Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praktický stůl ze starých dveří, nábytek z krabic od rajčat. Podívejte se

Pokoj v centru Plzně si studentka zařídila velmi levně, ale prakticky. Komodu, poličku na knihy a noční stolek vyrobila z krabic od rajčat. Stůl je ze starých dveří, které našla majitelka u popelnice. Její studentský pokoj je dalším příspěvkem do soutěže O nejvtipněji zařízený pronajatý byt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bubel

zkušenosti

Ahoj, teď se dívám na www.nabytek-bohemia.cz a mají tam celkem zajímavé věci. Máte s tímto obchodem nějaké zkušenosti. Napište prosím.

0/0
2.5.2010 12:21

annanaska

NENENE

Tak to se mi opravdu nelíbí, ani pro chudou studentku.

0/0
28.4.2010 12:03

lombar

drahý a složitý

udělejte to jako já. Mám stůl, skříň, postel i kuchyň v jednom. All in one. Všechno mám prostě na zemi. Je to absolutně nejlepší a nejlevnější.;-D

0/0
25.4.2010 23:41

Jsem tady

huuu

Chápu to jako studenstké útočiště. Nebo squat. Bůhví,... viděl jsem horší studenstké byty, viděl jsem lepší squaty.. Já nevím. Každopádně je to vtipné. A rozhodně bych nikdy nedal oblečení do nabarvené krabice od bot:D

0/0
25.4.2010 10:09

ciankalek

holka podle meho

gusta :-)

0/0
24.4.2010 15:13

sikanovany bonelord

Kdyby vyfotili i druhej roh místnosti

tak by zjistili, že z těch krabic od rajčat mají i záchod a z kuchyně varnu pervitinu.:-P

0/0
23.4.2010 15:45

lombar

Re: Kdyby vyfotili i druhej roh místnosti

;-D;-D

0/0
25.4.2010 23:36

aquaterra

Kreativitu je nutno ocenit,

ale to provedení! Barevně je interiér řešen docela hezky, ovšem zpracování toho "stolu". ..:-):-);-) Když se člověk neopatrně přisune, panty ho praští do břicha nebo do ledvin. Navíc je dost hrbolatý na psaní. Vrchol všeho je podivná "bedna" na boty.  Myslím, že i za pár korun by to šlo vkusněji, ale děvče chce holt asi demonstrovat alternativu za každou cenu.

0/0
23.4.2010 9:32

Chytracisko

Nouze naučila Dalibora housti

:-)

0/0
23.4.2010 7:04

bombai

je je

to je slečny věc, v čem a jak si bydlí, když si něco udělala sama, tak tleskám za odvahu, přece to neznamená, že z ní v dalším životě bude kutil...ale vzpomněla jsem si na ploužákový hit mých let na ZDŠ od Michala Davida...Počkej, pojď se mnou a neptej se, kam to jdeme. ..Vejdem, tak jako slunce F#mivejdem a v úžasu tam Gdlouho, moc dlouho budem Dstát. A ..z beden od rajčat Ti stvořím dva noční stolky...

0/0
22.4.2010 17:05

brblovka

Tleskám!

Šikovná a praktická holka! R^ Ta se v životě neztratí a nebude vyhazovat prachy za zbytečnosti - kutilka,zlaté české ručičky a hlavičky...:-)

0/0
22.4.2010 6:29

sikanovany bonelord

Re: Tleskám!

Přesně, hotovej Mekgajvr! Příští díl bude o tom jak dělá prezervativy z pytlíků od mléka a tapetuje použitým toaletním papírem.:-P

0/0
23.4.2010 16:46

blekotasek

april už byl

"Myslím si, že většina mladých lidí si hodně věcí v bytě vyrábí sama"... a pak už sem se jen smál. Článek vyšel s 3týdenním  zpožděním.

0/0
22.4.2010 6:16

drbas

Re: april už byl

ale bozinku... stejne, obdivujeme te... dekujeme za tvuj hodnotny zivot

0/0
22.4.2010 10:43

Ludek-ii

Re: april už byl

Určitě je hdnotnější než vytahovat spoďáry z krabice od banánů ;-D

0/0
24.4.2010 7:43

pkopac

Re: april už byl

nekdo zije proto, aby mohl vytahovat spodary z luxusniho supliku, nekdo proto, aby si zivot uzil :) Mne se ten napad libi. Studenti vetsinou moc penez nemaji, ale hlavne je to skvela recyklace nepotrebneho materialu. Navic se mi libi i ten funkcionalni pristup - vsechno ma svou ulohu, nic zbytecneho.

