Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zoufalou koupelnu a stařičkou kuchyni proměnili designéři na noblesní bydlení

Jako kdyby se tu zastavil čas. Tak vypadal byt zařízený před desítkami let. Dvacetiletá Kristýna jej získala od babičky, teď se pokouší v něm mnohé změnit. Bez designérů to však nepůjde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pilinazlenina

nic moc

jen ta původní skříň pro fretku stála za shlédnutí.

0/0
30.5.2010 21:06

Kane

nevypadá to zle

na to,že to bylo v jak se staví "sen/noční můra"....ale půl mega???8-o

0/0
27.5.2010 16:48

rikalJsemToUzVceraNasiHospodske

@@

pul mega...8-o8-o to smrdi statni zakazkou..;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
26.5.2010 15:24

Mandarinus25

Trocha

Suma je vysoká, to je pravda, ale kdyby slečna byla alespoň vděčná, měl by z dílu i divák radost. Majitelka vypadala od začátku dosti otráveně, jakoby ji proměna spíše obtěžovala. Konec konců nebyla ani na záběrech z castingu, takže velmi pravděpodobně nebyla vybrána zcela oficiálně... Možná pouze posloužila jako figurant a v bytě vůbec nebydlí??? Malé podezření vzbuzuje i to, že si s ní moderátor tykal. Jinak proměna pěkná až na pár detailů /málo zásuvek u kuchyňské linky, nepraktická digestoř a plynová komora v koupelně/.

0/0
25.5.2010 14:24

kamor

Mankote,

co je to za děsnou sumu? Za půl mega jsme opravili 3/4 baráku s celkovou obytnou plochou 160 m2. Jedna koupelna nás vyšla na 120000, druhá (svépomocí) asi na 30000 a za kuchyň jsme i se spotřebiči dali 70000. Zbytek peněz stály nové rozvody elektriky, vody, odpadů a stavební úpravy (jako položení dlažby, štukování atd.).

No jo, to se to designově upravuje, když to nemusí platit majitelka, ale zafinańcuje to sponzor. Silně pochybuju o tom, že by mladá holka měla půl mega jen na renovaci kuchyně a koupelny...

0/0
25.5.2010 10:10

paruka11

Re: Mankote,

kuchyň se spotřebiči za 70000 musí být zTesca nebo OBI, možná IKEA a Candy spotřebiče/no možná by to ani nevyšlo/

0/0
27.5.2010 9:23

kamor

Re: Mankote,

kupodivu ne. Nemuseli jsme naštěstí kupovat všechny spotřebiče, ale troubu a indukční desku máme Moru, myčku Whirlpool. Lednicu a mikrovlnku (rovněž Whirlpool) jsme si převezli ze starého bytu. Linka byla vyrobená truhlářem na míru přesně podle našeho vlastního plánu. Jedině jídelní stůl a židle jsou z IKEA...

0/0
27.5.2010 17:21

Deleter

Re: Mankote,

8-o No já nevim, podle mýho je kuchyň nejlepší od truhláře.

0/0
31.5.2010 9:02

kamor

Re: Mankote,

Dyť píšu, že kuchyň máme od truhláře...:-)

0/0
1.6.2010 14:17

banned star

Uhlíkový filtr je tak akorát k zlosti

Kdyby nechali původní uspořádání do L, mohli plnohodnotnou digestoř odvést přes koupelnu do světlíku.

0/0
25.5.2010 0:49

hany1

Nedovedu si představit,

že obědvám u ostrůvku a přitom se mi vaří před očima brambory. Je pravda, že můžu při jídle míchat jíšku.

0/0
24.5.2010 21:57

agilka

To se mi snad zdá,

nebo je to pravda, že se teď tou úzkou uličkou mezi dřezem a nesmyslným ostrůvkem prochází do koupelny se záchodem? To si dělají "dyzajnéři" kozy, ne? Opravdu praktické řešení!

0/0
24.5.2010 18:00

agilka

Re: To se mi snad zdá,

Navíc bohužel zmizela ta praktická velká pracovní plocha, co byla v  původní kuchyni do L .Nahradily jí malé kousky vedle dřezu a sporáku. No a ostrůvek v tak malém prostoru, to je taky bomba. Všechno přenášet vzduchem a trousit na podlahu, kudy se ještě běhá na záchod...Připadá mi to jako změna za každou cenu, ale ne všechno staré musí být špatné...

