Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podolí je podle cen bytů ta nejlepší adresa v Praze

V metropoli je možné sehnat nový byt i za jeden a půl milionu korun. Ovšem skončíte někde na úplném okraji města. Naopak daleko víc si podle nejnovějších údajů připravte například v Podolí, Strašnicích nebo na Smíchově.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

havran80

...

Tak Vinohrady zastavěny komplet, Žižkov až na nádraží a teď hrr do Strašnic. Díky bohu za tu krizi, že developery zpomalila.

0/0
3.4.2011 18:03

havran80

...

Tak Vinohrady zastavěny komplet, Žižkov až na nádraží a teď hrr do Strašnic. Díky bohu za tu krizi, že developery zpomalila.

0/0
3.4.2011 17:55

Micheel

Jen do času...

Jsem zvědavý, co se stane od října, až bude DPH 20%. To si bude moci pan Sekyra a ostatní developerští vydřiduši strčit své předražené byty do ...  a je jedno na jaké adrese to bude.

0/0
4.3.2011 15:57

Rubik1

Rozdíl mezi poptávanou a realizovanou cenou

Průměrná cena nových bytů je uvedena v článku jako mírně přes 63 tisíc korun za metr čtvereční. Jenže to není průměrná cena, za kterou se prodeje realizovaly, ale jen přání prodejců. Chtělo by to uvést skutečnou průměrnou cenu a skutečné ceny v jednotlivých lokalitách.

0/0
2.3.2011 18:35

pipa23

Re: Rozdíl mezi poptávanou a realizovanou cenou

Přesně tak, čekají jestli se chytí nějaká ta kafka a za tu cenu to koupí.

0/0
3.3.2011 8:43

maramar

pro pana Dvořáka

Dobrý den pane šéfadmine diskusí,

zajímalo by mě, proč je zrušena diskuze u dnešního článku v rubrice Bydlení "Ze staré prádelny a sušárny vznikl na půdě luxusní podkrovní byt". Ráno tam diskuze byla, byl tam jeden příspěvek, něco o krásných parketách.

Teď odpoledně tam možnost diskuze není.

Není to poprvé, co takhle záhadně diskuze pod článkem zmizela. Někdy není pod článkem možnost diskuze vůbec.

0/0
2.3.2011 16:44

maramar

...

Chápu, že diskuze rušíte nebo vůbec nezaložíte u článků, kde by se mohly

příspěvky zvrhnout v rasistické apod., ale v rubrice Bydlení? 8-o

Nebo by snad paní majitelce a architektce Fořtlové nebylo příjemné, když

by tam někdo napsal, že to je strašná nevkusná slátanina?

Snad budete mít dost odvahy na to, abyste mi odpověděl.Děkuji.

0/0
2.3.2011 16:45

pomocný učitel Václav Poustka

Re: ...

Tak to se asi načekáte.

0/0
2.3.2011 18:32

Iwan

U koho paní studovala? Ví někdo?

Nechte to být, škoda slov. Na foto bytu jsem se podíval a jediné co bych chtěl mít doma jsou ty parkety. Jinak opravdu nic. Na bytě je hezké jen to, že je velkej a že se líbí paní architektce.  ;-D;-D;-D

0/0
3.3.2011 3:53

jabrbla

reklama coby "studie"

To je fakt neuveritelnej blabol. Bydlim na Vinohradech, hned vedle v Korunni je dokonceny developersky projekt se stovkou volnych bytu, a prodavaji se pod 100 000 za metr. Ty ceny uvadene v teto "studii" jsou jen zbozna prani developeru, cele je to pouhe PR.

0/0
2.3.2011 14:27

Lavra

Re: reklama coby "studie"

Myslíte Rezidenci Korunní, kterou postavili na místě bývalého ÚSOLu? No, tam je to pěkně natláskaný, to mi i za ty peníze přijde neskutečně předražené... Jinak souhlasím, že ty ceny ve článku jsou nadsazené a zřejmě je celý někým "sponzorován"...

0/0
2.3.2011 15:27

jabrbla

Re: reklama coby "studie"

Jo, myslim Rezidenci Korunni. Obsahuje tak 70% celkove soucasne nabidky bytu v novostavbach na Vinohradech. A souhlasim, ze je to docela hnus, typicky pokus developera o maximalizaci zisku na ukor kvality (akorat jim to financni krize ponekud zatrhla, ted uz jsou lidi o dost vybiravejsi).

0/0
2.3.2011 15:36

makingmachine

Re: reklama coby "studie"

a navíc je to pěkněj hnus zvenku a asi taky zevnitř. Stačí se mi podívat na ty "pohledový betony" a detaily zábradlí apod.

