Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chtěli perfektní byt. Museli proto vyhodit řemeslníky developera

Skvělé developerské projekty mívají hned celou řadu chyb. Ani atraktivní lokalita a lákavé pojetí budovy nezaručují, že dispozice bytu bude kvalitní. Ani drahý byt neznamená, že developer bude vstřícný, pokud se rozhodnete něco změnit. Tento byt je typickým příkladem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

2fast4u

Tohle by melo bejt vyryty zlatym pismem do zuly !!!

Developersky firmy v Cechach jsou neuveritelne rozmazleny nenarocnym zakaznikem. Nekdy uz to zavani zlodejinou. Co se tyce remeslniku, neni to jen pripad developeru, je to dalsi z nemoci tohodle naroda. Nejsou vyuceny remeslnici, kazdej ma maturitu, protoze je to "spolecensky" neprijatelny mit syna treba zednikem....Ale to se uz dostavam k dalsi nemoci a to je skolstvi. Myslim, ze se to zacne brzo zlepsovat, protoze najit sikovnyho remeslnika, je v dnesni dobe k nezaplaceni a ti chlapi, co to umi, si vydelaj hodne slusny penize, protoze si to lidi postupem casu proste radsi zaplatej, nez aby kazdej mesic neco spravovali nebo predelavali. Bude to stejny jako s restauracema - kde se zhorsej s vidinou mensich nakladu, tam jim prestanou chodit lidi, protoze Cesi proste zacnou bejt narocnejsi. jJe to prirozenej vyvoj po tom frigidnim obdobi komunismu. Kolem nas je to jiny a tam uz si to sotva nekdo lajzne ...     

0/0
27.2.2011 0:43

sid_cz

no

vypadá to pěkně, ale ta cena musela být mazec, nebylo by lepší ty prachy investovat do domku, než luxusní králikárny ?

0/0
26.2.2011 8:44

entony13

Re: no

Domek má několik nevýhod, člověk si musí sehnat lidi na starání o něj a nebo být kutilem, Není dobré ho opustit na měsíc, někdo chce služby u nosu. Narodil jsem se v pěkné vile, která byla na nádherném místě, jižní svah, krásný výhled, zahrada. Nyní bydlím v lepším bytě a jsem spokojený, mám domeček na odpočinek v kouzelném místě, ale do zaměstnání to mám 3 km z bytu. Byt je větší než kolem postavené řadovky, garáž v domě, služby pár kroků od domu. Mám víc volna na sport a své zájmy, nemusím odhazovat sníh atd Kdo vydělává hodně peněz, nemá často náladu běhat kolem domku a byt mu vyhovuje víc

0/0
26.2.2011 9:25

Nahlas se ti směju 2

Re: no

Souhlas R^.

0/0
26.2.2011 9:32

sid_cz

Re: no

vše má své pro a proti, já osobně mít tolik peněz, co nepochybně ten byt stál, tak 100% neváhám a postavím si menší domek, vytápění kombinace plyn/tuhá paliva, nezávislost, neslyšet sousedy jak prdí do vany a děcka běhají

0/0
26.2.2011 12:32

entony13

Re: no

Mám k bytu 4+kk ještě chaloupku mimo civilizaci 3+1, když chci, jsem v klidu a pohodě. V pondělí ráno do práce a protože mám volnější pracovní dobu, jsem ve čtvrtek zase na chaloupce. Nejsou místa u velkých měst, která by se mně líbila, abych tam investoval do domku. Kde u Prahy bydlet a dostat se snadno do práce??? Na kole to stihnu rychleji než autem. Synové to měli do školy 1 km a 14 km, pohoda

0/0
26.2.2011 12:48

entony13

Také jsem vyhnal najaté řemeslníky a zajistil si své

Po pár letech jsme v situaci, že nepotřebujeme dělat dispoziční změny, navrhli jsme si byt podle svých potřeb. Nejhorší jsou postavené byty developerem, náš nám dal možnost velkorysých změn, příčky jsou jinde, kuchyně jinde, všude nachystané husí krky na audiotechniku, počítačové sítě, nikde nemám kabely. Jinak standard, česká výběrová keramika, vše na míru od slušného stolaře, většinou dřevo ( nikdo z něho skoro nechce dělat), dřevotříska mně smrdí a laciná také není, z ní je linka a za ty prachy nejsem spokojen. Zvolili jsme nadstandartní dveře i obložkové zárubně, vše funguje, vyhnuli jsme se základním materiálům, to byla katastrofa, sousedé reklamovali dveře, sanitu, podlahy, skoro vše.

