prirodní  doplnky v kontrastu/a kdyz uz musím kriklave tak prave radej v doplncich a látkach.tam je zmena v budoucnu pak vzdy snazsi a levnejsi./Se záchranou nábytku po babi souhlasim.skoda ze se arcjtekt nesnazil zakomponovat do stavajiciho interieru - najít spojujíci prvek, látku, ...-Jen vyhodit ten obludný ubrus!:)R^

0/0
28.8.2012 20:46

Lanta 20O4

Zrcadlo,předsíňová stěna a a posuvný dveře - super

Vše ostatní - tragedie. Z tý knihovny bych utírat prach vážně nechtěl a z tý přemíry žlutý barvy mě bolí oči už jen při pohledu na fotky.  Je sice chválihodný, že se majitelka nechce vzdát starého nábytku po babičce, ale když už dělali rekonstrukci, pak s tím měli počítat a udělat to nějak stylově. Takhle se tam tluče moderna se starým nábytkem a celek vypadá jedním slovem - příšerně Rv

+1/0
28.8.2012 20:39

mamina2

Re: Zrcadlo,předsíňová stěna a a posuvný dveře - super

Vám se to tluče, mně se to právě libí. A hlavně se to asi líbi majitelům.

+3/0
29.8.2012 11:15

Alka-pone

Není to špatné

Není to špatné (pominu-li barevnost, která se mi těžce nelíbí ale každý má jiný vkus), jedinou výtku bych měla k pracovní ploše v kuchyni u mikrovlnky. Možná se mi to jen zdá, ale prostor mezi spodními a horními skříňkami mi přijde hodně malý, mám pocit, že bych se tam asi při krájení zeleniny bouchala hlavou o skříňku, kdykoliv bych se potřebovala trochu naklonit nad pracovní desku.

+1/0
28.8.2012 17:05

Peťulák2

Kdybych hledala dvě barvy, které k sobě absolutně nejdou

a člověku se z nich dělá mdlo... no smíchat teplou a studenou žlutou by mě fakt nenapadlo.

+1/0
28.8.2012 14:27

Lojza158

Re: Kdybych hledala dvě barvy, které k sobě absolutně nejdou

to jsem poněkud nepochopil. Můžeš to upřesnit?

0/0
28.8.2012 16:23

Antonin, topič

Re: Kdybych hledala dvě barvy, které k sobě absolutně nejdou

Ty dvě žluté na gigantické polici k sobě nejdou.

0/0
3.9.2012 11:54

mopr6

Poklona architektovi

protože udělat  z panelákové krcálku poměrně slušný atyp pro rodinu s dítětem dá fušku.

Když pominu barevnost v interiéru a vybavení nábytkem, nutno podotknout, že obří zrcadlo

a posuvné dveře výrazně zvětšily celý prostor bytu. Jediné veliké mínus dávám za dřez pod oknem.Rv

Z vlastní zkušenosti vím, že je to absolutně nepraktické. Denně myji okno !!Rv Pod oknem měla být

pouze pracovní plocha a dřez na druhé straně. Jako celek ale OK R^.

+3/0
28.8.2012 14:02

vsemocnycenzor

jupííí

další žluto - oranžovo - zelená příšera, ............................ Rv

+2/0
28.8.2012 13:57

Bígl

Vy žijete odtrženi od reality?

Nikdy mě nepřestanou fascinovat v této rubrice nevyžádané rady, jak to mají prodat, koupit něco většího, nejlépe domek za Prahou. Kdo má malé děti, ví, jak je důležité mít po ruce školky, školy, doktora, obchod, hřiště. Dobrá dostupnost toho všeho je v určité životní fázi důležitější než velké prostory. Za mě, super. Pohráli si s prostorem, který jim vyhovuje a asi nejspíš i vyhovuje jejich životnímu stylu. I když tety od vedle a z diskuze to vidí jinak.

+18/0
28.8.2012 12:20

Lojza158

Re: Vy žijete odtrženi od reality?

Nebo na větší prostě nemají. To je realita!

+3/0
28.8.2012 13:02

kocka007

Re: Vy žijete odtrženi od reality?

Take nechapu radoby-chytre rady nekterych diskutujicich - hlavne tech, co necetli clanek. V clanku je jasne napsane, proc rodina byt ma a co s nim hodla delat do budoucna. Jejich "strategii" a argumenty naprosto chapu a myslim, ze architekt splnil zadani na jednicku. Ja sama sice tolik barev nemusim, ale proti gustu, zadny disputat. Za mne rozhodne R^

+8/0
28.8.2012 13:28

Inkvizitor Johny

???

Co to je za kumbálek? Jako fakt nechápu, proč si někdo pro rodinu koupí takovou jeskyňku. Jako můžou si to tam zaflákávat skříněma co hrdlo ráčí, ale ten byt stejně nezvětší.

+1/0
28.8.2012 11:42

mladej.milionar

Re: ???

R^ holý nerozum

0/0
29.8.2012 8:32

afram

Povedené

Barvy sice nejsou podle mého vkusu ale jinak se mi ta rekonstrukce velmi líbí.

0/0
28.8.2012 11:05

evelines

barevne ohavne

vyhozene penize, i dispozice by sla vyresit mnohem lepe zrusenim chodbicky

0/0
28.8.2012 10:01

bkv

Re: barevne ohavne

A jak je právě v článku napsáno, rušit chodbičku právě nechtějí.

