Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chtěli jen zvětšit koupelnu. Nakonec musel mladý pár zbourat celý byt

Rekonstrukce začala drobností. Majitelům se zdálo, že pocit komfortu v prostorném bytě typického měšťanského domu ruší pouze maličká koupelna. Její přestavba však vyvolala tolik přesunů, změn a úprav, že na konci rekonstrukce stál na pražských Vinohradech úplně jiný byt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

three times banned star

I ovce si zaslouží pěknou architekturu

0/0
11.4.2010 19:32

DAVID_M

To je šílené.

Vypadá to jako nádraží. A ta televize vedle dveří, to je gól. Fuj.Rv

0/0
11.4.2010 16:06

jana.kyticka

Nemůžu si pomoct...

... ale nějak mi to nesedí. Ta šatna, kde jsou dvoje dveře vedle sebe plus třetí, ale na plánku bytu tam nic takovýho není. A pak ani v tom plánu, ani na fotkách si neumím poskládat, kde mají tu zázračnou sprchu. Vidíte to tam někdo?

0/0
9.4.2010 15:06

jana.kyticka

Re: Nemůžu si pomoct...

Jo a ty koupelnový dveře jsou taky jiný. Podle obrázku se otvírají do chodby, podle fotek dovnitř... Navíc by v koupelně měly být dvoje... No nevím, ale třeba to pochopím, až si někdy v budoucnu budu stavět (rekonstruovat) svůj vlastní byt ;-D

0/0
9.4.2010 15:10

brouzdalka

Re: Nemůžu si pomoct...

Já to tam vidím :) Akorát mají špatně nakrelený směr otevírání dvěří. A ta sprcha je proti umyvadlu, v takovém výklenku

0/0
14.4.2010 16:56

zazazazaza

f

Sice jsem v bytě nebyl, ale z fotek mám dojem, že bych se tam cítil jak v hotelovém pokoji. Pro mne neútulné, neosobní. 

Jakoby zrekostruováno spíše za účelem získání obdivu příchozích hostů. 

Ale, když to tak vyhovuje majitelům, proč ne, je to jejich bydlení.

0/0
8.4.2010 22:37

mire

Re: f

ono to třeba bude tím že tam ještě nemají osobní věci. to pak každý byt vypadá nehostině;-D

0/0
10.4.2010 13:12

starej pardal

aha

zbourali celej byt.

a ted bydli v tom, co byl puvodne nad nim, nebo jak to mam chapat?

pochopil pan/pani novinar vyznam slova bourat / zbourat? :-)

0/0
8.4.2010 17:22

Septisin

...

To se nám zas vyrojilo "studeňáků"...

0/0
8.4.2010 13:41

m.m.m.m.

Chybí tam

zádveří a šatna. Naprosto nevhodně blízko umístěné troje dveře: vstupní, do hlavního obytného prosotru a na toaletu. Špatné řešení. Kde se přezouvají? Není tam na to vůbec místo. Otevřená šatna je pak v předsíni. Totálně předimenzovaný kuchyňský kout, malé místo k sezení v obývacím pokoji. Přebytek místa je využit barovým pultem a širokou chodbou, která prochází celým obytným prostorem a je zcela nevyužita.

Hlavní obytný prostor by šel upravit snadno. Horší to je se vstupem. Nosné stěny a prostupy v nich jsou prostě dané...

0/0
8.4.2010 13:11

rade

zase studené.....

Proč je taková móda dělat obývací prostory jako veřejné prostory.... Kuchyně mi připadá jako čekárna na nádraží, i s tou televizí na tyči. Dětem vymezit takový malý pokojíček (pracovní stoly vedle sebe, tj jedno dítě není u okna a svítí i ve dne) - je jasné že za pár let to nebude vyhovovat. No, taková přestavba na chvilku, dětičky vyrostou velmi rychle a více než po propojených obytných prosotorách touží po vlastním soukromí.... znám to od svých synů. Snad  ta šatna je fajn....

0/0
8.4.2010 12:07

jawasta

kuchyně

Ta kuchyně se mi moc nelíbí. Z fotky mám pocit, že to na mě všechno padá. Ale hlavně že se dobře bydlí :)

0/0
8.4.2010 9:33

denny999

Asi

bych si to tak nenechal udělat, ale když se jim tam dobře bydlí..... Jen ten kec "museli  zbourat byt" svědčí o obrovské ješitnosti majitelů i architekta. Když si párkrát přehrajete původní v.s. současný stav, tak tam zbourali příčku v obýváku, zaslepili jedny dveře a postavili příčku před koupelnou. Vybavení bytu bez komentáře. Ale když to někdo zaplatí...... Hlavně vím, že tohoto pana "architekta" určitě ne. A ta česká záliba v rohových vanách, to jsme fakt trotlové. Už jste se v tom někdy někdo koupali nebo sprchovali ??????? Není to dobré pro jedno ani pro druhé. Buď pořádná a velká masážní vana a nebo velký sprcháč !!!!!!! Obojí mám, bohužel masážní vana je málo využívána, není vhodné děvče a vejde se tam asi půl kubíku vody......

