Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jsem z toho v šoku, jen hlesl majitel kuchyně po zásahu designérů

Zvenčí domeček jako ze škatulky, uvnitř kuchyně jako z filmu pro pamětníky. Navíc hodně použitá, malá a neodpovídající požadavkům čtyřčlenné rodiny. Jenže té peníze po rekonstrukci domu došly, pomoci proto měli designéři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TKC

Nebylo to útulné...

... a útulné to není.

Ta místnost zkrátka díky rozmístění dveří a schodů může aspirovat na pěknou halu, ale vždy a za všech okolností problematický hlavní obytný prostor.

Pořád to je průchoďák, i když nyní "vystajlovaný".

0/0
17.10.2011 11:53

Mo_Berg

Líbí se mi to

není tam zbytečně nic navíc, žádné nesmyslné krámy, je to vzdušné, kuchyň pěkná, shody se povedly... za mě R^

+1/0
17.10.2011 10:45

MirekK1

Po přestavbě horší než před

Tak to bych zůstal pafff....  Blbej vtip.....

0/0
16.10.2011 14:18

kytickaaa

Celkem líbí, ale

nechápu, co je za trend mít schodiště bez zábradlí. Dizajnově to možná vypadá dobře, ale praktický to není. Stejně si tam časem zábradlí sami určitě doplní. Stůl v kuchyni je příšerně malý. Dala bych tam hranatý (obdélníkový), kulatý v tomhle rozměru pro 4 členou rodinu mi přijde nedostatečný. Dveře měli udělat zašupovací do pouzdra nebo klasicky otevírací. Zeď v kuchyni za stolem je krásně holá. Čekala jsem, že když to jsou dizajnéři, že to dotáhnou do konce a dají tam třeba nějaký pěkný obraz. Skříňka v kuchyni vedle okna "krásně plave" vzduchem. Měli jí spíš dát blíž k digestoři a do zbývajícího prostoru nechat udělat jen jednoduchou poličku. Prostor by se vyplnil a navíc by  byl smysluplně využitý (třeba na kalendář, malou kytku...).

+5/0
16.10.2011 7:48

martin0669

Nejvíc mne přakvapilo to nakonec

Návrh na přestavbu předsíně --- za 80 000; splátka 700 na 18 let ... pamatuju si to snad dobře ... pak zaplatí 151 200 :-O ... to je snad už lichva a ne půjčka

+2/0
15.10.2011 19:18

kytickaaa

Re: Nejvíc mne přakvapilo to nakonec

Jj, taky jsem to počítala. :-) Ještě by k tomu určitě byly nějaký poplatky za vedení úvěrového účtu. Ale člověk, kterej si půjčí 80.000 na 18 let po 700 Kč / měsíc musí být úplný dement nebo zoufalec. Určitě někoho takovýho najdou, to se  nebojím.

0/0
16.10.2011 7:41

fotrtom

ne a ne a ne

neosobní a nové schodiště nepoužitelné...kdysi jsem v domě s podobným bydlel a nikdy více...a ta původní kuchyně poněkud bez logiky, ovšem pokud se tam majitel včera a nastěhova a dnes to nechal předělat, tak to logiku má! Pokud tam ovšem nějaký čas bydlel, tak zřejmě nebude svépravný...to že neměl v kuchyni ani stůl, o ničem jinem nesvědčí!!!

+1/0
15.10.2011 7:32

Scarlett from Scottland

a kde teď mají obývák?????

0/0
15.10.2011 0:59

fotrtom

Re: a kde teď mají obývák?????

na co? mají v kuchyni stůl a to je FANTASTICKÉ!!! už nemusí chodit s talířem do přízemí, kde je bufet u mokrého lokte....;-D

0/0
15.10.2011 8:39

Patrik33

Re: a kde teď mají obývák?????

Díval jsem se v sobotu na pořad. Obývák tam výslovně nechtěli mít. Dyzajnéři to nečekali, jen vyvalili oči a polkli ("ježíši, co sem teda dáme?!"). Zato majitelé chtěli kulatý jídelní stůl a 6 židlí. Dostali kavárenský stoleček a 4 židle. I kdyby byl stoleček rozkládací (má jej Ikea za cca 4000 Kč, po rozložení je z něj ovál), tak je zbytečné dávat do toho velkého prostoru rozkládací místo pořádného jídelního stolu.