0/0
2.3.2011 15:57

basniklidu

Hm ... proc by mel nekdo chtit bydlet v Praze?

0/0
2.3.2011 14:04

Lachenauerin

Re: Hm ... proc by mel nekdo chtit bydlet v Praze?

Že by se mu tam třeba líbilo?

0/0
2.3.2011 14:57

Hroznej.puberťák

Re: Hm ... proc by mel nekdo chtit bydlet v Praze?

Taky nevím, a přitom se sem furt cpou další a další hordy náplav :-P

0/0
2.3.2011 15:03

makingmachine

....

pro Kadema

vím co píšu, mám pár projektů za sebou, takže poslední byl 7000m2 obytné plochy, 1000m2 balkonů a teras za 248.000.000,- nákladově. T.J. 31.000,-/m2, 4 podlažní domy, celkem 120bytů

takže za 30.000,-/m2 prodejní cena je nesmysl.

0/0
2.3.2011 13:41

l.g

To je zase blábol

Vzít si cenovou mapu Prahy a vést nad ní přiblblé úvahy o tom, že v prdelákovicích je to levnější ale je to dál do centra. Což je samozřejmě ten hlavní důvod, proč to je levnější, neboť máme tržní ekonomiku. Navíc to každý přece ví, že je to vždy něco za něco.

A Podolí že by byla nejlepší adresa? A co takhle Malá strana, Trója, Hanspaulka, Ořechovka? Podolí je v cenové mapě Prahy někde uprostřed. To že na opravdu dobrou adresu pan autor nemá tak o tom ani neuvažuje ho ještě neopravňuje psát lživý titulek "Podolí = nejlepší adresa".

0/0
2.3.2011 12:48

Antonek1

Re: To je zase blábol

On tam autor zmínil i ty lukrativnější části, ale jen tak že jsou tak drahé že se ceny zveřejní až na dotaz.

0/0
2.3.2011 16:38

SvatyAntonin

Podolí

A kolik se platí za bydlení v Podolí pod mostem?

0/0
2.3.2011 12:48

Rickr

Leda tak na pólu bych o tom uvažoval

Domů! Do Prahy! Do Podolí! Do prde.e, to je mi smutno...

0/0
2.3.2011 12:22

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Leda tak na pólu bych o tom uvažoval

Domů, do Prahy, do Podolí, do Lékárny, do p..... to je mi smutno.

0/0
2.3.2011 12:26

cobolotoboloterazkysommajorom2

nejsou ceny bytu uz na dne? :)

0/0
2.3.2011 12:11

gogol_jl

Vypada to, Pavel Švec bydli v Podoli a chce se prestehovat

;-)

0/0
2.3.2011 12:10

Iwan

Podolí = smrad.

Tak to opravdu nechápu? Bydlel jsem v Podolí, ve vile a tolik smradu, který se line z vnitřní Prahy jsem v životě nezažil. Teď bydlím v Řepích na konečné a cítím, když na letišti sekají trávu. Nekolikrát za rok se otočí vítr a ten děsnej smrad z Prahy tu máme taky. (Na Smíchov je to 23 min. tramvají.) Jděte do háje s Podolím! ;-D;-D;-D

0/0
2.3.2011 11:48

Hroznej.puberťák

Re: Podolí = smrad.

Tak nějak. A většina těch ostatních vyjmenovaných lokalit je nemlich to samý... 

0/0
2.3.2011 12:41

Arthur B.

Podolí...

V Podolí jsem jeden čas bydlel a bylo to tam moc pěkný. Ale už neni - podělaly to developeři, jako všechno, kde se našel kousek volnýho místa...

0/0
2.3.2011 11:48

Chytrakz hospody

Masáž mozků

Už chci vidět toho "investora", co si koupí bejvák v Podolí za 150 za metr. Všude je to pěšky daleko, navíc do prudkého kopce  a nic tam není, pokud teda nepočítám Vltavu. To se bude muset moc a moc realiťák za pomoci psychiatra (ten mu vytipuje kupce) snažit. Trochu jste však zapomněli na to, že Praha je taky Staré Město a Malá Strana. Tam jsou, soudruzi novináři, byty za kolik ??;-D;-D   

0/0
2.3.2011 11:44

preplnime.zavery.XV.sjezdu

Re: Masáž mozků

,,Všude je to pěšky daleko, navíc do prudkého kopce  a nic tam není, pokud teda nepočítám Vltavu.,, ;-D;-D;-D

