Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Půdní mezonet pro tři děti a tři psy: výtah je vyveze až do bytu

Ze dvou špatných půdních bytů vznikl jeden velký mezonet, tedy dvoupodlažní byt. Vyvaroval se dokonce úskalí, která přinášela nízká podchozí výška původních interiérů. V obou podlažích se ale musely zvednout střechy do dvora.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jatt85

Nejdříve čtěte, poté komentujte

Byt je to nádherný. Všichni, kdo zde píší, že je byt neosobní by si nejprve měli přečíst článek, kde se jasně říká, že fotografie vznikly hned po dokončení rekonstrukce, čili je jasné, že v bytě chybí dekorativní prvky jako obrazy, či osobní věci obyvatel bytu, které byt zútulní. 

Dále jedna věc je konstruktivní kritika a slušné vyjádření názoru, protože je jasné, že lidé mají různý vkus, ale to, co tady v té diskuzi většina z vás předvádí je pod jakoukoli úroveň. Docela by mne zajímalo v čem bydlíte vy.

0/0
28.2.2010 16:11

Hekynen

Je to zajímavé, a i pěkné,

ale já bych tam bydlet nechtěl ani za nic. Mne se to prostě nelíbí, je to studené a neosobní.

0/0
23.12.2009 23:23

jmen0.prijmeni

krása

Moc se mi to líbí R^

0/0
21.12.2009 16:17

stavebnik

Je mi z vás zle

Většina kritizujících si vůbec neuvědomuje, že každý nechce žít tak jako před 30-50 lety, kdy byl trend obývacích stěn, koberců, oddělených kuchyní od obýváku, umakartových WC a koupelen. Cokoliv je moderní považují tito jedinci nasáklí bolševickým stereotypem za sterilní či neútulné. Nedokáží přijmout fakt, že dnes jsou trendy úplně odlišné. Investor si zpravidla vybírá architekta jehož předchozí práce ho pozitivně oslovily, stejně tak jako dobrý architekt se asi nebude snažit vnutit v obývacím prostoru skleněné prvky člověku, který by dal přednost tomu žít v roubence. Práce archikta tedy zcela jistě odráží i vkus investora. Odmítat cokoliv nové je zpravidla doména omezenců s velmi nízkou mírou inteligence. Tomu odpovídá i kritika nepraktičnosti čistění skleněného zábradlí. Kdo má na to, aby investoval do 300m mezonetu si jistě může dovolit uklížečku, která zábradlí bude leštit za něj, ale to vás zřejmě ani nenapadlo. Je mi vás opravdu líto!

0/0
20.12.2009 13:44

Wendolene

Re: Je mi z vás zle

Hlavne jsou odlisne trendy v Britanii, Nemecku ci USA. V Cesku teprve objevuji veci, ktere uz jsou davno pase ci nemoderni v zahranici. I moderni byt/dum muze byt utulny, ale nesmi to byt jenom ukazka architektova ega, musi tam byt podepsana nejaka duse. Prave ta duse vetsine presentovanych bytu ci pokoju chybi. Kdyz v Bydleni pracuje Kachna, neni divu...

Noveau riche se vzdy pozna, vzdy tam nekde kouka ta povestna slama z bot...

0/0
21.12.2009 17:32

Hekynen

Re: Je mi z vás zle

Proč líto? To si mám jako sednout na zadek, že je to moderní? No a co jako? Mne se to prostě nelíbí, mám jiný vkus, pro mne je to studené, sterilní a neútulné. Nechtěl bych tam bydlet...

0/0
23.12.2009 23:25

jajboze

Vytvory

nasich architektu jsou vsechny na jedno brdo. Krabice a seda barva. Nikde nevidim  ani stopu po  osobnosti majitelu. Nebo misto pro nejake konicky a zdravy rodinny neporadek.Kdyz uz mam byt jako stodolu, tak tam mohu podnikat spoustu veci a plne ten prostor vyuzivat. Neumim si predstavit , co bych delal v tak tmave a ponure koupelne a loznici.Deti teda rozhodne nee! Nevim, kdy byt vznikal, ale v soucasnosti se vracime k prirodnim materialum a babickovske utulnosti. Takze premyslim, kdo asi chce tak sterilne bydlet a proc!