0/0
24.4.2010 19:16

q33ny

stul ze dveri

se mi moc libi. V ikee deska se sklem stoji cca 4000, asi zacnu obhlizet popelnice, to by v tom byl cert, abych nenasla co hledam. Na prekreslovani super!

Davam R^

0/0
21.4.2010 13:49

síma25

Re: stul ze dveri

Zmínil to tady už někdo před vámi, že to sklo je k něčemu dobré, ale to překreslování nějak nechápu, můžete mi to trošku přiblížit? Teď fakt nerýpu, prostě si nedokážu představit praktické využití takového stolu.

0/0
21.4.2010 18:12

drbas

Re: stul ze dveri

zkus si zespoda dat lampicku.. na sklo neco co chces obkreslit... a hura!

0/0
22.4.2010 10:44

síma25

Re: stul ze dveri

Aha, tak to mě napadlo, ale pořád nevidím využití této fascinující skutečnosti v praxi. Matně si vzpomínám, že na průmyslovce jsme v deskriptivě odevzdávali nějaké výkresy, které se překreslovaly z kladívkového papíru na pauzák, ale tohle se v době CADů už doufám nedělá. To využití se asi týká dost úzce specializované skupiny oborů, neznám nikoho, kdy by to využil tak, jak píšete. Pokud by šlo o to pořídit věrnou kopii čehokoli, v každé knihovně jsou kopírky. Pokud by šlo o nějaké umění, tam zase není cílem kopírovat.. já fakt nevím...

0/0
22.4.2010 15:03

mica1

Re: stul ze dveri

skoro každý kdo dělal nějakou technickou vysokou školu by tenhle stůl  využil :)

ja to řešil vysazeným oknem :)

a to ani nešlo o výkresy, ale spíše o skici..třeba taková skica převodovky se takto kreslila parádně :)

ono se pořád kreslí na papír  a je to tak dobře, každý technik musí umět kreslit rukou

0/0
22.4.2010 15:23

síma25

Re: stul ze dveri

Ty jo, skicovala jsem kde co - hlavně teda šaty, účesy, aranže a tak, ale skicovat převodovku by mě fakt nenapadlo, o co všechno jako žena přicházím:-) My když jsme něco takového dělali, vzor se našpendlil na rýsovací prkno, na to se hodil pauzák a už to jelo (dělala jsem elektro). A co znám současné studenty strojárny, stavárny a elektro oborů, nikdo v rukách nic nekreslí, na všechno jou programy, 3D modely a podobně... Každopádně díky za přiblížení.

0/0
23.4.2010 13:36

Don Corleone

Re: stul ze dveri

Tak to jich asi znáte málo. Bydlel jsem nějaký čas na kolejích s budoucím stavařem (FSV ČVUT) a ten (a i jeho spolužáci co k němu chodili na konzultace) neustále něco dělal ručně - zejména zakreslování (železničních) komunikací do terénu a to jak "pohled ze shora" tak i profil. Dělal to na dobře dvoumetrovou roli papíru (šířka něco kolem půl metru). A není to tak dávno - tak 5 let zpět.

0/0
25.4.2010 12:18

černej oes

Re: stul ze dveri

Na akádě jsme tomu postupu s oblibou říkali okenní afinita....;-D

0/0
23.4.2010 14:46

sikanovany bonelord

Re: stul ze dveri

Jistě, že v popelnici najdeš kde co a dokonce i něco k snědku.:-P

0/0
23.4.2010 15:46

q33ny

Re: stul ze dveri

přípěvek hodnoty 0, bravo!

