Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chtěli přízemní bungalov, okolí je dotlačilo k dvoupodlažní dřevostavbě

Mladá dvojice si vybrala k bydlení místo na okraji obce na slezsko-polském pomezí. Hranice parcely je jen 200 metrů od státní hranice s Polskem. Moderní dřevostavba si vystačí s nízkými náklady na vytápění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

delorche

...

Rozumím všem negativním reakcím, ono je vážně lepší mít všechny novostavby jak přes kopírák z katalogu jen s jinou barvou střešních tašek a omítky. Všechny se skoro stejnou sedlovou střechou, výklenky a dalšími skvosty, kterými jsou katalogy od Gservisu plné. Vždyť přece je to super,když jdete kolem nových domů a jeden je jako druhý.  Prakticky každé sídlište je taky super pastva pro oči, ne.

Aspon se nemusím zabývat otázkou, kde na to ten zloděj vzal, že si může nechat postavit nebo individuálně naprojektovat dům.

Dům se mi po dlouhé době zalíbil od začátku, je to zase něco jiného než všude kolem. Každý máme své preference, taky bych řešil něco jinak, ale co investorum se libi tak jak to mají. Tak přeci si nedam hned prst do krku a nevyvrhnu to moudro sem na net.

Super dumR^, konecne je z neceho jineho nez z cihel.

0/0
4.5.2010 10:55

Albína

Re: ...

R^R^ naprostý souhlas.;-)

0/0
4.5.2010 21:13

cryshot

...

spousta erudovanych architektu a designeru je v tehle diskuzi. zajimalo by me v cem zijou ti co urazej nejvic. ten dum je pekny a neni to jedina vec co se me od pana architekta opravdu libi.

0/0
3.5.2010 18:35

Zažloutlý Nehet Na Palci U Nohy

No děs běs. Zvenku i zevnitř!

Rv;-D

0/0
3.5.2010 15:39

potřetí

Re: No děs běs. Zvenku i zevnitř!

Děti jim to uvnitř snad trochu zkulturní:-)

0/0
5.5.2010 17:46

petyo

Těch 130m2...

....by za 24tis. vytopili i plynem a investiční náklady by byly poloviční nebo elektrickou podlahovkou a pak by ty investiční náklady byly třetinové. Nechápu co s těmi tepelnými čerpadly všichni mají. Do energeticky úsporných baráků jsou to absolutně vyhozené peníze.

0/0
3.5.2010 0:18

Hanyz01

Re: Těch 130m2...

Máte pravdu, stavíme rovněž dřevostavbu a řešil jsem do ní rekuperaci - bohužel vtip je v tom, že i s případnou dotací v programu Zelená úsporám jde v nejlepším případě o mírně prodělečnou investici - výhodnější je, udělat za část peněz na reku lepší pasivní zateplení.

0/0
3.5.2010 9:41

petyo

Re: Těch 130m2...

Pozor. Rekuperace není až tak o vytápění jako o řízeném větrání. Ta se nejspíše vyplatí, protože při větrání vznikají největší tepelné ztráty a hlavně rekuperace není tak drahá jako tepelné čerpadlo. Ovšem

0/0
3.5.2010 16:18

New65c02

Bungalov....to je u můj sen.

Mít komplerný prostorný aspoň 4+1 na jednom podlaží v domě uprostřed zahrady....to by byl i můj sen.:-P

0/0
2.5.2010 15:36

nostormo

dětský pokoj?

Přijde mi hodně zvláštní řešení mít dětský pokoj v jiném patře než je ložnice rodičů...a navíc vedle technické místnosti. Zvlášť, pokud do rozvržení domu mohli zasahovat od začátku.

0/0
2.5.2010 8:34

banned star

Re: dětský pokoj?

Pro zdravý sexuální život rodičů není nic lepšího.

0/0
2.5.2010 8:39

nostormo

Re: dětský pokoj?

Nedá mi  to a zeptám se - máte děti? Protože pokud ano, jistě byly malé a jistě jste k nim vy nebo manželka v noci vstávali. Pak jistě není nic lepšího, než si dát v noci párkrát schody :o) děti bývají nemocné, mívají noční děsy, občas se jim chce čůrat, občas jen potřebují vědět, že je máma "vedle". Tady bude mít vedle technickou místnost, kde asi taky nebude úplně ticho.

A to nemluvím o tom, že znám 2 rodiny, jejichž dům byl vykraden v noci, zatímco celá rodina v klidu spala v horním patře.

No...hlavně, že pracovna je nahoře :o) to možná zdravý sexuální život rodičů nejen zachová, ale i zpestří :o))

0/0
4.5.2010 10:14

Grimkin

Stálo to 2 500 000 Kč bez vybavení interiéru

Když to stálo 2 500 000 Kč, bez vybavení interiéru, tak to zase tak moc není a s hypotékou a dluhem na celý život, když oba pracují, se to zvládnout dá... Vlastně je to vyšlo celkem levně, ten domek je malý. Pozemek třeba už měli... A ani to nemají podsklepené... Podle mě je to lepší než dát stejné peníze nebo i někdy větší za byt na sídlišti, i když je to nějaký moderní dům. Pořád je to králíkárna, i když už o jiné kvalitě než dříve...

