Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řadový domek pro mladou rodinu, která vsadila na hodně světla a dřevo

Mladý pár si vybral bydlení v pražské rezidenční čtvrti Botanica, nedaleko přírodních parků Prokopské a Dalejské údolí. V moderním interiéru převládají čisté linie, kvalitní materiály a světlé barvy. Příjemnou nadstavbou je obytná zahrádka, tvořící s domem útulnou jednotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dodavatel123

Upozornění na f. Kyzlink

Dobrý den, jen bych Vás chtel upozornit na nekalé praktiky firmy Kyzlink která neplní platební závazky vuči svým dodavatelům. Tato firma nám dluží částku převišující 100.000 kč a neustále zkouší ruzné triky, typu ztracená faktura pak zase špatně napsané datum spatnosti. Když už se nemají na co vymluvit, vymyslí si nějakou reklamaci. Takto se to táhne již skoro rok. Momentálně jsme celou vec předali našemu právníkovi. Pokud máte podobné zkušenosti prosím ozvěde se mi na můj e-mail shelby82@seznam.cz

0/0
5.1.2011 12:42

brumlák

ležák roku???

je to hnus.. jak se snažej prodávat ležáky:-)) k smíchu je  už dnes vůbec vše.....

0/0
8.11.2010 21:24

Nemiluju cenzora

Cena

Pokud mám nabídku od firmy na stavbu domu za 3 miliony a mám zasíťovaný pozemek, tak my ji nezvýší 3x jen kvůli tomu, že bude stavět v Praze...Takže jestli mi chcete tvrdit, že samotná stavba je 10 mil., tak to tedy ROZHODNĚ ne ;-)

0/0
8.11.2010 17:17

paskudilek

Re: Cena

kdyz jsou lidi ochotni dat 30tis/m2 parcely v Praze a pak si ji vysypou kaminky, tak to proste vyskoci celkove na 10mil.:))

0/0
8.11.2010 18:01

Chlupy do půl zad

Re: Cena

no právě že on nemluví o ceně parcely,ale ceně za stavbu :-)

0/0
8.11.2010 18:32

paskudilek

Re: Cena

To ja chapu, ale tyto domy se prodavaji uz vcetne pozemku, takze kolik

je cena za samotnou stavbu nezjistis. Prodava se to za tolik, kolik jsou

lide ochotni za ty domy zaplatit. Kdyz si koupis sam stavebni pozemek a nechas postavit, tak za stejnou cenu ti vyjde normalni dum vcetne pozemku a nemusis bydlet v radovce. Je to predrazene.

0/0
8.11.2010 18:40

Hroznej puberťák

Re: Cena

Kolik tam zhruba stojí pozemek:

http://www.sreality.cz/detail/prodej/pozemek/pro-bydleni/praha-stodulky-/4285645916

Joudo.

0/0
8.11.2010 18:48

paskudilek

Re: Cena

Proc joudo, pozemek tam stoji 8tis/m2 a u radovky to vychazi max 2,5mil za pozemek + dum. Tam neni pozemek 900m2. Prodavaji to 2x draz, nez je skutecna cena.

0/0
8.11.2010 19:54

Nemiluju cenzora

Re: Cena

moc nechápu, proč mě urážíš...Kdyby sis ještě jednou přečetl můj příspěvek, tak se bavím o ceně stavby, pouze o ceně stavby..:-/...Protože dole mě jedna dáma osočila, že tohle není dům za blbý 3 mega...a já tvrdím, že v podstatě je, pouze s napálenou cenou díky tomu, že stojí v Praze - takže jí s klidem můžu říct, že mám lepší barák s hypotékou 3 mega, pouze v Českém ráji:-P

0/0
9.11.2010 7:51

Hroznej puberťák

Re: Cena

V tom případě se omlouvám, z předchozí diskuze jsem měl jiný pocit.

0/0
9.11.2010 12:59

Nemiluju cenzora

Re: Cena

v pohodě, šlo mi pouze o cenu výstavby toho domu;-)

0/0
9.11.2010 13:24

Hroznej puberťák

Re: Cena

Omluvte prosím tento politováníhodný omyl, který se stává pouze jednou za deset let... ;-)

Jinak i ta cena samotného domu bez pozemku je v Praze vyšší, páč se to tu celkem snadno do té celkové ceny schová, a ani to moc nikomu nepřijde divné. Kór když si tu tolik lidí nechává dělat barák na klíč a moc se o to nezajímá.

0/0
9.11.2010 13:29

Nemiluju cenzora

Re: Cena

souhlasím, ale to už je trochu o něčem jiném;-)....a kdo si kupuje byty nebo domy od developera, to pro mě není reálná cena - to je zlodějina.

0/0
9.11.2010 14:37

Venus_7

V rámci možností

pěkné. R^ Až na pár drobností, jako ten přebalovací pult u schodů... ale to brzy pochopí, že to není to nejlepší místo. ;-D

0/0
8.11.2010 16:06

halagajda

Drahe a nelibi

:-P

0/0
8.11.2010 14:58

paskudilek

dum celkem fajn,

zahrada hruza, soukromi tam neni, zalezi taky za kolik to je, pokoje male, chybi mistnost na veci na zahradu, chybi krb. realna cena max tak 3,5mil

0/0
8.11.2010 14:23

jirkasirka

Velke prosklene okno ....