+2/0
28.8.2012 13:27

bobísekbobísek

hm

zajímalo mne kolik vložili do té rekonstrukce, kolik si vzali hypotéku, kolik museli vyplatit sourozence a jaká je prodejní cena bytu v paneláku,čili jestli ta celá námaha fakt stála za toV

+1/0
28.8.2012 9:58

Dark5

Re: hm

Presne...klidne za ty prachy mohli bydlet nekde na ubytovne...a to se vyplati. R^

+1/0
28.8.2012 11:42

Lojza158

Re: hm

Nebo pod mostem. Alespoň by byli zvyklí.

0/0
28.8.2012 13:04

Inkvizitor Johny

Re: hm

No samozřejmě, že je to kravina.

0/0
28.8.2012 11:42

Neumětel

"Udělat z malého bytu velký"

Už to je nesmysl. Malý byt zůstane malým bytem a NIKDO na tom nic nezmění. Když se někomu zdá malý, PROČ si ho, proboha, POŘIZUJE?

+2/0
28.8.2012 9:27

Pes na koze jel

Re:

třeba proto, že ho zdědil po babičce a časem si plánuje koupit větší :-P

+1/0
28.8.2012 9:28

Neumětel

Re:

A proto ho rekonstruuje, nasype do něj statisíce, které se mu ale v prodejní ceně nikdy nevrátí...

+2/0
28.8.2012 9:31

Pes na koze jel

Re:

No a?My jsme šli stejnou cestou dokud byli děti malé, byt jsme zrekosntruovali a po deseti letch se odstěhovali a není pravda, že rekonstrukce cenu bytu nezvedla

+3/0
28.8.2012 9:39

Spalovač šancí

Re:

Jestliže plánujete v bytě po významně dlouhou dobu žít, nemůžete do výsledného zisku počítat pouze rozdíl mezi zvýšenou prodejní cenou a výší investice do rekonstrukce. Máte totiž i dodatečný užitek z toho, že např. 5 let žijete v pěkném, moderním bytě a nikoliv ve staré "zdechlině". Musíte prostě posuzovat problém v širším souvislostech, nikoliv jenom "vynaložené-získané" peníze :-)

+14/0
28.8.2012 9:56

Dark5

Re:

Na krasu si uz dneska prece nikdo nehraje...dulezity je okamzity profit, maximalizovat zisk...ted a tady z toho vyzdimat co nejvic...:-P

Ale jinak je ta rekonstrukce celkem povedena, i kdyz nejsem priznvcem domaciho cirkusu a zabince. Jedine snad ten drez v rovine parapetu je ponekud neprakticky, ale tam to asi neslo udelat o moc chytreji. Pro 2 je to krasnej startovaci byt nebo smajchlkabinet. R^

0/0
28.8.2012 11:41

henrietti

Re:

..... jo, když mám velký zadek, tak ho mám velký taky ve všem ;-D

0/0
28.8.2012 10:48

mladej.milionar

hm

2+1 pro 4-člennou rodinu? 8-o To je pěkný zvěrstvo. Kdyby radši místo vyhozených pěněz za rekonstrukci byt prodali a koupili něco odpovídajícího. :-/ Chudáci děti.

+3/0
28.8.2012 9:25

Neumětel

Re: hm

Souhlas. Můj názor, je, že pro čtyřčlennou rodinu je málo i klasický panelákový 3+1. To není na bydlení, to je s bídou na přespávání.

.

Pokud chcete reagovat a nesouhlasit, zbytečně se namáháte. Mě nepřesvědčíte. Že je takových rodin hodně? To přece není argument na to, že je velikost bytu dostatečná. To je pouze konstatování stavu.

+2/0
28.8.2012 9:30

henrietti

Re: hm

no, vyrostla jsem se třemi sourozenci ve 2,5+1 a žádné následky to na žádném z nás nezanechalo ;-). Všichni máme VŠ a pracujeme ... zdraví jsme taky .... i psychicky ....... jooooooooo, rozmazlení a sobečtí .... to nejsme.

+5/0
28.8.2012 10:47

Dark5

Re: hm

Se podivejte jak za mlada zila generace dnesnich 50tniku. Kdyz nepocitam bolsevicke prisluhovace, tak povetsinou bydleli u rodicu nebo v 1+1 a byli radi...dneska jsou lidi rozmazleny az hanba...staci, aby museli jit 5 minut na zastavku MHD a uz kricej, jak je to strasidelny. :-P

+1/0
28.8.2012 11:44

Scarlett from Scottland

Re: hm

a nebo se uskrovní, děti pak jednou vypadnou a pro ně dva to bude byt ideální :-P

0/0
28.8.2012 9:30

mladej.milionar

Re: hm

a do 18-26 let budou odsouzeni k tomuto? 8-oRv Podle mě je 3+1 minimální hranice pro 2 dospělé a 1 dítě. Jakmile jsou děti 2, je třeba, aby každé mělo svůj pokoj.

+2/0
28.8.2012 10:01

Pes na koze jel

Re: hm

nov článku se jasně píše, že se plánují do většího bytu nebo domu

0/0
28.8.2012 10:03

mladej.milionar

Re: hm

tak už jsem to četl a stejně nechápu, proč se radši nenechali vyplatit oni a nevzali rovnou větší bydlení, když už stejně potřebovali hypo i na rekonstrukci a plánují děti.

+1/0
28.8.2012 10:10

Dark5

Re: hm

Zkuste se nechat vyplatit od nekoho, kdo ty prachy nema a nechce si brat uver. Az to dokazete, napiste o tom clanek na iHeute.cz...Vase rady si rad poslechnu.

+2/0
28.8.2012 18:18

henrietti

Re: hm

proč?

+1/0
28.8.2012 10:48

MirekK1

Re: hm

Když jste mladej milionář, tak je jasný, že na to máte  ;-D

0/0
29.8.2012 10:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.