Stačí trochu hledat na internetu, když tu navíc jsou odkazy...

http://www.kocych.cz/studio/downloads/mujdum052010_rdtlolka.pdf

Schází mi garáž, mají dvě auta, tu si ale dostaví, až budou mít peníze.  Jinak mi přijde zvláštní, že dětský pokoj, kde je malé dítě, je v přízemí a ložnice v patře... Hlavně, když jsou majitelé spokojeni... Ještě by mi trochu vadilo, že toaleta je v koupelně, to je ale o zvyku...

0/0
1.5.2010 21:48

Hanyz01

Re: Stálo to 2 500 000 Kč bez vybavení interiéru

No 2,5 mega, jenže bez základové desky, přípojek energií, bez nákladů na tepelné čerpadlo a zřejmě i bez DPH. Takže celková cena domu byla minimálně 3,5 mil Kč.

0/0
3.5.2010 10:13

Zažloutlý Nehet Na Palci U Nohy

Za takovýhle paskvil by měl pan architekt jít vrátit školné.

 

0/0
1.5.2010 21:31

mistuch

Čímpak si asi majitel vydělává ?

Prací to jistě nebude,protože za poctivou práci by si tekovýhle dům postavit nemohl.

0/0
1.5.2010 18:38

pernas

Re: Čímpak si asi majitel vydělává ?

Chtěl bych být mladomanželem, kteří se v rubrice Bydlení tak často prezentují. Ty možnosti...

0/0
1.5.2010 18:58

Pan_Bubacik_ze_Zdisral

Re: Čímpak si asi majitel vydělává ?

 .. co je to "poctiva" prace?

0/0
1.5.2010 19:29

Rokba

Re: Čímpak si asi majitel vydělává ?

Copak copka, pán je kovaný komunista, nebo jen závistivý blbec?

0/0
1.5.2010 21:04

Kovis

Re: Čímpak si asi majitel vydělává ?

Tipnul bych to na toho blbce.

0/0
1.5.2010 23:22

potřetí

Re: Čímpak si asi majitel vydělává ?

Že by to byl nějaký tipař?;-D

0/0
5.5.2010 17:50

neurol23

Re: Čímpak si asi majitel vydělává ?

nejspis oboji

0/0
3.5.2010 12:00

Grimkin

Re: Čímpak si asi majitel vydělává ?

Když to stálo 2 500 000 Kč, bez vybavení interiéru, tak to zase tak moc není a s hypotékou a dluhem na celý život, když oba pracují, se to zvládnout dá... Vlastně je to vyšlo celkem levně, ten domek je malý. Pozemek třeba už měli... A ani to nemají podsklepené...

Stačí trochu hledat na internetu, když tu navíc jsou odkazy...

http://www.kocych.cz/studio/downloads/mujdum052010_rdtlolka.pdf

Schází mi garáž, mají dvě auta, tu si ale dostaví, až budou mít peníze.

Jinak mi přijde zvláštní, že dětský pokoj, kde je malé dítě, je v přízemí a ložnice v patře... Hlavně, když jsou majitelé spokojeni... Ještě by mi trochu vadilo, že toaleta je v koupelně, to je ale o zvyku...

0/0
1.5.2010 21:46

Brundi

Nic moc, nelibi.

Prostorove z venku rozervany des - nechapu, co to placaji o kompaktnosti. :-o

Premira oranzove a cervene je silena, brzy se zacne prejidat. Kde by se naopak barevne akcenty hodily - nudnabezova koupelna a nudna hneda kuchyn, tam chybi...

Bez napadu, vyhozene penize...

0/0
1.5.2010 16:19

Cukino

vec vkusu

souhlasim s tim, ze libi/nelibi je vec osobniho vkusu. Ja za sebe davam jednoznacne NELIBI. Je to des a hnruza.

0/0
1.5.2010 13:03

Zažloutlý Nehet Na Palci U Nohy

Ten barák mě absolutně nezaujal už z první fotky exteriéru.

Ten přístavek vepředu vypadá jako budova Národního Shromáždění, a to za ním jako stodola na skladování sena.

Uvnitř, jedno klišé "moderního interiéru" za druhým.

0/0
1.5.2010 12:46

faraonka

Hezké

Moc se mi líbí jednoduchost zařR^ízení a hodně světla rostě paráda .Můžu jen pochválit jak majitelé tak projektantaR^R^R^R^

0/0
1.5.2010 11:25

mistuch

Re: Hezké

za co majitele ?