0/0
25.4.2010 13:30

drbas

Re: stul ze dveri

Rv

0/0
28.4.2010 13:36

Ludek-ii

proti bezdomovcům

u nádraží v Kolíně /když se jede od Prahy/ je tato holka úplný žabař ;-D

0/0
21.4.2010 11:02

koga

šikovná holka

konečně v této rubrice něco, v čem se i bydlí a funguje to, a nejenom to naoko hezky vypadá, ale bydlet by v tom zřejmě nikdo nechtěl. Dávám R^

0/0
21.4.2010 9:00

Pilulkin

Život je otázkou priorit

Je to zajímavé, netradiční a naprosto chápu, že to spoustu lidí pobuřuje a spousta lidí to odsuzuje. Pokud se na to podívám z praktické stránky:

- na stěhování jsou krabice od banánů nebo rajčat naprosto dokonalé, kdo se nestěhoval, tak nepochopí. Problémy jsou s jejich skladováním do doby než se zase použijí, tady to má slečna vyřešeno

- určitě je jednodužší pumpnout rodiče o deset, patnáct litrů na vybavení pokoje, nebo si pronajmout vybavený pokoj. S brigádou to vidím už hůř, ale věřím že tohle tu slečnu bavilo (naopak od většiny brigád co jsou k dispozici)

Povidani, ze trendy vedou ke specializaci a že si slečna měla nábytek koupit považuji s prominutím za pitomost. To už si mohla nechat i pokoj navrhnout (specializace), nechat dovíst(specializace), nechat smontovat apod. celkova cena sto litru... a to jsem zvedavej jak by je vydelala... Stravil jsem v ruznych zemich po svete dost casu a lide si delaji veci sami i v zahranici.

0/0
20.4.2010 18:02

Pilulkin

Re: Život je otázkou priorit

I ja si delam doma řadu věcí sám a to jsem relativně nešikovný. Jenže rozdíl mezi tím když si nechám postříkat stromy a nebo si to udělám sám je litr. Pak když zorganizuju pokládku dlažby (pokládá to odborník, ale já udělám veškeré přípravné práce), oproti tomu, když to udělá firma je patnáct tisíc. a tak je to se vším. Kdyby vše měla dělat firma, tak se nedoplatím a mám jen půlku toho co mám. Zato takle si věci udělám sám a ještě zbyde na několik dovolených v zahranici rocne.

Poznámka pro hnidopichy - pracuji hlavou, jsem relativně manuálně nešikovný, v práci dost vytížený a rna plat si nestěžuji :-)

0/0
20.4.2010 18:06

f0rr35t

Re: Život je otázkou priorit

My jsme spíš reagovali na rádobyintelektuální kecy o "konzumních trendech". Ona ať si bydlí v čem chce, ale lidi si nenechávají věci dělat jen tak pro srandu králíkům. Čímdál tím víc lidí (i s průměrnými příjmy) si nechávají dělat od odborníků věci, které naši dědečkové dělali běžně sami. To nepopřeš.

když jsi u těch příkladů: můj táta se kdysi hrabal v autech (a přitom vím, že je to technický antitalent a nemá ani technické vzdělání). Dnes kapotu otevře jen aby dolil vodu do odstřikovačů (přitom dělá pořád tu stejnou práci - žádný zbohatlík).

0/0
20.4.2010 19:41

Pilulkin

Re: Život je otázkou priorit

To v žádném případě popírat nebudu. Otázkou je co v Tvém příkladě je tím důvodem. Jestli to, že Tvůj otec si vydělá tolik, že se v těch autech už nepotřebuje hrabat. A nebo to, že auta jsou čím dál tím složitější a dnes už se v tom hrabat nesvede.

Ale to je jen slovíčkaření, když přijdu s příkladem kdo u Vašich maluje, tak řekneš nejspíš,že otec a na druhou stranu jiné věci bude dělat dodavatalsky.....

Máš ale pravdu, že lidi si nechávají dělat od odborníků věci, které si naši dědečkové dělali běžně sami. Na druhé straně si dělají sami věci, které naši dědečkové nedělali a taky dnes chodí z práce později, než naši dědečkové. Pro mne z toho plyne, že i my bychom dělali/a děláme si věci v rámci toho na co máme schopnosti a čas sami.