0/0
25.2.2011 23:09

WoCoGo.v2

nooo..

bydleni at ma kazdej jaky chce,je mi to celkem sumak,ale ty obklady v koupelne jsou super...neco podobnyho jsem nedavno okukoval,ale dat nejakej litr ja jednu kachli,to zas ne...ale mit ty kacky,neresim a taky du do toho...zbytek nebudu komentovat,kdyz se jim to libi tak co

0/0
25.2.2011 21:47

Nasty Jahman

Závidím...

...mě se ten byt moc líbí, detaily bych asi řešil jinak....ale sám bych si na to asi nikdy nevydělal a to nepracuji jako žádný dělník. Zajímaly by mě cenové údaje byt+úpravy+vybavení, na to prostě nemá 90% čechů. Musí to být paráda žít v prostorném bytě, ne v těch králíkárnách.....

0/0
25.2.2011 12:03

Nick00001

AROGANCE OOOOX

Chtěl bych upozornit na příšernou aroganci společnosti oooox a především paní Radky Zedníkové. Od této společnosti ruce pryč!!!

0/0
25.2.2011 11:52

pavelglass

Re: AROGANCE OOOOX

Naprosty souhlas, jednou jsem s nimi prisel do styku a stacilo mi to. Jednaji zpusobem: Pokud nejsi milionar, nezajimas nas. A na tom nic nezmeni, ze si zaplati clanek na idnes.

0/0
25.2.2011 12:27

Nahlas se ti směju 2

Re: AROGANCE OOOOX

A co je na tom, že se nějaká firma zaměřuje jen na určitou klientelu?

Velká strojírenská firma tě taky vyhodí, když od ní budeš chtít, aby pro tebe vyrobila 100 ks nějakého specifického šroubku velkého 5 cm...

0/0
25.2.2011 12:32

pavelglass

Re: AROGANCE OOOOX

Ale to jsi vubec nepochopil, oni nikoho nevyhazovali. To neni vyhazovacska firma. Jde o zpusob jednani.

0/0
25.2.2011 19:13

Nahlas se ti směju 2

Re: AROGANCE OOOOX

Spíš myslím, že se cítíš dotčený a proto hážeš špínu.

0/0
26.2.2011 8:53

Modrý a zelený blesk

Re: AROGANCE OOOOX

Nebo prostě napsal svou zkušenost s jednáním těch lidí. Máš s tím velkej problém?

0/0
27.2.2011 11:12

basniklidu

To musi byt velice schopni lide

a museli pro ceskou spolecnost hodne dokazat kdyz na rozdil od delnika v tovarne ( ktery nedostane ani hypoteku a je rad ze bydli v komuniosticke kralikarne nebo domku po babicce) nejen ze si mohou takovou nemovitost poridit ale jeste si ji takhle zaridit.

0/0
25.2.2011 6:32

PLSFS

Re: To musi byt velice schopni lide

Treba na rozdil od delnika v tovarne umi neco jedinecneho a jsou ve svem oboru uspesni. Co te na tom prekvapuje? Proc by nemohli byt spolecnosti prospesni? Nebo myslis, ze kazdy delnik v tovarne by mel mit vilu za dvacet mega a Mercedes v garazi?

0/0
25.2.2011 9:01

Duke..Nukem

Re: To musi byt velice schopni lide

jen se neboj,brzo zase budou mit vsichni stejne.Lidstvo se nikdy nepouci..:-(

0/0
25.2.2011 9:26

mstuc

Re: To musi byt velice schopni lide

na rozdíl od dělníka umí asi krást,protože poctivě a prací se na to vydělat nedá.!!!! 

