Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Půdní kuchyně má půvab starých časů, lesk dodaly moderní spotřebiče

Nadčasovou a elegantní linku nám zaslala majitelka do soutěže o kuchyni, kde se dobře vaří. V prostorách staré půdy se jí podařilo vytvořit praktický a útulný prostor, ve kterém se ona i její rodina cítí nadmíru dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wendolene

Puvab starych casu??? Kde? Je to moderna.

Je to relativne hezka kuchyn, ale nepusobi jako ze starych casu, je velmi moderni, z pudni kuchyne by se jiste dala udelat i jina stylova kuchyne, ale budiz...

0/0
11.12.2009 3:45

rh2

Na pohled hezké

Opět mne zaujal název článku "Půdní kuchyně má půvab starých časů,...." a při pohledu na obrázky mi to pořád nejde dohromady. Co, že to autorce připomíná staré časy... Možná je mladá a její staré časy jsou před 10lety. Tohle se starým slohem nemá nic společného. Trámy by musely mít tmavší odstín, být upravené (řezba, hrany, zdobné konce,...) prkna namísto sádroše, atd. a nějak si neumím vybavit, že bych někdy slyšel, že za starých časů byly kuchyně na půdách. Takže kuchyň pěkná článek nic moc.

0/0
5.12.2009 17:01

Madietta

Obyčejné v neobyčejném

Naprosto bez urážky si myslím, že extatické příspěvky ohledně této kuchyně jsou přehnané. Když si člověk odmyslí ten krásný postor a to romantické trámoví, zbyde celkem standardní kuchyňská linka ze standardního kuchyňského studia. Pěkná, jednoduchá a vkusná, ale nic objevného ani převratného. Byt jako takový je úžasný a celkem cokoliv by asi v tom prostoru působilo neobvykle a krásně, takže spíš lze kvitovat, že to majitelé nějakým nevkusem nepokazili.R^

0/0
4.12.2009 21:23

jsem z Marsu

Krásná domácnost

R^

Gratuluji majitelce, její kuchňka se mi líbí. Elegantně vyřešila půdní prostor. Kuchň je prostorná, nepůsobí studeně ani mi nepřipomíná sterilní studený design. 

V kuchňce je vše pěkně uklizené a nikde neruší žádný nevzhledný spotřebič či pestrobarevná police s čímsi.

Dále chválím nejmanovanou osobu, která vše dokázala nafotit, toto jsou idální fotografie do časopisů. Nalíčená zátiší s melounem a holčičky u plotny tomu dávají velkou reklamu.  Líbí se mi spíž, v mnoha nových kuchňkách se z různých důvodů na ni zapomíná anebo na ní není místo. Tady je spíž nutností, neboť nevím, kam bych dala většinu velkých, méně potřebných věcí, které mám normálně uložené ve skříních nad deskou.

Děkuji, tuto kuchňku si řadím mezi své oblíbené. A říkejte si co chcete;-D

0/0
4.12.2009 16:31

Marš Mal

...

...dyž von je tak nějak yndyvydual, no... :-P

0/0
4.12.2009 11:28

Ig-n-or

celkové hodnocení kladné

některé diskuse jsou tu velice vtipné a zavádějící :-D... také nejsem zastáncem ostrůvků (ale jen čistě kvůli tomu že bych musel vytírat kolem více hran - podlaha je rozsekaná na více zákoutí kam se špatně dostává - ale to je jen moje pohodlnost). Druhá výtka k ostrůvku je podstatnější - hrany podstavy takřka zařezávají s hranou pracovní desky, tu bych raději viděl s přesahem abych se mohl stoupnout až k ní - prakticky jedno zda širší desku nebo užší základnu. K diskutérům co obhajují ostrůvek s "plotnou" pro více současně vařivších - asi by to chtělo ostrůvek užší a delší aby se ke sporáku dostali pohodlně dva proti sobě a zachovala se pracovní plocha. Pro jednu kuchařku (což je z 99% reálnější) je takový argument pasé a ostrůvek není třeba kvůli tomu argumentu pořizovat nebo rušit. Nezaregistroval jsem nikde polohu lednice, pravděpodobně je tedy zabudovaná pod linkou, tu bych si taky vzhledem k četnosti používání představoval výš, například v kombinaci s mrazákem........

