Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dětský pokoj pro kluka a holčičku rozzářila zelená, červená a bílá

Čtenářka si neví rady se zařízením pokoje pro dvě předškolní děti. V místnosti, která dříve sloužila jako skladiště, nesmí chybět dva psací stoly a velkorysé úložné prostory. Samozřejmostí je plocha na hraní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rina

nechápu

Nechápu, jak někdo může říct, že splnit požadavky na úložné prostory, postele, stoly a plochu na hraní na 18m2 je nadsazené. Kde ta architektka žije... Ví kolik lidí žije v panelácích, kde je 18m2 rozhodně větší prostor?

0/0
27.2.2010 11:05

kytickaaa

úlet

pokoj je pro 2 předškolní děti. nechápu, proč tam mají tak široký postele. stoly vysoké, židle sice na kolečkách ale podle mě pro tak malé děti nebezpečné. dítě u dveří bude mít na kreslení tmu, lampička ho nezachrání. navíc pokud je dítě pravák, tak je i blbě umístěná.

dala bych tam palandu s lůžky 90x200, jedna nejmenovaná firma ji vyrábí rozebíratelnou. až děti povyrostou, udělají se z toho 2 samostatná lůžka. taky bych tam spíš dala stoly s výškově stavitelnou deskou a židli, která roste s dítětem. na všechny police by děti měly dosáhnout samy, bez cizí pomoci. prostě čtenářka musí pochopit, že se ten dětský pokoj bude muset do jejich dospělosti ještě jednou předělávat.

0/0
26.2.2010 14:52

kytickaaa

Re: úlet

jo, ale ocenila bych použité barvy. bytová návrhářka asi žije olympiádou a fandí italům. ;-D

0/0
26.2.2010 14:53

hany1

Re: úlet

Palandy to je to nejhorší co může v bytě být. Zabírají opticky prostor. Jedině, když už není zbytí. Malý pokoj. Ale tenhle má 18m2 , což už je luxusní dětský pokoj.

0/0
26.2.2010 19:49

Zarate

Re: úlet

Palandy jsou šílenost, nepraktické na povlékání, na chození na toaletu... pokojík je dost velký na dvě postele. S kolečkovými židlemi souhlasím, jejich bezpečnost je diskutabilní. Jinak není problém koupit za pár let nové židle, doplňky, přizpůsobit navržený pokoj dorůstajícím dětem. Docela by mi tohle uspořádání vyhovovalo.

0/0
26.2.2010 21:42

_m-

Taky myslím, že to mohlo být horší

Akorát nechápu, kde jsou ty komfortní skříně. Úložněho prostoru pro předškoláky a posléze začínající školáky tam je vůbec málo. Pokud rodiče hodlají ještě před tím, než děti odmaturují, dělat nějakou změnu, tak i postele jsou zbytečně předimenzované. Ale vím sama, jak se špatně zařizuje malý pokoj pro dvě děti odlišných zájmů, takže - paní Mlejnková, na potlesk to ani zdaleka není, ale (jak říkal děda) - pomalu, ale de to.

0/0
26.2.2010 13:39

momi

A je tady pátek ...

Tak první dojem byl, že je to asi pro nějaké středoškoláky před maturitou. Druhý (pohled směrem ke dveřím) - vypadá to jako ve vagonu :-/ Jak nízko je strop, že se tam palandy nevejdou ? Podle vizualizace je nade dveřmi ještě celkem dost místa. Navíc toto řešení je pro malé děti nevhodné. Ty mají rády kontakt a ne být uzavřeny na velkých postelích vysokými skříněmi a policemi, navíc na mnohé ani nedosáhnou. Stoly bych přece jen volila v rohovém uspořádání, teď ten chudák, na kterého vyjde místo u dveří, nebude mít u stolu dost světla. Nezachrání to ani stolní lampa. Jinak ty lampy u postelí jsou pro děti snad vtip, ne ? 8-o Vysoký nábytek se sem nehodí, pro děti je navíc nedostupný. A barvou se plýtvá - je to prostě unylé.

0/0
26.2.2010 13:28

momi

Re: A je tady pátek ...

... jeje - oprava: barvou se šetří. Achjo ... asi mě ten návrh dostal ;-O;-D;-D

0/0
26.2.2010 13:30

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

JÁ CHCI VIDĚT NĚJAKOU REALIZACI A NE POUZE KOMPJŮTROVÝ NÁVRHY! ;-O;-O

0/0
26.2.2010 13:03

Kecaj

???

Poslední dobou se mi zdá všechno divný.

0/0
26.2.2010 12:01

hany1

Pokoj na první pohled vypadá dobře.

