Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opuštěné město Julesa Verna aneb jak vypadá ticho nad Kladnem

Je to unikát. Geografický střed největšího města Středočeského kraje tvoří rumiště v místě bývalé vlakové koleje. Tak dopadlo Kladno, jehož čtvrtinu plochy zabírá území bývalé Poldovky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirka696969

Poldi a svět

Během cest po světě mě překvapilo, že mnoho technicky zaměřených lidí např. v Íránu si při vyslovení jména naší země vybaví právě Poldi. Prý se tam o Poldi učí i studenti na univerzitách, netuší však, že už je to minulost...

0/0
9.4.2012 12:17

pingu1

..az nekdy pojedete do Parize

..odskocte si do Völklingen , Weltkulturerbe...;-)  tak se chova kulturni narod ke svym pokladum...;-O

0/0
8.4.2012 11:10

cernobila_televize

Re: ..az nekdy pojedete do Parize

to je v Saarbrückenu ne? Ale to uz je prohlaseno za pamatku UNESCO, poldi neni.

0/0
8.4.2012 20:57

pingu1

Re: ..az nekdy pojedete do Parize

..jo , je to kousek vod Saarbrügge ;-)  a je to chraneny,protoze to nikdo nerozkrad...

0/0
9.4.2012 14:54

TomasZa

Poldovky je škoda

Každé takovéhle zavřen továrny je škoda, ale tragédie to opravdu není. V dnešní době jsou v kurzu úplně jiné profese a prostě tento průmysl moc peněz nepřinese. Kdyby tam dnes stála jedna IT firma s 20 zaměstnanci, tak vydělají více než by v dnešní době vydělala Poldovka.

0/0
8.4.2012 10:02

B_B_Lobo

na celý ocelářký průmysl

bych se rád zeptal zdejších odborníků, kde se u nás těží železná ruda? a zdali po pádu RVHP bylo možné takto dále pokračovat v průmyslu, pro který jsme neměli základní suroviny. ostatně takto dopadly téměř veškeré železárny (a na ně navazující těžké průmysly) jak na východ, tak hlavně na západ od nás (v rámci evropy).

+1/0
8.4.2012 9:24

Patolog

Re: na celý ocelářký průmysl

Na jednu stranu máš pravdu. Na druhou v současné době vidíme, kam vede vize přeměny ekonomiky z výrobní na ekonomiku služeb. Tím, že si vzájemě budeme stříhat vlasy, přezouvat auta, nebo stavět domy, tím opravdu naše společnost nezbohatne. Německo je zářný příklad, jak průmysl přináší bohatsví. Oni mají pět automobilek osobních, dvě nákladní, umí vyrobit kombajny, traktory, motorové pily, křovinořezy, atd, atd. Co z toho umí Češi????? A podle toho to tu taky tak vypadá.

+1/0
8.4.2012 18:00

karlík X

Re: na celý ocelářký průmysl

naprosto přesně Patologu, zničena celá zem, vše nás dohoní a bude ohromný průšvih. Souhlasím s tebou!!!R^

0/0
10.4.2012 0:49

taktaktak

Zrušením

Zrušením zbrojního průmyslu,který vybudovali naši předkové protože pochopili,že oděvní průmysl nás neuživí se podařilo naší zem dohnat k masové nezaměstnanosti a k minimální prosperitě.Proto zanikly desetitisíce pracovních míst a zůstaly jen trosky po budování průmyslu lidí z první republiky a nejen té doby,ale i doby před ní.To,že jsme dobrovolně přenechali trhy vyspělým zemím je neodpustitelný trest,který se už asi nikdy nepodaří napravit.Proto jsme se stali a jsme levnou montovnou v Evropě a z těžkého průmyslu,který živil lidi a k tomu se učili a připravovaly generace najednou nemají uplatnění,které ve vysělých zemích tak schází,protože naučit lidi není zrovná levná záležitost zůstalo torzo.

0/0
8.4.2012 8:54

tuneldedek2

Re: Zrušením

který konkurence schopná zbrojní průmysl byl zrušen a kdo ho zrušil?

