Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Svatba a kuchyně snů. To vše si splnili až v důchodu

Dalším příspěvkem do naší soutěže o kuchyni, kde se dobře vaří, je splněný sen manželů v důchodovém věku. Nejdřív si postavili u lesa kanadský srub, pak se vzali a nakonec si pořídili vytouženou kuchyni, ze které mají krásný výhled do přírody i na stádo srnek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kacinecka

Příjemný

Pro sebe bych ji rozvrhla jinak, ale tohle působí (alespoň na mě, a nejsem majitel s jiným nickem) moc příjemně a lákavě. Miluju dřevo, přírodu a klid... Tam bych uměla bydlet :-) Majitelům gratuluju k odvaze a přeju hodně štěstí R^

0/0
15.12.2009 6:28

Marš Mal

Vše bylo řečeno:

Srub - pěkná myšlenka, slušné provedení. ...teda až na ten satelit.

Kladné body - kamna, dřevěná kuchyně, okna, lokalita.

Záporné body - spotřebiče, rozvržení kuchyňské linky, materiál podlahy (?), satelit (šlo ho alespoň trochu schovat, když už musí být?).

Suma sumárum, spousta věci bych udělal jinak, ale pokud to majitelům vyhovuje...? Každopádně interiér popírá exteriér - toto není srub. A už vůbec ne kuchyně do soutěže "kuchyně snů".

0/0
1.12.2009 11:12

christi

Kuchyn

Kuchyn se mi nelibi ze dvou duvodu, za prve proto, ze to neni muj styl, coz samozrejme vubec nevadi, za druhe proto, ze ma naprosto nedostatecnou pracovni plochu,ktera je navic zaplnena vecmi,ktere v kuchyni nejsou potreba, treba ty kyticky v kvetinacich. Myslim, ze prostor pro lepsi zpracovani tam byl. Dulezite ovsem je, aby se to libilo majitelum, takze preji hodne stesti, srub mate moc krasny ;-)

0/0
30.11.2009 4:39

morrell

Off topic

Vážený pane J.,

toto není kuchyň do této soutěže, proto ty negativní reakce. V této soutěži zvítězí kuchyň ryze praktická, předpokládám mainstreamově tmavě hnědá s výraznou podélnou kresbou dřeva (lamino či fólie), účelně zařízená, navržená možná studovaným a trendům podléhajícím architektem, s převládajícími moderními materiály (deska i dřez v jednom kuse z jakéhosi umělého kamene v ceně celé Vaší linky) a s těmi nejtrendovějšími typy spotřebičů. Žít v ní bude robot Karel, který dle vzorového schématu průměrné Karlovy rodiny a dle průměrného schématu průměrného pohybu po kuchyni udělá minimum nadbytečných kroků.

Moc Vám fandím, život v sepětí s přírodou, tedy i obklopen přírodním materiálem, je jedna z mála možností, jak si v tomto chaotickém a hektickém světě zachovat zdravý selský rozum. Váš srub Vám připadá perfektní, a o to jde.

Kéž by Vaši energií, životním entuziasmem a touhou splnit si svůj sen (a vůbec existencí jakéhokoliv snu!) disponoval průměrný čtyřicátník! Hodně štěstí!

0/0
29.11.2009 23:20

Krabat77

Do soutěže kuchyní to není

Když jsem uviděl fotky této kuchyně, vzpoměl jsem na prázdniny, které jsem kdysi trávil u babičky a dědy v dnes již neexistující zahrádkářské kolonii, kde byly tamější kuchyně uspořádány jako náhodně vedle sebe postavené kusy kuchyňského nábytku omezeného prostorem, který dovolovaly dispozice jednotlivých chatek. To je přesně tento případ. Nejen že je pro kuchyň vyhrazen malý prostor (vypadá to jako by s ní projekt domu vůbec nepočítal), ale utopit dřez a sporák do jednoho rohu bez dostatečných odkládacích ploch je pro mě naprosto nepřijatelné. Esteticky se kuchyň také moc nepovedla, ale to je každého věc.

Škoda, investovat takový peníze do srubu a pak do něj navrhnout kuchyňku vzor "zahrádkářská chatka za bolševika" tuto investici dost sráží. Navíc přihlásit se s tímhle do soutěže kuchyní považuji za dost odvážné.

Ať Vám srub dobře slouží!

0/0
29.11.2009 9:43

niki21

Re: Do soutěže kuchyní to není

Souhlasím, že s touto kuchyní se soutěžit nedá...Není ani inspirativní, ani hezká....Ovšem na druhé straně se mi líbí, že sny a láska se plní i v důchodovém věku.:):-)

0/0
29.11.2009 10:31

Brundi

Re: Do soutěže kuchyní to není

Ale o tom tato soutez neni, ze?