+4/0
16.10.2011 3:25

Jerry7650

Být majitelem

tak bych byl taky v šoku... A jen pevně doufám, že to opravdu platí Prima a ne ten majitel.

0/0
14.10.2011 22:29

Kokodák, rebirth

Jsem z toho v šoku, jen hlesl majitel

a skonal;-D;-D

0/0
14.10.2011 22:06

Rubik1

Otevírání lednice

Může mi někdo vysvětlit, jak mohli ve staré kuchyni lézt do lednice, která se otevírala na opačnou stranu než je přirozené? Není snad jednoduché ty panty přehodit na druhou stranu?

0/0
14.10.2011 20:45

nocni.mura

Re: Otevírání lednice

Já to vysvětlím klidně, protože jsme to v uzoučké kuchyni taky měli takhle. Pokud musí být lednice nacpaná až ke zdi v rohu, pak kdyby se dveře otvíraly směrem do zdi, nešly by otevřít naplno a vyšupovat šuplíky. Ano, je to takto nepraktické, ale aspoň se lednice dá používat.

0/0
14.10.2011 21:46

Rubik1

Re: Otevírání lednice

To snad platí jen u některých špatně vymyšlených lednic. Ale máte pravdu, že se s tím setkávám stále častěji. Je důležité na to myslet již při nákupu lednice. Nakonec lepší v ní nemít šuplíky než tohle.

0/0
14.10.2011 22:00

Cip

já bych byla taky v šoku

předtím starší, ale pohodlný, ted moderna a není se ani kam natáhnout  a telka zmizela. Měli obyvák a mají kuchyň.

Posuvné dveře spíš na škodu, na tu stěnu nic nedají, normální otvárací by byly lepší, chybí fakt celá obývací část!

+3/0
14.10.2011 20:38

martin0669

Re: já bych byla taky v šoku

nebo opravdové zašupovací ... do zdi

0/0
15.10.2011 19:19

brblovka

Krása!

MNĚ SE TO LÍBÍ! Prostor si majitelé určitě zabydlí, teď je to čerstvě předělané... Ale znovu opakuji: moc se mi to líbí jako celek.

+1/0
14.10.2011 18:04

Kokodák, rebirth

tak to se doopravdy nepovedlo...

0/0
14.10.2011 18:04

Al Pajda

Tak z tohohle prázdnýho prostoru

bych byl v šoku taky. Je to jen další sterilní hrůza.

+2/0
14.10.2011 17:37

garumna

Jenom malickost

Promenu komentovat nebudu, myslim, ze to jiz udelali diskutujici prede mnou, tak jenom malickost.

Vsimli jste si kam pani designeri umistili tu nebohou dracenu? To, ze dracena nema rada prime slunecni svetlo prece neznamena, ze ji dam do toho nejtemnejsiho kouta!!!!

0/0
14.10.2011 17:36

cerveny

zabradli

tak to tu neprojde, jak neni zabradli, cech se vzteka :)

hele co vy zabradlovi fundamentalisti delate treba v prirode? to ste nahrani a vracite se obratem do betonoveho bezpeci mesta? a co naky verejny siroky schody? at uz naky podchod, schody do divadla, muzea atD? to vzdy cekate az se u zabradli vytvori misto?

vsechny ty argumenty s tim ze nikdo nikdy na schodech neskobrtl atd, ale jiste, zatimco vy jste vsichni vzdy kdyz skobrtli at uz strizlivi nebo ne tak zrovna v takovy situace ze jste  meli dost pozornosti a obratnosti a k tomu vsemu zrovna zabradli v idealni vysce a po ruce a zrovna prazdny ruce...

mimochodem zlomenou nohu jsem mel pred par lety, tesne u kotniku, sadra az pod koleno, existence zabradli behem tech dvou mesicu s nohou v sadre mi byla platna jak mrtvymu zimnik, pri pohybu na schodech jsem potreboval v kazdy ruce drzet jednu berli...

0/0
14.10.2011 17:16

bombai

Re: zabradli

Nic,  nevztekáme se, jen prostě máme rádi v obytných prostorách na relativně úzkém schodišti z hladkého dřeva zábradlí...chodíme tam občas potmě, v ponožkách, v polospánku, s horkými nápoji, občas tam děcko něco zapomene (juj, dodnes mi v paměti zůstalo odložené autíčko tahač na třetím schodu...)..toť vše. To se smí...