A teď už končím, musím jít poprosit zahradnici ať v květnu ostříhají tůje....;-D

0/0
20.4.2010 21:18

drbas

Re: Život je otázkou priorit

a co vam teda vadi? jedna poznamka v textu...? tak se z toho snad nepos**em, ne? at si slecna bydli jak chce a vy taky.. ale nevim proc tady nekod furt kaze... vona vam snad nic nevnucuje... boze... fakt ty "diskuze " na netu.. ty lidi nas*** uplne vsechno... vsichni jsou bl*ci, jen ja jsem buh... hnusRv

0/0
22.4.2010 10:47

černej oes

Re: Život je otázkou priorit

V autě se nehrabu, krom úklidu, neb vím, že jde o zbytečnou snahu. Doma spoustu věcí dělám, ač manuální kopyto, sám neb mě to baví. S drzostí sobě vlastní jsem zrobil  zahradní altán- návštěvám se líbí-, příští víkend začnu demolovat koupelnu. V době plastů to není technický problém a bez keců odborníků bude podle našich představ.

0/0
23.4.2010 14:52

HrubesaMares

stejny pristup

pouziva magistrat v Praze - na stare silnici namaluje barvou cyklostezku, a sup na EU pro dotace ;-)

0/0
20.4.2010 9:42

marketebs

ja ji fandim!

No mne nejvic vzal ten telefon - super retro parada!!

Ten dverostul mi pripada hodne dobry napad, pravda ty panty.. ale co, treba se k necemu hodi.

No papirovy nabytek je ponekud slaby, ale vsichni jsme nejak zacinali, ne? U nas v rodine se traduje, jak meli moji rodice za stul bednu od vajec - to byla ta velika kovova bedna s vikem na pant a velkyma otvorama, pamatuje si to jeste nekdo? Pak jsme meli roky jako kuchynsky stul babiccinu Veritasku (sici stroj) a ja jsem milovala pri jidle slapat na ten velky pedal ..

Nicmene fotky na mne pusobi dojmem, ze je slecna hrave mlade, dela to spis protoze ji to bavi, a tak nevidim duvod ji to tu brutalne hanet - konec koncu kdo si hraje, nezlobi! ne? S tema policema z IKEA by si stejne moc nepomohla, a drazsi nabytek, treba i ta IKEA, je pro ni nejspis drahy, nevyhovujici a tudiz dost zbytecny.

Proste mi to v celku pripada sympaticke. R^

0/0
19.4.2010 23:36

Muf007

Re: ja ji fandim!

R^R^R^R^ k životu patří :-):-) a tady jsem ho našel 

0/0
20.4.2010 10:21

Choakinek

Slečna se mýlí...

Cituji: "Myslím si, že většina mladých lidí si hodně věcí v bytě vyrábí sama. Stačí jen chtít a pozorně se dívat kolem sebe. Dnešní doba nabízí neskutečné množství produktů k recyklaci či renovaci. Konzumní trendy jsou však nastavené zcela opačně a produkují příliš pohodlný a lenivý životní styl."

Bohužel, mýlíte se slečno! Ve skutečnosti totiž nabádáte k méně efektivní, tudíž horší činnosti. Je to asi něco jako: "Ach, proč tu máme tu moderní dobu, proč ne stále ten pravěk" Celý problém tkví ve specializaci aneb je mnohem efektivnější, když někdo vyrobí stůl, druhý to a třetí ono, než když je někdo "odborníkem" na všechno. Tyto věci vyrobené pomocí úzké specializace si pak nejdeme do krámu zadarmo vzít, musíme je koupit a to za peníze, které vyděláme a ty rozhodně běžně nevyděláme "pohodlným a lenivým životním stylem" ;-).

0/0
19.4.2010 21:37

f0rr35t

Re: Slečna se mýlí...

R^ Hezky řečeno. Trend směřuje ke specializaci. Hezky pohodlně se dopravit do práce, tam makat ve svém oboru a večer se pohodlně dopravit domů a jít si třeba zasportovat do specializovaného provozu pod dohled specializovaných odborníků... Nechápu proč by si měl třeba programátor ve volném čase sám renovovat byt, když neumí vzít  kladivo do ruky (bez urážky, já dělám taky hlavou...). Akorát by odvedl polovičatou hnusnou práci (něco jako ta slečna z článku), ničil by si zdraví a asi by to pro něj byl pěkný opruz.

Na vesnicích si někteří dodnes dělají většinu prací sami, ale taky jsou ty jejich "bastly" často o život (např. co se elektriky týče) :-/ 

0/0
20.4.2010 10:47

vlabra

Re: Slečna se mýlí...