0/0
24.5.2010 22:54

skolacka

Re: To se mi snad zdá,

Přesně, ta kuchyň do L byla mnohem praktičtější, už jen kuli pracovní ploše :-/

0/0
26.5.2010 18:05

kudykam

A pračka ???

A dvoje dveře mezi kuchyní a wc ??? Nějak mi to tam chybí.

0/0
24.5.2010 13:21

Honx

Krásné kecy o hygieně

Z hlediska hygieny se jim nelíbí fretka, ale záchod spojený s koupelnou je podle nich v pořádku. Přitom je to v podstatě zcela to samé, jedno tvoří potencionální hygienické nebezpečí tak kde se vaří, druhé tam kde se lidé myjí.

Chudák fretka má ale smůlu v tom, že není dostatečně kchůůůl a trendy jako spojení záchodu s koupelnou. No ale co by člověk nechtěl po těchto aranžérech  (designéři to nejsou, je jim jedno jak se v tom bydlí)

0/0
24.5.2010 13:07

annanaska

nádhera

nemám jedinou výtku, je to perfektní R^

0/0
24.5.2010 11:26

kamor

Re: nádhera

A Vy byste za takovou přestavbu dal/a půl milionu? Já ani náhodou.

0/0
25.5.2010 10:11

Dennys

Cena je vcelku standardni, ale

kdyby si tam nepoustela ty kazisvety, mohla mit Kristyna docela hezky byt.:-/

0/0
23.5.2010 22:54

Honx

Re: Cena je vcelku standardni, ale

Kdyby si je tam nepustila tak by si to musela zaplatit sama. ;-)

0/0
24.5.2010 14:10

Cip

Kotel

existují kotle (a to docela běžně) s nasáváním vzduchu ZVENKU a ne zevnitř. Třeba je v té koupelně tento typ kotle a není třeba řešit přívod vzduchu do koupelny

0/0
23.5.2010 19:15

ne přezdívce nazáleží

150.000?

To fakt celý stálo jen 150tis? Nábytek za 65 351Kč zahrnuje jen ty skříňky, že? A co stolek pod umyvadlo a vlastně umyvadlo samotné? A záchod? A vana? A zástěna? Stavební práce 30 000 jsou ty příčky a zazdění světlíku a dál? Doplňky 31 042 Kč - že by se sem schovalo něco?

Jinak další vybavení - trouba, sporák, digestoř a tak v kalkulaci tedy není?

0/0
23.5.2010 17:13

Ric-pic

Re: 150.000?

No, já tam vidím 475 000 Kč.....

0/0
23.5.2010 19:06

vegab

Re: 150.000?

asi čtou diskusi - už to opravili....

0/0
24.5.2010 9:01

ne přezdívce nazáleží

POZOR - PLYNOVÁ KOMORA!!!

Ten ventilátor je proti předpisům! Taky mi rekonstruovali koupenu a okno do světlíku jsem nechal zazdít a nahradit ventilátorem. Pak přišel člověk na kotel (oprava) a řekl mi, že buď odpojí kotel nebo ventilátor, ať si vyberu :-/

Jde o to, že kotel nasává vzduch a vypouští spaliny do komínu. Ale jestliže je zaplý současně i ventilátor, tak ten je výkonnější a odsává vzduch z koupelny a splodiny se komínem vracejí. A malá plynová komora je hotova. Řešením je relé, které dovolí zapnutí ventilátoru, jen když kotel nehoří. Stojí (pro Vaillant) cca 1500 a je třeba kabelem propojit kotel a napájení větráku, což pro mě znamená buď drát na zdi nebo sekání nových dlaždiček :-(

Takže ventilátor mám vypnutej...

Bacha na to slečno z článku! Nechte si to prověřit!!!

(duplikuju příspěvek, považuju to za důležité a nechci aby to bylo přehlédnuto)

0/0
23.5.2010 17:09

dikobraz

Re: POZOR - PLYNOVÁ KOMORA!!!

Hlavne jde o to, ze ventilator nemusi vzduch foukat jen zevnitr ven, ale i opacne - z venku dovnitr. Az tak velmi je to jednoduche.

0/0
24.5.2010 18:54

jurasek1168

20tiletá studentka

:-) zřejmě šikovná holka.. :-) R^

0/0
23.5.2010 16:24

Madietta

A tak toto celkem jde.

