Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

SOUTĚŽ: Půdní byt zařídili za jeden den. Dodnes jim skvěle slouží

Dalším příspěvkem do naší soutěže o nejlepší podkroví je půdní byt v Praze. Majitelka přiznává, že stará půda nedaleko Veletržního paláce si našla její rodinu sama. "Zavolala mi kamarádka, že koupila velkou půdu a zda se o ni nechci podělit. Souhlasila jsem," popisuje začátek půdního bydlení čtenářka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ivuskli

Do soutěže

tomu chybí něco ....asi koule, jak říkal můj muž. To tam buď je, nebo není ;-) .

Jinak proč ne, prostor a světlo mají obyvatelé excelentní. Co se týká zařízení, moje sedmička vína to není, ale rozhodně se mi zdá toto chaotické veselí snesitelnější než jakákoli varianta krematoria. A bydlí zde normální rodina, neboť zde nemají žádné přistávací plochy a fialková světla pro ufony ;-) .

+3/0
26.6.2012 17:32

krub

české domácnosti

největší kámen úrazu českých domácností vidím v tom, že si tady každá ženská myslí, že má nejlepší cit a vkus na zařízení interiéru (čest vyjímkám). Samozřejmě, že je každého věc, v čem bydlí, ale podobné zpátečnitví a rádoby romantizující interiéry najdeme snad jen u německých důchodců. S vkusem jsou na tom hůř snad jen Rusáci a některé hollywoodské rychlohvězdy

+2/0
26.6.2012 17:02

krub

Re: české domácnosti

na druhou stranu jsem viděl daleko horší interiéry, tohle ještě docela jde

+1/0
26.6.2012 17:07

halaker

je to v pohode, spousta lidi bydli

v daleko horsich podminkach. Je to proste takova prehlidka masove prumernosti od ktere se nelze inspirovat a nijak nerozviji emoce a predstavivost, na druhou stranu pokud lide resi zakladni problemy jako je kde bydlet, co jist, jestli prijdou penize pristi tyden na ucet nebo jestli mohu koupit detem nove obleceni, tak je to bydeni naprosto primerene ....R^

+3/0
26.6.2012 16:46

krub

Re: je to v pohode, spousta lidi bydli

tak o tom žádná, ale jde o to, proč má někdo touhu přihlašovat podobné věci do soutěže

0/0
26.6.2012 16:49

halaker

Re: je to v pohode, spousta lidi bydli

protoze jsme ve svobodne spolecnosti, kde se takove souteze muze ucastnit na zaklade sveho rozhodnuti i bezdomovec s fotkou z podmostu. Je pak na porote, aby rozhodla kdo nejlepe splnil kriteria ... jinymi slovy to je i jeden z vyznamu techto soutezi - benchmarking - aby si ucastnici uvedomili, jak na tom jsou z pohledu ostatnich ....

+2/0
26.6.2012 17:01

krub

Re: je to v pohode, spousta lidi bydli

čakal jsou podbně oduševnělou odopvěď o svobodě

0/0
26.6.2012 17:03

mikril

Re: je to v pohode, spousta lidi bydli

myslíte, že tohle je soutěž pro V.I.P. , kterým vše zařídilo nějaké studio? To si myslím, že tu je po celý rok, kdy nám servírují monotónní bezduchý cimry.

+2/0
26.6.2012 20:39

krub

Re: je to v pohode, spousta lidi bydli

Mám spíš dojem, že právě toto je soutěž průměrnosti a  bezduchých cimer. A na to, aby někdo vnesl do svého interiéru alespoň špetku invence hodné do soutěže, tak nemusí být určitě VIP

0/0
26.6.2012 22:48

Lachenauerin

No jo,

nuda. Akorát ne v Brně, ale v Praze, no.

