Diskuze

Jak ideálně zařídit dětský pokoj pro puberťačku a její dvouletou sestřičku

Čtenářka by potřebovala poradit s proměnou dětského pokoje. V něm bydlí třináctiletá mladá slečna s teprve dvouletou sestřičkou. Největším problémem je věkový rozdíl obou dětí a také malé rozměry místnosti. Jejich maminka chce pokoj především funkční a s nábytkem, který obstojí i v budoucnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

motiva

2. 10. 2010 10:14
rodiče

si pořídí druhé dítě s jedenáctiletým odstupem a potrestají svou starší dceru tím, že jí dvouleté mrně hodí na krk? proč si mladší dcerku nenechají u sebe v ložnici, bylo to přeci jejich rozhodnutí mít druhé dítě, ne? z vlastní zkušenosti vím, že tak malé děti ještě potřebují dohled rodičů (matky) i v noci, pláčou, občas se počůrají atd. , to by opravdu měla v první linii řešit ta matka a ne třináctileté dítě. To je tak velký věkový odstup, že se prostě nemohou v jednom pokoji srovnat. Ta starší má jiné nároky na trávení volného času, učení, kamarády, zatímco mrně musí chodit brzo spát, krámuje s hračkami, bude té starší ničit její věci, což ji samozřejmě bude nezměrně štvát a dalo by se pokračovat donekonečna.

0 0
možnosti

Jolika

2. 10. 2010 15:08
Re: rodiče

R^ naprosty souhlas, vite o cem mluvite. Narozdil od vas ja myslim trochu jinak jedine to, ze i mladsi dite muze velkym vekovym rozdilem hodne trpet. Ale starsi asi casteji.

Jak to mam vypozorovano, i pro dobre, obetave a charakterni rodice je vychova tak rozdilnych deti zrejme doopravdy nadlidsky ukol a proto ani cast tohoto ukolu by nemeli prehazovat na starsi dite.

Pokud nekdo tady v diskuzi ma s touto situaci dobre zkusenosti, blahopreji vsem zucastnenym. Ale ja pro to rozhodne nejsem, videla jsem jen zkusenosti spatne.

Zpet ke clanku:  asi by nezbylo namiste vynechat toto tema - pokoj pro dve rozdilne deti, protoze v zivote se to stava. Uspech nebo neuspech ale rozhodne nelezi ve spravne zarizenem pokoji.

0 0
možnosti

kytickaaa

1. 10. 2010 23:11
:-/

obě varianty  jsou na nic. v té první - jak je asi velká ta spodní postel? holčičce bude ta postel brzy malá a když budou chtít pořídit větší, tak jak to asi udělají, když tam jsou ty skříně s šuplíkama???

ta druhá - spaní na zvýšených kavalcích nic moc a sezení u stolu do L ani nekomentuju (to je prostě kravina).

0 0
možnosti

Deleter

1. 10. 2010 19:15
To je furt debat.

Lidi nebydlí v malých bytech obvykle proto, že se jim velkej nechce uklízet, ale proto, že na velkej tak nějak finančně nedosáhnout. Jakékoliv úvahy o tom, jestli tam jsou vzteky suchý jak troud, nebo se bezmezně milují, jsou čisté spekulace.

0 0
možnosti

Jolika

1. 10. 2010 12:48
Ifco, Kiwi, Polibku a dalsi

verim vam, ze to u vas klapalo. Zkratka jste pro mne spis  vyjimky.

Ale rozhodne  nejsem presvedcena, ze je dobre mit dite az po triceti, nebo mit deti s velkym vekovym rozdilem mezi nimi. To bych ani za nic nechtela.

Pokud by se uz nejakym zpusobem stalo, ze by se mi prece narodilo druhe dite o hodne pozdeji nez prvni, vsemi silami bych se snazila zabranit tomu, aby musely sdilet stejny pokoj.

A asi bych vuci nim stejnak moji vinu porad citila.

0 0
možnosti

Hroznej_puberťák

1. 10. 2010 12:55
Re: Ifco, Kiwi, Polibku a dalsi

Kolik ti je?

0 0
možnosti

astar z ptáh

1. 10. 2010 12:02
njn, chtyrejch tu ale je..

no.... vůbec nechápu, proč se stavějí byty větší než 2+KK, když tu dost diskutujících tvrdí, jak by se tam vešli... jen si to zkuste... děti Vám budou jistě vděční, když je natlačíte do malých kobek... ano, jsem hrozněj suchar a sobec, ale mám velký 3+1 a děti maj krásnej pokoj 21m2, takže tyto chujoviny naštěstí už řešit nemusím.. hodně štěstí všem garsonkářům, pořidte si děti at můžete všude psát, jak je to cool a super, bydlet všichni v garsonce...R^

0 0
možnosti

Deleter

1. 10. 2010 12:05
Re: njn, chtyrejch tu ale je..

