Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po patnácti letech je katalogový domek začal nudit. Tak ho přestavěli

Patnáct let starý dům se manželé rozhodli zmodernizovat. Katalogový domek už nesplňoval současné nároky zevnitř ani zvenku. Náročná rekonstrukce začala interiérem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

l.g

Dispozice

"...S dispozicí se příliš nehnulo, ale vše ostatní je dnes úplně jinak..."

To je asi ten nejzásadnější problém, že dispozice zůstala původní. Ta je totiž naprosto šílená. Jak to ostatně u typových domů bývá. Přitom dispozice dělá 2/3 interiéru.

A že byla původní stavba nekvalitní? To není žádné překvapení. S tím měli u typového domu počítat automaticky.

+1/0
15.11.2011 0:11

Charliiek

nechápu tu averzi

nevím jestli se mi to zdá, ale buď je většina diskutujících závistivá nebo omezená.

Většina toho co vybudovali zapadá do určitého stylu a pokud se majitelům líbí, nevidím v tom problém.

0/0
14.11.2011 23:07

Spalovač_šancí

Re: nechápu tu averzi

Nikdo nikomu nic nezávidí, pouze se kritisuje onen styl ...

0/0
14.11.2011 23:29

l.g

Re: nechápu tu averzi

Kdyby to zapadalo alespoň do jednoho stylu, tak je to OK. Tohle je ale neuvěřitelná zplácanina.

Simona a David vyznávají sice zdravý životní styl a nepochybně nejsou ve finanční tísni, ale zoufale jim chybí špetka vkusu...

+2/0
14.11.2011 23:50

sedmy.trpajzlik

:-)

Sice doma nemáme nic tak super moderního, ale nechtěl bych to ani náhodou.

Kulaté zrcadlo je velmi praktickým i estetickým doplňkem. ???leda by tam jezdili autem, ale to by muselo být ještě vypouklé.... A co ta super telka mezi kuchyní a stolem ...na tu se dívají jak ?...

Světla bych dal leda ven do moderní čtvrti....  a všechny ty lesklé plochy ? ? ...no asi rádi lešti. Koupelny neútulné jako veřejné hajzlíky v nové kancelářské budově nic extra....

To je dneska samý dizajnér architekt a kdoví kdo , ale já bych vzal hůl do ruky, jen bych je viděl u dveří..... Lidi už si neumí udělat bydlení tak jak jim vyhovuje a jak se jim líbí...jsou leniví, tak si nechají spáchat za těžké prachy tady to....:-) To je teprv zachvíli unudí k smrti

+4/0
14.11.2011 22:11

l.g

Re: :-)

To kulaté zrcadlo tak trochu navozuje atmosféru laciného bordelu z počátku 90. let o čemž vás utvrdí flekatá "malba" stěny na které visí.

No jestli to panu Davidovi takhle dělá dobře, tak proč ne... :-)

0/0
15.11.2011 16:55

sarstan

hm, zas nějací "chudáci"

většina populace si nemůže dovolit podobné a ani dokonce levnější zařízení bydlení. Nevím, proč se pořád lidem podsouvá nějaký styl... každý si přece zařídí byt podle svého vkusu a názoru; a pokud se tam cítí fajn, tak je přece jedno, jak to tam vypadá!!!!! Štěstí je přece v něčem jiném než v "dokonale" zařízené domácnosti...

0/0
14.11.2011 21:53

SecondWisdom

Za 15 let

Po 30 letech je katalogové vybavení opravdu začalo nudit.

0/0
14.11.2011 21:00

dolfík

Nevím proč,ale

vybavila se mi Myslíková:

Maminko, pročpak stale leštíš zrcadla?

Aby ses dobře viděl, jakej seš mladík!

+1/0
14.11.2011 16:24

Pravda bolí

Musím říct, že docela pěkné

každému se pochopitelně může líbit něco jiného, ale z reakcí tady mám kolikrát pocit, že většina diskutujících bydlí asi v Buckinghamském paláci...

+1/0
14.11.2011 16:21

zero_0

Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

70% lidi v CR bydli v panelacich, tomu tak asi odpovida tato diskuze. Podivejte se nejdriv, v cem zijete, a pak neco kritizujte a jen zavistive neodsuzujte.

+3/0
14.11.2011 15:37

prestomanifesto

V tomhle neni zavist.

0/0
14.11.2011 15:40

prestomanifesto

V tomhle je zavist

http://bydleni.idnes.cz/skutecne-bydleni-snu-manzele-zachranili-rozpadlou-faru-v-dasicich-10m-/rekonstrukce.aspx?c=A111103_161134_dum_osobnosti_web

0/0
14.11.2011 15:42

Nahlas se ti směju 2

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

Já v paneláku nebydlím a pokud bych se nějakou náhodou ocitnul v tomhle bydlení, obratem bych to prodal.