0/0
18.12.2009 1:01

Autobus s tykadlama

Re: Vytvory

J článku ve psáno, že fotky vznikly HNED po dokončení stavebních prací....

na stavbě se asi těžko budete zabydlovat

0/0
18.12.2009 10:17

Guarana12

Skla všude jako ve flašce

Podle mě je tam toho skla příliš.

Dřevěného zábradlí se chytnete, ale skleněného se moc přidržovat nebudete. Působí to jako něco, co se může rozbít a na okraj si zcela jistě nejprve sahnete opatrně, jestli nemáostré hrany. Navíc si obyvatelé užijí věčného mytí.

Použití skla na zábradlí, jako stěna u šatny a v koupelně je podle mě něco jako avantgardní model od návrháře nebo diplomka z bytové architektury. Všichni se na to kouknou, je to neotřelé, ale nosit se to nedá.

Ostatně neotřelé je to jen proto, že je to nepraktické a působí to nepříjemně chladně.

Přeci jen by architekt neměl od klasiky úplně odcházet, lidi jsou anatomicky dost stejní jako před 300 lety.

0/0
17.12.2009 22:50

Hyacinth Bucket

Ne, tohle ne, ja jsem tom nevinne

Tohle je potrat. Pusobi to jako neci kancelar nebo predvadeci studio architektu, ale nepusobi to jako utulny byt rodinky se tremi detmi. Studene, chladne, od spoda az nahoru, vcetne koupelen. Me se treba nelibi reseni umyvadel, zachodu, a mit tri psi v byte je takove nelogicke.

0/0
17.12.2009 20:27

investorka

VIPADÁ

Vážení diskutující, chci se jen zastat jedné z mých dcer, která opravdu netušila, že probíhají někde nějaké diskuse nad naším bytem, a protože je to ještě dítko naivní, byla z toho dosti smutná. Proto, prosím, řešte si věci související s bytem a gramatiku nechte plavat.

Hezký den

Sylva

0/0
17.12.2009 17:19

Wendolene

Re: VIPADÁ

Hezka vymluva. Jenze to nezni jako styl pubertacky,co napsala Dorys. Proste jste si neprecetla po sobe prispevek, nez jste ho odeslala. V rozhorceni, ze si nekdo dovolil rict, ze se mu to nelibi. Bydlim v obycejnem dome, neni to zavist, jak vsichni Cesi maji ve zvyku obvinovat, pochvalim dobre a zajimave reseni. Vas byt se mi proste nelibi, nepripada mi tam dost vyuzity prostor, veci jsou az moc prekombinovane, neladi, je to takovy architektuv vykrik, podivejte, jsme moderni. Ale utulne to na mne nepusobi. Lide maji ruzny vkus, pokud date svoje bydleni na stranky idnes, musite pocitat i s negativnimi reakcemi.;-)

0/0
17.12.2009 17:27

christi

Re: VIPADÁ

Zvlastni je, ze kdyz se vam tento styl tak nelibi a vase reakce o tom, ze se vam tento styl nelibi je na techto strankach temer u kazdeho clanku o modernim bydleni, pak nechapu proc ctete clanky, ktere se tykaji moderniho stylu?

0/0
18.12.2009 7:30

herka

Re: VIPADÁ

Mám s podobnou diskuzí nad naším bytem také zkušenost,  prostě to nečtěte nebo se tomu zasmějte (hlavně nereagujte). Jinam byt je úžasný, každej normální člověk Vám ho musí zavidět (jsem normální:-)). Moc by mě ale zajímala ta psí koupelna, která bohužel na fotkách není.

0/0
17.12.2009 20:21

Hyacinth Bucket

Re: VIPADÁ

Otazka je, jak je kdo normalni. Kazdy ma prece jiny vkus. Nekdo to muze zavidet, nekdo by v tom bydlet nechtel. Ani kdyby to bylo zadarmo. Lide jsou ruzni, herko.;-)

0/0
17.12.2009 20:28

christi

Re: VIPADÁ

Take mam tady s diskuzi spoatnou zkusenost, ale tykala se kuchyni a byla v soutezi, kde se takove debaty daji predpokladat, ale tady to fakt nechapu. Kdyz se mi nebude libit moderni styl, tak o nem nebudu cist clanky,natoz pak vypisovat ke kazdemu tomu clanku, jak se mi to nelibi. Me se ten mezonet moc libi a prestoze jsem celkem normalni, tak ho vubec nezavidim, protoze jsem spokojena s tim co mam ;-)