0/0
25.2.2011 18:14

Nahlas se ti směju 2

Re: To musi byt velice schopni lide

Tak pro českou společnost dokázali především to, že do státního rozpočtu přispívají o několik řádů větší peníze než onen dělník. Už to je myslím dostatečné. Na rozdíl od většiny já takovým lidem peníze plynoucí z jejich úspěchu přeju, pokud jsou vydělané poctivě.

0/0
25.2.2011 12:34

Lanta 2004

Hmm

Psal jsem celkem obsáhlý rozpis toho co se mi na bytu nelíbí a neprošlo mi to přes redakci. Nechápu proč. Žádné sprosté slovo tam nebylo. Měl jsem výhrady k přilišné bělobě,ke kovové mozaice v koupelně,která se bude špatně udržovat ,k oknu,který si majitelé v ložnici nesmyslně zablokovali a k příliš tmavé kuchyni. Bohužel se asi kritizovat nesmí. Že by nějaký VIP majitel? Rozepisovat to už podruhé nehodlám. Tak snad jen přání aby se majitelům žilo v jejich bytě dobře. Mě je dobře zas v tom mém,méně ultramoderním a okázalém,ale o to příjemnějším svou atmosférou;-) 

0/0
24.2.2011 20:42

comme il faut

U všech těchto bytů a domů mě napadá jedna věc

Copak ti lidé nemají třeba obrazy nebo příborník po babičce? Nebo je to architekt donutil všechno vyhodit?

0/0
24.2.2011 19:44

ve__ad

Re: U všech těchto bytů a domů mě napadá jedna věc

;-D a k cemu vam ty kramy jsou?

0/0
24.2.2011 20:00

chany

Re: U všech těchto bytů a domů mě napadá jedna věc

Rv to plebs nepochopí...:-/

0/0
24.2.2011 20:19

Scarlett from Scottland

Re: U všech těchto bytů a domů mě napadá jedna věc

8-o no to jsi děláte srandu?

0/0
25.2.2011 7:38

chany

Re: U všech těchto bytů a domů mě napadá jedna věc

nemají, zato holdují unifikaci ...:-P holt typy do stáda.Osobitost ,odvaha ( a třeba i kus sentimentality a vděku k věcem po předcích)  přeci není každému vlastní...;-)

0/0
24.2.2011 20:23

hermína

Re: U všech těchto bytů a domů mě napadá jedna věc

všimla. zejména u bytu s obrovskými květy na zdech jsem si říkala, kde mají obrazy.

a nemají to lidi napříč finančním spektrem. v těch pořadech "předěláme vám zadarmo byt" taky designéři zoufake hledají, co jim nacpat na zeď.

0/0
24.2.2011 20:42

Madietta

Re: U všech těchto bytů a domů mě napadá jedna věc

Taky nemáme doma skoro žádné obrazy, a žádný architekt nám byt nezařizoval. Zkrátka o ně nijak moc nestojíme, navíc jsme vybíraví a nelíbí se nám jen tak něco, takže po pěti letech bydlení máme v celém bytě dva obrazy, potřebu dalších jsme zatím nepocítili. 

A k tomu nábytku - někdo holt příborníky po předchozích generacích nemá, my taky ne... ani po nich netoužím.

0/0
24.2.2011 21:25

hermína

Re: U všech těchto bytů a domů mě napadá jedna věc

nojo, každý nedědí sbírky a nedostává obrazy k vánocům od dětství

0/0
25.2.2011 0:41

balines

Re: U všech těchto bytů a domů mě napadá jedna věc

Nacpat si do kvartíru almaru po babičce, to by mi fakt scházelo! Jeden takový secesní příborník po prarodičích máme na chalupě, kde vypadá celkem dobře. Určitě by se hezky vyjímal v bytě s dřevěnými parketami a vysokánským štukovaným stropem někde ve staré Praze. Ale naší sídlištní novostavbě by vypadal jako pěst na oko.

