Diskuze

Alternativa satelitních měst nabídne bydlení a služby pro 400 lidí

Ojedinělý projekt v rámci České republiky navrhl pro 400 obyvatel architekt Martin Rajniš. Zelená obytná krajina Tejnice nabídne tzv. přirozenou architekturu v podobě ekovil a zemědělské usedlosti. Stavět by se mělo začít za dva roky na Nymbursku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

John008

31. 3. 2010 17:33
souhlas

s tím jak tady někdo psal že to vyšumí na detailech, souhlas

do vizualiace to dát ty stromy takhle hustě a naslibovat, nebolí, slibem se neurazí.

Až dojde na realizaci, vysadí se v lepším případě tak třetina zeleně, ona to není levná záležitost, z toho část pochcípá protože developer se o to už nebude starat a zbytek, děj se vůle boží. Bude to další satelit přes kopírák a akorát předraženej :-) A s tím výběrem sousedů to bych chtěl vidět jak to budou dělat podle jakejch kritérií, to jsou nesmysly/lži už v tom článku, jak mám pak věřit zbytku toho co píšou?

0 0
možnosti

pája_

26. 3. 2010 8:59
Jak budou filtrovat tu "rozumnou komunitu" ??

;-D;-D

0 0
možnosti

Leonida Brežněvová

27. 3. 2010 11:33
Re: Jak budou filtrovat tu "rozumnou komunitu" ??

Nijak! Kocáb jim dá kvótu dle směrnic EU kolik romů se tam musí nastěhovat, a tím se komunita multi-kulturně obohatí! No nekupte to! ;-D

0 0
možnosti

objednavkasvacin1

25. 3. 2010 20:03
kdo to bude kupovat

vzdyt ty satelity jsou dneska v realitkach lezaky a tohle je totez akorat se to zabalilo do novych slov :)

0 0
možnosti

f0rr35t

25. 3. 2010 21:18
Re: kdo to bude kupovat

R^ klasický satelit, jen do vizualizace někdo přidal stromy. Ale zase na druhou stranu... do satelitů se většinou stěhují mladé rodiny s dětmi a přesně tahle generace strašně slyší na cokoli "zelené", takže z marketingového hlediska to je OK :-)

0 0
možnosti

Andee

25. 3. 2010 17:13
No...

Jako varianta to není špatný, ale jako všechno je to o penězích. Všichni tu nadávají na satelity, viděl jsem jich pár udělanejch fakt dobře včetně infrastruktury, školek, obchodních center atd... to vše ovšem výrazně zvyšovalo cenu pozemků a ze zkušeností těch, co tam chvíli bydleli, to zas až taková výhoda nebyla. Stejně dál jezdili nakupovat 10km ndo CČM, Letňan, Čestlic či kam to měli blíž.

0 0
možnosti

atvar

25. 3. 2010 16:54
bydlel jsem v satelitu a utek jsem

rychle zpátky do bytu na metro. Ale ne kvůli sedlovým střechám ani kvůli tomu, že někdo tam měl růžovej bungalov z katalogu.

Utek jsem proto, že to nebylo pro rodinu praktický. Obec měla asi 600 obyvatel, což neuživí žádné rozsáhlejší služby. školka narvaná k prasknutí, že (pokud nejste svobodná invalidní matka) není jistota ani, že vezmou dítko na poslední rok před školou. Natož, aby tam mohl jít dřív, když by mu to prospělo a nám ještě víc. To by znamenalo držet dvě auta a manželku navždy doma v roli taxikáře.

Jestli sežene 200 architektů s odrostlýma dětma, tak to možná bude dobrý. (Jenom až se tam srazí architektonická ega, tak by mohla ta experimentální komunita explodovat).

Ale jedno kvituju s velkým uznáním: že pan architekt je ochoten si v tom sám bydlet. To mám pocit, že není vždycky tak. Když vidím nějakou divočinu, tak bych vždycky rád u toho viděl ještě jednu fotku: vlastní barák architekta, kterej to namaloval.

0 0
možnosti

atvar

25. 3. 2010 16:57
Re: bydlel jsem v satelitu a utek jsem

ještě dodatek: takhle zarostlá džungle to bude tak někdy v době, kdy investoři už budou v důchodu.

Až vzrostou stromy, tak budou přijatelnější i ty "normální" satelity, protože tam nebude stejně vidět zábradlí ze sádrových kuželek.

0 0
možnosti

Mirka_plachá

25. 3. 2010 14:29
mě by jenom zajímalo

co provedou s domem, který tam už stojí, ale ve vizualizaci nevidím ani ten dům, ani bazén na zahradě...... asi zbourají, pozemek rozdělí a postaví tři ekovily :-(

0 0
možnosti

Leonida Brežněvová

25. 3. 2010 12:46
Je to pro mě až moc uzavřené. Bydlení "v krajině" si

představuji jinak. Sice je každý pozemek obehnaný plotem a vzrostlými stromy pro "soukromí", ve skutečnosti jsou domy ale stejně pořád moc blízko u sebe, takže uslyšíte psy, děti, hádky i šukající sousedy. Rv:-/

0 0
možnosti

Jacobo Arbenz

25. 3. 2010 11:31
Ne

Tohle pro mě není. Vypadá to jako jiná podoba satelitu. Ale proti gustu...:-)

0 0
možnosti

neurol23

25. 3. 2010 11:10
v cem se tohle lisi od klasickych satelitu?

domy nalepene na sobe vybudovane kdesi uprostred pole. pozustatek nejakeho spejcharu to rozhodne nezachrani...

0 0
možnosti

Jacobo Arbenz

25. 3. 2010 11:32
Re: v cem se tohle lisi od klasickych satelitu?

Nejspíš cenou. Domy v klasickém satelitu jsou prakticky neprodejné, takže tomu dáme nový obal, název a "pojetí"...a vesele pojedeme dál.:-)

0 0
možnosti

provokater393

25. 3. 2010 11:05
POLOŽENEJ PANELÁK

Tak si myslím že barák se 100m2 zahrady není to co by lidi vyhledávali. Jak jsem na to koukal tak jicj asi moc neprodaj. Navíc je to pěkný bludiště kde se nikdo ani po 5 letech bydlení nevyzná. Já osobně bych se tam stěhovat nechtěl a to mám přírodu rád.

0 0
možnosti