Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Máma a dva kluci se stěhují do 1+1. Návrhářka musela využít každý milimetr

Čtenářka by potřebovala poradit se zařízením bytu o velikosti 50 metrů čtverečních. Prostor by chtěla co nejlépe využít pro sebe a dva syny. Původní dispozici by chtěla změnit ideálně na 2+kk a vytvořit maximum úložného prostoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nazdravi

Ten spaci kout

je strasny!!!!!!!!!!!g.idnes.cz" alt=":-(">

0/0
17.6.2010 0:27

lina cerna hadice 12

@@

proc si nekoupila vetsi byt...?

0/0
12.6.2010 12:11

annanaska

Re: @@

Protože na něj asi nemá!

0/0
14.6.2010 11:52

twice banned star

Re: @@

Kdyby přidala, co vyhodí za nesmyslnou přestavbu, mohla by mít o pokoj víc.

0/0
17.6.2010 18:08

hany1

1+1 50m2

je normální dvou pokojový byt v paneláku. Zvolila bych malou kuchyňku + dva pokoje, kde by se rodina scházela v pokoji matky. Udělat obývací kuchyň a ještě spojenou z ložnici je opravdu úchylné. Soukromí pro syny,ale pro matku soukromí žádné.

0/0
12.6.2010 7:48

Sallmi

Re: 1+1 50m2

Tedy 1+1 50m2 rozhodně není normální dvoupokojový byt v paneláku. Takovou rozlohu mají 2+1

0/0
14.6.2010 8:41

_m-

Re: 1+1 50m2

2+1 je něco jiného než dvoupokojový byt?g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
15.6.2010 11:01

Brundi

Trosku si pohravam s myslenkou,

poslat Kachne planek vlastniho bytu - jen pro tu legraci, co by s relativne dobrym prostorem dokazala udelat za hruzy. :-D

0/0
11.6.2010 22:44

Brundi

Akvarko na spani!

Akvarko na spani - tak to tu jeste nebylo! Pri jeho spatreni jsem dostala kratky, ale intenzivni klaustrofobni zachvat. :-)

0/0
11.6.2010 22:16

banned star

Re: Akvarko na spani!

Copak spát, ale dovedete si představit sexuální život matky? Takhle tu další šrajtofli bude hledat dlouho.

0/0
11.6.2010 22:37

Brundi

Re: Akvarko na spani!

Pravda! Pri tom zachvatu byl sex to posledni na co bych pomyslela. :-D

0/0
11.6.2010 22:40

Apina_xxx

máme pátek

Na tomto řešení mě zaráží více věcí, třeba i způsob lezení na palandu u kluků - myslím, že žebřík by byl bezpečnější (musí se držet oběma rukama), z těch "schůdků" může sletět jako zralá hruška.

Co mě ale zaráží ještě více, je ten spací kout matky - to je budník! V malém prostoru, jako pěst na oko. Ale asi je třeba to dělat hogo fogo - já bych tam dala nějakou rozkládací pohovku (dnes už se dají koupit kvalitní) a na to investovala část peněz na ten budník a postel. V tom prostoru by pak šly vytvořit třeba dveře přímo z předsíně ke klukům a i další úložné prostory. Prostě budníky neberu. Ale máme pátek a já jdu konečně domů z roboty. To je přece fajn. g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D"> g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
11.6.2010 18:32

Za pět minut dvanáct

Re: máme pátek

to lezení na palandu jsem poprvé viděla v Marianne Bydlení, květen 2010. Tam to bylo v pokojíčku pro 6- letou holku. Už tehdy mně to zarazilo - ty stupně mi přišly hodně kluzké a strmé pro tak malé dítě.

Inspirace je tedy zřejmá, nicméně  v Marianne Bydlení to bylo aspoň barevné, ne v těch khaki barvách co ma Kačenkag.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
12.6.2010 13:14

Rudla.

Ta jedna skříň v dětském pokoji

to je ten dostatek úložného prostoru?

0/0
11.6.2010 16:27

Bígl

Re: Ta jedna skříň v dětském pokoji

Že lidi reagují na článek, aniž si přečtou text, to se tu stává, ale aby si někdo ani fotky neprohlédl, tak to je novinka! Možná byste na těch fotkách zahlédl skříň v předsíni, police v prádelně, úložné prostory v obývacím pokoji. Ach jo! 