0/0
4.12.2009 9:25

Ig-n-or

Re: celkové hodnocení kladné

...... kde mrazák není moc využíván tak to ohýbání k němu nevadí. Ovšem zase by to byla daň za ztrátu prostoru a pracovní plochy. Jinak ale kuchyň pěkná, a i když přesné uspořádání není nikde naznačeno a je třeba si dost domýšlet, tak je to jedna z těch lepších tady. Oceňuji hlavně světlost, okno nad pracovní plochou je k nezaplacení, malinko škoda že zrovna když se přejde k ostrůvku tak je okno za zády a je třeba tedy nějaké umělé osvětlení i za dne. Dispozičně velmi pěkně vyřešený daný prostor. Spíš mě zarazilo umístnění šatny úplně dislokovaně od ložnic ale to ke kuchyním nepatří, a prostory byly dané takže je víc omezení než u vlastní novostavby. Dávám palec nahoru  R^

0/0
4.12.2009 9:31

kevinbb

Bylo tady uz hodne

kuchyn a docela peknych, ale vzdycky na nich neco chybelo nebo byly prilis premodernizovane nebo neprakticke a nebo zkratka neco jim chybelo, ale osobne bych rekl, ze tohle je jedna z nejlepsich co jsem tady videl. Az na urcite detaily ktere bych osobne zaridil jinak, coz zalezi na osobnim vkusu a narocnosti, nemuzu vpodstate rict neco vylozene negativniho o tehle pekne resene kuchyni. Opravdu moc pekne a to se vpodstate tyka celeho bytu, moc pekne. Gratuluji!

R^

0/0
4.12.2009 1:01

Albína

je hezká.

a můj bóže, už se do těch lidí neobouvejte. to je furt něco, co se někomu nelíbí. tady mají vždycky všichni patenty na rozum. s touhle se vůbec někomu divím, že se mu do té soutěže chce něco posílat. to je jako s dětmi - jako je vaše dítě to nej a nikdo nemá hezčí - tak zrovna tak je přece ta "MOJE" kuchyň ta nej. a chci se s ní pochlubit. ukažte svou;-D

0/0
4.12.2009 0:24

wrah

První

První kuchyně, ve které by se dalo opravdu vařit. Což by ale mělo být pro tuto soutěž docela důležité.

0/0
3.12.2009 20:46

garumna

Re: První

Souhlas! Navíc je opravdu krásná. :-)

0/0
3.12.2009 22:52

joyFX

4 christi

nic si z toho nedělej, fóbie Češek vůči zvrhnutí hrnců je opodstatněná, ČR je totiž v Evropě ve statistice dětské úrazovosti na nejyvšších místech, zvláště pak úrazy v domácnosti josu naprosto běžné. To, na co jinde koukají s otevřenou pusou, se u nás děje normálně: opaření, popálení, el. proud, pády ... To abys věděla, proč je tvoje kuchyň nepřijatelná pro zdější skvělé matky :-)

0/0
3.12.2009 17:53

christi

Re: 4 christi

Ja mela za to, ze v cechach maji matky placenou materskou dovolenou k tomu, aby meli na sve deti cas, ale tady z te diskuze mi prijde, ze travi vsechen cas jen v kuchyni a deti jim lezou bud po lince, nebo kde se jim chce 8-o Ja jim nevnucuju svoji kuchyn, kazdopadne to neznamena, ze kdyz budu mit deti, ze se mi v ty kuchyni budou denne oparovat, nebo tahat hrnce z varice dolu ;-)

0/0
3.12.2009 18:11

yrral

Re: 4 christi

Typickej rodič teoretik, který ví přesně jak to bude dělat a že to tak určitě bude fungovat.

0/0
3.12.2009 18:16

christi

Re: 4 christi

Ja jsem nikde nepsala, ze vim, ze to tak bude fungovat, ale kazdej to ma takovy jaky si to udela ;-) Stejne tak vy nemuzete vedet, ze ten muj zpusob nebude fungovat R^ Mluvim za sebe, problemy s tim ted nemam a nevidim rozdil mezi tim, kdyz dite celej den hlidam, nebo to tu dite bydli, princip je naprosto stejnej, je tu kdyz varim a doted jsem za vic jak rok problemy nemela, v nove kuchyni zhruba pet mesicu, asi tak ;-)

0/0
3.12.2009 18:20

yrral

Re: 4 christi

Rozdíl mezi tím že, hlídáš cizí dítě nebo máš doma vlastní dítě nevidíš právě proto, že vlastní dítě nemáš. Až budeš mít, tak poznáš, zatím jen teoretizuješ.

Samozřejmě že nikdo neví jak to bude fungovat ve skutečnosti, ale proč zbytečně zvyšovat riziko, když to jde vyřešit líp, právě s výhledem do budoucnosti.