+1/0
26.6.2012 14:43

honda_mrkos_pajdusakova

Prostě úplně normální

být, resp. spíše nadstandart mezi tím, v čem většina národa bydlí. Žádný "vydyzajnovaný" nesmysly, který se sice krásně vyjímají na reklamních fotografiích, ale s bežným bydlením a životem nemají nic společnýho. Kritiky, kteří to nazývají chaosem, smetištěm apod. bych zkusila vyzvat, ať vyfotí svojí domácnost a pokud nebydlí v holé a prázdné garáži, tak zjistí, že jeich domov vypadá na fotografiích ještě daleko smetišťovitěji a chaotičtěji než tento v článku. Všechny ty časopisové reportáže o interiérech jsou jen potěmkinovské vesnice, žít se v tom nedá. Tohle je normální životný byt, krásný prostor, celkem jednoduše a vkusně zařízený a zabydlený.

+6/0
26.6.2012 14:14

krub

Re: Prostě úplně normální

o tom chaosu v bytě mluv za sebe. Nemám sebemenší potřebu ti ukazovat jak bydlím. Nevím, o jakých vydyzajnovaných interiérech mluvíš. Mám rád moderní (ne módní) interiéry, které jsou pro tebe studené (zřejmě). Ano a mám rád v bytě pořádek, nemusím se obklopovat spoustou věcí. K "zabydelní" mám na stěně vlatní fotky, pár solitérů a kytek. Klidně si tu svou přeplácanost obhajujte útulností. Mně je to úplně u pr....  Kritikem jsem jen pro to, že když se někdo do podobných soutěží přihlásí, tak bych očekával nějakou inspiraci, vychytávky, nápady, sladěnost... ne tuctové interiéry.

0/0
26.6.2012 16:22

krub

Re: Prostě úplně normální

nehledě na to, že spousta těch "vydyzajnovaných nesmyslů" (nevím přesně, co tím myslíš), ale vezmu-li v úvahu různé moderní prvky, které tady tobě podobní mudrcové vždy tak rádi kritizuji, že s běžným životem a bydlením nemají nic společného, tak se mi naopak osvědčily jako velmi praktické ;-)

0/0
26.6.2012 16:29

ewe7

takové

takové podivné smetiště

+3/0
26.6.2012 12:10

krub

aha

tak konečně vím, co spousta lidí považuje za útulné. Pro mě chaos a nic, čím bych se mohl jakkoliv inspirovat

+2/0
26.6.2012 12:09

petra.kam

Hezké a útulné

+2/0
26.6.2012 11:06

bobísekbobísek

hm to je vážné

co kout to televize, zařídila byt za jeden den.......no je to vidět.Rv

+1/0
26.6.2012 10:51

Slystall

*

Nedivím se, že to stihli za jeden den. Žádné vestavěné vychytávky, támhle stolek, támhle stůl jiné barvy a materiálu, támhle skříňka, police, opět každá jiný materiál a barva. Kuchyň taky v podobném duchu, díra na myčku, šup tam s ní, mikrovlnku na linku, odšťavňovač (nebo co to je) taky, hrc prc, minimum pracovního místa. Sedačka šílená, všude ty kočky, je vidět, že tam nebydlí chlap.

+4/0
26.6.2012 10:31

kocka007

Re: *

A kam by meli dat jinam mycku nez do diry na mycku? Nebo musi byt nutne vestavena (cili se stejnymi dvirky jako kuchyn)? Podle clanku to zarizovali v roce 2001, to byly takoveto mycky pomerne bezne (v CR nema pul naroda mycku dodnes). Aby se dal byt oznacit za pekny, tak v nem musi bydlet chlap?

+1/0
26.6.2012 14:10

Yanajedna

Re: *

Nic nezútulní domov tak, jako pánské fusky hozené přes sedačku!

+2/0
26.6.2012 14:13

kocka007

Re: *

Komentar o absenci muze v domacnosti jsem si vylozila podobne, proto se na to explicitne ptam ;-)

0/0
26.6.2012 14:37

Slystall

Re: *

Ponožky jsem na mysli neměla, ani žádný podobný "bordel", který chlap udělá. Jen jsem otřesená z té květinkové sedačky, plyšáků a sošek kočiček. Prostě je vidět, že v něm bydlí osamělá ženská. A to mi tam vadí. Nemám ráda tyhle růžovoučký ženský brlohy.