Muzete mi poradit koho mam oslovit, pokud chci podobnou prosklenou stenu, ale s co nejmensim prostupem tepla? Takovehle "okno" nabizi kde kdo, ale pokud jde o srovnani prostupu tepla, tak si nejsem jisty. Dekuji za odpoved

0/0
8.11.2010 14:16

m.m.m.m.

Re: Velke prosklene okno ....

Výrobců je spousta, stačí porovnávat součinitel prostupu tepla k. Má celkem snadno pochopitelné jednotky W/m2.K (Watt na m2 a Kelvin neboli stupeň Celsia).

.

Mě by u těch oken zajímalo také přehřívání interiéru v letním období. Není zřejmé, na jakou světovou stranu jsou tato okna orientována, ale jestli to bude na jih, tak tam bude v létě peklo. Vnitřní žaluzie ničemu nepomohou, lepší jsou vnější žaluzie nebo dokonce slunolamy.

0/0
8.11.2010 16:21

MSG

Pěkný...

... na to, jak to vypadá zvenku...

Možná měli navíc než řadovku,...

0/0
8.11.2010 13:27

Glock Mark XI

Re: Pěkný...

no ale zase jim 2 stěny vytápí sousedi zdarma. A pokud jsou sousedi i dobří známí, tak v případě společného flámu u nich cesta do vlastní postele skoro nejkratší možná. ;-)

0/0
8.11.2010 13:31

MSG

Re: Pěkný...

A nebo cesta do pekla s blbými sousedy, co si myslí, že když mají "zahradu", tak si můžou pouštět hudbu na plný koule. Na zahradě soukromí asi jako na balkoně...

0/0
8.11.2010 14:48

Glock Mark XI

Re: Pěkný...

jo, máte pravdu, naši sousedi si usmysleli, že přes léto budou žít na zahradě (terase). Což by ještě šlo, jenže jim tam denně chodí 2-3 hlučné návštěvy, odhadem IQ půl tykve, co se v létě zdrží do tmy. POTOM je soužití s takovými sousedy otřesné. A to pomíjím, že sousedovic návštěvy čumí do cizí zahrady jak telata na vrata od chlíva a nedokáží ani pozdravit (asi nás nevidí).

Fakt pustím televizi, oroštuju zvuk na plný pecky a potom je klid ... do dalšího dne.

0/0
8.11.2010 15:29

chrobaktruhlik

Re: Pěkný...

něco podobné mám na chalupě kde soused pronajímá barák a nájemníci si myslí že můžou vše, velice je sklidní puštěná motorová pila nebo rozbruska, z muziky LZ nebo mám CD Písně pracujících

0/0
8.11.2010 15:33

Glock Mark XI

dům jde, ale zahrada je děs a hrůza

Hele, nechcete si tu zahradu rovnou vybetonovat? přece jen ty šutráky nejsou tak pevné jako beton a ten trávník špiní!!! ;-DRv

0/0
8.11.2010 13:26

oslik75

přebalování nad schodištěm?

Vidím dobře, že se děti přebalujou vedle zábradlí nad schodištěm? To bych s mýma dvěma "hanebnýma parchantama" nemohl bez jisticího úvazu a cvaknutí do oka na stropě vůbec riskovat;-D;-D.

0/0
8.11.2010 13:11

olibory

Re: přebalování nad schodištěm?

tak to mě také překvapuje... divné ...a také přemýšlím, co vedlo rodinu s malými dětmi k pořízení bílého nábytku ( bílá kožená sedací souprava, bílé plochy v kuchyni a bílé části na knihovny...) ... odpovím si sama: asi se jim to tak líbí, můj vkus to rozhodně není

0/0
8.11.2010 16:14

HancickaP

Re: přebalování nad schodištěm?

prebalovani urcite daji jinam, az dite zacne byt trochu vic mobilni, zatim se asi nikam nekutali....

a co se tyka nabytku - ja mam taky bilou kozenou sedacku a deti a problem s tim neni. proste ji se jenom u stolu a po jidle si umyt ruce - nikdy neni brzy zacit s dobrymi zvyky (mam dva kluky 9 & 14 a dve nevlastni dcery 7 & 4). kresleni podobne aktivity se take odehravaji u stolu.

sedacka se da udrzovat uplne jednoduse vlhkym hadrem namocenym v teple mydlove vode a jednou za cas se prejede specialnim voskem.

0/0
8.11.2010 19:04

mayva

Re: přebalování nad schodištěm?

To už ale máte docela velké děti, které chápou, co se kde dělá. Miminu nevysvětlíte, že nemá zvracet na sedačku. Já mám děti 4 a 2,5, přestože se je taky snažíme vést k tomu, že k určitým činnostem jsou vyhrazena konkrétní místa, stane se, že něco vyvedou tam, kde se to nemá. Teď rekonstruujeme celý byt, všechno vyměňujeme, jen sedačku necháme starou, novou pořídíme až za dva tři roky, až budou holky větší.