0/0
3.12.2009 18:28

christi

Re: 4 christi

Tak ja nevim, jak vy, ale ja nedelam rozdil v bezpecnosti vlastnich nebo cizich deti, asi tak. Zadne zvysene riziko tu nemam, toto reseni mi naprosto vyhovuje i s pritomnosti deti ;-) Znovu opakuji, deti ani moje ani cizi nemaji v kuchyni, kde se vari bez dozoru co delat a uz vubec si tam nemaji co hrat, kuchyn neni na hrani R^ Jak si to kdo zaridi, takovy to ma, za tim si stojim :-) Svoje reseni vam nevnucuju, je to jen na vas, jakou kuchyn si udelate vy a jestli si v ni nechate vlastni deti hrat na schovku, nebo lezt po lince, hezky den ;-)

0/0
3.12.2009 18:34

jouzi

Re: 4 christi

Myslim, že tohle si myslí spousta lidí. Já a ségra taky, pak mi čáp přinesl neteř, její dceru, a ta nás z tohodle mlžného oparu vytáhla hodně rychle. Ségra mi to přiznala nedávno, že když pracovala v jeslích, měla děti vycvičené tak, že si uměly čistit zuby, oblékat se správně a prádlo složit na hromádku a když přišly maminky těch dětí, myslela si jaké hrozné doroty to musí být, když ty děti nemůžou ani chytit, natož je pak donutit něco dělat a přísahala si, že její děti takové NIKDY nebudou. ;-D;-D;-D

 

No a pak jsme dostali tu naší antikoncepci, hyperaktivní a bohužel víceméně nevychovatelný dítě, který navíc neposedí dvě minuty na jednom místě. Přesně ten typ, kvůli kterýmu je všechno ve výšce od

0/0
3.12.2009 21:17

jouzi

Re: 4 christi

1,5m výše a stejně je chytrá dost na to, aby si přinesla stoličku a vylezla pro všechno, co není pod zámkem. 

 

Jezdím tam celkem pravidelně - vždycky, když mě přepadne chuť mít vlastní. ;-D ;-)

0/0
3.12.2009 21:21

christi

Re: 4 christi

;-D;-D;-D to docela chapu ;-) Nedelam si zadne iluze, na deti je treba hodne trpelivosti a energie, pocitam s tim, ze budu mit neco podobnyho v blede modrym, tak holt budeme chodit vic do krouzku, kde vybije energii a budeme se min zdrzovat v kuchyni :-)

0/0
3.12.2009 21:24

jouzi

Re: 4 christi

Pro dvou až tříleté děti bohužel moc kroužků není a do školky nám jí nevzali...

 

Ale nic, uvidíte sama. ;-) 

0/0
3.12.2009 21:46

christi

Re: 4 christi

Ja neziju v cechach a tady nastesti neni problem dat deti do krouzku uz ve trech letech ;-) Kamaradky syn chodi od tri let na hokej R^

0/0
3.12.2009 22:03

xs123

Re: 4 christi

Většinou jsou takhle zvědavé ty chytřejší děti. Ještě budete mít z holky radost a málo starostí se školou. Ty bystřejší děti furt něco zkoušejí, vymýšlí, někam lezou a rodičům tzv. dávají více zabrat. Taky je s nimi větší sranda - naši vymýšleli pořád, takže občas mi taky "stříkly " nervy z těch jejich nápadů, ale fakt jsem se s nima nenudila.

0/0
4.12.2009 12:39

jouzi

Re: 4 christi

Souhlasím, chytrá je jak opice, svými hláškami baví celou rodinu i širé okolí už tak rok a půl, dva... ale hlídat jí je někdy na utopení. ;-D Ta opravdu dělá čest tomu rčení, že na dětech je nejlepší, když je člověk může vrátit rodičům. R^

0/0
4.12.2009 19:16

xs123

Re: 4 christi

Proč jenom matky? České děti nemají otce? Že by množství úrazů také souviselo s tím, že české děti nemají otce?

0/0
4.12.2009 12:26

TloolT

moc se mi líbí :)

0/0
3.12.2009 17:52

Radka Pošta

moře místa

Mně se moc líbí pracovní plochy. Zrovna řešíme disozice domu a u kuchyně jsme pořád na mrtvém bodě, protože se mi zdají malé pracovní plochy. Tady jsem nadšená tím obrovským oknem, které přivádí denní světlo ke dřezu a na pracovní plochy. Na mně je to moc otevřený prostor, ale vařilo by se mi tam určitě dobře.R^

0/0
3.12.2009 16:39

starej pardal

me osobne tahle kuchyn neurazi

ani bez digestore (alespon nedela randal) R^

co me fascinuje jsou ty troje schody a vychod z pudy na zahradu. ale mozna se prihlasi majitel a vysvetli to - je to kazdopadne zajimavy reseni. nejspis je to barak ve svahu, jedny schody jdou primo do sklepa, druhy do spolecny chodby... ale ty treti?