+2/0
26.6.2012 14:44

kocka007

Re: *

Kvetinovou sedacku take nemusim (to plati vseobecne pro kvetinove motivy), ale porad se mi to zda "normalni". Ze ma pani vystavene sosky kocek jeste neznamena, ze je osamela - treba jsou to darky od deti nebo pratel a neni jich tam zase takove mnozstvi, ze by to bylo nejak silene kycovite.

Pokud jste otresena z tohoto interieru, tak Vam doporucuji tyto stranky: http://www.nyx.cz/index.php?l=topic;id=19970

Pod pojmem "ruzovoucky zensky brloh" si predstavuji napr. prvni fotku na strane 3 pod nadpisem "A peklo pro dcerunku" ;-)

0/0
26.6.2012 15:43

Scarlett from Scottland

trošku chaos

ale docela příjemné

+3/0
26.6.2012 10:23

impresario ze smyrny

Re: trošku chaos

Souhlasím, na mě trošku moc věcí, ale pokud se tam cítí majitelka dobře, je to celkme útulné.

0/0
26.6.2012 13:34

klaunka

kuchyň - ochranná deska

Nevíte někdo, co má paní na mysli tou ochrannou deskou parket v kuchyni? Mám totiž stejný problém a ráda bych to vyřešila stejně.Díky

0/0
26.6.2012 9:33

_lu

Re: kuchyň - ochranná deska

podle mě ty průsvitný plastový desky, co prodávají v ikei pod kolečkovou židli... tipuju ale...

+2/0
26.6.2012 9:49

kukuricevpoli

za jeden den

verim, ze se da zaridit Ikeou za jeden den, ale daleko lepe nez je v tomto byte. Prijde mi vsechno nedomyslene, nedodelane a pritom ten byt je moc hezky (i kdyz taky nechapu podle nakresu jak to tam je doopravdy)

+1/0
26.6.2012 9:10

rade

Dispozice bytu?

Pois bytu, fotografie a nakonec ani plánek mi nějak vzájemně nesedí. Podle přiloženého plánku jsou v rekonstruované půdě dva byty: jeden byt kuchyň + pokoj, druhý byt velká obytná kuchyň + dva pokoje. Pokud jsou pak u fotografií popisky jako pracovna, pokoj pro hosty, kde spí tři příslušníci rodiny - tj. majitelka bytu a dcera a syn?

+1/0
26.6.2012 8:51

Bereniké

Re: Dispozice bytu?

Taky mi to přijde podivné, to vůbec nesedí. Jestli to není celé jeden byt s tím, že ta druhá kuchyňka s koupelnou patří k tomu pokoji pro hosty a vedle může být ta pracovna. Skoro sto metrů už je slušná plocha, ale na druhou stranu to by zas bylo pro takový byt málo.

+1/0
26.6.2012 8:54

Bereniké

Re: Dispozice bytu?

Nesedí ani počty oken, prý tam mají 4+1, na plánku jich je 6.

0/0
26.6.2012 8:58

DocMart

Re: Dispozice bytu?

Přátelé, všechno absolutně sedí - fotografie, půdorysný plánek. Musíte také číst popisky. U plánku je napsáno, že se jedná o dva byty. Tudíž žádných 6 oken v bytě, ale správně 4. Je tam jedna velká místnost s pohovkou a kuchyňským koutem, ze které je vstup do koupelny atd. Tam jsou 2 okna. Další místností je pracovna s jením oknem a další pokoj pro hosta s posledním oknem. Na plánku ten byt vlevo.

0/0
26.6.2012 9:55

rade

Re: Dispozice bytu?

No ano, to mi bylo jasné hned od začátku. že jde o obývací kuchyni a dva pokojíky.

Pproto jsem se ptala, kde ale spí ti tři členové rodiny )tj. matka a syn a dcera) ! Možná jeden v pracovně, jeden v pokoji pro hosta a jeden v obýváku, pokud tedy chtějí soukromí. No ale pak ty názvy místnosti jsou fakt divné. Budu ložnici, kde spím, nazývat pokojem pro hosta?

0/0
26.6.2012 10:35

Lumpíí i po banánu 8

Re: Dispozice bytu?

pak ale vůbec nesedí rozměry bytů, protože pův. měla mít půda 200m2, rozdělili si to tak, že jeden byt 100m2 a ten druhý je maličký = kam se ztratily metry ?