Náhodou, já jsem programátor a skoro celý byt (malování, plovoučky, dlažba, obkládačky, nová vana, ...) jsme si zrekonstruoval sám s pomocí bratra a manželky. A když ke mně přišel kolega, tak se ptal, kdo mi dělal podlahy, že jsou lepší než to co dělal ten jeho "odborník". Ono taky dost velký vliv na domácí práce má dnešní pohodlnost lidí. Radši zaplatí několikanásobně více peněz než aby si udělali něco sami. A hlavně tu nikdo neargumentujte tím, že kdybych k nákladům přičetl čas vynásobený mým platem, tak že mě to vyšlo dráž než od řemeslníka. Takhle vyšlo. Ale kdybych si ho najal, tak ten rozdíl stejně nemám, protože mě zaměstnavatel platí 8 hodin 5 dní v týdnu. Ne večer nebo o víkendech, kdy jsem rekonstruoval.

0/0
22.4.2010 20:00

Chytracisko

Re: Slečna se mýlí...

Souhlas, pokud si někdo něco udělá "pořádně" ve volném čase, třeba položí podlahu, je to často lepší výsledek, než kdyby ve volném čase šel (zase??) makat aby si vydělal peníze za které mu tu podlahu položí někdo jiný, což často dopadne blbě.

Myslím že pokud člověk dokáže odhadnout své schopnosti a má nějaké zkušenosti jak se sebou tak s prací firem, že se sám správně rozhodne, co je pro něj lepší. Když má chuť si zrekonstruovat byt, nebo ví, že on to udělá s láskou a pečlivěji než někdo kdo to dělá jen "cizímu pro prachy", tak proč by měl místo toho sedět (zase) u počítače...;-DR^R^

0/0
23.4.2010 6:59

arikaruku

Re: Slečna se mýlí...

Jo jo s tim souhlasim ale tohle byl članek jen o nejlevněji zařízeném pokoji.

Jistě jste omylem překliknul z nových trendů designu 2010.

Nesmíte to brát tak vážně ;) ale děkuji za názor   Z.Rv

0/0
26.4.2010 16:59

Toranoko

Re: Slečna se mýlí...

jenze slecna neni odbornikem, a asi ani nechce - slecnu to bavi... rozviji kreativitu, individualitu - me to taky v jejim veku a za jejich podminek bavilo - jednu dobu jsem bydlela podobne - v polepenych krabicich.

Dneska kombinuju - neco koupim, neco vyrobim - ale bavi me to porad stejne.

Primarni roli uz nehraje ani tak cena, jako spis to, co se mi libi. Kdyz sezenu, fajn. Kdyz nesezenu, pokusim se udelat podle svych predstav.

A kdyz se povede, vyzaruje z toho i ta energie, kterou do toho ten clovek dava.. :-)

0/0
20.7.2010 16:40

stella.a

super

mně se to líbí moc, hlavně ten přístup - proč nezužitkovat s trochou kreativity věci, které jsou k nepotřebě? Jo je to trochu víc námahy a shánění než zajet do IKEY...Navíc si dovedu představit tu radost z ušetřených peněz, které se dají použít na něco jiného.

0/0
19.4.2010 15:43

robopes

...koukám že rodiče na dcérušku pěkně zvysoka....

taky bych od takovejch lakomců, který nedaj ani pár kaček na vybavení, utek !!!!

0/0
19.4.2010 14:30

vasapro

Re: ...koukám že rodiče na dcérušku pěkně zvysoka....

;-D ... s takovymi nazory (kdyz neznas pozadi a hned mas jasno) bych Te vyhodil z domu jeste pred tim ... :-P

0/0
19.4.2010 15:33

robopes

Re: ...koukám že rodiče na dcérušku pěkně zvysoka....

..no jo...dyk už du...;-D  v každym případě si o ní kámoši udělaj obrázek hned při vstupu do bytu...

0/0
19.4.2010 18:57

stella.a

Re: ...koukám že rodiče na dcérušku pěkně zvysoka....

třeba nemají? A vůbec, to je jako úplně samozřejmé, že budou rodiče svému dospělému dítěti vybavovat byt?

0/0
19.4.2010 15:37

Chytracisko

Re: ...koukám že rodiče na dcérušku pěkně zvysoka....

Nechápu -- to jí maj jako rodiče zařizovat byt???8-o

0/0
23.4.2010 7:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.