0/0
14.11.2011 15:46

MayaMoya..

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

V paneláku jsem nikdy nebydlela a bydlet nebudu...ale v tomhle bych taky nevydržela...i když mají majitelé docela pěkný vkus, je to přecijen hrozně studený. Chybí mi tam víc květin a taková lehkost.

0/0
14.11.2011 17:22

Rubik1

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

Květiny a lehkost si tam každý přidá podle své chuti. Pokud je to vaše jediná námitka, tak se vám byt asi líbí.

0/0
15.11.2011 5:08

Modrý a zelený blesk

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

Nevidím důvod, proč by nešla tahle hrůza realizovat i v paneláku.

+1/0
14.11.2011 17:56

Nahlas se ti směju 2

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

To u tebe nepřekvapí.

1) Kvůli půdorysu. 2) Kvůli patru., 3) Kvůli inženýrským sítím, 4) Kvůli rozloze.

+1/0
14.11.2011 18:53

Modrý a zelený blesk

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

Ach jo, opravdu jsem to nemyslel doslova. S tebou musí bejt ve společnosti hrozná sranda.

+2/0
15.11.2011 14:42

Nahlas se ti směju 2

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

Asi není překvapivé, že nejsem jasnovidec. A proto nereaguji na to, co se domnívám, že ty si možná myslíš, ale reaguji na to, co jsi napsal. Že píšeš pitomosti, za to už nemůžu.

0/0
15.11.2011 15:09

Modrý a zelený blesk

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

Když ti není shůry dáno, tak prostě nereaguj.

+1/0
15.11.2011 15:32

Nahlas se ti směju 2

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

Jasnozřivost není shůry dána nikomu. Schopnost vyjadřovat smysluplné názory není dána všem. V čem nebyla dána tobě při psaní příspěvku, na který jsem reagoval, jsem ti vysvětlil v těch čtyřech bodech.

0/0
15.11.2011 15:51

Modrý a zelený blesk

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

...Které ovšem smysl postrádají naprosto zásadně. To vše lze realizovat i v paneláku. Chápu, ty neznáš panelákový mezonety...

0/0
15.11.2011 20:49

Modrý a zelený blesk

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

P.S. pokud jsi můj příspěvek pochopil, tak, že identický interiér lze zbudovat v paneláku, tak nejenže nejsi jasnozřivý, ale velmi, velmi nedůvtipný. Suchare.

0/0
15.11.2011 20:56

l.g

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

Typový dům je vlastně tak trochu dnešní obdoba paneláku...

+1/0
14.11.2011 23:56

kocka007

Re: Diskuze vecnych kritiku a kverulantu

Ja neziji ani v CR ani v panelaku, a take se mi to nelibi - zavidet tu jaksi neni co...

0/0
15.11.2011 14:31

Fakus333

Není v tom kousek domova

Působí to na mě strašně studeně.neříkám,že je to hrozné, ale bydlet bych v tom nechtěl.Co mě zarazilo, je skleněné "zábradlí",které mi připadne hodně nebezpečné. Není nad útolný byt.Toto je studená hala.:-/

0/0
14.11.2011 15:06

Vendy83

Re: Není v tom kousek domova

Věřte mi, že útulnost a teplo domova nedělají (jen) materiály. Vytvářejí jej především lidé, kteří v bytě / domě bydlí a jejich povaha...

0/0
14.11.2011 17:39

Nahlas se ti směju 2

Re: Není v tom kousek domova

Povaha nijak neovlivní otřesnou akustiku obydlí ani např. to, že pokud se někomu bude chtít na velkou, zatímco jiný si bude např. čistit zuby, vznikne docela nepříjemné společenství....

0/0
14.11.2011 18:50

picoda

Re: Není v tom kousek domova

R^;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
14.11.2011 22:41

picoda

Re: Není v tom kousek domova

R^R^R^

0/0
14.11.2011 22:41

jackie13

je to studené,jak v nemocnici,

zlatý pěkně zařízený srub.

+1/0
14.11.2011 15:00

picoda

Re: je to studené,jak v nemocnici,

R^;-(:-/:-/

0/0
14.11.2011 22:42

Brundi

Nevim, co meli pred tim,

ale tohle je teprve nudne.

+2/0
14.11.2011 14:49

Toranoko

Tak nevim,

prirodni se mi to moc nezda a na muj vkus moc sterilni a takove neutulne, neosobni.

Ale to je samozrejme vec kazdeho, v cem se citi dobre

+1/0
14.11.2011 14:46

svarak_z_krabicaku_nesmazatelný

To je smutné, že po pár letech nový domek nestačí době.

Dneska se staví na 15 let? :/

0/0
14.11.2011 14:12

Nahlas se ti směju 2

Re: To je smutné, že po pár letech nový domek nestačí době.

A oni snad ten domek zbourali?