Musim rict, ze ta vase prezdivka skutecne sedi.;-D

0/0
2.3.2011 11:48

Chytrakz hospody

Re: Masáž mozků

Hele plň si závěry XV. sjezdu KSČ, ať nedostaneš stranickou důtku ;-O a nepleť se mezi nás chytré a světa (Prahy) znalé;-D

0/0
2.3.2011 11:51

preplnime.zavery.XV.sjezdu

Re: Masáž mozků

;-D;-D;-D;-DTy se hlavne nauc cist a precti si ten clanek cely .;-DViz. tvoje veta ,,Trochu jste však zapomněli na to, že Praha je taky Staré Město a Malá Strana,, . ;-)

0/0
2.3.2011 11:56

Chytrakz hospody

Re: Masáž mozků

Já mám čas to jen tak přelítnout, protože nesedím na stranické schůzi, ale využívám trochu volna při mailovaní než mi natečou dlouhý soubory;-D

0/0
2.3.2011 14:15

preplnime.zavery.XV.sjezdu

Re: Masáž mozků

Uz vidim cloveka, ktery si koupi byt v Podoli jak chodi kazdy den pesky do roboty.;-DZrejme jste nepochopil jaci lide tyto byty kupuji.;-) Mimochodem ja bych si byt v Podoli take nekoupil, ale to, ze nove byty jsou v teto lokalite drahe je proste fakt, takze o nejake masazi mozku si muzete povidat s kamaradama v hospode, ale tento fakt tim nijak nezmenite.

0/0
2.3.2011 11:54

fatmike

Tak a teď objektivně

Sice bydlím v Podolí neb tady naše rodina bydlí v cihlovém domě z roku cca. 1950 již od jeho postavení a postupně jsem ho podědil já. Kdybych si tu měl kupovat byt sám, tak na něj nemám ani omylem. Ale bydlím v té horší části Podolí, tj. u vodárny a ne na Kavčích horách. Nicméně měřítka developerů - vidím park, blízko metra, blízko centra atd. jsou značně relativní. Nějaký park je v podstatě kdekoliv, Kavčáky jsou třeba velmi malinké, žádné terno. Na metro to dneska v Praze taky nikde moc daleko není. Blízkost centra - no, na Václavák jsem jel naposledy tak před 10 lety, taky co tam, že? Staré město je sice hezké, ale jdu tam třeba jednou za rok. Takže tak. A co se týče parkování, tak je Podolí dole u vodárny jeden velkej prů***. Pravidelně se vracím domů kolem 22:00 a to jsem nahranej..A nákupní možnosti? Vietnamský sámošky se zbožím s Kauflandu, stará sámoška, kde mají nic za horentní ceny....Taky bych si uměl najít lepší místo v Praze....Takže není co závidět...

0/0
2.3.2011 11:41

zaknaktel

Re: Tak a teď objektivně

Asi jsem sousedi a máte pravdu, taky je super pošta co nebere balíky. Ale jinak velké plus za náš dvorek v bloku, je tam vyjímečný klid .

0/0
2.3.2011 12:33

tak jsem tady

Re: Tak a teď objektivně

Pregnantně shrnuto. Pošta je příšerná. Jo a mimochodem - super přezdívka. Hvězdná brána mi bytostně schází.

0/0
2.3.2011 23:06

Appleby

analýza

Jestli tomu dobře rozumím, analýza vychází z nabídkových cen developerů. Jenže do té se snad promítají i jiné faktory, než jen adresa. Například standardy vybavení atd. Navíc, projektů je teď méně, čili, jeden drahý udělá s cenami docela veletoče...

0/0
2.3.2011 11:36

Appleby

Re: analýza

Ale slušná práce PR oddělení. Skoro by se tomu i dalo věřit. Teď jen čekám, kdy developer vyrazí na trh s nabídkou bytů v "nejprestižnější lokalitě v Praze"

0/0
2.3.2011 11:46

preplnime.zavery.XV.sjezdu

Re: analýza

To, ze se do ceny bytu promitaji i jine faktory jako napr. standardy vybaveni apod. je snad jasne kazdemu.;-)Ale asi neocekavate, ze kvuli tomu tu bude nekdo rozepisovat vybaveni vsech bytu, ktere jsou momentalne na prodej.;-D Toto je pouze takova hruba ,,cenova mapa,, pro zakladni orientaci ve smyslu kde jsou byty drahe a kde levnejsi, nic vic v tom nehledejte.

0/0
2.3.2011 11:47

Appleby

Re: analýza

Bohužel, nejsem si tím zrovna jistý. Pokud by to bylo jasné, tak asi ani takový článek nemůže vyjít. Srovnávací hodnota je velmi omezená, až nulová.