+12/0
14.10.2011 17:29

jfb

Re: zabradli

Když uklouznu na schodech u divadla (což i tak bude složitější než tady), tak si sednu na zadek, možná si něco zlomím. Když uklouznu na těcht schodech nahoře, tak sletím 2 m volným pádem...

+3/0
14.10.2011 18:00

minutos007

Re: zabradli

Takový dotaz, máte doma záchod?

+3/0
14.10.2011 18:54

Rubik1

Re: zabradli

Někdo potřebuje u schodů připravené berle, někdo připevněné zádradlí. Dům se staví často s tím, že tam lidé budou bydlet až do důchodu. Vy pak budete muset mít postel pod schodištěm, ostatní dávají přednost zábradlí.

+1/0
14.10.2011 20:50

RAA

Re: zabradli

lžete, taky jsem měla zlomený kotník a zábradlí je věc fantastická.  jednu berlu pod paží, přidržím se a druhou odrazím - bezpečně nahoru a ještě bezpečněji dolů. Bez zábradlí dřina.

+2/0
14.10.2011 20:58

kluvi

Re: zabradli

HAHAHA

Naivka. To by teda neskolaudovali...mne dali do závad, že mezery medzi horizontálnymi zábranamu sú príliš veľké, neodpovedajú norme a musím ešte jednu pridať aby nespadlo decko. Nikoho nezaujíma, že moje decko ma 23..

Iba ak by si to zabradlie odmontovali po kolaudácii.

Je to pekné a neskutocne nepraktické. Tak ako celá premena.

+1/0
14.10.2011 21:19

Scarlett from Scottland

Re: zabradli

zábradlí ke schodišti patří esteticky i prakticky. Zábradlí může být dokonce uměleckou záležitostí a přestože není zábradlí nutné, tak třeba po tmě je nějaké jištění většinou lepší...

0/0
15.10.2011 1:01

martin0669

Re: zabradli

a není náhodou zábradlí povinné? pokud je více než x schodů :)

0/0
15.10.2011 19:21

MirekK1

Re: zabradli

to snad nemyslíte vážně  :-)

0/0
16.10.2011 17:27

SecondWisdom

Titulek

Jsem z toho v šoku, jen hlesl majitel kuchyně po zásahu designérů a tiše se, s dýkou v zádech, sesunul po klouzavých zaoblených schodech bez zábradlí.

+2/0
14.10.2011 15:48

kagan1

NEZKOLAUDOVATELNÉ

Kdyz jsem kolaudoval, nemel jsem zabradli na schodech, ktere byly mezi zdmi, tudiz se z nich nedalo spadnout. I tak muselo aspon madlo byt. Absence zabradli je spatne. Malicky stolek je spatne. Nesedi mi ceny. Linka je prilis levna, spotrebice drahe, vybaveni za 14k je take malo na to, co poridili. Soupacky jsou drahe jako prase a z meho projektu musely pryc. Takze ten rozpocet dost kulha. Nechci jen kritizovat, ale nic pozitivniho nemohu najit. Prisli o obytnou cast, linoleum neni muj favorit a studi podobne jako dlazba. Kdyz odstranili topeni, pridal bych topnou rohoz pod dlazbu - jen se vlepi do lepidla. V obytne casti muze byt klidne drevena podlaha. Take to tak mam a nijak netrpi. Chybi tam ulozne prostory, pod schody neco takoveho mohlo byt. Ohen take zutulni, ale treba to nechteli. Pusobi to neutulne, studene a prazdne. K tem prirodnim barvam se nehodi cerveny lustr. Hlinik by padl lepe. Ale kdyz se jim to libi. Navic se rika, ze darovanemu koni se na zub nediva.

+2/0
14.10.2011 15:35

Kovis

Re: NEZKOLAUDOVATELNÉ

Spotřebiče mi nepřijdou extra drahé. Dostal jsem se na vyšší cenu, a to jsem se nijak extra nerozšoupnul a lednici už jsem měl dříve.

0/0
14.10.2011 16:06

nocni.mura

stůl

Skoro všichni řeší ten stůl, že je malinkej. Ale on malinkej není, je to klasickej rozkládací stůl z IKEA. Jen ty židle k němu jsou mimo. Proporčně to vypadá opravdu blbě. Rozložený stůl je pro 6-8 lidí, takže to je pohoda a místo tam na to mají. Ale co se mi fakt nelíbí je snížený strop, přidali tomu na kobkovitosti.