0/0
18.12.2009 7:34

christi

Re: VIPADÁ

Vase dcera nemusi byt smutna, je tu spousta jinych lidi, kterym se jeji mezonet moc libi R^ Anonymni diskuze na internetu, zvlast tady na idnes, jsou mnohdy dost tragikomicke a ve vetsine pripadu od ubohuch lidi a tim padem to vasi dceru nemusi mrzet ;-) Nejdulezitejsi ovsem je, ze se tam citi dobre jeji rodina a ne to, co si mysli profesionalove tady :-)

0/0
18.12.2009 7:39

Tlusťáma

Podle plánu spodního podlaží

mají ve vchodu pilíř skoro přes celé dveře. Počítám, že je to chyba výkresu, ale i tak. Alespoň před zveřejněním by to někdo mohl zkontrolovat. Jinak moc povedená rekonstrukce. Jen plochu bych mohl mít klidně i menší. Děti odejdou a copak dál.

0/0
17.12.2009 12:41

m.m.m.m.

Velikost bytu

Na koukání je to pěkný, ale myslím, že nadměrnou obytnou plochou se užitna hodnota nezvětšuje. Platí pro kuchyni, extra-large jídelně, kouplenách, prostě o všem.

0/0
17.12.2009 12:35

christi

Pekny

Me se to taky libi, je to vkusny a jednoduchy a v jednoduchosti je krasa R^ S uklizenim skla nevidim zadny problem, prejede se to ironem s papirem nebo hadrem a je to :-) Nevim co v techto diskuzich maji lidi proti trosku pohybu a uz vubec netusim odkdy se maly deti nemusi i tak hlidat a na schody existuji snad zabezpeceni. Ja mam proste pocit, ze at se tu da cokoliv, tak tu na to ostatni budou plivat, protoze se jim nelibi nic a zvlast pokud to je trosku moderni, tak jim to prijde tezko udrzovatelny, coz je samozrejme blbost, jenze oni to nemuzou vedet, neb to ani nezkusili a vetsina ani nezkusi.

0/0
17.12.2009 0:16

tom206

Re: Pekny

R^  asi tak nějak

0/0
17.12.2009 10:22

Hyacinth Bucket

Re: Pekny

Me ani tak nepripada tezko udrzovatelny, jako spis nesympaticky. Proste jsou lidi, kteri nechteji vse moderni, staci jim stara, dobra klasika. Jsou veci, ktere nemusim zkouset, abych vedela, ze se mi nelibi ci nechutnaji. Treba drstkovou polevku nemusim zkouset, abych vedela, ze ji nebudu jist;-)

0/0
17.12.2009 20:30

christi

Re: Pekny

No to jiste, ale to co tu pisou nekteri lide, nedava zadny smysl, vetsina z nich tu pise, ze se to spatne udrzuje, ale nemuzou to preci vedet, kdyz to sami nemaji, neb se jim to nelibi. Nemusi se to libit kazdemu, to je jasny, ale proc hned psat, ze se to nelibi,protoze se to spatne udrzuje? Tim nemyslim vas. Jestli nekomu nechutna drzstkova polevka chapu, ale co nechapu, jak nekdo muze prohlasit, ze drzstkovka je spatna nebo neni dobra, prestoze ji nikdy neochutnal. Proste pro nekoho je utulna moderna, pro nekoho ne a tenhle mezonet je moc krasnej aspon pro me a nejspis je nejdulezitejsi, jestli se tam citi dobre ta rodina, ktera tam bydli a to z toho domu dela utulne bydleni pro tu rodinu. Utulny domov je tam, kde se vase rodina citi dobre ;-) Je to rubrika o bydleni, ale nikdo tu nikomu ten styl nevnucuje,kazdej si preci muze najit cteni o svem stylu. Hezky den ;)

0/0
18.12.2009 7:21

vKrieg

to navrhoval nějakej chytrák

Sklo a ostré úhly pro děti.... R^

0/0
16.12.2009 23:58

HancickaP

Re: to navrhoval nějakej chytrák

a vy jste zamlada mel doma vsechno oblozene perinou? sklo v zabradli asi nebude to samy jako sklo v oknechn, ne?

