Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ráj pro miminko zařizujte s radostí. Vytvořte krásný a bezpečný pokojíček

Dětský pokoj nikdy nebude vypadat jako ty úžasné interiéry z magazínů. Vždy se tam budou povalovat hromady barevných hraček, knížek a kostek. Přesto úsilí sladit praktičnost a krásu nemusí vyjít nazmar. Vyplatí se investovat do nábytku, který roste s dítětem a mění se podle jeho potřeb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

paskudilek

miminko

vidi do vzdalenosti 40cm, tak je mu takovy pokojicek skoro k nicemu. Zavesny kolotoc, oblicej maminky, jsou pro neho nejvetsi zabavou. Potrebuje peci matky a byt v jeji blizkosti, samo si v pokoji hrat stejne nebude. Jak je vetsi, batole potrebuje hlavne prostor na hrani. s tim spanim a kojenim jsme to meli vyresene, ze jsem postylku mela hned u postele a odstranenou bocni stenu, takze dite je v bezpeci, nejak nerusi, ale je v blizkosti a pod kontrolou. prebalovaci pult jsem nikdy nemela, normalne klasicka komoda a na tom prebalovaci podlozka. ke kolibce, mam takovy kosik na koleckach+kombinace s kolibkou, akorat je problem, ze je to z usa a uz se to do cr nedovazi, ale da se to pouzit tak do 10kg ditete i vice-vyborna vec..

0/0
16.9.2010 22:40

Nahlas se ti směju

Re: miminko

Rozumný názor, který ale bohužel ženy, co si myslí, že muži kojí a které považují prázdnou místnost za dětský pokojíček (to nemíří na tebe ;-)), nemají šanci připustit a pochopit.

0/0
16.9.2010 22:47

IfčaX

Re: miminko

No, jasně... ale ten počáteční dohled 40 cm se dost rychle prodlužuje. V podstatě už při příchodu z porodnice vidí dál, ve třech měsících se už obvykle obrací a kouká, kam se mu zachce. To by člověk upravoval vybavení pokoje pomalu každý týden, aby se mu přizpůsobil. (Jiná věc je, jestli dítě vůbec potřebuje do roka či dvou vlastní pokojíček, ono je toho v běžně zařízeném bytě ke koukání i tak dost a ještě navíc tam jsou i lidi...)

0/0
21.9.2010 12:11

Kopčem

u nás je to teda jinak...

u nás v jeskyni si všichni svoji kožešinu hlídají, žádný dítě se tam nestrpí... :-P

0/0
16.9.2010 22:13

fitzie

zařiďte s radostí krásný a bezpečný pokojíček

a pak zjistíte, že vaše dítě v něm odmítá být a dá přednost vaší společnosti v  nebezpečné kuchyni, se šuplíky plnými ošklivých, špičatých nebo rozbitných předmětů.

0/0
16.9.2010 15:13

yrral

Re: zařiďte s radostí krásný a bezpečný pokojíček

R^

0/0
16.9.2010 15:18

yrral

pokoj pro miminko?

No já nevím, ale vlastní pokoj pro dítě, kde bude spát samo, bych zařizoval až tak nejdříve od jednoho roku. Do té doby je nejlepší když spí v ložnici s rodiči, ať už ve své postýlce nebo později i v posteli s rodiči.

A od toho jednoho roku už není potřeba přebalovací pult (ten skoro není potřeba ani před tím) a i postýlku s ohrádkou už je lepší nahradit normální postelí.

0/0
16.9.2010 13:56

JUDr. Lawyer

Re: pokoj pro miminko?

A jeje, s vámi bych teda dítě mít nechtěl. Položit roční dítě do normální postele bez ohrádky, to je na žalobu za zanedbání povinné péče. ;-)

0/0
16.9.2010 14:29

yrral

Re: pokoj pro miminko?

Tak jasně že ho nenechám na úplně volný posteli, nějakou "ohrádku" tam mít musí, ale ta malinká postýlka s ohrádkou už je pro roční mimino nedostačující.

0/0
16.9.2010 14:48

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Roční dítě v posteli s rodiči???