Určitě by se to dalo udělat i líp, zajímavěji, ale v rámci těch někdy strašlivostí, co zpod rukou "designérů" v tomto pořadu lezou, je to rozhodně to lepší. Zdá se mi to celkem praktické, neutrální, neurazí to. Po "zabydlení" to bude vypadat příjemně. Líbí se mi tyrkysové akcenty.R^

0/0
23.5.2010 15:17

teta1974

Re: A tak toto celkem jde.

jojo. kycovite obrazky se mi nelibi, ale celkove reseni, zejmena ta seda, s epodle me povedlo, a ani to neni mega drahe

0/0
23.5.2010 15:59

ewe7

kuchyň a hned WC

Zvíře odstranit, to je přece nechygienické, ale , že je hned vedle sporáku WC, to je OK. Ten byt je strašný. Nesnáším tyto proměny do "nábytku" z pilin koupený kdesi ve Scontu Ascu a podobné veteše. V proměněn vždy nalepí na stěnu tepety, pověsí nesmyslné poličky a vše působí sterilně. V tomto případě mě zajímá jak uděli ostrůvek v kuchyni. :-)

0/0
23.5.2010 13:09

ISA

Ach Bože, ty ostrůvky...

Na první pohled by se mi to líbilo, ale já bych to nechtěla: pokaždé obíhat ostrůvek do koupelny, lidé si tam budou často zavazet. Vaření na ostrůvku mi přijde hodně nepraktické. Já mám dřez a sporák blízko sebe a určitě bych to neměnila... Když už ostrůvek, tak snad jako nějaká pracovní plocha, použitelná i jako jídelní stůl...

0/0
23.5.2010 13:05

ewe7

Re: Ach Bože, ty ostrůvky...

souhlasím, ostrůvek je do velkého prostoru, ale ne na vaření, pouze pracovní plocha. Umyvadlo a voda je v kuchyni velice důležité a proto musí být po ruce, ne se někam otáčet, přenášet kapající věci. Toto navrhují lié, kteří vaří 1x týdně špagety.

0/0
23.5.2010 13:13

agilka

Re: Ach Bože, ty ostrůvky...

A hlavně bacha, nesrazit se při tom přenášení vařícího hrnce s někým, kdo zrovna kluše do záchodokoupelny. Tady  myslím, že se dyzajnéři dost sekli. Původní uspořádání kuchyně do L bylo mnohem praktičtější.

0/0
24.5.2010 23:00

Za pět minut dvanáct

kde je fretka?

kam zmizela fretka? proč tu není fotka té fotografie připomínající přírodu:-/?

jinak docela povedené.

0/0
23.5.2010 12:34

teta1974

Re: kde je fretka?

v textu to pisou

0/0
23.5.2010 16:00

Za pět minut dvanáct

Re: kde je fretka?

já vím že to píšou, ale chyběla mi tam fotka.....mně by to docela zajímalo, kam ji vyšoupli.

0/0
24.5.2010 20:34

vegab

kotel

..no jestli je ten kotel v koupelně jen s tím přívodem vzduchu u podlahy, tak to určitě nevyhoví!!! Nedávno jsem jeden přesouvala "do skříně" - dveře musely bít celé lamelové a do haly, kde bylo docela dost vzduchu jsem ještě musela zajistit přívod vzduchu přes dveře z další místnosti, aby to vyhovělo požadavkům norem. Sice něco píšou, že místo okna dali výkonný ventilátor, ale ten většinou vzduch odsává, než přisává...navíc pochybuju, že by tam byl někde spínač na množství potřebného kyslíku v místnosti.... Škoda, že sem nedávají dispozici - takhle se nemůžeme přesvědčit, že do koupelny by se dalo chodit i jinudy...jinak souhlasím s tím "chudák fretka"...ale to už je poněkolikáté co paní Lacová vyhání "zvířata" pryč - jednou tu bylo takové to krásné akváriumRv

0/0
23.5.2010 12:15

ne přezdívce nazáleží

Re: kotel

Ten ventilátor je naopak proti předpisům! Taky mi rekonstruovali koupenu a okno do světlíku jsem nechal zazdít a nahradit ventilátorem. Pak přišel člověk na kotel (oprava) a řekl mi, že buď odpojí kotel nebo ventilátor, ať si vyberu :-/

Jde o to, že kotel nasává vzduch a vypouští spaliny do komínu. Ale jestliže je zaplý současně i ventilátor, tak ten je výkonnější a odsává vzduch z koupelny a splodiny se komínem vracejí. A malá plynová komora je hotova.