0/0
14.11.2011 14:19

svarak_z_krabicaku_nesmazatelný

Re: To je smutné, že po pár letech nový domek nestačí době.

V podstatě ano. Podlahy, pár(?) příček, podhledy... Oni sice píšou, že příčky příčky zachovali, ale taky tvrdí, že se v domku hodně bouralo (a co teda, když ne příčky?) a že kvůli nekvalitní původní práci (aha) se rekonstrukce protáhla na rok.

Rekonstrukce 15letého domku, která trvá rok? Připadá ti to normální?

0/0
14.11.2011 20:36

Nahlas se ti směju 2

Re: To je smutné, že po pár letech nový domek nestačí době.

1) Domek nezbourali, tedy neplatí, že se dnes staví na 15 let, jak jsi demagogicky uvedl.

2) Normální mi komplexní rekonstrukce po 15 letech nepřipadá, ale když vidím, jak se dnes běžně staví, nepřekvapuje mne to. Ten nesmyslný tlak na co nejnižší cenu všeho, se někde logicky musí projevit.

0/0
14.11.2011 20:48

echeso

asi takhle

celkově zvoleno moc materiálů, v určitých prostorech se to mlátí přes sebe. kulaté zrcadlo na schodišti, to je trochu úlet mimo. to samé ta vzorová rytá stěna v jídelně, to je vrchol nevkusu. jinak celkem ok, pěkné koupelny. a skleněné zábradlí schodiště taky pěkné. dispozice taky celkem ok, akorát nechápu obývací pokoj a k tomu ještě obývací prostor, ale zřejmě mají obyvatelé prostor nazbyt. ale kuchyňský kout je maličký, tak to moc nechápu. ale paní zřejmě nevaří, nebo minimálně. ve 2NP nikde nevidím avizovaný vstup z ložnice přímo do koupelny. do šatny bych volil vstup přímo z obytných pokojů, nikoliv z chodby. tím to nechci nijak kritizovat, já v tom nebydlím, je to věcí vkusu majitele..

0/0
14.11.2011 13:44

Nahlas se ti směju 2

Re: asi takhle

Prosím, co je to vkus, jaká jsou jeho pravidla, kdo je určuje?

+1/0
14.11.2011 13:50

echeso

Re: asi takhle

řeknu to jednoduše, věci spolu musí ladit. některé do domu jako celku moc nezapadají

0/0
14.11.2011 13:57

Nahlas se ti směju 2

Re: asi takhle

S tím, že vše v domě spolu musí ladit, nesouhlasím. A nejen já. Nějaké prvky záměrně jdoucí mimo hlavní náladu a koncept bydlení dovedou celek velmi oživit a díky tomuhle kontrastu vypíchnout jak sebe, tak "opoziční" styl.

+1/0
14.11.2011 14:02

echeso

Re: asi takhle

vaše idea je dobrá. uvedu příklad. nedávno jsem tu viděl moderní dům. v interiéru byl starý kočárek, opravdu pěkný kousek a bylo to velmi hezké. ale ta stěna v tý kuchyni, sorry, to ne. abych nebyl tlučhuba, foto jsem ukázal několika lidem, v oboru vzdělaných více než já a můj názor kupodivu všichni sdíleli

0/0
14.11.2011 14:17

Nahlas se ti směju 2

Re: asi takhle

Joj, kéž by to byla moje idea, to bych byl milionář ;-D.

Bohužel jsem jen konstatoval všeobecně známý fakt.

0/0
14.11.2011 14:21

echeso

Re: asi takhle

a já vám ho nepopírám, nicméně pochopte jednu věc. kontrast a opoziční styl, jak píšete musí být dobře zakomponován. to není jako sem fláknu to a tam tohle, je to jiný než zbytek a bude to hezký.. ;-D

0/0
14.11.2011 14:28

Nahlas se ti směju 2

Re: asi takhle

Já vím, že nepopíráš, jen jsem si povzdechl.

S zbytkem tvého příspěvku samozřejmě jedině souhlasím R^.

0/0
14.11.2011 14:40

bobísekbobísek

Re: asi takhle

jako třeba ten klacek ve sprcháči?????????[?

0/0
14.11.2011 18:15

Rubik1

Re: asi takhle

Skleněné zábradlí schodiště je možná pěkné, ale nefunkční. Leda že by měli k němu uklízečku. Normálně to dopadne takhle: "Táto, nesahej zas na to zábradlí! Kdo to má pořád leštit!"

0/0
15.11.2011 5:14

babucha

Zrcadlo v zatáčce schodiště

mi připadá hooodně zbytečné... -nebo se předpokládá takový provoz, že by se tam dva mohli srazit?

Je to vyladěný interier, ale "doma" bych se tam necítila. Kombinace barev je moderní, ale přesně na to sedí zdejší okřídlené rčení "studené a neosobní" ;-)

+1/0
14.11.2011 13:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.