0/0
17.12.2009 9:47

HancickaP

Re: to navrhoval nějakej chytrák

jo a jeste jsem chtela rict, ze to sklo je asi bezpecnejsi nez spousta jinych druhu zabradli - dite na nej totiz nevyleze a nebo se nezaklini mezi sprusle.

0/0
17.12.2009 9:58

Hans Wurst

Prekrasny byt,

totalne muj styl.

Jeste ze neni videt ty pachnouci psiska :-)

0/0
16.12.2009 23:26

rojack

to je ale krása

Na cementovou stěrku bych posadil architektku holým zadkem a breberkou asi tak na hodinku. Ať si užije, holka, teplé podlahy. Koupelna obrovských rozměrů okachlíkovaná tmavými kachlemi - studené už na pohled, nevytopitelné . znám z praxe. Jednu takovou jsem měl, teď máme malou, teplou.

Mezonet? Schody už mám taky za sebou - už nikdy více. Skleněné zábradlí? Tam bych pustil dvouleté dítě s rukama od čokolády a hned potom bych tam nahnal architektku s leštidlem a hadrem.

Na závěr: paní architektko, byt je krásný na koukání, investorka taky utratila velké prachy, když zřemě nevěděla kam s nimi (ty odhadované 3 níže v diskusi nemohly stačit, já to odhaduji na 5-6), ale NA BYDLENÍ TO TEDY NENÍ.

Možná na vodění návštěv a ukazování, jak vypadá 300 metrů, to jo.

0/0
16.12.2009 22:35

IfčaX

Re: to je ale krása

No - na bydlení lidí, co jsou zvyklí místo židlí sedat na podlahu a ještě ke všemu holým zadkem, popř. na bydlení dvouletých dětí bez dozoru, co ustavičně se cpou čokoládou to opravdu není.

Nicméně pro rodinu, jejíž členové si umí na holý zadek obléct kalhoty, ba dokonce si na sedání koupí židle... proč ne?

0/0
17.12.2009 19:11

joensfredriksson

pěkný

tak to vypadá dost dobře. Jednoduchý, čistý linie, bez kýčovitý výzdoby.

0/0
16.12.2009 21:45

Dorys0007

Krásné

Podle mého názoru se tam bydlí velmi hezky. Je to útulné a prostorné. Nahoře bydlí pouze dvě děti z toho je jedna 16 letá a druhá 13 letá, pak je tam pracovna a koupelna. Třetí dětský pokoj je dole vedle ložnice a u červené pohovky (dítěti je 1 rok). Jinak děkuji za vaše názory a rozhodně, neposuzujte tento byt když ani nevíte jak to tady vipadá. Jinak za dobré názory děkuji.;-) !!

0/0
16.12.2009 19:07

Wendolene

Re: Krásné

my neposuzujeme, jak to tam VIPADA, ale jak to tam vypada, vite? A az to jednorocni zacne chodit, urcite si uzije pomoci skleneneho zabradli. Je to za kazdou cenu moderni a nepusobi to utulne...mila pani.

0/0
16.12.2009 19:10

Maara

Re: Krásné

To vám muselo být jasné, že názory lidí, kteří z 95% bydlí v mnohem horších bytech, budou kritické. Ale vykašlete se na ně. Byt je to nádherný a bydlet se v něm musí skvěle!

0/0
16.12.2009 20:37

pavelthelong

Re: Krásné

nam je naprosto jasne, ze nevime, jak to u Vas vypada. Taky proto nam to nekdo nafotil a dal to na idnes. A s odpustenim, negativni nazory jsou taky nazory a kazdy ma na ne pravo. A pokud jste jednou souhlasila se zverejnenim (samozrejme vcetne huste reklamy na atelier, coz je pritezujici okolnost :-/ ), tak ted nebrecte nad rozlitym mlekem. Ale pro uklidneni, tady na idnesu by se neprosadil ani Frank Lloyd Wright v dobe sve nejvetsi slavy:-P

0/0
16.12.2009 20:43

rojack

Re: Krásné

Vipadá???????? A co máte za lukrativní post??? ;-D;-D;-D Ani se neodvažuji hádat.

0/0
16.12.2009 22:38

Carrallina

Re: Krásné

Hele Dorys když máš problém s diskusí, kde občas někdo holt má odlišný názor, tak si neměla nechat svůj byt vystavit na netu. A nebo tu diskusi nečti.

