- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nádraží je mizerné, je tam zima, špinavo, sedačky jsou nepohodlné, mozaika je nehezká, je tam mnoho nevyužitých prostor, nevkusně umístěny stánky...nevím, jestli se vyplatí zachovávat tento mizerný objekt...jen vím, že jako uživatelka havířovského nádraží by jsem uvítala jakoukoli rekonstrukci...
V Karviné nádraží taky "jen" rekonstruovali a nedopadlo to zas až tak špatně.. Ať tedy ti, kteří nechtějí bourat udělají návrh, jak by nádrží mohlo vypadat po rekonstrukci a úpravách a pak se uvidí. Takto se dohadují nad vizualizací, která by zapadla někam do Japonska k rychlovlakům, na jedné straně a vizí opravy bez vykreslené podoby na straně druhé. A myslím, že takto se nikam nedostanou...
nechat k odkupu památkářům, mohou si koupit vyhovující pozemek a stavbu na své náklady přeštěhovat.
Tak tak, a zákony ať si dodržují policajti, nezávadné jídlo ať si vyrábějí hygienici...
zbourat i Pražský Hrad, jak by na tom místě bylo perfektní multifunkční obchodně-administrativně-obytné centrum kterých je v Praze zoufalý nedostatek
A copak je na této hrůze tak krásného? Nehledě na to, že to v dnešní době určitě nemá plné využití.
a dotované dráhy mají toli peněz na nové nádraží????? Ať z toho třeba udělají garáže a můžou na tom vydělat.
jo, v Hornikove, tam to zije, tam ti lide tolik cestuji za praci / zabavou, to se uzivi ...
... velmi dobře - je faktem, že od listopadu do března je v ní ku.evská zima, že si v ní není kde dát civilizované kafe, že záchody jsou nepoužitelné, že současné sedačky nutně musí být vynálezem markýze de Sade, že z 5 výdejových okýnek fungují nanejvýš 2 a že to tam běžně okupují podivné existence, ale přesto je ten vnitřní prostor fascinující - dokonce i ta socialistická mozaika je krásná (asi proto, že je na ní Slunce a ne hrdý horník s nářadím ).
V podstatě jen rozvádíte základní myšlenku těch památkářů, že totiž ČD na tu budovu už léta kašlou a proto to tam vypadá, jak popisujete. Přesně podle komunistického způsobu hospodaření: Na starou, hodnotnou zástavbu kašlem, vybydlet, zbourat a nahradit nádhernými paneláky.
Protože se bouralo ve Vídni, Praha byla daleko a méně důležitá. Něco zbourat, to je hned, ale co dál?
To chce víc používat hlavu a zdravý selský rozum.
Tím neříkám,že všechno,co je staré,je krásné.
Tak ono jde především o to, aby věci, které mají plnit svoji funkci, ji taky plnily. Dnes je možné prakticky všechno, ale musíte na to mít. Co si může dovolit Praha, nemůže si dovolit Havířov...
typicka otresna prehnana socialisticka budova... lepe zbourat...
Tak se podívejte do Svinova. Opravdu si myslíte, že kvůli těm třem přepážkám se musel stavět tak obrovský skleník? Pak něco kvákejte o socialistickém přehánění. A to jste asi ještě neviděl nádraží v Západní Evropě, nebo v USA.
to je skutečně levnější zbourat celé nádraží a stavět ho znovu, než jenom zrekonstruovat stávající? Nebo v tom hraje tak trošku úlohu betonová lobby?
Traprde, je to jednodušší a cenově to vyjde dost možná stejně. Když ne stavba, tak docela určitě provoz.