Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chtěly jen postel a troubu. Dostaly kuchyň jako z katalogu a fialové stěny

Když si Jitka přestala rozumět s otcem své dcery, odstěhovaly se od něho. Vzala si vysokou hypotéku na pořízení panelákového bytu. Na nábytek ani dveře do pokojů už ale nezbylo. Pomoc designérů jim značně ulehčila život.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Caretaker

Kuchyň

Nebudu se vyjadřovat k tomu "peklu" v pokojíčku, ale dřez v kuchyni je bez chrániče levé ruky prakticky nepoužitelný. Když už ne chlapec "dizajnér", tak alespoň slečna "dizajnérka" mohla mít tolik ergonomického cítění, aby tenhle masakr nedopustila.

0/0
13.5.2010 8:57

sedmy.trpajzlik

Židlí po hlavě

Nejprve bych dyzajnéry praštil tou židlí v pokojíčku po hlavě a pak by letěli ven oknem nebo dveřmi. V kuchyni bych si připadal jako na bazénu z dob socializmu.

Jestli za tohle dala 270 tisíc, pak nechápu první odstavec že jí "nezbyly" prachy na nábytek a dveře.... To jí zbyla ještě kupa peněz.g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
12.5.2010 22:53

annanaska

Podle mého názoru POVEDENÉ

Dětský pokojíček nebudu komentovat, je na mě moc barevný, ale je to pro malou hočičku, tak to asi tak má být. Ale kuchyň mě nadchla. Dýchá z ní čistota, elegance. Moc hezkég.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
12.5.2010 11:59

drsnobill

Než v tomhle bydlet,tak to možná raději budu bezdomovec!

Prostor pod mostem nebo v odstaveném vagonu bude jistě útulnější.

0/0
10.5.2010 22:39

roedor

Kuchyň mi na první pohled přijde jak koupelna,

uspořádání tragické. A v dětském pokoji mě "zaujal" ten stůl - ten je za trest? Celkově mi to přijde takové divné.

0/0
10.5.2010 15:29

nacken

Re: Kuchyň mi na první pohled přijde jak koupelna,

Mně to nepřijde divné. Mě to přijde přímo škaredé

0/0
10.5.2010 15:43

kabalenka

brrrrrrr

Nejhorší je ta kuchyně. Mozaika je děsivá, jak vrchol krásy 70. let, k tomu všechno bílé. A co teprve ten hebrejský nápis. Uniklo mi, že paní je židovka? Připomíná mi to tu reklamu, jak tetoval pán údajně nějaké symboli a koukal přitom do jídeláku u číňana na symboli u kuřete kungpao..

Dětský pokoj je celkem přeplácaný hlavně těmi barvami. Stůl je divný a židle na záda opravdu úžasná..

0/0
10.5.2010 15:02

nacken

Re: brrrrrrr

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
10.5.2010 15:44

violinist1

Při bližším zkoumání

objevuju jednu nedomyšlenost za druhou: Otevírání okna v děcáku bude probíhat jak? Je snad známo, že pokud se v bytě s plastovými okny nebude pravidelně větrat, koleduje se o pěknou plíseň! Za psací stůl bude lecos snadno a často padat, z výběru židle mě jímá hrůza - to je na zničení zad! No a dál: zrcadlo nad postel? mozaika u sporáku? A jako vrchol všeho si paní, která nemá peněz nazbyt, musela pořídit nové nádobí, aby mohla vůbec vařit... To je studium bytového designu spojeno s lobotomií nebo co??? g.idnes.cz" alt="8-o">

0/0
10.5.2010 13:52

Lastura

Velmi oceňuji

 úspornost vzorů v pokojíčku. Barvy se krásně doplňují a jedna druhou podporují, sytě fialová je barvou duchovna i luxusu, tyrkysová zas sympatií a fantazie.  Holčička se učí na violoncello a estetika je pro podporu uměleckého citu důležitá. Má štěstí, že nebude vyrůstat v dřevěném selském či rustikálním  hnusu 

0/0
10.5.2010 11:03

neumisa

božínku ...

... čtvrt mega za TOHLETO? U nás by asi "dyzajnéři" letěli jak špinavé prádlo a byli by rádi, kdyby si stihli otevřít dveře ... Kuchyň bez úložných prostorů? Kde je schované běžné nádobí jako hrníčky, sklenky, talíře? To pro ně poletou někam do spodních skříněk? Mozaika příšerná, vypadá jako z porodního sálu ... A co teprve ta krása, až zajdou časem spodní spáry... A dětský pokoj vymalovaný tmavou barvou je fakt terno ... A o skříni až do stropu mám taky jinou představu ...g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
10.5.2010 10:34

Brundi

To je tak strasne,

ze vubec nemam slov! :-o

Kuchyn neprakticka - absence hornich skrinek, drez v rohu, mozaika (ac ji mam jinak rada) hrozna.