+1/0
8.4.2012 9:06

taktaktak

Re: Zrušením

Zbroní průmysl hlavně na Slovensku pro který vyráběly hutě po celé zemi.Jinak ho zeušil velký humanista,který prohlašoval,že budeme místo zbraní vyrábět stavební stroje.Chce to jen trochu si pamatovat z období po r.89 kam se veškerý vývoj ubíral a kdo vše ve prospěch jiných zemí toto razil.

0/0
8.4.2012 9:15

Cislo 2

Re: Zrušením

Ŕíkal jsem si, kdo tomu nesmyslu ještě dnes věří. A vida nostalgie po mládí a víra umírá poslední. To, že příjmce zbrojní techniky uhradili v průměru každý pátý tank nebo bojové vozidlo, už se nebere v potaz.

+1/0
8.4.2012 9:35

tuneldedek2

Re: Zrušením

aha, takže to jsou jen vaše představy, nic konkrétního a ještě k tomu vyjmenováváte Slovensko, ale v příspěvku jste mluvi o ČR /pominu to, že slováci nevyráběli nic konkurenceschopného a dodnes fungují zbytky těch neefektivních zaostalých socialistických firem, které se podařilo restrukturalizovat/

0/0
8.4.2012 12:26

cmelaaak

Re: Zrušením

říkejte si stále: mlčeti zlato!

0/0
8.4.2012 13:38

taktaktak

Re: Zrušením

Jak vidno tak se tím pravidlem řídite???????

0/0
9.4.2012 17:55

chrobaktruhlik

Re: Zrušením

jak konkurence schopné zbraně to byli ukázala hned první válka v Zálivu ...

0/0
8.4.2012 13:55

cernobila_televize

Re: Zrušením

tak je celkem nekorektni srovnavat tanky s rozdilem min 15 let vyvoje, bez letecke ochrany atd. I kdyz my taky mame jeste T-72, tak jsou modernizovane. T-34 byla taky trabant v porovnani s nemeckymi, ale bylo jich hodne a vzdusnou prevahu nemela zadna strana...

0/0
8.4.2012 21:02

taktaktak

Re: Zrušením

Myslíte zbraně,které pomohly Izraeli při prvním střetu s arabskou zemí a ten střet vyhrálí?I když nevěříte,ale prodávaly se a těžký průmysl byl na výši,který zaměstnával i podporné obory a dával lidem mzdu a ne podporu.

0/0
9.4.2012 17:53

Micheel

Děkujeme pane odborníku Klausi

Děkujeme za vytunelovaný a zničený průmysl, za rozkradenou zemi. Děkujeme za vaše amatérsko ekonomické pokusy, které vedly k totálnímu rozvratu a zničení českých podniků se stoletou tradicí. Děkujeme, že jste umožnil vznik nenažraných kmotrů, kteří pod křídly vašeho dítěte ODS rozkrádají a tunelují tuto zemi. Opravdu, děkujeme.

+1/0
7.4.2012 22:23

computer

Re: Děkujeme pane odborníku Klausi

Bohužel Klaus není sám, hrobníkem českého průmyslu byl pan ministr Dlouhý. Poldi je jen zlomek jeho úspěchů. Ten, který zase poučuje, jako se co má dělat správně.

0/0
8.4.2012 1:12

uspěšný a krásný pravičák

Požaduji okamžité zhasnutí světel

a ono vše se ihned vyřeší samo, tržně. Stačí že se vykašleme na zákony a morálku, které jsou stejně jen bolševickým přežitkem.

+4/0
7.4.2012 17:02

tuneldedek2

Re: Požaduji okamžité zhasnutí světel

zklamu vás levicový fanatiku, revoluce jsou vaší doménou, kapitalismus a tržní hospodářství je založeno na poctivosti, pracovitosti a charakteru, levicový fanatismus na populismu, politkaření a kradení, kapitalismus je jediným zřízením, které lidme přineslo prosperitu, blahobyt, svobodu a zrušení tříd, jen zavszpmínejte jek v dobe socialistické rovnosti zde byla třída komunistů a estébáků, pro které neplatili zákony a nikdo s tím nemohl nic dělat, natož o tom psát !!!!!!