0/0
3.12.2009 13:32

individual

Re: me osobne tahle kuchyn neurazi

Odtah par nad sporákem se ale dá udělat i tak, že je při výkonu 850m2/hod. tišší než třeba smažení řízků...

0/0
3.12.2009 13:52

starej pardal

Re: me osobne tahle kuchyn neurazi

vsude? za maly penize? sem s tim 8-ojinak lepsi zadna digestor nez bezna, hlucna a navic v obyvaku (coz je tenhle pripad). kdyz uz nekdo potrebuje varit uprosted obyvaku, tak mu asi smrady z kuchyne nevadej

0/0
3.12.2009 16:10

individual

Re: me osobne tahle kuchyn neurazi

Já se omlouvám, ale psal jsem ve svém příspěvku, že "všude" a že "za malé peníze" (mimochodem, kolik to je?)??? Ne, já jsem psal, že to je možné a jen úplný xxx by si myslel, že všude bez rozdílu a skoro zadarmo.

A i málo výkonná hlučná digestoř s recirkulací je pochopitelně lepší než nic v případě že nad sporákem je kuchyňská skříňka. Sice neodsaje zápach, ale zabrání kondenzaci par a mastnoty na spodku skříňky a jejich odkapávání zpět do jídla...

0/0
3.12.2009 16:32

starej pardal

Re: me osobne tahle kuchyn neurazi

v tom pripade nechapu proc zevseobecnujes. ano. da se doletnout az na mesic. co na tom, ze rakety na to uz neexistujou ani na planku a dnesni technika by to nepobrala.

DA SE. ;-D

hrabeci rady. Rv

0/0
3.12.2009 17:53

individual

Re: me osobne tahle kuchyn neurazi

Myslím, že kdo chce, pochopí. Ubožáček bude v příspěvcích druhých hledat skulinky jen aby měl záminku ke "napadení".

Pokračuj, je mi to váš kde... ;-).

0/0
3.12.2009 18:56

starej pardal

Re: me osobne tahle kuchyn neurazi

hmmmm... 8-o no tak jo, no...

porad jeste nevim jak je to s tema schodama. zato uz vim, ze neni problem udelat digestor s odtahem sto kubiku za ctvrthodiny, ktera umi plakat tiseji nez rizek ...

0/0
3.12.2009 19:06

individual

Re: me osobne tahle kuchyn neurazi

Se schodama ti neporadím. Reagoval jsem na jinou část tvého příspěvku.

0/0
3.12.2009 19:11

starej pardal

Re: me osobne tahle kuchyn neurazi

no dyt ja se taky neptal tebe ;-D

0/0
3.12.2009 19:19

individual

Re: me osobne tahle kuchyn neurazi

Hmmm, obecně položený dotaz ve veřejné diskusi bez označení nebo vymezení dotazovaného není určen všem v diskusi?

Ahaaa....;-D;-D;-D. Takže ještě větší šašek, než předvádíš jindy...

0/0
3.12.2009 19:48

starej pardal

Re: me osobne tahle kuchyn neurazi

:-) a je to jasny, neumis cist. a pravdepodobne ani chlastat ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
3.12.2009 20:55

misaviki

Každý je strašně chytrý

Mě fascinuje, jak tu každý kritizuje, hodnotí a že on by nikdy nechtěl to a ono a jak je to všechno fuj. Přitom se vsadím, že pořád většina populace má doma komunistickou hrůzu, či v lepším případě linku 150 cm made in Tesco. A většina nadávačů by za takovou kuchyň oblízla všech 10. Nejlepší jsou příspěvky typu - "kuchyň pro snoby kteří nevaří a kuchyň jen ukazují" - typický závistivý čecháček, že ano, já na to nemám, tak aspoň zkritizuji. Určité dispozice a nápady nemusí sedět každému, ale je to o tom, že každému se líbí něco jiného a každá rodina je jiná, má jiné zvyky a jiný životní rytmus. Někdo rád zavře ženu do kuchyně aby ho neobtěžoval smrad z vaření (jak mi řekl jeden známý na adresu naší kuchyně propojené z obývákem) a např. moje teta má jen jednu velkou kuchyň, kde se odehrává vše. Jiní známí mají zase jen dvouplotýnkový vařič a remosku na prostoru kam se nevejdou ani dva a stačí jim to.