0/0
11.6.2010 16:42

Brundi

Re: Ta jedna skříň v dětském pokoji

To neni novnka. Vy si ty Kachniny fotky jeste prohlizite? Vidite, pro me je prekvapive prave to. :-D

0/0
11.6.2010 22:38

R66

Sociálka !!!!!

Myslím, že sociálka by šla rotšířit o ten výklenek v předsíni a bylo by místo i někde schovat hajzlík !

Jinak je to děsné, ty dětské postele měly asi vytvořit místo pro úložné prostory, ale celé je to do prostoru a zmenšuje to volnou plochu !

Možná by mohla "designerka" občas prolistovat nějaký časopis o bydlení a nebo se jít někde podívat, ... ale je pravda, že vkusu se nenaučích, ale základní věci by snad šly ?!!!!

0/0
11.6.2010 13:56

dilinak

Re: Sociálka !!!!!

Někdo si vyloženě potrpí na hajzlíku společně s koupelnou! Já bych tedy manželce nechtěl prdět při její koupeli po těžkém dni, ale prej ve skandinávii se koupou,prdí a přitom povídají. Takové sloučení harmonických duší, či jak to nazvatg.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
11.6.2010 13:58

bitterfitta

Re: Sociálka !!!!!

Mohu te ujistit ze to tak neni.

Je ale pravda ze uz i byty 3+1 maji ve Skandinavii i koupelnu pro hosty (wc s umyvadlem)

0/0
11.6.2010 15:14

dilinak

Re: Sociálka !!!!!

A jak to tedy děláte? to si dáte špunty do uší a kolíček na nos, když váš partner tlačí na záchodě???g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
11.6.2010 15:26

IfčaX

Re: Sociálka !!!!!

Jo, vy si myslíte, že když je to společná místnost, že tam všichni povinně musí být současně? Fakt ne :-)

0/0
11.6.2010 16:45

dilinak

Re: Sociálka !!!!!

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D"> ááá potrefená husička, coo? to jako když to na manžela příjde třeba po fazolích, tak čeká na chodbičce před koupelnou, nohy křížem a pořádný křeče, zatímco vy si dáváte relaxační koupel s pěnou od Rosmanna a šmirglujete tvrdou kůži na patěg.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
11.6.2010 17:55

kotonek

Re: Sociálka !!!!!

A ve vasem pripade bezi na zachod pose** se a pak si jde s pokadenym zadkem sednout na gauc a ceka, az vy dokoncite svou koupel?

0/0
11.6.2010 18:40

dilinak

Re: Sociálka !!!!!

V mém případě nikoho neruší na samostatném WC a jestli si celá republika umývá zadek hned po kakání ve vaně nebo bidetu(ten má málokdo), tak byste měl jít z toho horka do chládkug.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D"> vy si v práci asi umýváte zadnici v umyvadle před šéfemg.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
11.6.2010 18:58

nazdravi

Re: Sociálka !!!!!

jste dost nechutnyg.idnes.cz" alt=":-(">

0/0
17.6.2010 0:31

banned star

Re: Sociálka !!!!!

Vy jste asi muslim, že jste nikdy neslyšel o toaletním papíru.

0/0
11.6.2010 20:52

dilinak

Re: Sociálka !!!!!

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">jooooj jsem se zasmál, hustý.....g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
11.6.2010 23:40

IfčaX

Re: Sociálka !!!!!

Tak jasně, pokud máte potíže s trávením a každou chvíli křeče... a jestli ještě ke všemu se jak na potvoru ty křeče projevují zrovna v momentě, kdy se Vaše žena koupe, pak chápu... Nebylo by od věci s tím zajít k doktorovi.

0/0
14.6.2010 9:40

dilinak

Re: Sociálka !!!!!

žádné jasně, hele Ifčo, možná máš jiné trávení, ale je normální, že když to na člověka příjde, tak by měl jít co nejdříve na záchod, pokud to neudělá, můžou se dostavit tzv. břišní křeče a tvůj svěrač má sakramensky co dělatg.idnes.cz" alt=":-)"> ostatně necháme toho, já prostě upřednostňuji samostatné WC a vy si nadále užívejte záchod u vany a klidně si povídejte u toho s kakajícím partneremg.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
14.6.2010 11:43

IfčaX

Re: Sociálka !!!!!

Ale jasně. Vzhledem k tomu, že je nás doma pět, tak kromě WC v koupelně máme druhé samostatné. Pro víc než dva lidi si také myslím, že je-li v bytě jediný záchod, neměl by být spojený s koupelnou.