0/0
14.10.2011 15:33

Rubik1

Re: stůl

Ten snížený strop je opravdu katastrofa! Obzvláště v kuchyni.

+1/0
14.10.2011 20:52

fremen2

když se jim to

Bydlím zrovna 2. týden v novém domě, schody mám také ještě bez zábradlí. I když architekt je jiného názoru, tak rozhodně ho tam chci a to mám míň prostoru na spadnutí, než je tady. Stačí třeba v šeru blbě šlápnout, nebo zakopnout a letíte až dolu nezávisle na tom, kolik vám je. Navíc děti teď bez zábradlí neustále ohmatávají bílé stěny nad schody. Myslím, že mají prohozenou cenu za kuchyňskou linku a spotřebiče, opačně by to odpovídalo víc. Jinak když se dívám na ty 2 ohromné radiátory, tak bych dal těch 300tis. spíš do zateplení, než do vybavení jednoho pokoje.

+1/0
14.10.2011 15:10

roddie2

Jak na to koukám

tak se jim podařil skvělý kousek - z velkého obýváku s malou kuchyňkou udělali kuchyň. Kam dali ten obývák? Navíc je to sterilní jako 90% zde prezentovaných projektů.

+1/0
14.10.2011 14:55

řešení

Co ty schody bez zábradlí?

?!!!!!!

0/0
14.10.2011 14:50

dArtagnan z Plzně

za 300tis. bych byl také v šoku

Když si prohlížím staré a nové, tak u starého mi vadí MW nabastlená na šicím stroji, rozdílná podlaha, asi bych změnil vymalování a lustr nad stolem. Jinak na tom nic špatného nevidím. Naopak na novém mi vadí: nesmyslná předělávka schodiště bez zábradlí, brtuálně zmenšený prostor, pidistoleček, židle, které sice vypadají zajímavě, ale sedět na nich delší dobu asi nic moc a to, že místnost přestala plnit funkci obývacího pokoje...

+1/0
14.10.2011 14:44

Rubik1

Re: za 300tis. bych byl také v šoku

Na staré kuchyni je především špatně ta lednice. Nemožnost do ní normálně nahlédnout je asi donutila předělat celou kuchyň. Vždyť ale mohli přehodit panty a otevírat lednici opačně!

0/0
14.10.2011 20:56

michalpetr

nevkusné

Já bych si takové lidi do domu nepustil a už vůbec bych to nenechal na nich, co mi tam pokazí. Jestli je toto vkusné tak asi tak jako oblečení toho kašpara, ketrý si ani neodloží tašku, protože to je asi součást jeho image. Ale asi si tam nosí spíše poslední kus mozku.

+1/0
14.10.2011 14:27

Duke._._Nukem

Re: nevkusné

;-DR^

0/0
14.10.2011 17:22

l.g

Takový škoda!

Zničený tak úžasný detail mikrovlnky na starém šicím stroji. Kouzlo nechtěného je pryč.

Už jen za to bych ty smrady z Primy zkopal do bezvědomí.

0/0
14.10.2011 14:26

JeDicz

*

Schody bez zábradlí, to je jako auto bez brzd.

+4/0
14.10.2011 14:25

p555

zlo

udelat to u mne, dizajnery bych vyhodil a nechal firmu to predelat...

0/0
14.10.2011 14:23

l.g

Zábradlí

Co se divíte.

Navrhnout a vyrobit parádní designované zábradlí je o dost těžší a chce to trochu víc znalostí a talentu, než vzít brusku a zábradlí uříznout.

0/0
14.10.2011 14:14

vaclav13

Zajímavé

Rodině došly peníze, ale za spotřebiče vysoleno skoro 90 tisíc. To bych moc rád viděl rozepsané položkově, co si tam navymýšleli. Je to tak dvoj až trojnásobek toho, co by očekával od lidí, kteří chtějí ušetřit.

0/0
14.10.2011 14:07

vaclav13

Re: Zajímavé

Zapomněl jsem dodat, že ty schody bez zábradlí, ministolek pro jídlo a další perly raději nekomentuji. Tohle mi někdo spáchat v baráku, tak pojede, že vyvalí dveře i z futrama.

+1/0
14.10.2011 14:11

p555

Re: Zajímavé

souhlas... tragedie...

0/0
14.10.2011 14:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.