0/0
8.11.2010 20:22

HancickaP

Re: přebalování nad schodištěm?

ale na kuzi fleky nezustanou, zvlast pokud se to hned otre. kdyby to byl sedacka s latkovym potahem, tak by to bylo o necem jinem.

0/0
8.11.2010 21:11

mayva

Re: přebalování nad schodištěm?

Jo? Já teda nemám s kůží moc velkou zkušenost, měli jsme koženou sedačku jenom v práci, ale jestli je to pravda, tak by měli mít koženou sedačku všichni, kdo mají malé děti ;-)

0/0
8.11.2010 21:22

liberecak

Pěkné, ale za kolik??

Já si prostě pořád nemyslím, že to i s vybavením dostanu pod 5 mio, a to je prostě moc... :(

0/0
8.11.2010 13:03

Nemiluju cenzora

Re: Pěkné, ale za kolik??

možná i s pozemkem, protože to bude asi raketa...Jinak je to nesmysl, je to pidibarák, za 3 mega max....

0/0
8.11.2010 13:10

Petluska

Re: Pěkné, ale za kolik??

no dum mozna za 3 mega jo, ale to vybaveni neni z moc levnyho kraje.... jen ta pohovka je skoro za 200 tisic... Natuzzi Nicolaus bych si tipla...

0/0
8.11.2010 15:07

Deleter

Re: Pěkné, ale za kolik??

Podobnou natucku osedávám už pár let a nějak nechápu, co je na tom dobrýho, krom toho, že s tím můžou lidi machrovat před návštěvama.

0/0
8.11.2010 15:22

Janulice78

Re: Pěkné, ale za kolik??

za 3? sorry;-D, v Praze? Nedivala jsem se na web developera, ale tak 10-12 mio. Za 6 mio kupoval kamarad penthouse v sousednim cinzaku. Uplne utopeny penize.

0/0
8.11.2010 15:12

Kantu

Re: Pěkné, ale za kolik??

Myslím, že včetně vybavení se nedostanete ani pod 10 Mio. je vidět, že nejste z Prahy, tady je zcela jiná cenová relace, nejenom vysoké mzdy, ale tomu odpovídají i ceny.

0/0
8.11.2010 15:07

ewe7

líbí

pěkné

0/0
8.11.2010 11:55

prof. RSDr. Ignác Pytel, CSc.

Hezké, až na ten dvorek

Dům hezký, dispozice vyhovující, kuchyň super, problém vidím v té zahrádce kvůli naprostému nedostatku soukromí. Naštěstí tam mají dřevěné přepážky, doporučuji to nechat ještě co nejrychleji zarůst nějakým roštím, keřem, čímkoli kromě tújí.

0/0
8.11.2010 11:08

Glock Mark XI

Re: Hezké, až na ten dvorek

jalovcem ;-D;-D;-DRv

0/0
8.11.2010 13:27

barnaked

Re: Hezké, až na ten dvorek

brectanem, je sice jedovaty, ale za to skoro bez udrzbovy a case zazeleni i ten sedy barak.

0/0
8.11.2010 13:32

Glock Mark XI

Re: Hezké, až na ten dvorek

břečťan jsem měl na baráku 13 let, ten se musí 2-3x ročně stříhat, jinak má přírůstky cca 1,0-1,5 metru ročně.

0/0
8.11.2010 15:25

paskudilek

Re: Hezké, až na ten dvorek

naproti jsou dalsi radovky, takze to by musel byt plot tak 5m vysky, aby tam nebylo videt az do kuchyne

0/0
8.11.2010 14:26

Glock Mark XI

Re: Hezké, až na ten dvorek

Třeba má soused odnaproti hezkou manželku. Potom se výhled do ložnice neopak cení ;-)

0/0
8.11.2010 15:31

paskudilek

Re: Hezké, až na ten dvorek

neni lepsi si neco atraktivniho poridit radeji domu a nedivat se k sousedum?

0/0
8.11.2010 16:20

mstuc

Kolik asi takový domek stojí ?

Rozhodně na to nelze vydělat poctivě a už vůbec né opravdovou prací.!!!!!!!!

0/0
8.11.2010 10:59

sporthy

Re: Kolik asi takový domek stojí ?

treba si na domek vzdelali v zahranici

0/0
8.11.2010 11:02

mstuc

Re: Kolik asi takový domek stojí ?

a jak ?

0/0
8.11.2010 12:00

ta, která nejsem

Re: Kolik asi takový domek stojí ?

Třeba se ve škole učili a umějí něco, za co je jim někdo ochoten slušně platit.

0/0
8.11.2010 18:19

mstuc

Re: Kolik asi takový domek stojí ?

poctivě na to prostě NEJDE vydělat

0/0
10.11.2010 20:52

pirát ozbrojený šavlí

Re: Kolik asi takový domek stojí ?

No to bude hodně mastný no..................

0/0
8.11.2010 11:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.