0/0
1.5.2010 18:39

Albína

Re: Hezké

co třeba za to, že si vybrali v takovém domě bydlet? ne každý, jak vidno z této diskuze, by byl schopný v takovém domě bydlet:)

0/0
4.5.2010 21:07

starej pardal

trochu male...

ale pekneR^

0/0
1.5.2010 11:03

Zažloutlý Nehet Na Palci U Nohy

Re: trochu male...

Trochu??? Ten obývací prostor je stísněná nudle, a o ni tam ještě narvou sedací souoravu do prostoru jako kráva! ;-D Je to sice "moderní" a "minimalistické", ale přesto se tam medá dýchat! :-PRv

0/0
1.5.2010 15:25

Rixo

střecha

Mohl by mi někdo znalý vysvětlit proč si někdo dobrovolně nechá postavit plochou střechu? Jde mi hlavně o sníh. Nemusí se pak náhodou chodit odhazovat nebo ta střecha vydrží hodně? I pár tun sněhu (extrémní příklad).

0/0
1.5.2010 11:02

Neumětel

Re: střecha

To je pouze otázka výpočtu a dimenzování.

0/0
1.5.2010 12:52

stet

líbí se někdy někomu něco?

přemýšlím proč v každé diskusi převládají negativní názory.... asi je to lidská přirozenost...

0/0
1.5.2010 11:01

Good luck

Re: líbí se někdy někomu něco?

Když se to někomu prostě jen "líbí", nemá důvod to jít psát do diskuse, zato když se někomu něco konkrétního nelíbí, tak to jde napsat.. na tom nemusí být nic negativistického..

0/0
1.5.2010 11:14

ttata

Celkem pěkné

interiér se mi moc líbí a z venku, no proti gustu žádný dišputát........

0/0
1.5.2010 10:54

Lokýt

č

Samozřejmě že je; Česká republika dokonce s Polskem prakticky nemá hranici, na jejíž druhé straně by Slezsko nebylo :)

Na druhou stranu, nutno ocenit, že nenapsali "severní Morava"...

0/0
1.5.2010 10:51

eemon

Nic moc.

Mně se to moc nelíbí,vypadá to jak stodola s vrátnicí.Nevím kam se poděly normální domy.:-)

0/0
1.5.2010 10:21

sluni-sluni

Re: Nic moc.

taky vám to tak připadá?... a třeba nechápu tu rozežranost mít ohromnou kuchyni - po pravdě - je to jen snobárna, kolikrát ani ty lidi ji ani nepoužívají, ale holt ji mají od architekta..;-D a můžou ukázat, že mají na velkou kuchyň, chjo...

0/0
1.5.2010 12:11

zazazazaza

č

A to, co je na druhé straně hranice, už není Slezsko?

0/0
1.5.2010 10:19

fulltime

...v prvni rade je to vec individualniho vkusu.

...podotykam : "individualniho".

     Kdosi tady pise "uvnitr dobry..." a s tim souhlasim. Ja taky travim vic casu uvnitr nez pred domem. Krome toho neskodi podivat se ven z ceskeho dolicku.

     Pohledove urcite lepsi nez "...ňáký balustrády v sídlišti vedle sámošky z 80. let m.s."

0/0
1.5.2010 9:58

male_zvire

Autor

Autor: Ing. arch. Michael Kocych

 

Už vím, u koho si dům navrhnout určitě nenechám...8-o

0/0
1.5.2010 9:35

Honza423

Moderna

Hmm. Tak to vypadá že nejsem jediný komu už se přejídá tenhle styl ala "postupně se rozrůstající tovární hala" s pitevnou uvnitř.

0/0
1.5.2010 9:31

Martinhmr

Re: Moderna

To teda rozhodně nejsi. Už jsme minimálně dva a možná í více ;-D

0/0
1.5.2010 9:43

potřetí

Re: Moderna

Určitě víc ?;-D

0/0
5.5.2010 18:01

Martinhmr

Možná něco vysoudí na architektovi

za zničení pozemku. Takové hrůzy snad staví už jenom ČEZ a říká tomu trafostanice. Tam se to snad dá pochopit, ale pro někoho, kdo si buduje nové bydlení navrhnout tohle???Rv

Už jsem se několikrát podivoval nad novými stavbami, ale tahle se řadí k těm nejhorším, co jsem za poslední dobu viděl.

0/0
1.5.2010 9:24

male_zvire

Re: Možná něco vysoudí na architektovi

R^

0/0
1.5.2010 9:32

Leo Messi

...

Smeju se hlupakum, co si berou hypoteku na nove baraky, jsou to zotroceni chudaci. Ja budu radsi bydlet v horsim s tim, ze se muzu kdykoliv rozhodnout nepracovat R^

0/0
1.5.2010 9:08

male_zvire

Re: ...

Rv

0/0
1.5.2010 9:32

macrelka

Re: ...

a ja se smeju tem, kteri si mysli, ze jim stary barak bude stat vecne.. v novem baraku nemusi x let sahnout na strechu, omitky apod., ale ve starem tam porad neco dotujete a jeste to vypada porad neupravene..

0/0
2.5.2010 18:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.