- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
metru podlahové plochy je 20 tisíc kč. Vše nad to je už jenom marže developera. Jo a lidi proberte se, až vám někdo bude tvrdit, že byt je luxusně a exkluzivně vybaven, znamená to, že v něm najdete ty nejlevnější podlahy a sanitu, kterou jste kdy viděli. Vše vám vydrží dva, max tři roky a můžete si jít kupovat nový páky, kout, lamino, atd..
Adekvatni cena podlahove plochy je presne takova, jakou zaplati zajemce. Nemuzes to rozlisovat co je marze developera a co jsou skutecne naklady.
Tak před měsícem jsem četl článek, kde se píše, že v Praze je momentálně podle odhadů na prodej téměř 5000 starších bytů a dále přes 7000 bytů v nabídce developerů.
Kdo by nevěřil, tak tady je i odkaz:
http://sreality.cz/clanek/ocekavany-propad-cen-bytu-v-praze/4888
Nevadí, kdo si počká, ten se dočká a pak to budou slevy největšího kalibru
Gavlas letos ani neudělal aukci, protože nikdo nechce na aukci,aby trh neviděl skutečnou poptávku :-) a skutečné ceny. Banky mají kolem Prahy odhadní cenu za m2 nového bytu do 30 000 Kč/m2 :-) a ve velké Praze to nebude ani 40 000 Kč za m2, potom si běžte pro hypotéku 85% z odhadní ceny nemovitosti :-), když vám ji nabídnou za předražený peníz
1. Hrozny clanek. 2. Sleva se da usmlouvat. Zalezi ale na projektu a na prodejni strategii. 3. Jako priklad uvedu CG. Vyhlizel jsem byt 4+kk, velka terasa, velky sklep, garaz, parkovaci stani. V roce 2008 v nabidce za 9M. Pak projekt stazen a znovu v nabidce 2010/2011. Byt prodan za 6M. Hned.
Pokud je byt hezky, ma ulozne prostory, slusnou dispozici a orientaci, proda se beze slevy a za dobrou cenu. Velke slevy se daji uhadat u bytu, ktere toto nesplnuji. V soucasne dobe je jich vetsina. Protoze kdyz se prodavalo vsechno, nebyl duvod premyslet nad kvalitou reseni.
sleva nikdy neni problem - v podstate se smaze naviseni o provizi realitce.
Ale pak prijde na radu rezervacni smlouva a to je teprv mazec
kdyz ju stejne musite kompletne predelat.
Proč trh s realitami nefunguje a proč ceny nemovitostí neklesají. Představte si pro názornost nákup v hypermarketech.-ceny v letácích předražené o desítky procent a teprve u pokladny by jste u vybraného zboží v košíku "smlouvali " o nějakou tu slevu,jinak jim to tam z vozíku vysypete a půjdete to zkoušet (a smlouvat) do jiného hypermaketu...Jaké by asi byly prodeje, jak nastavené ceny, jaký by asi byl tlak na "regulované ceny potravin", a "potravinové spoření",..atd...A vida, místo toho stačí aby se prodejce choval "rozumně", minimalizoval svou marži (ale i očekávanou marži producenta), a jasně deklaroval - už pro potenciální zákazníky, "prodávám za tolik a tolik". , a podle množství prodeje tu cenu okamžitě a viditelně v nabídce měnil.
neni to prave naopak, ze na tomto jde videt, ze trh funguje?
50metrů na Zlíčíně za tři mega!!?? :-)
Dal bych tak maximálně dva. Se asi zbláznili ti zedníci!