Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Atypické řešení koupelny s toaletou si poradí s každým centimetrem

Manželé si neví rady se zařízením koupelny v novostavbě 2+1. Vzhled místnosti a její velikost již bohužel při koupi nemohli ovlivnit. Nyní potřebují poradit s umístěním úložných prostor. Preferují kombinaci uzavřených skříněk a otevřených polic. Počítat musí i s umístěním pračky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

app v. 1.1

Možná by stálo za to, přehodit záchod a pračku

a na pračku postavit tak 2 až 3 koše s prádlem, aby ten ve vaně neviděl, jak mi při tlačení lezou voči z ďůlků (když pominu ostatní vjemy ;-D;-D;-D)

0/0
27.3.2010 23:06

Leonida Brežněvová

Opakuji se, ale jak známo: Opakování matka moudrosti!:

Rádoby "moderní" řešení mít toaletu v koupelně je nepraktické a dle mého i dost úchylné. Naše "staré" řešení mít WC oddělené mimo koupelnu je mnohem mnohem praktičtější, a také hygieničtější! Není vše, co k nám příjde ze západu vždy to nejlepší! Já si např. nedovedu představit, že by vedle mě nějaký člen rodiny vykonával velkou potřebu, když se zrovna koupu. Nebo obráceně, někdo se rochní ve vaně a já potřebuji na WC! Úžasná představa. No prostě jak jsem napsal: pro úchyly! ;-DRv:-P

0/0
27.3.2010 11:28

Venus_7

Re: Opakuji se, ale jak známo: Opakování matka moudrosti!:

Jo jo, všechny, co mají wc v koupelně, by měli zavřít na psychiatrii.... Víš co? Dej si studenej obklad.Rv

0/0
27.3.2010 12:04

Leonida Brežněvová

Re: Opakuji se, ale jak známo: Opakování matka moudrosti!:

Á, další potrefená husa! ;-D Já pouze říkám svůj názor. Nikomu nic nenutím, ani mu neříkám co má dělat! Tak si laskavě nechte své rady o studeném obkladu, ano? ;-D Spíš to vypadá, že jej potřebujete Vy! RvRv;-D;-D;-D:-P

0/0
28.3.2010 10:02

hany1

Re: Opakuji se, ale jak známo: Opakování matka moudrosti!:

Já jsem tak žila. Tři děti a rodiče. Když se šel někdo koupat, tak se řvalo -Kdo chce jít na záchod ,ať jde. Teď tam bydlí pouze maminka, a pro starší lidí, kteří už mají různé problémy, je záchod spojeny s koupelnou k nezaplacení. Kdo žije sám , vřele doporučuji.

0/0
27.3.2010 13:01

Leonida Brežněvová

Re: Opakuji se, ale jak známo: Opakování matka moudrosti!:

Váš názor! Já si ale myslím pravý opak! Už i naši předci měli latrínu na dvorku, odělenou od svého bydlení! R^;-D

0/0
28.3.2010 10:04

hany1

Re: Opakuji se, ale jak známo: Opakování matka moudrosti!:

Proč tak příkré odsouzení něčeho co jsi nevyzkoušel/a. Pro rodinu to opravdu není vhodné. Pro někoho kdo žije sám ideální. Než dva malé kumbály je lepší jeden větší!

0/0
28.3.2010 10:59

Leonida Brežněvová

Re: Opakuji se, ale jak známo: Opakování matka moudrosti!:

Jak víte, že jsem to nevyzkoušela?? Nejen, že mi radíte co mám a nemám dělat (dát si studený obklad...), ještě navíc předjímáte co jsem vyzkoušel a nevyzkoušel! 8-o Bože můj. Nejhorší je srážka s pologramotou, co neumí diskutovat! Rv;-D

0/0
28.3.2010 11:34

hany1

Re: Opakuji se, ale jak známo: Opakování matka moudrosti!:

To co předvádíš ty , to není diskuze. Jo, a nauč se číst. Když se chceš hádat tak si najdi někoho jiného, choleriku. Já za to nemůžu, že ti manželka nedala!