0/0
7.4.2010 23:41

orken

No fakt je, ze se to hodi...

...tak do nejakyho moderniho mrakodrapu a ne do cinzaku na vinohradech Rv  navic to muselo stat neskutecne prachy Rv

0/0
7.4.2010 23:24

Wendolene :))

Me se to nelibi, pripada mi to jak na nejake

scifi vystave...me to nepripada jako bydleni pro nekoho, ale opet presentace ega architekta...nezlobte se na me...

0/0
7.4.2010 19:50

cyankáli v šampaňském

no nic moc

nevím, přijde mi to divný, hlavně to umístění televize je hodně ujetý. V tom bílým baráku bylo sice tý bílý už moc, ale jinak byl zajímavější .

0/0
7.4.2010 19:33

Anna Rakouská

Re: no nic moc

ten původní prostor bzl o mnoho praktičtější. Do dvora kuchzň se spíží a ložnice, naproti obývák a dejme tomu dětský pokoj. Klidně bych to tak nechala. Nevím, proč mít 50m kuchzň a kde nic tu nic., koupelna je stejně malá a pračka se dá dát do oddělené kuchzně-v te horní místnosti nalevo je bez spojování místa dost i na jídelní stůl.  Mám však z toho pocit, že kamenem úrazu je ta rušná ulice, a že by se tam děcka moc nevyspala.Stejně by mě dost zajímalo, kdzž jim přijde někdo na návštěvu a měl bz přespat, to do té kuchzně? škoda slušného klasického bytu. 

0/0
8.4.2010 13:27

starej pardal

Re: no nic moc

hlavne si nedovedu predstavit, ze tam privedu nejakou spolecensky vyznamnejsi navstevu  (pro tchyni, pepika a marenu odvedle to samozrejme staci) a vedu ji slavnostine do obyvaku ktery neexistuje neb je umisten do VYVAROVNY.. fuj

0/0
8.4.2010 17:27

Lanta2004

Mě se to líbí

Nechápu jak v tom někdo může vidět něco studenýho. Vždyt je tam spousta dřeva. Studený mi přišel třeba ten minimalistickej bílej barák,ale tohle? Pro někoho bude studený asi vše kde není v každým rohu místnosti nějakej bordel a na poličkách mraky zbytečností na které se práší.

Podle mého je to povedená přestavba.Nejvíc mě asi dostala ta TV na vzpěrný tyči. Pokud by mi už TV nevisela na zdi, pak by to byl dobrej nápad. Každopádně je to dobrá inspirace až budem jednou  TV předělávat.R^;-)

0/0
7.4.2010 16:02

gamaorionis

Re: Mě se to líbí

Souhlas!!! Na fotografii od jídelního stolu je vidět krásná hra barev.

0/0
12.4.2010 13:33

kokrspanel

normálně mám moderní design rád,

ale tohle na mě působí jako kancelář bohatého právníka. Už jen dvě židle Barcelona a jako bych tam toho Havla s Holáskem viděl. 

0/0
7.4.2010 15:42

TarasBulba

Sterilní obrázky

Zase jakési neživé obrázky, jako z nějakého modelovacího softu. Tohle já nevnímám jako fotky obyvatelného a obývaného interiéru.

0/0
7.4.2010 13:37

tri_prasatka

Nesrovnalosti

Trosku mi nesedi pudorys noveho s fotkama... na pudorysu je vana oddelena jeste dvermi a ma samostatne umyvadlo... to v realu neni (nastesti).

Taky bych uvitala vic fotek.

Zustalo jim 3+kk, i kdyz obrovske kk, ano, pokojiky jsou male, ale zustaly takove, jako byly predtim. Mozna kdyby probourali jenom kuchyn s obyvakem a nechali ten posledni pokojik, udelaji lip. Ale 1+kk to neni, to zase neprehanejte :)

Uplne mimo je ta televize, to je fakt ulet, a nacpat obrovskou rohovou vanu do mrnaveho prostoru taky nic moc. Jeste se mi teda nezda to zaveseni spotrebicu do sadrokartonu. Ale snad to maji spocitany.

0/0
7.4.2010 13:30

woody.birch

Re: Nesrovnalosti

Sprchový kout by měl být v předsíňce pře vlastní koupelnou. Jenže se zdá, že se ho vzdali a na jeho místo vrazili umyvadlo, které původně mělo být v místě topného žebříku. Asi ten skvělý návrh nebyl tak úplně skvělý.