+4/0
7.4.2012 17:08

uspěšný a krásný pravičák

Re: Požaduji okamžité zhasnutí světel

já nerozuměla vaše mluva vy komunista který chtěla omezovat svoboda

+2/0
7.4.2012 17:13

tuneldedek2

Re: Požaduji okamžité zhasnutí světel

PS: v ČR nikdy nebyl kapitalismus ani tržní hospodářství, zde je postsocialismus, vlády bývalých komunistických StB/KGB mafií !!!!!!

+3/0
7.4.2012 17:10

hradnituneldedek

ZÁKONY A MORÁLKA BOLŠEVICKÝM PŘEŽITKEM :) :) :)

to to je snad diagnóza a ne názro, kterou morálku myslíte, morálku kradení, udávání, vraždění, zákony zakazující svobodně vyjadřovat názory, cestovat, nebo ty o třístupňové cenzuře, aby se ven nedostalo nikdy nic co nechceme !!!!!!

+2/0
7.4.2012 17:24

uspěšný a krásný pravičák

Re: ZÁKONY A MORÁLKA BOLŠEVICKÝM PŘEŽITKEM :) :) :)

Prosím přestaňte zde vychvalovat váš komunismus zákonů a morálek které omezují svobodu. Svoboda to je jediná hodnota ne nějaké vaše papíry a prázdné fráze. Co škodí svobodě je komunismus. Rozumíte tomu komunisto ?

0/0
7.4.2012 17:28

certik_bertik

tak

je ale fůra železa hernajs ještě

+1/0
7.4.2012 15:18

Stanley68

Ankgor Wat

skoro... :-)

0/0
7.4.2012 14:17

hradnituneldedek

SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

těžký prmysl, na který jsou orientované hlavně rozvojové malé státy, který ničí životní prostředí, je dobře, že TO SKONČILO, ale mělo to skončit jinak, než vytunelováním FAVORITA KALUSE STEHLÍKA

+4/0
7.4.2012 12:30

DlouhousekLihoslav

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

s tim tezkym prumyslem to tak neni. je dobre ho mit i ve vyspelych zemich (konec koncu v nich i je). duvod je docela jednoduchy, vsechno zlikvidujete, vsechno zacnete kupovat od "cinanu" a jste naprosto nadherne vydiratelni. navic jde vyrabet celkem ciste a se ziskem

+1/0
7.4.2012 12:40

hradnituneldedek

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

nikdy nejste vydíratelní u snadno obnovitelných technologiích a oborech, což je tento případ, vydíratelní jsem např. ropou, díky kritice USA hlupáky, rostou arabákům křidélka, když je měli těžce pod palcem, ropa byla 100x levnější, můžeme si za to s levicovými pseudohumanistickými názory

+1/0
7.4.2012 13:09

DlouhousekLihoslav

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

postaveni ocelaren neni snadno obnovitelna zalezitost, rok, dva, tri na to padnou. k tomu potrebujete kvalitni pracovni silu a odborniky, kteri se zanikem odvetvi samozrejme zmizi

svet kde se venujeme pouze sluzbam protoze na nas nekdo bude delat je velmi nebezpecna vize budoucnosti. jednak protoze se staneme zavisli a nic realneho nebudeme vytvaret a hlavne protoze v jedne chvili budou chtit takto delat i "ti druzi, ti nasi otroci" a pak najednou mate drasticky skok cen a marne pokusy o navrat k prumyslu davno zrusenemu.

neni dobre na tom stavet hospodarstvi, ale neni dobre to totalne vypustit

a s tou ropou nevite o cem mluvite

+9/0
7.4.2012 14:08

mim7

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

Proč marné pokusy? Vše je v kapitalismu otázkou poptávky a nabídky. A když "otroci" přestanou dodávat za přijatelné ceny, prostě se tomu zdejší trh přizpůsobí.

+2/0
7.4.2012 14:50

DlouhousekLihoslav

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

Volnětržní nesmysl. Ocel je jen s mírnou nadsázkou podobně důležitá jako voda. A nejde ji ze dne na den nahradit. Tržní přizpůsobení znamená kolaps hospodářství. Liberálové mi připomínají trošku rostliny, čekají na srp či kosu protože to prostě přijde a nemá smysl nic řešit. Pasivita to byl vždy nepřítel lidského rozvoje.