Pokojicek depresivni, barvy a svitidla hrozna, konstrukce kolem postele (na co?!?!) zmensuje pokoj, skrine stejne nejsou az do stropu. Pracovni stul se sklem pro dite? To myslite vazne?! Ta hrozna nepohodlna zidle...

"Autorska malba" par neoriginalnich not to ma asi azchranit. Btw. mohl by mi nekdo rict, jaka malba je neautorska? Nema kazda malaba autora? :-o

Fuj, uz hodne dlouho me nic v tehle rubrice tak nerozcililo.

0/0
10.5.2010 9:55

HancickaP

nahodou....

me se to docela libi. sice by mi teda asi chybely police na zdi, ale to se da jednoduse napravit.

ten pokojik je taky dobry, ne kazdy ma rad vsechno bile nebo uplne svetle a urcite se to da premalovat, kdyz se te holcine v budoucnu ta fialova nebude libit.

rozhodne tisickrat lepsi nez ten byt s mramorovou podlahou.

0/0
9.5.2010 22:53

Honx

Re: nahodou....

No ono COKOLIV je lepší než ten mramor v paneláku...

Mimochodem, v posledním díle Bydlení je hra (v pátek na ČT1) byl také byt s dlažbou v obýváku. Ale byl to venkovský dům kde mají majitelé plno zvířat. A ten byl vypadal po zásahu odborníků z ČT perfektně!

0/0
10.5.2010 11:28

FoDa

Hmm..

proměny dosáhly další významené mety ! Už se chválí a vyhodnocují i věci neexistující - tady údajné velké úložné prostory v kuchyni.  Kde probůh jsou ? Vždyť zrušili všechny horní skříňky ! g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
9.5.2010 22:03

oráč

POKOJÍČEK PRO BUDOUCÍ DEPRESMANKU...

Tedy chuděra Laura, v tak depresivním pokoji bych nevydržela ani 10 minut - připadne mi to jako pěkné psycho...g.idnes.cz" alt=";-(">

0/0
9.5.2010 21:49

Wendolene.

Ach jo...stacilo trosku uklidit a odlepit nalepky z lednice

Kuchyn puvodni byla svetlejsi, svetle drevo a bile steny by asi byly lepsi nez bila linka, skrinka, ktera neni ke stropu , ale trci kamsi do vyse, ta modra mozaika dela mistnost tmavsi a uzavrenejsi, nepusobi to na me vesele,navic ty nekonecne spary - to bude radost za par mesicu... tech par policek na stene vypada osamele a cele to pusobi nedokoncene, hlavne ze tam na stenu vrazi napis Dobrou chut v hejbrejstine....opravdu dotek genia! Detsky pokoj mi take pripada tmavy a preplacany. Proste dalsi designovy, trendovy abort.

0/0
9.5.2010 21:24

cyankáli v šampaňském

mě se to líbí

hlavně ta mozaika. Tím neříkám, že je to praktické (taky bych uvítala spíš horní skříňku než ty umrněný poličky atd. atd..), ale na pohled je to pěkný.

0/0
9.5.2010 18:29

Honx

Re: mě se to líbí

Jako většina věcí od těchto "designérů". Na pohled pěkné, asi jako byty v nějakém časopise. Ale BYDLET se v tom bez zásadního polidštění NEDÁ!

0/0
10.5.2010 11:30

banned star

Dyzajnéři se napřed dlouze rozpovídají

jak je důležité mít skříň až ke stropu, načež nechají 20 cm lochnu mezi skříní a stropem.

0/0
9.5.2010 17:04

www.stridavka.cz

Jak typické a smutné

"Když si Jitka přestala rozumět s otcem své dcery, odstěhovaly se od něho." Vyřčeno bez mrknutí oka, jako by to bylo něco samozřejmého. Vím, že článek je o něčem jiném, ale tyto stereotypy stále přežívají. Dokud bude normální posloupnost "matka si přestane rozumět s otcem" - "odstěhuje se i s dítětem" - "dítě už nemá u otce domov", je úplně jedno, jaký bude mít dítě pokojíček, když přichází o to nejdůležitější - jednoho rodiče.

Srozumitelněji řečeno:

1. To, že si rodiče přestanou rozumět, NENÍ důvod pro zničení rodinného zázemí dítěte rozchodem. To si mohli dovolit, dokud žádné dítě na světě nebylo.

2. Pokud to opravdu nezvládnou a rozejdnou se, měli by aspoň dítěti zachovat oba rodiče a domov u každého z nich.

0/0
9.5.2010 16:51

cyankáli v šampaňském

Re: Jak typické a smutné

hm, fascinuje mě, kolik spekulací se dá vyplodit z jedné věty, o které ani není jasné, kdo je jejím autorem. A že to je nejspíš autor článku. A i kdyby ne, paní nejspíš nehodlá ventilovat podrobné důvody rozvodu před půlkou národa. g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
9.5.2010 18:19

Vytržená mandle

Re: Jak typické a smutné

Spíš to chtěli zkrátit ... nehrotil bych to.

