Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obývák vykouzlili na 13 metrech čtverečních v bývalém dětském pokoji

Tři děti na třinácti metrech čtverečních. To není právě moc, zvlášť když jsou to tři malí kluci, kteří potřebují prostor na hraní. Proto se rodiče rozhodli obětovat obývací pokoj a vytvořit z něj dětský. Ovšem s pomocí designérů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antonín, topič

Mno.

Na rozdíl od lidí, kteří levně koupili městské byty při výprodeji pro vyvolené si nemyslím, že je nějak traumatizující 5 lidí na 60m2. Život občas plyne jinak, než si plánujeme, proto nemám takové řeči, kterými nás tu náš všeználek oblažil, příliš rád.

Jiná věc je, jestli se za ten ranec, co reko stála, vyměnit byt za o cimru větší.

0/0
7.7.2011 15:06

Tenebien

Selský rozum

jako pokojík fajn, ale selskej rozum mi říká, že by se to dalo udělat jinak a lépe...

všechny tři postele vsouvat do sebe, pak by vznikl prostor na další úložné prostory, kterých je málo (otázka, jestli je mají ještě jinde v bytě, ale já bych se do těch dvou skříní v pokojíku nevešla sama... natož mít k tomu ještě dva další parťáky:D). Zrušila bych alespoň jeden panel těch minikomodek, aby bylo místo ještě na třetí židli, stůl může zůstat posuvný, aby se ta poslední židle dala dát i například na druhou stranu stolu... a pak bych ještě řešila detaily:)

0/0
1.7.2011 14:03

E.Stark

Bart versus Che

A kam zmizel ten skvělej plakát The Simpsons z původního pokojíku? To snad místo toho mají tu otřesnou tapetu s Che Guevarou? 8-oRv

0/0
28.6.2011 14:25

mayva

nedomyšlené

Jezdící nábytek je super nápad, ale nechápu, proč teda neudělali zajížděcí všechny postele, aby mohl zůstat pracovní stůl venku, přece jen stůl je potřeba častěji než postel. A ta skříň u okna, to si snad dělají legraci. Původní dveře úděsný, já bejt designér, tak je snad zaplatím ze svýho, kdyby mi na ně v TV nedali, protože podepsat se pod tohle, to bych fakt nemohla. Tapeta v obýváku hrozná, kdyby vybrali nějakou tón v tónu, prostor by se opticky zvětšil a vypadalo by to jemnějc.

0/0
26.6.2011 8:55

Patrik33

Re: nedomyšlené

Ono to muselo dát docela práci sehnat  do obýváku tak hnusnou tapetu a tapetu s politickým motivem (Che Guevara) do dětského pokojíčku malým dětem. Rv Ještě že jim tam nedali Lenina nebo Fidela. Naštěstí  tapety jsou odstranitelné.

0/0
26.6.2011 11:03

vzdyt_to_rikam

hodiny

Dvoje hodiny, každé s jiným časem? Které jsou ty pravé? Dvě židle u stolku s kompem? Třetí případně sedí na zemi? Malinká skříňka na hadry pro tři kluky? Zbytek bude po hromadách po pokoji? Ta tráva nebo co to je na té tapetě v obýváku je strašná, jako by bydleli na dně pralesa.

0/0
25.6.2011 12:54

RIHAND

Tapety

Máte nějaký tip na nákup tapet? Přiměřená cena a kvalita. Výrobce apod.? ?

0/0
25.6.2011 11:53

mayva

Re: Tapety

Já naprosto ulítávám na tapetách od Ulfa Moritze, ale ty jsou dost drahý. Ale fakt nádherný.

0/0
26.6.2011 9:00

maxikiwi

Snažili se, ale

je to neosobní, studené, skoro až sterilní. Viz dětský pokoj alias napodobenina současných nemocnic. Jak jsem psal, snažili se, a to se cení. Jen na pidi prostoru moderní nábytek se stylu "posledních trendů" vypadá poněkud komicky. Ukažte nám fotky po roce užívání bytu se třemi dětmi. ;-)

0/0
25.6.2011 9:14

student006

Ach ta čeština - základní pracovní nástroj novináře.