0/0
28.3.2010 16:09

Mablung

Re: Opakuji se, ale jak známo: Opakování matka moudrosti!:

A co když v bytě není místo na samostatný záchod?

Souhlas že samostatný záchod je lepší, ale někdy na něj není místo buď díky úspoře místa a nebo jednoduše díky dispozici pokojů by byla koupelna na jednom konci, záchod na druhém což by se prodražilo už jen při instalaci a nebo by se na záchod muselo chodit skrz ložnici.

0/0
28.3.2010 21:41

1888

Re: Opakuji se, ale jak známo: Opakování matka moudrosti!:

Jezismarja. Mi mame ve starym baraku v koupelne zachod a jeste jeden voddelenej. Co ja si ted pocnu?

0/0
3.4.2010 17:43

hany1

Nová rekonstrukce,

ale na bidetovou sprchu vedle záchodu se zapomnělo. Všem doporučuji. Výborná věc.

0/0
27.3.2010 5:21

Leonida Brežněvová

Re: Nová rekonstrukce,

Souhlasím. Není nad to osprchovat si hned po velké potřebě kaďák!  R^

0/0
27.3.2010 11:29

myrdazryby1

Re: Nová rekonstrukce,

to sice ano, ale zdravi clovek ma pravidelnou stolici. Takze rano vstanu, udelam velkou potrebu a jdu se celkove osprchovat ... Bidet je zbytecnost navic.

0/0
28.3.2010 14:02

dikobraz

Re: Nová rekonstrukce,

Bidet se hodí. Ženy ho využíjí i při jiných příležitostech, než po jen po té pravidlené stolici, a chlapům se v něm zase dobře myjou nohy ;-).

0/0
28.3.2010 20:08

hany1

Re: Nová rekonstrukce,

Já nemluvím o bidetu. To považuji za zbytečnost. Ale o sprše kterou použiješ přímo, když sedíš na hajzlíku. Pro ženské úplně ideální.

0/0
30.3.2010 20:43

s(h)arka

Re: Nová rekonstrukce,

třeba je na hajzlíku to prkýnko, co má nádržku a trysku na ostříknutí.....

0/0
30.3.2010 7:59

hany1

Re: Nová rekonstrukce,

R^

0/0
30.3.2010 20:44

1888

Re: Nová rekonstrukce,

To je fakt. V lochu jsme meli zdruzenej bidet, umyvadlo se zachodem

0/0
3.4.2010 17:47

myrdazryby1

mocit se ma ve sprse, na toaletu jenom na velkou

... a v takovy koupelne bych dostal klaustrofobii ... tam se snad neda ani soulozit - leda tak ze by se drzela za kraj vany nebo za to topeni a ze zadu. Ale co v zime? se tak dlouho za spravne rozehraty otopny zebrik zadna neudrzi, protoze jsou to neřádky, které se spálí ;-D

0/0
27.3.2010 0:19

Leonida Brežněvová

Re: mocit se ma ve sprse, na toaletu jenom na velkou

souložit se dá všude! Je vidět, že nejste vůbec vynalézavý! Rv;-D

0/0
28.3.2010 10:05

zrzečka_janička

WC v koupelně ano...

...ale za předpokladu druhého WC jako samostatného. Praktické na tom je možnost vyčurání se v průběhu sprchování ("vanování"). Ať mi nikdo netrvrdí, že při mytí nikdy nepotřeboval použít WC. Běhat při tom po bytě/domě je dost nepraktické. Navíc dle normy jsou v bytě pro 4 a více osob dvě WC nutná.

0/0
26.3.2010 19:10

Venus_7

Re: WC v koupelně ano...

Někdy se 4 lidi vejdou i do 1 + 1.