0/0
16.9.2010 14:39

yrral

Re: pokoj pro miminko?

To se bojíš že se nevyspíš, že tě vytlačí z postele? Nebo s čím máš problém?

Máme ještě ani ne roční mimino a tak od půl roku spí s náma v posteli. Stejně jako předchozí dvě děti, které už sice spí ve svých postelích, ale často, zvlášť ta mladší, během noci přijdou a taky si k nám lehnou. Ráno je nás v posteli všech pět a je to pohoda a nejkrásnější probuzení. Postel ale máme na míru trochu větší, takže se tam v pohodě vejdeme. 

0/0
16.9.2010 14:56

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Nemám problém s ničím. Jen považuju spaní s jednoletým dítětem celou noc v jedné posteli za nesmysl.

0/0
16.9.2010 15:10

yrral

Re: pokoj pro miminko?

Každýmu vyhovuje něco jinýho. Máš vůbec děti? Protože bez praktický zkušenosti jen teoretizuješ a diskuze je zbytečná.

0/0
16.9.2010 15:17

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Ano, dvě.

0/0
16.9.2010 15:33

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Ono rodicum je celkem jedno, ze ty to povazujes za nesmysl...

Az budes kojit v noci co dve hodiny a unavou budes usinat za chuze, budes rad, ze nemusis k diteti vstavat. Ale klidne nas zas pouc a pridej nejakou obohacujici osobni zkusenost. :-P

0/0
16.9.2010 20:10

vvven

Re: pokoj pro miminko?

A co ty, máš děti? Psal(a)  - teda ten či ta yrral - že spí s dítětem od jeho půl roku. To už se k němu snad nemusí vstávat co 2 hodiny, i když je kojené. A pokud v půlroce ještě jo, tak v 1 roce už určitě ne, to by mělo spát celou noc. P.S. Děti mám.

0/0
16.9.2010 20:16

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Cetnost kojeni, i to od kdy do kdy komu vyhovuje spat v jedne posteli je celkem dost individualni.

0/0
16.9.2010 20:21

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Ano, to je. A nikdo to nepopírá.

0/0
16.9.2010 20:45

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

OK, poučím tě: muži kojit nemohou. Překvapuje mě, že člověk, který umí číst a psát, tohle neví...

A poučím tě podruhé: pokud je dítě ve věku 6-12 měsíců, o kterém je řeč, nutné kojit každé 2 hodiny, vyhledal bych okamžitě lékaře. To je HODNĚ nestandardní.

0/0
16.9.2010 20:44

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Rec je tu o kojenem diteti obecne. Pouze jiny diskuter uvedl, ze nimi dite spi az od sesti mesicu.

A poucim te taktez: kojeni po dvou hodinach neni ani po pul roce veku ditete nic mimoradneho.

0/0
16.9.2010 20:48

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

"Rec je tu o kojenem diteti obecne." - nikoliv, Brundičko. Zřejmě jsem tvou schopnost čtení přecenil. Reagovala jsi na můj příspěvek, který bezprostředně navazoval na yarralův, ve kterém explicitně vymezil věk miminka...

.

Tuhle svou hloupost jen předstíráš nebo je přirozená?

0/0
16.9.2010 20:56

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Vymezil vek mimina, s nimz sdili on postel. Pravdepodobne ti uniklo, ze tento vek neni zavazny pro ostatni rodice hodlajici sdilet postel spolecne se svymi detmi.

Ty to mas se svou blbosti jak, poklade? :-)

0/0
16.9.2010 21:06

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Návaznost příspěvků: "Máme ještě ani ne roční mimino a tak od půl roku spí s náma v posteli."..."Jen považuju spaní s jednoletým dítětem celou noc v jedné posteli za nesmysl."..."Az budes kojit v noci co dve hodiny a unavou budes usinat za chuze, budes rad, ze nemusis k diteti vstavat."

Já jsem na tom se svou blbostí tak, že nezapomínám kontext a proto mě pobavilo, že si myslíš, že citovaný text je o "závazném vymezení věku pro ostatní rodiče hodlající sdílet postel společně se svými dětmi".

Díky ;-).