Kromě toho, co to je VIPADÁ ???

0/0
17.12.2009 10:28

watchdog

Moc pěkné...

... zajímaly by mně celkové náklady na přestavbu. A chybí fotky terasy...

0/0
16.12.2009 18:52

Maara

Re: Moc pěkné...

Záleží v jakém to bylo předtím stavu, ale podle vlastních zkušeností odhaduju min 3M.

0/0
16.12.2009 20:38

Wendolene

Sklenene zabradli pro deti? Tohle cele je neprakticke

Cele studene a neutulneRvRvRv

0/0
16.12.2009 18:43

Wendolene

Priserne moderni a priserne prazdne

Nedela to dojem jako neco utulneho, kde se da zit, bydlet, takove to pohodli domova... Tri psi v byte mi pripada desne, at si uziji uklid denne, tam musi byt plno chlupu a vseho mozneho, ani se nechci rozepisovat. Celkove to na mne pusobi smutne, ty bile zidle jsou otresne neladici se stolem, cele to neladi. Proste des bes. Lepsi nez pitevna, o trosku.;-D

0/0
16.12.2009 18:34

watchdog

Re: Priserne moderni a priserne prazdne

To není bydlení pro lidi, co by si uklízely sami. ;-)

0/0
16.12.2009 18:53

Wendolene

Re: Priserne moderni a priserne prazdne

no, to je jedno, kdo to uklizi, proste se mi zda, ze mit v byte psa je des. Tri psi to je az az, do bytu se psi nehodi, musi tam mit vsude plno chlupu a neporadku.

0/0
16.12.2009 19:09

HancickaP

Re: Priserne moderni a priserne prazdne

moje kamoska ma v byte dva pejsky a nebyt jejich misek a kosiku na spani, tak nikdo nevi, ze tam jsou. po kazde prochazce je poradne umyje a navic ma pejsky, kteri moc nepousti chlupy. a uklizecku taky nema.

ja bych teda sama taky psa v byte mit nemohla, ale vim, ze se to da zvladnout bez neporadku a bez chlupu, pokud na tom cloveku zalezi.

0/0
16.12.2009 22:08

Wendolene

Re: Priserne moderni a priserne prazdne

no tri deti a tri psi..jeden byt, nevim, nevim..Jinak vas rada vidim, Hancicko:-)

0/0
16.12.2009 23:36

HancickaP

Re: Priserne moderni a priserne prazdne

no rikam, ja bych doma nemohla mit ani jednoho, natoz tri, ale nekdo to zvladne a nekdo ma doma smrad a chlupy :-)

a taky vas rada vidim! :-)

0/0
17.12.2009 9:45

Guarana12

Re: Priserne moderni a priserne prazdne

Samo, že bys nemohla mít v bytě psa, ale nepořádek bude až druhý důvod, ne? ;-D

0/0
17.12.2009 22:35

HancickaP

Re: Priserne moderni a priserne prazdne

Ne. Ja vim, ze te to asi bude strasne sokovat, ale tohle opravdu neni ten duvod. A vanoce taky slavime.

0/0
18.12.2009 0:30

neurol23

nepochopim

300 metrovy byt a v zachody v koupelne? Rv

0/0
16.12.2009 16:45

Brundi

Re: nepochopim

No a? Vzdyt tam jsou aspon tri a jeden uplne zvlast. Myslim, ze kdyz je chytne velke s.ani v dobe ranni koupelnove spicky, mohou vyuzit prave ten oddeleny. Jinak nevidim problem.

0/0
16.12.2009 17:37

suarez

Z mezonetu uz jsem vylecenej :)

Kdyz pominu ze mit v byte 3 psy mi neprijde moc normalni, tak nektere prvky v byte nevypadaji spatne. Ja uz jsem se ale z mezonetu vylecil, krom toho to vypada vetsinou jako pavilon na vystavisti, nebo vstupni hala nekam do firmy, tak byva problem udrzet teply vzduch v nizsich castech bytu. Hlavne zimomrivym lidem je dole zima a nahore (kam se vetsinou umistuji loznice) byva pretopeno. Takze ani pohoda spanku nic moc.

0/0
16.12.2009 16:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.