- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chlapi tam stojí a ručně z toho zásobníku dávají cihly do mašiny
takový ruční automat
kamenné kostky jsou tam velmi drahé a tal je vše z cihel. Naštěstí tam málokdy mrzne a silnice se nemusí tolik solit, takže škody po zimě jsou v mezích. Jezdit ale na takové dlažbě pro pěší dvacetitunami ovšem nelze.
Už po několika letech tato dlažba vytváří vlny a důlky, kde se drží voda- potřebuje stálou údržbu.
není to bagřík, ani rypadlo, ani na něm není nic teleskopického.
Je to obyčejný nakladač
tak to nebudu opakovat, ale o cihly vážně nejde, jsou i silnice z cihel, ale vážně nejsou moc praktiické, tohle ostatně také na asfalt moc nemá, mezi domky to vypadá pěkně, to ano, ale hodí se to tak do obytné zóny, kde se jezdí do 20 km/h...
Vy jste někdy jel v obytné nebo pěší zóně 20 km/h? Já teda naposled při závěrečkách v AŠ
doplnena o fatalni neschopnost uplatnit selsky rozum ci zakladni zanlosti fyzyky pro ZS. Inu typicka novinarina ceskych pisalku.
PS: Strojove kladeni dlazby neni zadne novum, takze zda se jedna o klasickou betonovu zamkovou dlazbu ci jiny material jako jsou kostky ci cihly? je uplne jedno.
Na video jsem někde klikl náhodou už víc jak před rokem. A těch 400m čtverečních za jeden den?? To nemyslí redaktor vážně, že ne?
pošlete jako námět na ŘSD, možná ušetří na rekonstrukci D1 , mašina nebere všimné ....
autorka asi zrovna chybela na hodine fyziky, kdyz se to probiralo ;)