Své předky si sice vážím, přesto však odmítám zaplnit si byt různým zděděným harampádím. Vlastním sice několik serepetiček, ke kterým mám silný emocionální vztah, ty ale odpočívají v bezpečí skříně... Nic ve zlém, ale pokud prarodiče nebydleli na zámku nebo nebyli milionáři se sbírkou vzácných originálů obrazů a nábytku, stejně se obvykle jedná o "cetky" nevalné hodnoty...

PS: Nedávno tady byla prezentace bytu, kde se právě pokoušeli v bytě v novostavbě kombinovat moderní a starý nábytek - ve výsledku to vypadalo jako v nábytkovém bazaru....

0/0
24.2.2011 22:50

f.b.

Re: U všech těchto bytů a domů mě napadá jedna věc

R^R^R^R^R^R^R^ naprostý souhlas

0/0
25.2.2011 0:19

chany

Sice stylový,

ale na mě moc unylý a "kosmický".

0/0
24.2.2011 19:22

ewe7

tak nějak nevím

Přijde mě to moc tmavé, hlavně koupelna. Nepůsobí to na mě dobře, už tady byly leoší kousky,:-(

0/0
24.2.2011 18:49

stepulka

Líbí :-)

R^

0/0
24.2.2011 17:07

majda42

Hmmmm

na sociální byt celkem dobrý;-D

0/0
24.2.2011 17:04

balines

Re: Hmmmm

Proč sociální?

0/0
24.2.2011 17:07

mstuc

Re: Hmmmm

je to prezentace ,,zlodějny",protože na to nelze poctivě vydělat!!!!!!!!

0/0
26.2.2011 8:26

DR@k

Vzdálenost linky a ostrůvku

Zajímalo by mě, jak velká je mezera mezi dvěma linkami. Na obrázku to nevypadá na moc. Chci v domě podobné řešení a také nechci mít ostrůvek příliš daleko od linky. Lze tento údaj zjistit a zveřejnit nebo zaslat? Jaké jsou praktické zkušenosti? Díky.

0/0
24.2.2011 16:50

m.m.m.m.

Re: Vzdálenost linky a ostrůvku

Uvádí se 120 cm. To by měla být optimální vzdálenost, aby šly otevřít všechny skříně a ještě se kolem prošlo a zároveň se kuchař/ka moc nenachodil.

0/0
24.2.2011 18:19

elpe08

palec nahoru

nezávidím, ale ten byt je překrásnej. akorát kulečníkový stůl bych nechala v originální barvě, takhle je to takový cinklý :-) ale přeju jim, aby si to tam užívali :-)

0/0
24.2.2011 16:15

f.b.

Velmi hezky a vkusně zařízeno, až na detaily..

např. již zmíněný kulečníkový stůl, který působí spíše jako taková hračička, než jako něco, co má svůj styl a tradici.. Nepraktičnost koupelny propojené s ložnicí a vlhkost.. A obecně ložnice mi přijde jako kajuta na lodi, televize proti oknu je hloupost.. Všechny ostatní ložnice co mají pro hosty jsou podle mě povedenější. Naopak velmi dobře se mi zdá vyřešený prostor kuchyně a pokoje, jako celek to působí prostorně, útulně a originálně. Ta námitka, že moderní byty jsou stejné a o ničem nevypovídají se mi zdá irelevantní..na focení je to vše uklizené, naškrobené, ale v běžném týdnu to vypadá určitě přirozeně :-) nehledě na to, že stejně by se dalo oponovat, že všechny ty starý byty vypadají stejně, všude plno krámů, porcelánu, nesourodý a nesjednocený nábytek i doplňky "každý pes jiná ves" ... nelze ale sumarizovat.. tenhle byt se mi prostě líbí a duch tam přinese až rodina a život :)

0/0
24.2.2011 15:36

balines

Re: Velmi hezky a vkusně zařízeno, až na detaily..

S tou uniformitou souhlasím, taky jsem to chtěla napsat. Podle mě ty byty vypadají sterilně proto, že nějaký aranžér vše perfektně uklidil, srovnal do pravých úhlů, nadekoroval pro účely focení.