Ježiš a proč nemá každý děcko svůj pokoj? Jak to těm nebožátkům můžeš udělat?8-o

0 0
možnosti

hermína

1. 10. 2010 11:43
chudák holka

Kachnu vy nechám. Finanční situaci paní matky řešit nebudu. Ale ta starší holka je prostě chudák. To by musela být totálně flegmatická a navíc velmi mateřská povaha, aby tohle ustála.

Malý dítě si totiž hraje tak, že tahá věci, křičí, pobíhá, dožaduje se pozornosti. A nic si nedá vysvětlit. A dvouleťák se kolikrát v noci budí a je často nemocný. Jestli paní matka chce, aby větší holka vypadla s mizerným prospěchem ze základky a hledala jakýkoli učňák hlavně že s intrem, tak směle do toho. 

Jako řešení mě napdaá ponechat malou dceru u matky v ložnici až do věku, kdy s ní bude rozumnější řeč. Do kolika? Řekněme 4-6 let. Přijde mi to spravedlivé, protože matka věděla, co malé dítě obnáší a přála si ho. Starší holka těžko.

0 0
možnosti

Jolika

1. 10. 2010 12:07
Re: chudák holka-chudaci obe

souhlasim, ale i ta mala je chudak a nebude to mit s "velkou" sestrou v jedne mistnosti vubec  jednoduche.

0 0
možnosti

1zuza

1. 10. 2010 11:42
musi to jit

ja mam deti 18, 11 a 2, nejmladsi je holcicka (je mi 42 a necitim se jako duchodkyne v prechodu). nikdy by me nenapadlo porizovat si deti podle poctu mistnosti v byte! bydlime sice v dome, kluci maji zatim kazdy svuj pokoj, dcera spi s nami v loznici (samozrejme ve svoji posteli) a bude to tak, dokud starsi syn nepujde na vysokou (jeste 1.5 roku). potom sestehujeme bratry do jednoho pokoje (predpokladam, ze starsi bude jezdit spis na vikendy) a dcera dostane svuj pokoj. souziti holek 13 a 2 nevidim jako nejakou tragedii, libi se mi vic ta varianta s palandou. Starsi se holt vecer musi ucit v kuchyni nebo v obyvaku (ostatne delala jsem to taky tak, mam brachu o 6 let mladsiho a vzdy jsme sdileli jeden pokoj). IfcaX ma rozum a vysvetlila to velmi presne!

0 0
možnosti

astar z ptáh

1. 10. 2010 11:45
Re: musi to jit

1) dejte kluka na učňák..vysoká mu bude k ničemu

2) až budete bydlet v bytě 2+1, se 3 dětma, pak sem něco pište..

0 0
možnosti

polibek

1. 10. 2010 11:28
špatně uspořádáno, z vlastní zkušenosti

že spojit pubošku s malým dítětem není jednoduché. například u nás co není zamčené a ve výšce, to prtě zajímá, končí to většinou řevem starší dcery a následuje brekot mladší. asi bych se snažila být paní najít cenově dostupný byt výměnou za větší, aby byly děti každý ve svém pokojíku. Skloubit se to dá , ale velmi, velmi špatně, ani jedno dítě nebude mít soukromí

0 0
možnosti

skoda-lasky

1. 10. 2010 20:30
Re: špatně uspořádáno, z vlastní zkušenosti

Já si hlavně vůebc nedovedu představit, jak budou fungovat, až si tam ta starší bude vodit kamarádky a bude se muset víc učit.

0 0
možnosti

Jolika

1. 10. 2010 10:35
postarší rodiče

patrne matka v prechodu a poridili si druhe decko. Problemy jsou predprogramovany nejen pri bydleni.

Jak k tomu obe deti prijdou? Nevyhody vyplynou pro obe z nich.

No, koneckoncu mohou se radovat, ze nezijou nekde ve valcicich zemich nebo ze si rodice neporidili treba 12 deti, ze?

Tak to zameteme pod postel a budeme se zabyvat pokojikem pro dve nerovne holky. Mimochodem, co kdyby se jednalo o bratra a sestru?

0 0
možnosti

_m-

1. 10. 2010 10:38
Re: postarší rodiče

Váš příspěvek je hloupý v mnoha směrech, ale jedna věc mě zaujala víc:

Mezi holčičkami je rozdíl 11 let, Takže i kdyby měla tu první ve 30 tak tu druhou měla v 41 - pravděpodobně to ale bylo oboje dřív. V kolika letech myslíte, že začíná u ženy přechod?

0 0
možnosti

Kulmofén

1. 10. 2010 9:38
uááá

už vidím dvouletý dítě, jak bude lézt po tom žebříku do postele ;-D

0 0
možnosti

Hroznej_puberťák

1. 10. 2010 9:42
Re: uááá

Tam poleze ta třináctka, prej, podle článku.

0 0
možnosti