0/0
26.3.2010 21:31

dikobraz

Zase záchod v koupelně? Prooooč?

Nechápu, co je to za módu. S ohledem na běžný provoz v domácnosti je záchod v koupelně ... nepraktický. Kdysi jsme to měli, nikdy víc. Ráno se člověk nemůže ani v klidu vys..tolicovat, protože zbytek domácnosti si jde do koupelny umýt oči, učesat vlasy, vyčistit zuby, namalovat nějaký hezký obličej ...

.

Na návrhu vidím 1x WC (zavěšené), 1x podlénou vanu, 1x umyvadlo, 1x pračku, 1x topení(žebřík). Jako vrchol atypičnosti tam vidím dovnitř!! otevírané dveře 80cm - to je tak blbý, až to snad mělo být geniální

.

Udělal bych následující změny. WC s malým umyvadlem do samostatné místnosti stačí na to ubrat 120x80cm z kouplny, dveře 60cm otevírané pochopitelně ven. V koupelně může zůstat podélná vana,. ale většina lidí se stejně sprchuje a sprchový kout zabere míň místa. Dále 2x umyvadlo, resp. dvojumyvadlo, kdyby to jen trochu šlo, ono se to opravdu hodí i pro dva lidi - zvlášť když jeden z nich je žena. Pračka může zůstat, místo žebříku podlahové topení. A teď ať si architekt zaslouží plat

0/0
26.3.2010 19:00

Venus_7

Re: Zase záchod v koupelně? Prooooč?

V novostavbách dveře 60 cm? To silně pochybuju. Není norma 70 cm (ne dlouho, asi pár let)? S otevíráním ven souhlasím. Dvojumyvadlo je věc názoru, dle toho mého je pro 2 lidi zbytečné. Opravdu všichni, resp. v tomto bytě oba vstávají do práce stejně? Já se v koupelně nikdy s nikým o místo u umyvadla neprala.

0/0
26.3.2010 21:21

Sallmi

Re: Zase záchod v koupelně? Prooooč?

Normu neznám, ale naopak vím, že dveře 70 cm jsou atypické. Standardní rozměry pro vnitřní dveře jsou 60 a 80 cm.

0/0
27.3.2010 8:55

Venus_7

Re: Zase záchod v koupelně? Prooooč?

V tom případě máme v novostavbě atypické dveře do koupelny a na wc.

0/0
27.3.2010 12:01

s(h)arka

Re: Zase záchod v koupelně? Prooooč?

pojezdové zašupovací dveře....a je klid....jak u koupelny , tak u hajzlíku

0/0
30.3.2010 8:01

Venus_7

Re: Zase záchod v koupelně? Prooooč?

A řešit podlahové topení místo žebříku je asi bezpředmětné, když už  to tam stojí. Rekonstrukci novostavby asi čtenářka dělat nehodlá :-P

0/0
26.3.2010 21:30

app v. 1.1

Re: Zase záchod v koupelně? Prooooč?

Ty dveře otvíraný dovnitř jsou dost praktický - když je jeden otevře, nevidí hned druhýho s rukou provádějící právě očistu konečníku ;-D

0/0
27.3.2010 23:11

s(h)arka

Re: Zase záchod v koupelně? Prooooč?

tak si na tom malým hajzlíku zkuste sednout s nechodící sádrou na noze....;-)

0/0
30.3.2010 8:00

Sicilián

Ten návrh není špatný,

dokonce se mi chce říct, že se mi to líbí. Tentokrát bych spíš chtěl poždáat titulkovač, aby si raději našel jinou práci. Atypického tam nic není, koupelna je poměrně velká, takže tam vymyslet rozmístění není žádný kumšt  a navíc dispozice je před i po téměř stejná

0/0
26.3.2010 15:31

Ardan

Re: Ten návrh není špatný,

Přesně. Je to baj vočko 2,5 x 2,5 m, takže tam se to dá poskládat.

