Diskuze

Dům do důchodu: hlavně žádné schody, oddělené ložnice a velká koupelna

Opustit dvougenerační dům, který člověk postavil, prožil v něm značnou část života a vychoval děti, chce pořádný kus odvahy. A najdou se i tací, kteří se pustí do výstavby nového domu, který odpovídá jejich životnímu rytmu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KarelV

31. 8. 2011 8:19
Celkem (dispozičně) se mi to líbí...

ale výhrady bych měl... na co třeba zdravou, dřevěnou, difuzně ortevřenou konstrukci, když dům oblepíte nedýchajícím difuzně neprůchozím polystyrenem ??? ... apod. :-/

0 0
možnosti

Chi Chin

17. 8. 2011 12:16
Souhlasím s oddělenými ložnicemi

Nechápu, proč se oddělené ložnice doporučují až důchodcům.

0 0
možnosti

maryfox

1. 9. 2011 11:39
Re: Souhlasím s oddělenými ložnicemi

Ktomu ještě 2 koupelny, jedna je opravdu málo.

0 0
možnosti

Patrik33

30. 7. 2011 10:50
Líbí se mi to čím dál tím víc

Materiál na stavbu domu ani to, že jde o reklamní článek teď neřeším. Dispozičně i barevně se mi interiér líbí: velká oranžová koupelna, druhý samostatný záchod, krytá terasa, kde se dá sedět i v dešti, oddělené ložnice, světlá kuchyň s 2 okny, šatna a technická místnost (kumbálek mně vždy potěší).

0 0
možnosti

Vaclav Hanus

27. 7. 2011 7:51
je to papundeklovej hnus

Nebude to mit dobre tepelnoizolacni vlastnosti zejmena bude-li vice foukat, Po nekolika letech to bude vypadat zvenci omsele. Bude treba drevo neustale sanovat nejakymi chemickymi pripravky, jinak se do toho pusti drevokazni hmyz, nebo plisne v kombinaci s vlhkosti. Dojde li ke zmene mistniho klimatu budou si s takovym domem tornado hrat hru poustim si draka. Zivotnost je cca polovicni jako klasicky dum. Paklize potomkove budou chtit bydlet na rodicovskem pozemku, budou muset provest kompletni sanaci a postavit novy papundekl, nikoli vymenit rozvody ohodit sokl a vymenit stresni krytinu.

0 0
možnosti

Vaclav Hanus

27. 7. 2011 7:52
Re: je to papundeklovej hnus II

(pokrac.)..No a z ekonomickeho uhlu pohledu je pomer cena/vykon neadekvatni pouzitym materialum a  stavebni technologii jinymi slovy se u techto typu domku dosahuji pro firmy vyssi obchodni marze. Zapomente ze v tom dva dny topite pak prestanete a dalsi den je v tom porad teplo. Tam vypnete topeni a za 2 hodiny je tam zima jak v psinci, fouka-li je zima za 30 minut. Zapomente ze v prubehu nejvetsich veder je tam prijemne klima. Ja li venku vedro tam vevnitr je jako po pekacem otocenym vzhuru dnem.

0 0
možnosti

babucha

27. 7. 2011 4:43
schody v domě nejsou, ale až se budou belhat od bazénu

do zahrady, bude to asi problém.. O domu od společnosti Atrium jsme uvažovali také /cca ve stejné situaci jako je nastíněna zde/, při zvážení ceny za klasicky postavený dům a tohoto montovaného, kdy je nutno provést nějaké úpravy, je jednoznačně výhodnější vybrat solidní firmu a postavit cihlový. Ale reklama dobrá ;-)

0 0
možnosti

Grimkin

28. 7. 2011 1:01
Re: schody v domě nejsou, ale až se budou belhat od bazénu

A už bydlíte? A jste spokojení?:-)

Tady vidím jako pozitivum, že se nerozvedli, rychle to postavili a udrželi vztah - viz oddělené ložnice, ale málokdo je přizná... při tom je to chytré řešení a prospěšné, lidi se aspoň snesou a zbytečně se neotravují... a každý má svůj pokoj, svůj klid, svůj prostor... jen se ale asi občas u pána sejdou, když přijedou mladí a děti... když pokoj paní je i hostinský...;-)

1 0
možnosti

aldozzz

27. 7. 2011 0:34
Reklamní sdělení

to jsou ještě u nás nějaký ovečky, který nepoznají, že v iDnes "zapomněli" dopsat k článku Reklamní sdělení? ;-D Jen bych chtěl mít představu kolik společnost Atrium takový článek stál ;-)

0 0
možnosti

vidocqcz

26. 7. 2011 22:17
hm

Dům do důchodu? V 30ti je to můj ideál :-)

0 0
možnosti

Grimkin

28. 7. 2011 1:02
Re: hm

No, tak se těš, za 40 let...;-);-D

0 0
možnosti

pavlicakidnes

26. 7. 2011 21:30
čekal jsem jiný článek,

0 0
možnosti

pavlicakidnes

26. 7. 2011 21:32
Re: čekal jsem jiný článek

čekal jsem jiný článek - jaký mít dům na důchod, spíš je to jen pěkná reklama. Méně takových článků, více doporučení, to by spíš pomohlo. Ale zase chápu že někdo ten web musí platit když to čtenáři nejsou, tak aspon firmy...

0 0
možnosti

mp8

26. 7. 2011 21:14
Bungalov = drahé topení plynem nebo elektřinou.

komína na pevná paliva musí být vyšší aby měl tah.

0 0
možnosti

mp8

26. 7. 2011 21:27
Re: Bungalov = drahé topení plynem nebo elektřinou.

Teplou vodu do radiátorů asi krb nevytápí. Primární je tam elektřina. Nepíšou že by tam byl krbový výměník.

komín u krbu buď nemá účinnost nebo tam musí být nucený odtah.

0 0
možnosti

sincos

26. 7. 2011 20:12
Jak v noci v létě?

Přízemní dům kvůli stáří a schodům vypadá logicky, ale osobně bych s obavami usínal v přízemí při otevřeném okně. Zločinci si nevybírají mezi vsí a městem, člověk z ochranky, na kterou je napojen náš dům říkal, že je to jen otázka štěstí. Probudit se třeba s cizím, maskovaným chlapem v ložnici? Děkuji, nechci. Můj děda, co má 91 let, vyjde do našeho patra v pohodě. Pravda, není to úprk, ale jde to. Spíme klidněji v patře se zakódovaným přízemím.

0 0
možnosti

SIFL

26. 7. 2011 21:19
Re: Jak v noci v létě?

;-D;-D;-D

0 0
možnosti