- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mojí uklízečce je dvacet let, ale to si pište ta umí ale věci. A na závěr jí ještě vyčistím filtr.
pořídila jsem si ho podle vynikajících recenzí německých zákazníků a na plovoucí podlahy, dlažby atd. je super, zvlášť pro toho kdo má zvířata. A naprosto bez práce. http://www.amazon.de/RoboMop-SoftBase-Motorball-Ersatzpads-wiederaufladbare/dp/B001G4IG6O/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1332869521&sr=8-1
A kdo ho nemá, není in....
Nechápu toto: Dilema, zda prach z tvrdých podlah odstranit vytíráním nebo vysáváním - copak vy před vytíráním podlahu nevysáváte nebo aspoň nezametete?
Kolik za to autor dostal?
V čem je úspora? Hadr + kýbl, ať nežeru, 750 ,-. Cena vody - cca 70/m3, 8250/70=117m3, jedno vytření 20l = 5850x vytření -> 2x týdně -> 5850/104=56 let.
Pominu to, že v rozích, u stěn, u překážek se to bude muset stejně dodělat ručně....
Je to prostě domácí spotřebič, který člověku ušetří práci a zkrátí čas nutný k jejímu vykonávání.
Počítáš si takhle návratnost pračky oproti ručnímu praní, sporáku oproti ohni na zahradě atd.?
takhle oháklá teda neuklízím a už vůbec ne ve cvičkách
na to kolik už nejn tady propagovali strojů na úklid,včetně informací o přípravcích které do nich patří a nic jiného......považuji toto jen za další krám do baráku,který bude za čas překážet někde v koutě.
Nechápu, proč musí být s úklidem spojený vždy ženský rod (viz titulek) a proč jsou na fotkách v článku jenom ženy! Mám osobně pocit, že žiju ve společnosti, kde tyhle stereotypy (snad už) neplatí.
Asi se toho nedožiji, ale moc se těším, až si bude o x let později v diskuzi stěžovat robot, že média spojují s úklidem právě roboty
Fakt bude vtipné sledovat ilustační fotku, kde uklízí ženy, muži, děti, psi, roboti, afričané, asiati, eskymáci, evropané, muslimové, wiccani, ateisté, vědci, dělníci, politici, právníci...jen aby tam bylo něco vidět:)
Mame doma robo vysavac, ktery poustime cca co 2 dny a jednou za tyden vytru mopem.. A nemusim resit nic :-)
Kdybyste radši koupili něco, s čím se trochu proběhnou děti, ať jen nesedí ;)
Neděkujte, není zač. Stejně Vám nevyhoví, léta tyto povzdechy ignorují. PR články jsou v iDNES standardem, značeny zpravidla nejsou. I když čtenář objeví na první pohled, že cílem článku je povzbudit prodej konkrétního hmotného produktu nebo služby.
A jak u takové firmy mám chápat zprávy?