Citace z článku: "Tři děti na třinácti metrech čtverečních. To není právě moc"

Kolikpak asi dětí na třinácti metrech čtverečních je tak akorát?

0/0
25.6.2011 5:38

Nahlas se ti směju 2

Re: Ach ta čeština - základní pracovní nástroj novináře.

A co je na uvedené citaci špatně z pohledu češtiny?

0/0
25.6.2011 7:43

Gehenna

Re: Ach ta čeština - základní pracovní nástroj novináře.

Třeba to, že aby se to "právě moc" vázalo k těm metrům, co chtěl novinář, a ne k těm dětem, což se mu povedlo, musela by první věta znít jinak?

Tohle je formulace jak z porady v koncentráku:D

0/0
25.6.2011 9:34

John Xavier

Re: Ach ta čeština - základní pracovní nástroj novináře.

;-D;-D;-DR^

0/0
2.7.2011 9:54

Toranoko

Teda brrrr

spat takhle hlavou ke dverim, to bych nedala..

0/0
25.6.2011 0:05

Ája+

Prozvdušnění

No, nečekala jsem kouzelníky, ale "provzdušnit" pokojíček i obývák tak, že se úložné prostory na učení, hračky a oblečení, neřku-li knížky, sporotvní potřeby apod. smrsknou na jednu skříň pro tři děti (s tím, "že jim musí stačit") je prostě podvod. Ty věci někam dát musejí a v článku se o tom taktně mlčí.

0/0
24.6.2011 22:52

chany

hm,

co ta skříň pomalu do půlky okna, to je tada silně praktické a co ta tapeta s monstrózním vzorem, která místnost opticky ještě zmenšuje? :-/ Rv

0/0
24.6.2011 22:47

xixina

nějak nevím..

ale ten dětský pokoj mi přijde .. divný ;-D

0/0
24.6.2011 21:06

váš účet byl vzrušen

K diskusi o konferenčním stolku níže

Někdo se tam ptá, k čemu tento kus nábytku slouží. V českých domácnostech jsem ho většinou viděla používat jako taburet pod bosé nohy pána domu, který pololežel na gauči v teplákách nebo trenclích (podle ročního období) a civěl na sport v televizi.

0/0
24.6.2011 17:50

Duke...Nukem

Re: K diskusi o konferenčním stolku níže

a ty doma lezis u tv urco v plesovych satech..;-D

0/0
24.6.2011 19:34

váš účet byl vzrušen

Re: K diskusi o konferenčním stolku níže

Televizi nemám už 16 let - od té doby, co jsem se zbavila českého manžela, který před ní lehával s bosýma nohama na konferenčním stolku (ten jsem mu dala s sebou).

0/0
24.6.2011 20:23

hermína

Re: K diskusi o konferenčním stolku níže

R^

je tak velký problém si představit, že někdo relaxuje na gauči, třeba s knihou nebo i s tv, v oblečení přiměřeném, ze kterého nekouká spodní prádlo nelibých tvarů, a pod nohy používá podnožku, ať tu u gauče nebo samostatnou?

0/0
24.6.2011 20:50

Nahlas se ti směju 2

Re: K diskusi o konferenčním stolku níže

Aha, takže to údajné většinové používání v českých domácnostech plyne z tvé jedné zkušenosti s nějakým nevychovaným Pepkem, kterého jsi milovala...

0/0
25.6.2011 7:40

váš účet byl vzrušen

Re: K diskusi o konferenčním stolku níže

Nikoliv, to jsem pozorovala i v jiných českých domácnostech, které mi bylo navštíviti.

0/0
25.6.2011 19:48

Nahlas se ti směju 2

Re: K diskusi o konferenčním stolku níže

No tak to celkem jednoznačně vypovídá o tom, s jakýma lidma se stýkáš...

0/0
26.6.2011 18:49

Bígl

Re: K diskusi o konferenčním stolku níže

Nejlepší je, že ho fakt asi milovala, jen to před svatbou neviděla. nebo si myslela, že ho předělá. Také častý jev R^R^R^

0/0
26.6.2011 13:36

Nahlas se ti směju 2

Re: K diskusi o konferenčním stolku níže

Jojo.

Obě varianty pak znamenají jediné: ona je b..á jako necky.