+3/0
7.4.2012 15:15

mim7

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

Jo, centrální plánování je lepší - velkovýroba oceli pro Sovětský svaz a rudá záře na Kladnem, to je ta jediná správná cesta. :-)

+2/0
7.4.2012 15:37

mim7

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

Plus samozřejmě k pecím nahnat liberály a všelijaké podvratné živly, co to nechtějí pochopit.

0/0
7.4.2012 15:39

Orwell2008

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

Byls v  Německu jenom tak namatkou?Viděls tamni ocelarny?Dělaji tam podle tebe nahnani buržoové?Němci jsou chytřejši než brouci pytlíci v ČECHACH a hlavně tam nikdy o strategickych zaležitostech nerozhodovali lidi uplně odtrženi od reality a bez jakekoliv praxe,lidi co v životě nepracovali - praci myslim samozřejmě i řizeni něčeho co ma nějaky finalni vystup v podobě produktu,nikoliv řizeni poradenskeho orgánu který radi poradcům,sezeni v prognostickem ůřadě a podobně.

0/0
8.4.2012 8:29

DlouhousekLihoslav

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

komicke je jak ultraliberalove nechapou ze nejsou jen oni a komunisti. je to nejaka deformace z detstvi kdy proste neprestali verit na pohadky kde byly pouze dve strany. proto podobne jako komunisti veri na utopii a cerno bily svet

+4/0
7.4.2012 16:01

hradnituneldedek

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

nevíte o čem mluvíte, spíše studium než silné řeči by vám prospěli

0/0
7.4.2012 16:55

DlouhousekLihoslav

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

vy se svym pravopisem nepiste jinym neco o studiu (jo ja vim disgrafik dislektik diskalkul disinteligent ;-D)

0/0
7.4.2012 16:59

per strepo

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

chybí mu tam čárka. a? ty se nauč interpunkci, ty "disgrafiku".

0/0
7.4.2012 18:25

DlouhousekLihoslav

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

aha ty taky neumis cesky. ok hlavne mne vycitej formu. forma je v porovnani s hrubkami naprosta banalita ;-D

0/0
7.4.2012 18:33

per strepo

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

mluv k věci a nehoň si triko.

0/0
7.4.2012 18:33

DlouhousekLihoslav

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

mluvim stejne k veci jako ty. ty fakt vidis u nej jen jako chybu carku ?

0/0
7.4.2012 18:35

per strepo

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

přinejmenším se píše dysgrafik, ne disgrafik. a ano, jinou chybu nevidím. jestli myslíš ten neohrabaný slovosled, tak ten mi vážně nevadí.

0/0
7.4.2012 18:38

DlouhousekLihoslav

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

tak dokonc zs a douc se neco o tom ze prisudek by se mel svou podobou prizpusobit podmetu

0/0
7.4.2012 18:41

per strepo

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

podívej se jak píšeš ty, a potom kritizuj. proti tobě je to profi spisovatel. a koumat v diskuzích shodu podnětu s přísudkem? LOL! ale egu neporučíš, to chápu.

0/0
7.4.2012 18:44

DlouhousekLihoslav

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

skvely furt ti to nedochazi tak zacnes cupovat do mne ;-D no jo proste nemas dokoncenou zakladku proto netusis od zacatku o cem pisu. mozna ti to pecujici lekar (a nebo kdokoliv kdo na rozdil od tebe zs ukoncil) prozradi ;-D

0/0
7.4.2012 18:46

per strepo

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

ty jsi jako malé dítě. co máš pořád s tou základkou? podle toho jak píšeš se nejspíš nemůžeš dočkat, až tam konečně nastoupíš (všechna čest, v tak nízkém věku psát komentáře do diskuzí). ale stejně se příště víc snaž, moc mě nebaví to po tobě pořád luštit. :)

0/0
7.4.2012 18:51

DlouhousekLihoslav

Re: SKVĚLÉ ŽE TO ZANIKLO

jasne analfabete, to vis ze jo ;-D svoji neschopnost ukoncit zs jsi prokazal a dalsimi utoky na mne pouze dokazujes ;-D tak okecej to dal, pritvrd, mozna se ti to podari

takze pepku vyskoc, hop ;-D

0/0
7.4.2012 18:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.