0/0
9.5.2010 20:56

oráč

Re: Jak typické a smutné

Paní Jitka se asi designerům moc nesvěřovala o svém soukromíg.idnes.cz" alt=":-P"> a spíš ta věta: ...přestala si rozumnět... je jen fráze... Na druhou stranu, i kdyby se svěřovala, tak by ji stejně neposlouchalig.idnes.cz" alt=";-(">, protože jinak alespoň trochu akceptovali oblíbené barvy těch dvou cácorek...g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
9.5.2010 21:43

apokalypsa

Re: Jak typické a smutné

...seznamila se s nim jako au pair v Izraeli. Vzhledem k tomu, ze Zide byvaji oznacovani jako jedni z nejmene prijemnych lidi (a treba prostitutky je oznacuji jako vubec nejhorsi spolu s Araby - nejhure se k zenam chovaji), tak se ten rozchod snad da omluvit.

0/0
9.5.2010 22:42

pravda-pravda

Re: Jak typické a smutné

to nebyl Arab, ale to byl Slovak. Zijici na jeji naklady, gambler a agresivni nasilnik. Toto je omluvitelne zcela. Pro malou Lauru jen to nejlepsi, ze je z cesty.

0/0
14.5.2010 17:54

jane

Hrůza...

Já nevím, tak jsem asi slepá, ale nějak nevidím v pokojíčku tu růžovou barvu, kterou má holčina ráda...fialová šílenost na zdech je fakt nářez ! Zajímalo by mě, co si ti majitelé předělaných bytů myslí " Upřímně " o svých dyzajn interiérech...g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
9.5.2010 14:14

Pedrosan

Re: Hrůza...

Růžový je sedák na stoličce.                                                                                                                                                                  V dětském pokoji je dobře vyřešena šatní skříň , ostatní

mohlo být řešeno lépe.Konstrukce nad postelí je zbytečná , raději

bych volil postel se spodním úložným prostorem. Vybraný stůl není

příliš praktický a že je stavitelný to nezachrání.Fialová na stěně ,

závěsech a potazích je je příliš tmavá. Světla jsou velice nepraktická - nevhodná stínidla a rozmístění blízko sebe nemohou prostor dostatečně kvalitně osvětlit , o spotřebě 3 žárovek místo 1 ani nemluvě. K čemu je svítidlo na zemi? Lampička nad postelí také nic neosvětlí. Dá se vůbec otevřít okno? A co alespoň jedna kytka.                                                                                                            Nelze věřit tvrzení , že to co navrhli je jediné možné řešení.

0/0
9.5.2010 16:27

Krycyptoris

Mimořádně zdařilý dětský pokoj.

Kuchyň by asi místo 2 zbytečných poliček na 6 sklínek snesla jednu vetší horní uzavřenou skříňku. Bílá barva kuchyně není zrovna pro mne nej, ale uživatelé ji asi chtěli. Na penězích by se dalo ušetřit. Cca 250tis se mi zdá na danou proměnu nadhodnocená částka. U takto malého bytu by se dalo 30% ušetřit a mít k tomu ještě rodinnou dovolenou u moře..

0/0
9.5.2010 12:37

hnusil III.

radeji se zdrzim komentare ...

Ale ta mozaika je fak fatalni chyba.

0/0
9.5.2010 12:26

cyankáli v šampaňském

Re: radeji se zdrzim komentare ...

ale je krásná...g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
9.5.2010 18:20

FoDa

Hmm..

kuchyň možná prosvětlí malý formát obkladů, pokud ale nebudou tmavě modré.

Další brutálně fialová v pokoji,  nepraktický stůl i židle, pravda asi by se tam našly nějaké údajně žádané designivé vychytávky g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
9.5.2010 12:19

Sallmi

Hnus fialovej

Vymalovat takovouhle dlouhou nudli tmavou fialovou barvou může jen psychicky narušený jedinec. Navíc, kdyby mě udělali něco takového doma, tak s milým dyzajnérem vymetu tak rychle dveře, že to ještě neviděl. Fialovou fakt nemusím a kuchyň? Je vidět, že dyzajnéři nikdy nevařili.

0/0
9.5.2010 11:52

Marqui

Re: Hnus fialovej

a kdo říká, že majitelce se fialová taky nelíbí....??? :-) každej nemusí mít doma všechno bílé a starou plechovou linku g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
9.5.2010 12:24

Sallmi

Re: Hnus fialovej

Kdyby použili světlý a teplejší odstín fialové, tak, i když fialovou nemám rád a stejně bych ji nechtěl, neřeknu ani popel. Takhle ale tu nudlovitou cimru pěkně zazdili.