Řešením je relé, které dovolí zapnutí ventilátoru, jen když kotel nehoří. Stojí (pro Vaillant) cca 1500 a je třeba kabelem propojit kotel a napájení větráku, což pro mě znamená buď drát na zdi nebo sekání nových dlaždiček :-(

Takže ventilátor mám vypnutej...

Bacha na to slečno z článku! Nechte si to prověřit!!!

0/0
23.5.2010 17:07

dikobraz

Re: kotel

Jezkovy voci, to je takovy problem otocit ventilator, aby vzduch z mistnosti nevysaval, ale naopak do mistnosti nasaval vzduch z vnejsku? A pouzit jen takovy vykon, ktery nebude zbytecne nasavat vic, nez je nutne? Pripadne spoustet ventilator jen kdyz kotel hori. Dalsi moznost je pouzit turbokotel, v tom pulmilionu uz by se 40000 za kotel ztratilo.

0/0
24.5.2010 18:51

ne přezdívce nazáleží

Re: kotel

ten ventilátor je tam kvůli tomu, aby ODSÁL smrad po použití záchodu anebo páru po sprchování, aby tam nebylo vlhký prostředí... :-P

0/0
24.5.2010 19:05

dikobraz

Re: kotel

To trochu měni situaci. Původně to vypadalo, že ventilátor má vykompenzovat příliš malý vnitřní prostor místnosti, ve které máte umístěn kotel.  Jinak ovšem pokud ventilátor zvládá odsát z místnosti smrad z WC, tak by stejně dobře odsál i spaliny z kotle - a pokud z místnosti odchází vzduch vysávaný ventilátorem, tak samozřemě někudy taky do místnosti musí proudít vduch čerstvý (při zapnutém ventilátoru nejspíš komínem :-)).

.

Ale když si někdo dá plynový kotel do bytu (a není to plynový kotel "turbo", nebo jiný typ s vlastním nezávislým přívodem vzduchu z venku), tak si jen zbytečně zadělává na problémy. Stačí trochu lepší okna a ani v celém bytě nebude pro spalování dostatečný přísun čerstvého vzduchu. A když to ještě někdo vylepší zazděním světlíku, tak to už končí sranda. Ventilátor už je jen třešnička na dortu lidské hlouposti.

0/0
24.5.2010 23:11

HancickaP

skoda

ze se nedal nejak jinak vyresit ten vchod do koupelny, trajdat tam pres kuchyn je docela na houby... ale jinak se mi to moc libi a fretku bych asi vypustila do prirody ;-)

0/0
23.5.2010 10:49

Duke Nukem

Re: skoda

a ze fretka do zdejsi prirody nepatri,to ti nevadi,co..

0/0
23.5.2010 19:16

chlupatý smeták

zase stejná kuchynˇ

Mám pocit,že taková kuchyn už tady v nějaké proměně byla,zas ten stejný trychtýř nad ostrůvkem.Ale koupelnu udělali hezkou,ta stará to byl děs,zvláštˇ ty spletice kabelů a hadic.

0/0
23.5.2010 9:05

sealth

Re: zase stejná kuchynˇ

Az po vasem komentari jsem si vsiml ze ten " trychtyr" neni odsavac, pouze svetlo na spagatech.Pokud nemaji spodni odsavani tak to neni nejlepsi reseni...

0/0
23.5.2010 9:59

Za pět minut dvanáct

Re: zase stejná kuchynˇ

ne ne, je to "designová digestoř připomínající světlo" - viz popiska pod fotkou.

0/0
23.5.2010 12:32

Venus_7

Re: zase stejná kuchynˇ

ehm... stačilo si přečíst popisek u fotky.:-/

0/0
23.5.2010 15:33

sealth

Re: zase stejná kuchynˇ

No jo, ja koukal jen na fotky primo v clanku...Ale i takhle vidim ze ta "designerska digestor" nema zadny odvod vzduchu, ja vim ze tam muze mit charcoal filter ale stejne bych tomu moc neveril, neni nad poradnou trubku ven z prostoru...Ale mozna jsem jen moc staromodni...

0/0
24.5.2010 4:41

Deleter

Re: zase stejná kuchynˇ

Trubku ven nedáte všude; někde to nejde.

0/0
31.5.2010 8:57

aroneček

Víte,že tu "stařičkou" kuchyň

nemá ani polovina rodin?

0/0
23.5.2010 8:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.