Ale  ta barvitá líčení, která vypadají, že u někoho doma fakt mají všichni sedmkrát do týdne průjem, mě vždy pobaví...

0/0
17.6.2010 17:33

morae

Re: Sociálka !!!!!

to je sice krásná myšlenka - pokud by ovšem máma nespala v kuchyňo-obýváku a měla kam dát alespoň svoje osobní věci. V dětském pokoji jsou pro každého mladého muže skříň i police. Na všechno ostatní - máminy věci, ložní a sezonní obuv atd. zbývá právě jen ten výklenek a předsíňová stěna. Předpokládám, že v komoře budou i vysavač a spol.

0/0
11.6.2010 20:51

dilinak

Tady všichni kvičíte a

stačí si vzpomenout, jak se bydlelo za 1.republiky. Příklad: Jakub Sklář přišel z roboty domů do světnice, kde spalo 6 dětí i s manželkou.  Pavlačové byty taky žádné královstvíg.idnes.cz" alt=":-)"> Holt, kdo maká ten má, kdo nemaká, může spát i pod mostem .I ten Jakub Sklář se naštval a postavil svépomocí domek, kdesi za vesnicí na kopci.g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
11.6.2010 13:34

TKC

Re: Tady všichni kvičíte a

Jenže Jakub Sklář v tu samou dobu nestavěl ještě jeden domek jinde pro sebe...

Tohle je pravděpodobně klasická porozvodová situace, která bývá zpravidla hodně o penězích.

Takže ta paní může být sice naštavaná jak chce, ale momentálně je to právě asi tak všecko, co s tím může dělat.

Nemusí ovšem svou situaci zhoršovat ještě tím, že si do bytu pozve Kachnug.idnes.cz" alt="!!">

0/0
11.6.2010 15:27

dilinak

Re: Tady všichni kvičíte a

No v té době se skákalo do manželství opravdu navěky věků v dobrém i ve zlém, ne jako dnes, když polovina manželství se rozvede,proto pak tyto problémy. A když začal stavět, tak stále bydlel v jedné světnici, děti už byly odrostlejší, toť pravda.

0/0
11.6.2010 15:44

orinka3

50 m

je rozloha dvoupokojového bytu, nemaťte čtenáře označením 1+1. Vím, o čem píšu, jsem zvědavá, jak by vyřešila skutečné 1+1 a 31 m čtverečních.g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
11.6.2010 12:20

dilinak

Re: 50 m

ano je pravdou, že typický byt v paneláku o velikosti 2+1, kde menší kuchyňka byla uprostřed bytu s oknem a po stranách pokoje, měl vždy 48-50 metrů čtverečních a při troše štěstí byl u jednoho pokoje i balkón. Tento  byt byl též uprostřed na patře a po stranách měli větší šťastlivci 3+1. Nevím proč, jen v Praze byl trend stavět spíše 2+kk uprostřed těch velkých bytů o velikosti 40-45 metrů, taky při větším štěstí s balkónem.g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
11.6.2010 12:29

dilinak

Re: 50 m

typické 1+1 měl 30+35 metrů a znám lidi, co v nich vychovali dvě děti a jsou zcela normální, ale maji oprávněně můj VELKÝ OBDIVg.idnes.cz" alt="8-o">g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
11.6.2010 12:34

Hroznej puberťák

Re: 50 m

Měl jsem 1+1 47 metrů, a to kde bydlím teď je taky v podstatě 1+1 50m - i když by to šlo nazvat i jako 2+kk, ta malá kuchyň je skoro oddělená.

0/0
11.6.2010 13:04

dilinak

Re: 50 m

taky si myslím, normální kuchyně má 8-12 metrů, když pominu kuchyně v domcích atd. pokud má kuchyň méně jak 8 metrů čtverečních, není to považováno za pokoj, ale za kuchyňský kout(buď s oknem nebo bez), také kk bývá jako by umístěno ve větším pokoji a proto se říká + kk, největší chybou lidí, je, že na úkor nějaké blbé skříňky jedí u barového pultu jako by šli na drink nebo se krčí u obývacího stolku a žerou polévku div se nepokydajíg.idnes.cz" alt=";-D"> základ je vždy pak dobrý stůl plus židle nebo kuchyňská lavice. Výpary jsou mínus, ale to jde vyřešit odsávači a hlavně větrat oknem.