0/0
26.6.2011 18:50

shamrock1

Re: K diskusi o konferenčním stolku níže

Zase sis potreboval ulevit.Tezky zivot,ze?

0/0
27.6.2011 22:01

MayaMoya..

No ty brďo, to je děs...

0/0
24.6.2011 16:49

obejmi svého censorka za 14,90,-

a co jako?

8-o

0/0
24.6.2011 14:29

tanik65

i tak se dá..

duetart.czR^

0/0
24.6.2011 14:29

PetrFidel

Docela pekne

Pekny pokoj, ale nekdy je lepsi koupit vetsi byt...

http://udu.cz/klobouky

0/0
24.6.2011 14:05

Nahlas se ti směju 2

60 m2 pro 5 lidí???

Tady někdo ztratil rozum.

0/0
24.6.2011 13:38

skokánek

Kde mají

děti hračky?Do takového pokojíku bez úložných prostor bych naší mladou s jejími věcmi nenarvala ani samotnou8-o

0/0
24.6.2011 12:12

Robles

Re: Kde mají

tady nejde o to, co by  optimálně potřebovali (=větší byt). Ale o to, jak si poradit s tak malým prostorem.

0/0
24.6.2011 12:48

Lachenauerin

Re: Kde mají

Tak tak. A takových pětičlenných rodin na v šedesáti metrových bytech bude určitě spousta, tihle lidé jsou těžko výjimka.

0/0
24.6.2011 12:55

Nahlas se ti směju 2

Re: Kde mají

Chudáci děti.

To ti rodiče nemají kousek svědomí, že si nasekali takový počet dětí, kterým nejsou schopni zajistit rozumné živobytí?

0/0
24.6.2011 13:42

Adrian77

Re: Kde mají

Co je to rozumné živobytí? Podle Vás je lepší, když rodiče budou od rána do večera třeba ve dvou zaměstnáních a v noci příjdou strhaní přespat do své vily s extra pokojem pro každé dítě, pracovnami a několika místnostmi pro hosty?

Mám - li soudit dle svého dětství, tak budou kluci stejně "lompat" po venku a nebo pařit na PC hry, tak prostor není směrodatný, a pokud člověk má trochu talent kouzlit s prostorem, jde to vymyslet ke spokojenosti všech.

A ušetřený čas, který rodiče ušetří na dřině v druhém zaměstnání - aby zaplatili předražené větší bydlení - který pak mohou investovat do těch dětí.R^

0/0
24.6.2011 14:27

Nahlas se ti směju 2

Re: Kde mají

"vily s extra pokojem pro každé dítě, pracovnami a několika místnostmi pro hosty" - díky za racionální a smysluplný příspěvek.

Každý z 5 lidí žijících na 60 m2 se musí velmi omezovat jak v prostoru, který on a jeho věci zabírají, tak v činnostech, kterým se chce věnovat. Podle mě je takové jednání k dětem nezodpovědné.

0/0
24.6.2011 14:37

Adrian007

Re: Kde mají

No asi tak racionální a smysluplný, jako ten Váš.

Podle Vašeho přístupu se spousta lidí řídí a svoje děti pořádně ani nevidí. Pokud pokud chodí ještě na ZŠ, potřebují co největší kontakt s rodiči, kteří na ně mají čas! A dítě školou povinné se může těžko věnovat činnostem kterým chce bez rodičů.

Varianta, kdy si rodiče myslí, že penězi zaplatí vše a nadbytkem peněz vykoupí svůj čas, který s dětmi nestráví, mnohdy vede k tomu, že z dětiček rostou arogantní a nafoukaní samolibí frackové, mnohdy končící na drogách nebo automatech. Pokud se teda nezabijí třeba v tatíkem darovaným  BMW.

Ale co člověk to názor, já Vám neberu ten Váš, Vy mě nevezmete ten můj.

Každý člověk má určité hranice svých možností a pokud je chce posunout a pořídit třeba řádově lepší a větší bydlení, které je taky řádově dražší, musí obětovat řádově víc času. To je snad pochopitelné i Vám :-/

0/0
24.6.2011 15:04

Nahlas se ti směju 2

Re: Kde mají

Ach, škoda, že nejso schopná číst text aniž by sis k němu dovymýšlela svou pohádku.