Ale proč tam jsou postele 130 cm? Kdyby byly normální 90 , tak se psací stoly vlezou pod okno a bude další stěna na nízké skřínky. Není tam těch otevřených skříněk hodně?

0/0
26.2.2010 10:32

Sallmi

Re: Pokoj na první pohled vypadá dobře.

Protože Kachna :-P

0/0
26.2.2010 14:37

leather-man

No tyjo Kachno,

tak to je zas masakr. Todle je dětskej pokoj, kuchyň, nebo koupelna? To úpřeci nemůžeš myslet vážně.  ;-€;-O8-o Už se na to konečně vyper, todle fakt nemá cenu. Rv Ale hlacvně, že je pátek! R^      

0/0
26.2.2010 10:00

TKC

Re: No tyjo Kachno,

Proč? Vždyť to dneska docela jde. S tím pokojem se nic moc jiného udělat nedá.

Po pravdě řečeno - ty vaše příspěvky jsou ještě nudnější, než ty její...

0/0
26.2.2010 10:37

Sallmi

Re: No tyjo Kachno,

A ty jsi kdo? Kachna nebo Grygera? Myslím, že nápadů a výtek zde bylo prezentováno již dost na to, aby si průměrně inteligentní čtenář dokázal udělat sám představu, že to jde i jinak.

0/0
26.2.2010 11:36

leather-man

Re: No tyjo Kachno,

Zdarec Sallmi, je to jasný, je to Kachna! ;-D

0/0
26.2.2010 11:43

hany1

Re: No tyjo Kachno,

Neurážej a něco navrhni.

0/0
26.2.2010 13:19

kvak.nořič

Re: No tyjo Kachno,

vidim ze Kachna je tady urazka :) uz chapu ty komenty o ni

0/0
26.2.2010 17:59

Fidel Castro s promočenou plínou

Re: No tyjo Kachno,

Souhlasím s TKC. Tenhle návrh zas tak špatný není. Navíc předchozí ragujíci se trapně kloní ke klišé, že když někdo návrh obhajuje, hned je Mlejnková.

0/0
26.2.2010 11:46

chrobaktruhlik

Re: No tyjo Kachno,

dnes velice pěkné !  ;-)R^

0/0
27.2.2010 10:00

leather-man

Re: No tyjo Kachno,

Však ty též :-)

0/0
27.2.2010 12:42

arenn

me se to dneska libi...

Postele jsou dobry napad...pravdou je ze zaridit pokoj 18m2 pro dve deti aby tam bylo vse je docela nadlidsky ukol..jedine co bych nejspis zmenila je ze bych jeden stul dala po okno a druhy k te stene ..jakoby rohove stoly.. a tim padem by se tam teoreticky vlezla dalsi skrin..ale bylo by tam hodne prenabytkovano...

Proc neudelala patrove postele obhajila..s nizkymi stropy nic neudela.

Barevne to neni uplne presne muj salek kafe, ale jinak fakt dobry.

0/0
26.2.2010 9:19

Sallmi

Re: me se to dneska libi...

Rohový stůl pro dva je to nejhorší co kdy kdo vymyslel. Jednou jsem u něčeho takovýho dělal a to narážení židlí do druhé židle, zvláště, když něco píšeš, je vyloženě na pěst.

0/0
26.2.2010 9:30

Bígl

Hezké

Mě se zařízení pokoje líbí, i dost úložného prostoru vidím. Naopak oceňuji, že zde nejsou palandy, protože klišé, že je děti mají rády, nesdílím. Jen bych stojací lampy u postelí vyměnila za lampy na stěně, ale to je detail.

0/0
26.2.2010 9:13

brblovka

No žádná sláva

Zase ta samá bolest: málo úložných prostorů. Předškoláci mají většinou spoustu hraček, menší množství knížek, ale docela dost oblečení. Naopak psací stoly jak pro vysokoškoláky(i s noťasem;-D)..stačil by jeden a pod oknem. Tím pádem by se tam vlezla i komoda. Postele byh určitě dala patrovky - děcka je mají rády a šetří se spousta místa. Výklenek vedle dveří bych využila na hlubší díl šatníku, který by začínal u dveří a ne na nanicovaté poličky,do kterých se práší. Do dětského pokoje bych dala spoustu barev, ale na kachnu je tohle přímo přepestré.

0/0
26.2.2010 7:27

lepidlo999

Re: No žádná sláva

Teda nevím, jak máte staré děti, ale mohu vás ubezpečit, že středoškoláci (i s noťasem) potřebují každý stůl zvlášt, pokud ovšem nepatříte mezi ty rodiče, kteří milují každodenní šarvátky o to, kdo udělal binec na stole a kdo komu sebral sešit, pravítko atd., atd. Rovněž tak dítka nad 15 let nejsou odvařená z palandy a vyhledávají spíš vlastní koutek, byť sebemenší - prostě soukromí.