Navíc na plánku chybí vstup do místnosti s menší kuchyňkou

0/0
26.6.2012 10:39

Dark5

Re: Dispozice bytu?

Neco sezerou pricky a buh vi, nakolik je ten planek "presny". Driv se s tim nemazali a proste to nacrtali od ruky, protoze na stavebnich uradech nesedeli zbytecni urednici se zbytecnou funkci kontrolovat kazdou hovadinu. Stavebnictvi tehda fungovalo na bazi remesla a ne jako dneska na bazi presne skladacky, ke ktere je potreba vyplodit pul tuny pocmaranyho papiru hovadinama. A kupodivu tehdejsi veci funguji dodnes...ty dnesni po 15ti letech trpi. :-P

+1/0
26.6.2012 11:52

Bereniké

Re: Dispozice bytu?

Nesedí to. Na fotkách 3,4 a 6 je pokaždé nějaká postel nebo něco podobného a jedná se o různé  místnosti, přičemž v obýváku to evidentně focené není.  Ten plán bude asi nějaká původní představa, nakonec při realizaci se toho hodně změnilo, jinak si to nedokážu vysvětlit. Protože ty byty na plánu nejsou stejně veliké, čili to neodpovídá oněm 98m2, což by měla být cca polovina celého prostoru.

+1/0
26.6.2012 11:03

Lumpíí i po banánu 8

Re: Dispozice bytu?

navic ten obývák má stěnu hned za oknem (na plánku je tam ještě prostor), naflákali nudle (pracovna + pokoj pro hosty, proto potřebovali další střesšní okno)

ten plánek úplně zavádí a postrádá smysl

0/0
26.6.2012 11:17

Bereniké

Re: Dispozice bytu?

Jo, to vypadá, že posunuli příčku v obýváku blíž k oknu a ještě tam vmáčkli nudli pro hosty s tím střešním oknem. Nicméně mi i tak není jasné, kde mají pak místnost či místnosti děti, když pak je tam pracovna a to druhé by byla jedna ložnice.

0/0
26.6.2012 12:11

Dark5

Re: Dispozice bytu?

Me teda prijde, ze ten planek sedi skoro jak zadek na hrnci. Co mi nejde do hlavy je, jak je to s casti pudy od hrebene ke schodisti. Tam je na planku jeste prostor dobrych 150m2, ale treba je to uz moc nizky. Ale zase odkoupit jen jakousi cast pudy je taky velka zvlastnost.

0/0
26.6.2012 11:58

Bígl

Re: Dispozice bytu?

Dle mého, v půdorysu půdy není druhý byt zakreslen.

0/0
26.6.2012 11:43

jidany

arkýř x vikýř

paní nebo autor článku si zcela evidentně plete pojmy arkýř a vikýř! arkýřová okna ten byt věru nemá .....

ve fotogalerii trochu nechápu smysl uveřejnění fotografií 7, 8 a 9 ......

+3/0
26.6.2012 7:50

_lu

Re: arkýř x vikýř

hej! je to pravda, ale za tohle nám tu zrušej diskusi!!! minule jsem psal, že si autorka článku spletla funkcionalismus s kýčem u článku jednoho pana podnikatele a bylo po diskusi:-)

0/0
26.6.2012 9:52

jidany

Re: arkýř x vikýř

;-)R^

+1/0
26.6.2012 11:07

Dark5

Re: arkýř x vikýř

A ja jsem si rikal, kam mizej diskuze o nejakym naprosto beznym bydleni...

Nastesti nedavno zpackany nadpis clanku o Opelu tam jako memento visel i nadale.

+1/0
26.6.2012 11:56

losz

Re: arkýř x vikýř

Fotografie č. 7 možná odkazuje na majitelku bytu ;-)

Marie Formáčková ?

0/0
26.6.2012 22:38

jidany

Re: arkýř x vikýř

taky mi to tak připadalo - nebo má majitelka velmi omezený čtenářský vkus ;-)

0/0
27.6.2012 6:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.