0/0
2.3.2011 11:50

preplnime.zavery.XV.sjezdu

Re: analýza

Velmi omezena az nulova rozhodne neni. I polointeligent bez jakekoliv odborne znalosti dokaze na zaklade tohoto hrubeho odhadu a prohlidky daneho bytu odhadnout pribliznou cenu bytu v dane lokalite. Navic jak uz jsem psal toto jsou jen naprosto hrube odhady, pokud Vas to tak zajima asi Vam musi byt jasne, ze podrobne informace musite hledat trosku jinde nez v nejakem strucnem clanku na zpravodajskych strankach.;-)

0/0
2.3.2011 12:05

Appleby

Re: analýza

Je mi líto, ale jaká je pak výpovědní hodnota? Fakticky to tedy říká, že byl v Podolí postaven projekt s vysokými standardy vybavení (není tak těžké si to dohledat). Nic proti, ale takto formulovaný článek, a to i podle názvu, zavání čirou manipulací. Nebo absencí kritického myšlení...Navíc, ani u tohoto projektu jsem nenašel ceny 150 tisíc za metr. Čili, nejde o hrubý odhad, ale o hrubou dezinformaci.

0/0
2.3.2011 12:27

fatmike

Cha cháá!

Bydlím v Podolí!!! A já se Vás ptám - kdo z Vás na to má???;-D

0/0
2.3.2011 11:30

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Cha cháá!

Já.

0/0
2.3.2011 11:30

Lotus I.

Re: Cha cháá!

nemám a nechci, zlatý Vinohrady

0/0
2.3.2011 11:36

Bedrzishek

.

Kde se pohybuje cena bytů ve čtvrti Dejvice? Slyšel jsem, že tohle je lokalita s nejdražšími byty v Praze. I když je asi pravda, že tam jsou spíše starší řadové domy. Tenhle článek mi příjde jako reklama na Podolí :-)

0/0
2.3.2011 11:25

darny

Zbožná přání developerů a realitních makléřů

Jsem Pražák, vyjmenované lokality znám jak své boty, neb jsem se živil i jako taxikář 15 let. Do vyjmenovaných tzv. "Atraktivních" lokalit bych se nepřestěhoval, ani kdy mi za to platili.

Dlouhá léta mám diskusi s kamarádem na toto téma, nyní už i on chápe podstatnou věc a to tu, že "atraktivní, nebo prestižní adresa" je pouze a vždy jen ta, kde se líbí mě, nikoli ta, o které se mi to snaží nakukat developer, nebo realitní makléř.

Sám bydlím na "jižňáku" a neměnil bych. Supermarket vedle baráku, na metro 4 minuty pěšky, do lesoparku 5 minut, hospody, herny, kino, bowling, nákupní centra - vše nač si vzpomenete a v dosahu max. 10minut. V podolí vedle vodárny je něco takového? Nebo na Žižkově, vedle vysílače? A mohl bych pokračovat donekonečna.

Článek tedy není nic jiného, než mediální masáž zaplacené developery, či realitkami.

0/0
2.3.2011 11:25

Lavra

Re: Zbožná přání developerů a realitních makléřů

Podolí tak dobře neznám. Ale Žižkov u vysílače - supermarket, kino - palác Flora (kousek), další supermarket Vinohradská (taky kousek), hospody, herny , bowling - nebudu ani jmenovat, je jich spousta do pár minut, metro do deseti minut pro loudaly, parků několik taky do pár minut. A navíc i kousek do centra...

0/0
2.3.2011 11:33

macarát

Re: Zbožná přání developerů a realitních makléřů

Podolí může být atraktivní pro někoho, kdo tam má v loděnici lodičku, ocení cyklostezku, nebo potřebuje k životu bazén. Jinak tam nic není.

0/0
2.3.2011 11:34

preplnime.zavery.XV.sjezdu

Re: Zbožná přání developerů a realitních makléřů

Vsechno se ridi nabidkou a poptavkou. Ja na Jiznaku bydlel 20 let a souhlasim s vami, ze to neni spatna lokalita, ale to, ze se Vam nejaka lokalita libi ci nelibi jeste neznamena, ze se musi libit ci nelibit nekomu jinemu. Ja znam napr. plno lidi, kteri povazuji Jizak za totalni diru a pomalu ,,konec sveta,, a nikdy by tam bydlet nechteli. Pro kazdeho kupce je pri vyberu bytu ci domu dulezite neco jineho. To, ze Vam se libi lokalita Jizniho Mesta neznamena, ze se musi libit vsem. ;-)

0/0
2.3.2011 11:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.