0/0
26.2.2010 8:11

volic_plukovnik

Re: No žádná sláva

Cože? Brblovka o středoškolácích nic nepíše, stejně tak rodina z článku má předškolní děti.

0/0
26.2.2010 9:07

Sallmi

Re: No žádná sláva

Schválně, kolik let je rozdíl mezi předškoláky a středoškoláky? A jaké mají děcka z těchto dvou věkových skupin požadavky? Kachna z toho udělala pokoj pro středoškoláky s nedostatkem úložných prostor, to souhlasím, jenže zadání znělo "dětský pokoj pro předškoláky" což nesplnila a ještě tam nasekala i tak hafo chyb. Ono co chtít víc od vyučené čalounice, že?

Takže příště si radši přečti článek, než budeš reagovat.

0/0
26.2.2010 9:07

hany1

Re: No žádná sláva

A ty něco navrhni!

0/0
26.2.2010 13:20

Sallmi

Re: No žádná sláva

Ok. Klidně něco navrhnu, ale nesmíš se na mě zlobit, když nebudu Kačeně fušovat do řemesla, stejně jako to ona dělá bytovým návrhářům. Budu se prostě držet svého řemesla. Takže jakou rozvodnu, trafostanici nebo případně rozvaděč by sis přál. Potřebuješ vyřešit nějaký elektrický pohon, či elektroinstalaci se záskokovým zdrojem?

Vidíš, já se nikdy nebudu živit, jako návrhář interiérů, protože nevím co je zrovna trendy, ale co mne ovšem čílí a na co také poukazuji, jsou základní chyby, kterých se Kačena neustále dopouští, a kterých si všimne i takové mimooborové poleno, jako jsem já. A jelikož mám doma jednu malou školačku a jednoho předškoláka, tak si dovolím i tvrdit, že toto není pokoj pro takhle malé děti.

0/0
26.2.2010 14:32

hany1

Re: No žádná sláva

Říkáš, že nebudeš fušovat do řemesla, ale šmahem všechno odsoudíš. Ohodnoť co je dobré a co špatné ne jen , že to stojí za... To, že ten pokoj není pro malé děti souhlasím. Postele široké, Nad psací stoly pověsí obrázky, místo nějakých příručních políček. Psací stoly vedle sebe! Nejlépe každý na druhý konec i za cenu toho, že si tam bude svítit. Stojací lampy. Zabírají místo a nejsou využité. Na podlahu celoplošný koberec. Děti si hodně hrají na zemi. (autodráha apod.) atd. 18 m2 je už opravdu velká pokoj. Stále říkám, že by tady měl být nějaký prográmek, kde by pisatele mohli navrhnout svou verzi.

0/0
26.2.2010 19:46

Sallmi

Re: No žádná sláva

Hodnotím tu už nějaký pátek a že bych vše šmahem odsoudil bych neřekl. už i třeba z toho důvodu, že můj první příspěvek patří mezi to obsáhlejší, co lze v této diskuzi najít. Dobrého je na Kachně žalostně málo a pokud bylo něco co se mi líbilo nebo proti čemu jsem neměl větší výhrady, tak jsem to i napsal. Bohužel, Kachniny výlevy jsou na tolik špatné, obsahují tolik chyb, které se navíc neustále opakují, že prostě negativní nálada předčí vše ostatní. A jak hodnotit návrh, jehož zadání zní "pokoj pro předškolní děti", když nám Kachna neservíruje studentský pokoj na vysokoškolské koleji? Ano pro studenta možná dobrý, i když s chybami, ale pro děti je to bída!

A proč bychom tu my měli navrhovat své verze? On nám někdo tu práci zaplatí, tak jako Kachně? Trochu slušný návrh nesplácáš za 5 minut, aby se to dalo hodit za hlavu. Troufám si i říci, že na to potřebuješ alespoň dva dny (přes noc se to většinou rozleží, stejně jako guláš), ale Kachna nám je schopna naservírovat 3 návrhy týdně...

0/0
1.3.2010 7:28

Sallmi

Re: No žádná sláva

...A kdyby jednoho pokoje, tak dejme tomu, jenže ona je to schopna udělat u celého bytu! Buďto je za A tak dobrá a výkonná nebo za B má houby co na práci, tak se snaží alespoň vydělat na idnesu, protože by jinak musela do Perlovky. Při pohledu na její stránky a na realizace, kterých napočítám celých 7, mi vychází, že B je správně. Pro člověka, který se tím údajně živí, je to sakra málo.

0/0
1.3.2010 7:34

aji

Proč není stůl pod oknem?