0/0
11.6.2010 13:12

Hroznej puberťák

Re: 50 m

Tahle kuchyň má malinko, snad jen 6 metrů (možná 8), s oknem, a užším koncem navazuje na menší místnost. tak nevím, jak bych to nazval, ale 2+kk by to být mohlo. Předtím jsem měl regulérní 1+1 - kuchyně cca 10-12m, obýváko-ložnice asi 20.

0/0
11.6.2010 13:38

dilinak

Re: 50 m

Též si myslím, pidipokoje to nebudou a pokud to opravdu působí jako kuchyňský kout, proč ne.

0/0
11.6.2010 13:50

Trooper77

Dřevo

Paní Mlejnková by měla - pokud se chce veřejně prezentovat - zainvestovat a dokoupit do svého vizualizačního softwaru nějaké textury dřeva, protože ten hnědozelený hnůj co je naplácaný na skříňky v celém bytě se dřevu zdaleka neblíží a nutí ke grcání. Tohle opravdu ne !! g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
11.6.2010 12:06

Anavi

Slečno Mlejková,

vesele a barevně zařízený byt je tohle: bydleni.idnes.cz

0/0
11.6.2010 11:45

TKC

Možná je využitý každý cm

... ale útulné je to asi jako mauzoleum.

Kromě toho není nutné z pokoje o tvaru nudle udělat ještě větší nudli špatným rozmístěním nábytku.

Ach jo, Kačenko, už je to jenom nuda...

0/0
11.6.2010 11:30

dilinak

Foliovník

před barákem by byl možná lepší a s větránímg.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
11.6.2010 11:18

slavka1

Není to tak zlé,

i když asi by se to dalo vyřešit líp. Moc se mi nelíbí, jak je tou linkou ještě zúžen už tak úzký prostor, ale na druhou stranu v dané situaci moc možností není. Těch 50m2 není pro tři lidi tak málo, spíš je problém v dané dispozici bytu. Myslím, že ve stejné ploše (pokud tedy na větší nemají peníze) by se dal sehnat lépe situovaný prostor. Tady je těmi podlouhlými místnostmi ta plocha ještě více omezena. Paní návrhářka Mlejnková dělala zjevně, co mohla a je vidět, že se nad tím zamýšlela. I když je jasné, že ideální ten prostor nebude. Hlavně není řešeno, že kdyby si paní přivedla nějakou návštěvu, nemá absolutně žádné soukromí, protože chlapci budou chodit přes její ložnici. Také bych asi zvážila, zda místnosti neprohodit i kvůli připojení odpadu z kuchyně (ale možná jsou tam ještě druhé stoupačky) a asi jak tu někdo navrhoval,  udělat samostatné vchody do místností, aby se matka a synové navzájem nerušili...

0/0
11.6.2010 10:42

Sallmi

Re: Není to tak zlé,

Kdyby pí. Mlejnková dělala co mohla a co by možná i uměla a necpala by se do oboru, kterému zjevně nerozumí, tak by zde nebyly tyto výživné páteční diskuze. Každopádně níže jsem uvedl několik poznatků, ze kterých mi vyplývá, že nad návrhem zrovna moc nepřemýšlela. Pouze kopíruje věci, které se jí kdysi podařilo do nějakých návrhů protlačit, tak se je snaží nyní využít všude.

0/0
11.6.2010 11:15

slavka1

Není to tak zlé,

0/0
11.6.2010 10:36

Peťulák2

Mě baví,

jak tu všichni machrují, že by v tom nebydleli, vyměnili to, koupili větší atp. A co když tohle dostala, pár set tisíc na přestavbu ještě má, ale na větší byt ať už výměnou nebo koupí to nestačí? A taky v malém budou menší náklady na inkaso.

Taky umím zamachrovat, že "jsem se byla s přítelem podívat na 2+kk a nebydlela bych v tom". Ale všichni holt 20 000 měsíčně domů nepřinesou, a pokud u toho ještě živí děti, tak musí přemýšlet o každé koruně.

0/0
11.6.2010 9:29

Hroznej puberťák

Re: Mě baví,

Pár set na přestavbu... ono těch pár set je zpravidla přesně ten rozdíl k doplacení za něco, co má o ten pokoj navíc. Celkem chápu lidi, co se musí smířit s menším, kdyyž na větší nemaj, ale mít tohle a nasypat do předělání půlmega (pochybuju, že komplet na míru to bude stát míň, sama si to neudělá), místo výměny za to pokoj větší, to mi fakt jako moc rozumné nepřijde.

0/0
11.6.2010 9:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.