0/0
26.3.2010 16:06

cheechoo

Obyčejná koupelna,

netuším, co je na ní atypického...A hajzlík v koupelně už ani omylem, i když to v tomto případě nešlo změnit...:-P

0/0
26.3.2010 13:32

Leonida Brežněvová

Re: Obyčejná koupelna,

Vy to nechápete. V té její obyčejnosti právě tkví ta její neobyčejnost! ;-D;-D;-D

0/0
26.3.2010 14:14

nocni.mura

Vycucané z prstu

Co je na tom za umění, dát sem prázdnou a poměrně velkou koupelnu, kde rozmístění jednotlivých věcí je tak jasné? Taky mi přijde, že to je koupelna Mlejnkový a vymýšlí si neexistující manžele.:-/

0/0
26.3.2010 12:48

Sallmi

Re: Vycucané z prstu

Mlejnková a Grygera ještě manželé asi nejsou...ale nemůže to přeci napsat na plná ústa

0/0
26.3.2010 13:15

Storage

Atyp

Co je na tom atypicke ?

0/0
26.3.2010 11:50

kebule

Re: Atyp

ha ha zrovna sem se chtela zeptat na totez :-D

0/0
26.3.2010 12:08

Leonida Brežněvová

Re: Atyp

Přesně tak. Je to obyčejná tuctová koupelna! ;-D

0/0
26.3.2010 12:36

hospůdka na Mýtince

Re: Atyp

Atypický je rozhodně ten koš na prádlo u dveří. Původně jsem ho považovala za odpadkový.

0/0
26.3.2010 12:36

Leonida Brežněvová

Re: Atyp

Já zase myslel, že je to květináč na připravený na Tchýňáky! ;-D

0/0
26.3.2010 13:02

Leonida Brežněvová

Nu fuj! To je úchylné.

Ale zase je to pro ty úchyláky dobře vyřešené, že když jeden bude sedět ve vaně a druhý na WC, jsou čelem k sobě, a mohou si povídat! Rv;-D

0/0
26.3.2010 11:29

Storage

Re: Nu fuj! To je úchylné.

Tys asi zaspal dobu co ? ;-D

0/0
26.3.2010 11:51

Leonida Brežněvová

Re: Nu fuj! To je úchylné.

My si tykáme??? 8-o Dobu jsem nezaspal. Ba právě naopak, naše "staré" řešení mít WC oddělené mimo koupelnu je mnohem mnohem praktičtější, a také hygieničtější! Není vše "moderní" a ze západu, co k nám příjde vždy to nejlepší! Já si např. nedovedu představit, že by vedle mě nějaký člen rodiny vykonával velkou potřebu, když se zrovna koupu. Nebo obráceně, někdo se rochní ve vaně a já potřebuji na WC! Úžasná představa. No prostě jak jsem napsal: pro úchyly! :-PRv;-D

0/0
26.3.2010 12:35

_m-

Re: Nu fuj! To je úchylné.

A jak to děláte, když někdo trůní na míse a ty potřebuješ na WC?

0/0
26.3.2010 12:41

leather-man

Re: Nu fuj! To je úchylné.

Pak jdu přece do koupelny do umyvadla, ne? :-/

0/0
26.3.2010 12:47

_m-

Re: Nu fuj! To je úchylné.

Ach...... nojo, ženská nemá logiku:-P

0/0
26.3.2010 12:56

Leonida Brežněvová

Re: Nu fuj! To je úchylné.

A pak si nad stejným umyvadlem myjete ruce a obličej a čistíte zuby? ;-D8-o

0/0
26.3.2010 13:09

Sallmi

Re: Nu fuj! To je úchylné.

Ne. My si ruce a obličej myjeme pod tekoucí vodou z vodovodu a zuby si čistíme kartáčkem na zuby se zubní pastou. Vy to doma děláte umyvadlem? ;-D:-P

0/0
26.3.2010 13:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.