Z hlediska využití světla má být stůl pod oknem. Vytvořit pokoj pro dvě děti je vždy trochu boj s prostorem. Kdyby se stůl otočil, je to funkční, ale souhlasím s argumenty o šířsce stolu a postele v předchozím.

0/0
26.2.2010 7:21

starej pardal

kacenka....

V dneska tam ma BARVY! 8-o

mel bych dotaz, jak se to jedno dite predskolniho veku bude sapat do ty skrine ve vysce 2,2 metru (horni policka):-)

proc neni stul u svetla? NACO je asi tak stul? maly deti si u toho malujou, vetsi delaj ukoly

soupat to do nejtmavsiho koutu - aby se na tom dalo maximalne tak soulozit... no nevim

chapu to spravne ze dve predskolni deti maji notebook? 8-o

0/0
26.2.2010 7:04

starej pardal

Re: kacenka....

dodatek...

... zjevne je zase patek... zase bliz do hrobu

0/0
26.2.2010 7:05

Anna Rakouská

Re: kacenka....

Tak tomu říkám životní optimismus.

K tomu návrhu-ty postele by šly (já bch nahoru předškolní dítko nedala), na nedostatky bylo již poukázáno. Souhlasím ale s tím, že v množině pátečních kreací tato patří k lidštějším.

0/0
26.2.2010 12:42

Sallmi

DIKOBRAZ

Okno jak výloha, tak proč k němu dávat psací stůl, že jo Kačeno. Jedna skříň pro kluka a holku je sakra málo. 18m pokoj malý? Kachno jdi se léčit! Postele zbytečně monstrózní - děcka mají na intimní hrátky přece jen ještě hodně času. Pokoj není koncipován pro děti předškolního věku, ale pro studenta střední ne-li vysoké školy. Barevně je to chladné.

Kachno, domluv se s Filipem, zalezte si do nějakého tvého paskvilu, ať ti konečně udělá dítě. Po několika letech pochopíš, co dítě vlastně potřebuje.

0/0
26.2.2010 6:43

xeniex

skrin...

jedna skrin mi prijde na ulozeni veskereho obleceni pro dve deti malo, jak porostou, budou mit vic obleceni a nebude kam ho dat...

0/0
26.2.2010 6:11

vegab

postrádá to logiku...

Postrádá to logiku - navrhnout 130cm širokou postel jen kvůli výklenku a pak jim dát 60cm hluboký stůl...postel stačí 80-90 a stůl by měl být určitě těch 80cm... Ta prostřední skříň je strašně mohutná by si ma zabedňující prostor. Stačilo do ní dát jednu "niku" třeba i s mělkými skřínkami s dveřmi do bočních stran směrem k postelím a hned by to vypadalo líp. Navíc pak každý ze sourozenců měl uzavíratelnou skřínku na své poklady.. Úplně mi tam chybí šuplíky u skříně a police nad pracovními stoly...mapa a plakát, když nemám kam dát kelímek s tužkama to nezachrání...Rv

0/0
26.2.2010 5:33

Otylá socka

Pátek, všech tragédů svátek! A Kachny zvlášť.

Nemáte děti, že paní Kachnová ?RvRvRvRv

0/0
26.2.2010 5:20

Janulice78

to je pro

deti? a ten prostor na hrani je na koberci? uz ted je mi spatne, tak radsi bezim

0/0
26.2.2010 5:17

Wendolene

Dalsi tragedie, aneb hura je patek!!! Kachna kachni

Zadny pokoj, kde se neco rozzarilo, nevidim...Opet neutulne, neco pro deti predskolnho veku by melo byt detske, pro deti a ne jak pro studenty na koleji, kam clovek chodi studovat...ty postele by se daly srazit k sobe jako do L, nedavala bych tam tak velke pracovni stoly, zatim je nepotrebuji, spis mensi stolek, ctvercovy s poradnymi pohodlnymi zidlemi a ne na koleckach. Dale nejake postavicky z pohadek na stenu, misto barev italske vlajky se da udelat pul pro kluka a pul pro holku...

Kachna proste nenavidi deti , a tak je zavre do neosobnich pokoju. A jeste ma tu drzost mluvit o rozzareni pokoje...potes koste.

P.S. Jinak se musim pochvalit, jsem tady PRVNI;-D;-D

0/0
26.2.2010 3:26

Sallmi

Re: Dalsi tragedie, aneb hura je patek!!! Kachna kachni

Vcelku souhlasím. Akorát, že tady se jedná o předškolní děti, takže předpokládejme, že jim bude kolem 6ti let. V tomto věku už je rostoucí psací stůl potřeba. V září půjdou do školy a teď si na něm můžou třeba kreslit, nebo modelovat. V tom případě ale nepřichází v úvahu postel do L.

0/0
26.2.2010 6:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.