0/0
3.12.2009 12:04

vazne.jo

Re: Každý je strašně chytrý

R^R^;-D......zapomněl jste ještě krajkové záclonky ze silikonu....

0/0
3.12.2009 12:22

vazne.jo

Re: Každý je strašně chytrý

..... druhý straně misaviki je si třeba uvědomit, že lidem se nedaří, manžel zahejbá, děcka se špatně učí, není na nový auto a dobrejch psychiatrů je jak zrnko zlata v řece....

....tak jsme se tu všichni v pokoji a míru sešli, já, ty, my....a místo 500 kaček v poradně si tu prostě pokecáme, vykecáme, pomluvíme, nadaváme,  - a je to  - člověk je hned jak po dvou třech chodech sauny......tak to má bejt a to je jedinej smysl diskusí - terapie zadaro  R^;-D

0/0
3.12.2009 12:36

starej pardal

Re: Každý je strašně chytrý

fascinuji me ty znalosti o ostatnich. nekdo ti to pohanel a mas ted bebicko? honem si ho jdi pofoukat. 8-o

0/0
3.12.2009 13:30

ewwwa

Re: Každý je strašně chytrý

Někdo může mít doma komunistickou hrůzu,ale to neznamená,že by nemohl kritizovat např. takovouhle kuchyň.Může mít i navíc lepší vkus.Pokud někdo má peníze a prostor na reprezentativní kuchyň a nemusí dělat kompromisy,výsledek by měl být 100%.

Zde mi vadí kombinace dvou druhů dřeva-na lince a trámy.Jinak OK.

0/0
3.12.2009 16:38

IfčaX

Re: Každý je strašně chytrý

No, ano - ale ten výsledek by měl být 100% pro něj a jeho požadavky. A to většinou je.

0/0
3.12.2009 16:48

christi

Re: Každý je strašně chytrý

Presne tak, lidi tady se mi zda nechapou, ze moc pravidel neexistuje, ze jsou to jen doporuceni R^

0/0
3.12.2009 17:17

individual

Re: Každý je strašně chytrý

,,,která ale většinou nejsou nesmyslná a opírají se o jakousi zkušenost, viz třeba jednotnost materiálů a barev.

0/0
3.12.2009 17:25

christi

Re: Každý je strašně chytrý

...jenze nesmyslna muzou byt jen pro vas a pro toho,kdo si tu kuchyn stavi ne, to je prave to, ze to je individualni a nejsou zadna pravidla, snad krome pripojek vody, plynu a elektriky...kde je napsano, ze barvy musi byt jednotne a ze nemuzou byt kazda jina? Nikde, je to proste na vas a ze se to nelibi osazenstvu na idnes.cz asi majitele moc mrzet nebude, dulezite je, ze to funguje pro nej a ze se to libi jemu ;-) To nemluvim o tom, ze sem muzou prispivat i lidi z jinych zemi a tim padem i jejich kuchyn bude uplne jina a v te zemi to muze byt naopak naprosto normalni ( to samozrejme mluvim vseobecne, ne o necem konkretnim) ;-)

0/0
3.12.2009 17:37

individual

Re: Každý je strašně chytrý

Ale jistě, relativizace všeho je ten nejlepší recept na obsah příspěvku, pokud jeho jediným smyslem má být prázdné vyjádření nesouhlasu bez argumentu.

.

Pak bychom mohli vidět spokojenou majitelku kuchyně s fialovou podlahou, modrýma stěnama, žlutou pracovní deskou, černýma skříňkama se zlatýma úchytkama a masivním dřevěným stolem v přírodní barvě. Jí se to líbí, takže je to po stránce vizuální v pořádku? Ne, není a uvidí to každý, kdo má alespoň minimum estetického cítění.

0/0
3.12.2009 19:06

christi

Re: Každý je strašně chytrý

To mate jiste pravdu, ale i to esteticke citeni je individualni ;-)

0/0
3.12.2009 19:28

christi

Re: Každý je strašně chytrý

Mimochodem nevim, jak souvisi funkcnost s estetikou, pokud kuchyn dobre funguje, tak je jedno jake jsou barvy a naopak pokud to nefunguje, tak ty barvy to nezachrani ;-) Osobne povazuji estetiku za dulezitou, ale ne nadrazenou funkcnosti R^ Myslim, ze takovou diskuzi bysme tu mohli vest donekonecna a stejne bysme to nevyresili. Dulezity je, ze se to libi majitelum a ze to funguje pro ne ;-)

0/0
3.12.2009 19:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.