S odstupem času na mě podobně sterilně působí fotky vlastního bytu, které jsme pořídili hned po tom, co jsme byt nastěhovali nábytkem a věcmi, ale ještě tam nebydleli.  Všechno bylo hezky na svých místech srovnáno podle velikosti a barvy:-), nikde se nic neválelo...Již po pár hodinách "normálního žití" to vypadalo trochu jinak - tuhle časopis, tam knížka, tu autíčko na podlaze, támhle hrníček s kávou na stolku, ovladač od televize... Jednoduše byt v bězném provozu určitě nevypadá takhl dokonale a sterilně - každodenní realita není fotka do časopisu...

0/0
24.2.2011 17:20

f.b.

Re: Velmi hezky a vkusně zařízeno, až na detaily..

Přesně tak R^ mám pocit, že když už lidi nemají co zkritizovat na hezkých bytech, tak se ohání právě tím, že nemají žádného ducha, že jsou sterilní, neútulné atd. Už si ale neuvědomují, že na focení probíhá jistá úprava a život rodiny byteček zútulní. Navíc častým nešvarem některých lidí je to, že za útulno považují támhle v poličce porcelán, támhle dečku, támhle polštářek, támhle fotky, že z toho nakonec vznikne nesourodej bordel s proprděným gaučem.. To ale nemá s útulností nic společného.:-):-):-):-)

0/0
24.2.2011 17:40

hermína

Re: Velmi hezky a vkusně zařízeno, až na detaily..

R^R^R^

a chtěla bych mít jednou za měsíc doma takhle "neútulně" uklizeno jako na fotkách;-D

0/0
24.2.2011 18:48

Madietta

Re: Velmi hezky a vkusně zařízeno, až na detaily..

Souhlas, i s balines... jednou jsem fotila náš byt pro nějaký server a pochopitelně jsem taky všechno pečlivě uklidila a vypadalo to podobně jako zde (jen ne tak luxusně ;-D)... ale v běžném provozu vypadá všechno pochopitelně jinak. Copak někdo stojí o to, aby na fotkách viděli lidi jeho binec? 

Co se týče propojení koupelny a ložnice - nevím, jak tady, ale třeba v USA je běžné, že "master bedroom" má vždycky svoji vlastní koupelnu, a žádné problémy s vlhkostí tam nebývají.

0/0
24.2.2011 21:30

balines

Re: Velmi hezky a vkusně zařízeno, až na detaily..

Mně nevadí koupelna u ložnice, naopak by se mi moc líbilo mít svůj soukromý "koupák" kousek od postele. Vadí mi jen to, že koupelna není od pokoje stavebně oddělena. Podle fotek to vypadá jen na jakousi polopříčku. A také bych oželela tu toaletu v ložnici. Je to sice jen pocitová záležitost, ale přijde mi to tak nějak eklfaft:-) Jinak obývák a kuchyně se mi moc líbí (až na to umístění roury), ložnice majitelů průměrná, hostovské ložnice pěkné (i když postel s baldachýnem není můj styl), koupelny jsou zajímavé (já osobně sice preferuji živější barvy)... Suma-sumárum až na pár podivností pěkný, decentně zařízený byt. Jediný opravdový úlet je ten kulečník - ten bych fakt nerozdýchala, je ohavný:-)))

0/0
24.2.2011 22:28

KarelV

Jednoznačně...

v tomhle bych bydlet nechtěl .....  ;-D ... asi bych přišel o rozum ....

0/0
24.2.2011 14:51

jamming

ZAVIST

otevrene priznam, ze se mi to libi a zavidim.  a ten byt se mi libi. odhadem, kolik muze stat vybaveni? any idea?

0/0
24.2.2011 14:37

Scarlett from Scottland

když mě už tyhle moderní byty

přijdou všechny nějak stejný......... nijak to ani nesvědčí o majiteli bytu ani to ničím nedýchá. Ne že je to škraredý, to ne. Jen to o ničem nevypovídá....

0/0
24.2.2011 14:33

halagajda

Re: když mě už tyhle moderní byty

R^absolutne souhlasim, vsechno na jedno brdo

0/0
24.2.2011 14:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.