0/0
16.9.2010 21:25

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Vidim, ze dneska ti to zase moc nejde. ;-D

0/0
16.9.2010 21:30

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

No, co jiného než všeobecný nicneříkající blábol jsi na to mohla napsat, že... ;-D.

0/0
16.9.2010 21:35

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Mas naprostou pravdu, poklade! Na nicnerikajici blabol ani nejde reagovat jinak. :-)

0/0
16.9.2010 21:38

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Dochází invence, že ti nezbývá než opakovat má slova?

0/0
16.9.2010 21:51

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Hlavne me to nebavi.

0/0
16.9.2010 21:53

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Já vím. A proto se tu ztrapňuješ dál a dál...;-D.

0/0
16.9.2010 21:55

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Chybi ti racionalni nahled na vec. Ale nezazlivam ti to. :-)

0/0
16.9.2010 21:57

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Tvá slova mají váhu... Díky za ně.

0/0
16.9.2010 22:01

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

"kojeni po dvou hodinach neni ani po pul roce veku ditete nic mimoradneho" - No, vzhledem k tomu, že sis dodnes myslela, že muži mohou kojit, mě už od tebe asi nepřekvapí sebevětší ptákovina, tedy ani tahle.

0/0
16.9.2010 21:00

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Me prekvapuje predevsim to, ze nemuzes kojit ty. ;-D

0/0
16.9.2010 21:07

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Ano, to už jsi psala, že si myslíš, že jako muži mohu kojit. Poučil jsem tě, že to tak není. Patrně jsi to už zapomněla. Hm.

0/0
16.9.2010 21:27

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Vazne jsem to psala? Pane jo! ;-D

0/0
16.9.2010 21:30

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

"Az budes kojit v noci co dve hodiny..." v příspěvku reagujícím na můj.

Pane jo.

0/0
16.9.2010 21:32

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

A kde tam ctes, ze chlapi mohou kojit? Problemy s logikou?

0/0
16.9.2010 21:37

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Kde v textu "až budeš kojit" adresovaného chlapovi odvozuju, že si myslíš, že chlapi kojí?

No to snad... ;-D;-D;-D.

0/0
16.9.2010 21:50

neumisa

Re: pokoj pro miminko?

kojit půlroční dítě v noci každé dvě hodiny je čistý masochismus a matka toto praktikující si zakládá na slušné zdravotní potíže. ;-)

0/0
16.9.2010 21:35

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Klid. Psala to holka, která si zcela vážně myslí, že chlapi kojí, takže... ;-).

0/0
16.9.2010 21:37

neumisa

Re: pokoj pro miminko?

ach bože, takové fakt existují??? 8-o;-D;-D;-D

0/0
16.9.2010 21:38

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

neumisa, neblbni a precti si, co tu ten, ktery se smeje vyvadi. ;-)

0/0
16.9.2010 21:40

neumisa

Re: pokoj pro miminko?

už je těch vláken moc, trochu se v tom ztrácím ... nebylo by stručné shrnutí? ;-D

0/0
16.9.2010 21:41

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

To snad ani nejde. Ale ty by ses snad odvazila pochybovat, ze ten, ktery vsechno vi, vsechno zna, vsude byl (v Rusku 2x) a jeste se tomu nahlas chechta, nezvlada k tomu vsemu i kojit? ;-)

0/0
16.9.2010 21:44

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Nene. Brundi mi v přímé reakci na můj příspěvek psala, že "až budeš kojit..."... Tož tak.

0/0
16.9.2010 21:48

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Jo a vsechny zizaly v me kapse jsou modre!

0/0
16.9.2010 21:52

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

To už jsi na tom tak špatně, že začneš zpochybňovat i to, cos sama napsala? Hm...

0/0
16.9.2010 21:54

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Tak tedy polopate, nac narazim s temi zizalami. Zopakni si zaklady logiky...

0/0
16.9.2010 21:58

Nahlas se ti směju

Re: pokoj pro miminko?

Ty teď něco popíjíš něco alkoholického ve větším množství?

0/0
16.9.2010 22:03

Brundi

Re: pokoj pro miminko?

Jdu na to. Dobrou.

0/0
16.9.2010 22:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.