0/0
7.4.2010 14:43

roedor

Jako jo, je to trendy, vystajlovaný, na fotkách efektní...

ale působí to na mě strašně papundeklovým dojmem (nemůžu si pomoct:-))

0/0
7.4.2010 13:13

pepeanopepe

Mladý pár šedesátníků

prodal zámek a předělal si koupelnu s kuchyní v 1+1

0/0
7.4.2010 13:05

superkutil

Utopie

Tohle mě vždycky fascinuje, tak rodina s malým dítětem je ochotná vyhodit peníze za takový neútulný a studený hnus. Kdyby se raději věnovali dětem.

0/0
7.4.2010 12:37

;-)

Re: Utopie

Pokud na to mají, tak ať si klidně vyhazují......jen si myslím,že si zadělali na další vyhazování, protože za pár let to budou předělávat, nebo se sěhovat jinam.

0/0
7.4.2010 13:18

Kovis

Re: Utopie

Souhlas, je tam málo váziček, deček a podobných krávovin, které byt zútulňují.

0/0
7.4.2010 15:06

mmachtri

Re: Utopie

R^

0/0
7.4.2010 15:16

TKC

Re: Utopie

Absence serepetiček je věc vkusu...

Ale fakt, že v tak velkém bytě vyčlenili dvěma dětem jednu nejmenší místnost, která má podle odhadu tak 15-18 m2, je s podivem. No ale zase se dá v obývákokuchyni tančit....

0/0
7.4.2010 16:25

HancickaP

Re: Utopie

treba travi vetsinu casu pohromade v obyvaku? casem se to urcite zmeni, az deti budou vetsi, ale vzhledem k tomu, ze tahle rodina asi moc financnich problemu nema, tak se proste prestehuji. V Anglii se to dela naprosto bezne, lidi se stehuji nekolikrat za zivot podle toho, kolik potrebuji mista.

0/0
7.4.2010 19:32

Guarana12

Re: Utopie

V tom obýváku se čas dá trávit pohromadě asi tak, že ženská vaří, pěkně zašitá, aby neviděla na televizi, ale zase v zorném poli manžela, který se natahne na kanape a zažívá pohodičku na kanapi u bendy.

Děti si mohou hrát akorát tak mezi kanapem, televizí a jídelním koutem uprostřed všech drah přesunu na koberci, ovšem potichu, aby otec slyšel fotbal. Přijde-li návštěva, třeba dvě osoby, tak si pomalu nemají všichni kam sednout.

Asi takhle to vidíte? ;-D

0/0
8.4.2010 14:23

TKC

Re: Utopie

Ano, přesně.

0/0
8.4.2010 15:35

Dean_07

Hezké, ale neskutečně drahé,

ještě by to chtělo pozlatit kohoutky a záchodouvou mísu.

0/0
7.4.2010 12:27

xrobocop

Fotky z katalogu hezký

Teď ještě fotky toho bytu. :-P

0/0
7.4.2010 11:32

vegab

logika

Když chtěli zvětšit koupelnu, proč do ní strkali tu "obrovskou"rohovou vanu? Teď je koupelna ještě menší, než byla před přestavbou. Myslím že z původní dispozice se dalo "vytřískat" víc, než to co je realizováno, i s tím, že by byl velký obytný prostor a dva dětské pokoje i ložnice. Všimli jste si, že vlastně nikde není pohled od dveří do obytného prostoru? Musí vypadat dost škaredě, když si představím ten dlouhatananánský stůl a vedle něj posazený druhý...no každý jsme jiný. Já bych se v tomhle teda necítilaRv

0/0
7.4.2010 11:17

Andrea1

Novodobá honorace

Tak v takovém bytě bych ani bydlet nechtěla, připadá mi hrozně neosobní a chudáky děti lituji, asi jsou také jen doplňkem pro reprezentaci a jinak se s nimi nepočítá. Nicméně   by mě docela zajímalo, kolik ta hrůza celkem stála.

0/0
7.4.2010 11:11

hospůdka na Mýtince

Re: Novodobá honorace

Na mě ten obývák s kuchyní působí trochu jako "fastfood", i když s luxusními materiály. V žádném případě ne jako domov. 

0/0
7.4.2010 11:21

;-)

původní stav mi přijde lepší než ten po přestavbě

Udělat ze 3 pokojů jeden mi příjde neprozíravé. Je tam jeden obří pokoj a žádné soukromí. za 10 let bude chtít jedno dítě poslouchat hudbu, druhé se učit, rodiče pracovat či odpočívat... .a opravdu nevím kde. Chápu, že zrušili tu dřevěnou příčku, ale to další spojování mi příjde zbytečné. Navíc ta koupelna o moc nepovyrostla. Celkově bych řekl, že složitá a nákladná přestavba nebyla k lepšímu. Kdyby nechali renovovat původní koupelnu a jen ji trochu zvětšili, udělali by lépe. Ani původní nebyla tak špatná.