0/0
10.5.2010 6:12

four times banned star

Re: Hnus fialovej

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej a darovanému koni...

0/0
9.5.2010 14:44

Sallmi

Re: Hnus fialovej

Chyba být pouze ovcí, která když má něco zadarmo, tak to bude vychvalovat až do nebe.

0/0
10.5.2010 6:13

Ardan

Uf...

Zase jeden z nekonečných úletů tzv. designérů. Chce se mi blejt, velebnosti.

0/0
9.5.2010 11:35

Lovila veverky v korunách stromů

moc pěkné ALE

Na pohled je všechno moc pěkné. Nechápu ale PROČ nejsou skříňky v kuchyni na stěně?? Málo uložného prostoru a skleničky a talíře budou asi lovit někde u podlahy. No hlavně že dyzajn......

0/0
9.5.2010 10:13

FoDa

Re: moc pěkné ALE

protože to prý není in ! g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

Ne vážně, většina těch návrhů je naprosto tragických a funkčnost je až na úplně posledním místě.

0/0
9.5.2010 12:16

rencask

Re: moc pěkné ALE

no jo. Je pravda, ze ja jsem od 1.tridy taky zvladla snozmo vyskok na linku, kdyz jsem si sla pro hrnicek, ale my jsme tam meli trosku vic mista, takze bylo kam skakat.

0/0
11.5.2010 12:54

John_Matey

Začíná mi být z "dizajnérů" nevolno

Když vidím tu kuchyň, co vymysleli, to nemohou ani myslet vážně. Já jsem strašně rád, že jsem si s manželkou celý návrh přestavby jádra a kuchyně navrhnul amatérsky sám, vymysleli jsme to tak, aby to bylo praktické na používání a je mi úplně jedno, že horní poličky nejsou IN, protože se nemusím jak debil pro vše stokrát denně ohýbat dolů atd. To obložení kuchyně je fakt síla, to se jen tak nevidí. Nevím jestli dnes je designérem každý kdo studuje obor aranžér, ale je to děs. Udělat něco moderního jen ve stylu, že takovou kravinu ještě někdo přede mnou nevymyslel, tak to ať se na to raději vy.....

0/0
9.5.2010 9:57

FoDa

Re: Začíná mi být z "dizajnérů" nevolno

ano, ta poslední věta je naprosto přesná a tento askpekt je zřejmě rozhodující, funkčnost výsledného řešení je naopak až na úplně posledním místě g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
9.5.2010 12:22

Pedrosan

Re: Začíná mi být z "dizajnérů" nevolno

Souhlasím . Horní skříňky tu výrazně chybí jak z praktického hlediska tak i designového - aby zmenšily plochu toho příšerného mozaikového obkladu .Proč je proboha až ke stropu ? Nechápu, kde vidí dostatek úložných prostorů, snad pod dřezem nebo ve špatně přístupné rohové skříňce? Předpokládám , že vysokou skříň vedle sporáku použijí na potraviny. Kde mají skleničky,hrnky a nádobí? Jen jeden klasický šuplík je také málo. Mikrovlnka by mohla být  pod chybějící horní rohovou skříňkou atd. Nic,ale není ztraceno , horní skříňky si mohou nechat dodělat dodatečně.

Celkové designové řešení není zas tak špatné. Z praktického hlediska , už to tak slavné není.

0/0
9.5.2010 16:00

KecaK

No tak nevím.

poslední dobou začínám být alergický na slovo moderní.g.idnes.cz" alt=":-(">

0/0
9.5.2010 9:39

m.m.m.m.

Re: No tak nevím.

a já zas na slovo "designový". Co tím chtějí říct? Hezký, pěkný, krásný, nádherný, půvabný, vzhledný, přepychový, nóóóbl? Moderní? Trendový? Může být něco "designového" zároveň praktické?

0/0
9.5.2010 12:53

m.m.m.m.

Re: No tak nevím.

Možná tak atypický, neobvyklý, netradiční, novátorský..., ale "designový" zní rozhodně lépe a navíc nikdo neví, co to má znamenat.

0/0
9.5.2010 12:56

sn63

nechápu

neměla na zařízení bytu tak ji pomohli lidičky co tomu rozumí a stalo to pakatel...přes čtvrt milionu

0/0
9.5.2010 8:45

banned star

Re: nechápu

Jo, a za toho čvrt miliónu se bude ohýbat pro každý talíř a každý hrnek na kafe, protože horní skříňky nejsou IN.

0/0
9.5.2010 8:56

/Roman35

Tak thle věta nemá chybu:

"Když si Jitka přestala rozumět s otcem své dcery....."g.idnes.cz" alt=";-D">  

0/0
9.5.2010 8:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.