"Podle Vašeho přístupu se spousta lidí řídí a svoje děti pořádně ani nevidí." - nikde neuvádím nic, z čeho by plynulo, že se rodiče mají chovat tak, aby svoje děti neviděli. To je tvá hIoupá fabulace.

Naplno souhlasím s tím, peníze nikdy nemohou suplovat čas a péči věnovanou dětem.

Tedy není to o tom, že někdo někomu bere nějaký názor, je to o tom, že ty píšeš o něčem zcela jiném než já.

0/0
24.6.2011 15:22

Antonín, topič

Re: Kde mají

Možná by ti neuškodilo, než ze sebe začneš dělat rádobyvychytralými komentáři kašpara, si přečíst, jak a proč se ocitlo pět lidí v bytě 3+1. Což osobně nepovažuju za dramatický extrém.

0/0
7.7.2011 14:56

Toranoko

Re: Kde mají

Jasne, ten, kdo nema na velky byt, nema mit deti. Zbyva to naridit zakonem

Podle vasi teorie bych nejspis nebyla na svete, bo moje babicka vychovala deti v 1+1. A slo to.

Kazdy holt vidime zodpovednost v necem jinem, ja osobne hlavne ve stylu vychovy. Az pak v materialnu

0/0
25.6.2011 0:00

Nahlas se ti směju 2

Re: Kde mají

Jo, souhlas.

Já jen píšu, že soudný člověk by měl výčitky, že přivedl potomky do tak nevhodného prostředí.

0/0
25.6.2011 7:42

Toranoko

Re: Kde mají

No prave..

A ja zase pisu, ze h vite o tom, jak tam ti lidi ziji a ze soudny clovek urcuje vhodnost podminek ne podle metru ctverecnich, ale podle mezilidskych vztahu, ktere tam panuji - coz z takovehleho clanku poznat neni

http://www.novinky.cz/domaci/237282-rodina-pratele-a-zdravi-jsou-pro-cechy-nejdulezitejsi-propadly-penize-i-politika.html?ref=zpravy-dne

Tohle je priklad toho, jak jsou lidi "soudni" :

„A malokdo si uvedomuje, ze stesti a spokojenost NAPROSTO nezalezi na tom, jestli mate auto, jak velky byt,ale vyhradne na postoji, jaky zaujimate k zivotu.. asi tak. A zmena postoje se da udelat, i kdyz nemate ani kacku -  naopak, vetsina vyzkumu ukazuje NEPRIMOU umernost se zivotnim standartem a celkovou spokojenosti

0/0
25.6.2011 10:16

Nahlas se ti směju 2

Re: Kde mají

Hm, já nevím h o tom, jak ti lidé žijí. Já vidím 5 lidí narvaných do 60m2. Děti nemají každé ani svůj stůl. Rodina si třeba v obýváku nemá kde pohodlně sednout...

.

Ale pokud si myslíš, že by byť jediný z nich na otázku "Máš pro sebe doma dost prostoru?" odpověděl "Ano, víc nepotřebuji.", nechám tě při tom.

0/0
26.6.2011 18:56

Toranoko

Re: Kde mají

A jen tak mimochodem, vycitky jsou energeticky temer to nejhorsi, co muzes detem predat.

Takze souny clovek by to bud resil, a pokud to neni resitelne, prote bez horkosti prijmul a dal se radoval ze zivota

0/0
25.6.2011 10:17

Nahlas se ti směju 2

Re: Kde mají

Já jsem někde napsal, že bych chtěl dětem předávat výčitky 8-o?

A radost z toho, že si umím naflákat 3 děti aniž bych byl schopen jim zajistit pohodlný domov, tu nechám jiným...

0/0
26.6.2011 19:01

evka2

Re: Kde mají

nenaflákali si je, pořádně si to přečti

0/0
27.6.2011 14:25

Nahlas se ti směju 2

Re: Kde mají

Nene, přinesl jim je čáp. Jednomu i druhému.

0/0
27.6.2011 16:34

evka2

Re: Kde mají

nezodpovědné?!? 8-oTak je mají utopit nebo co?

Myslím, že zodpovědnost rodičů vůčí dětem se měří něčím jiným!V

0/0
27.6.2011 14:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.