0/0
7.4.2010 11:00

superkutil

Re: původní stav mi přijde lepší než ten po přestavbě

Je to o tom, jak si zmenšit předsíň.

0/0
7.4.2010 12:40

prezdiv.ka

Re: původní stav mi přijde lepší než ten po přestavbě

no to je jednoduché, půjdou bydlet do toho domu, co mají za Prahou ;-)

0/0
7.4.2010 13:18

RonnieV

Už jsem rekonstruovala

a zařizovala postupně celkem čtyři byty, každý jinde a z jiné doby, a následkem toho byl taky každý úplně jiný. Znásilnit vinohradský měšťanský byt na takovouhle modernu by mě fakt nenapadlo, a kdyby to napadlo architekta, hnala bych ho holí. Nehledě k tomu, že nechápu tyhle "open spaces". Každý člověk potřebuje soukromí. V té "pracovně" se asi moc nepracuje, protože by jinak věděli, že když ve stejném prostoru někdo pustí televizi, tak se nic pořádného prostě neudělá. A když si ten, co pracuje, prosadí ticho, naštve zas ostatní. O tom, že byt, kde vyrůstají děti, se má přizpůsobit hlavně jim, už vůbec nemluvím. Až vyrostou a odstěhují se, prosím. Ale tohle je typické panelákové myšlení: velký obývák (či co to je) "aby všichni viděli" a děti zavřeme do nejmenšího kumbálku. Ach jo.

O té koupelně, která je sice neobvyklá, ale je mi tam zima už od pohledu, ani nemluvím.

Takže brrrr.:-(

0/0
7.4.2010 10:47

Oldis_rab

Re: Už jsem rekonstruovala

no stou pracovnou se to u nich ma asi tak ze poradnenevedi co to prace je.

0/0
7.4.2010 11:12

dikobraz

Reprezentace kontra bydlení

Majitelé se evidentně chtějí svým bytem reprezentovat. Ukázat každámu, že mají něco extra luxusního. A tenhle účel byt splňuje na jedničku, každá návštěva musí padnout na zadek z té exkluzivity materiálů a zvolených řešení. Jako hotelový apartmán, dovolenkový bungalov, nebo firemní repre prostory je to dokonalé. Dojem úspěšnosti a výjmečnosti je perfektní. Ale na bydlení se dvěma malými dětmi je to takový "studený odchov". Teplo domova zmizelo pod dlažbou a nerezem. 

0/0
7.4.2010 10:45

Asparuch

leda pro singl

No...hezký byt na pokoukání v katalogu, anebo pro singl chlapa, co tráví den ve firmě/kanclu a večery lovením žen/dívek...těm to na přespání stačí...Pro rodinu ani náhodou...BTW k tomu sourozeneckému soužití...do dvanácti to ještě jde, ale s mou o dva roky mladší sestrou jsme se málem pozabíjeli...na pubertu to chce opravdu oddělené pokoje...Ale aspoň máme o to hezčí vztah teď a jsem rád, že za neteřinkou nemusím dojíždět na návštěvy do podobné architektovo hříčky...

0/0
7.4.2010 10:39

Oldis_rab

proc tam sou vsude

ty televize?

0/0
7.4.2010 10:36

uzovka

okurkova sezona??

tenhle clanek uz byl jednou otisten v casopise Domov a to temer pred dvema lety (cerven 2008) !!! Rv... co zkusit psat aspon o necem aktualnim...?!!

0/0
7.4.2010 10:30

Pepajet

Fakt nechápu

některé věci. Například zcela pitomé umístění televizoru. Jednak na něj není skoro odnikud vidět a jednak proč hned vedle dveří, proboha? Aby pokaždé, když někdo přichází nebo odchází, prošel přímo před obrazovkou? Pokud bych něco fakt sledoval a někdo mi během půl hodiny čtyřikrát prošel před obrazem, asi bych škrtil. Potom taky "velkorysou" kuchyní zabili zbytečně spoustu místa, kde by si třeba mohly hrát děti, když už mají takový pidipokojíček, že se tam sotva otočí. No a ta koupelna... jasně, bylo to obtížné, ale výsledek podle mě nic moc, strašně stísněné a kobka je to pořád. Do takového prostůrku narvat rohovou vanu myslím není dobré. Prostě celkově nešťastné řešení - spousta zabitého místa v obýváku a naproti tomu strašně maličká koupelna a dětský pokoj.

0/0
7.4.2010 9:51

Příspěvek bude smazán

Proč pořád všechno přestavovat?

To mi nějak nedává smysl. Nemohlo by se to prostě nechat tak, jak to je a zvyknout si na to? ALe to by zase nebylo o čem psát, že ano?Rv

0/0
7.4.2010 9:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.