0/0
29.11.2009 18:36

julie k.

Stáří na samotě u lesa?

Tak majitelům lze určitě poblahopřát k obdivuhodné životní vitalitě; pustit se téměř v 70 letech do stavby a zařizování domu, to tedy klobouk dolu. Hlavní je, že jim uspořádání prostoru včetně vařící  zóny vyhovuje, paní domu zřejmě vycházela ze stereotypů získaných v průběhu života. Poněkud zaráží, že s uspořádáním kuchyně už nebylo počítáno v projektu.

Nicméně ze všeho nejvíc obdivuji odvahu, odstěhovat se v této životní etapě na samotu u lesa, většinou se lidé na stará kolena stěhují do lokalit v centru, kde je snadno dostupný lékař, lékárna, obchody, služby, zastávka MHD, případně pečovatelské služby a nemocnice. Dost dobře si neumím představit, jak bude ve srubu "daleko od civilizace" žít jednou sám jeden z partnerů.

0/0
29.11.2009 9:15

jajajaj

Re: Stáří na samotě u lesa?

U lesa jsou, ale asi ne na samotě - jsou tam vidět další domky.......

Jinak, když tady čtu tu celoplošnou kritiku, nedá mi to nevzpomenout si na citát, který byl na fasádě jedné prvorepublikové vilky: KOMU SE NELÍBÍ ZA MOJE NA MÉM, TEN AŤ SI POSTAVÍ ZA SVOJE NA SVÉM ;-)

0/0
29.11.2009 13:53

julie k.

Re: Stáří na samotě u lesa?

jajajaj

Když někdo zveřejní své soukromí, tak musí počítat s tím, že se k tomu budou jiní vyjadřovat. V diskuzi k článku si lidé tříbí názory, na tom není nic špatného a myslím, že většina diskutujích vkus majitelů srubu respektuje. 

My máme rekreační chalupu v obci blízko rakouských hranic, ale nepočítám s tím, že až budeme staří a nemocní, že by se o nás postarali sousedé, že by nám obstarávali nákupy nebo léky z lékárny.   

0/0
29.11.2009 15:18

jajajaj

Re: Stáří na samotě u lesa?

Já chápu samotu u lesa poněkud jinak než vy. Mezi vesnicí a samotou je sakra velkej rozdíl. Že bydlí někdo na vesnici ještě neznamená, že musí otravovat sousedy. Stačí, když nebydlí na samotě - třeba tam mají i vyasfaltovanou silnici a dojedou si na nákupy sami, v případě potřeby se tam zřejmě sanitka dostane, atd..:-). Na samotě by to mohl být docela problém - třeba v zimě, než se prohážou sněhem někam k silnici, která se už prohrnuje atd. atd.

0/0
30.11.2009 13:03

Brundi

Re: Stáří na samotě u lesa?

Rekla bych, ze je tam videt dalsi zastavba. O dostupnosti vybavenosti nevime nic, hadam, ze to dobre zvazili, kdyz si tam v duchodovem veku postavili domek.

0/0
29.11.2009 18:47

vymrzovac

Re: Stáří na samotě u lesa?

R^  přesně tak!  Moji rodiče dlouhá léta chalupařili, potom se tam přestěhovali natrvalo, celkem spokojení důchodci. Ovšem když přišly zdravotní komplikace, díky kterým začalo být problematické řízení auta, uznali, že tento "život na venkově",  "shrabování sněhu" atd.  nechají mladším. Chalupu prodali, koupili byt v paneláku+ zahradu s chatou....

0/0
1.12.2009 7:51

m.m.m.m.

Špatné výchozí podmínky

Kritika kuchyňské linky je oprávněná a je již dostatečně popsaná, nebudu opakovat. Umístit JAKOUKOLI linku do tohoto prostoru je obtížné a výsledky nemohou být NIKDY dobré.

Prostor pro kuchyň je především zoufale malý. V levé části je omezený vnitřními dveřmi, v pravé části balkonovými dveřmi (před které je postaven stůl s mikrovlnnou troubou), situaci navíc komplikuje okno a nosný sloup.

Neznám půdorys tohoto prostoru, ale z fotografií je patrné, že obytná část by šla jistě zmenšit a kuchyň zvětšit. Zásadní chybu bych viděl už v projektu, protože navrhovat obytný prostor bez rozmyslu základního rozestavení nábytku se nemá.

Poloha oken, dveří i nosného sloupu by šla určitě upravit, aby se vytvořil adekvátní prostor pro plnohodnotnou kuchyňskou linku s jídelním stolem.

0/0
28.11.2009 22:26

wandering star

Re: Špatné výchozí podmínky

Plnohodnotná kuchyně je taková, která vyhovuje uživatelům. V tomto případě tedy není nutno bourat dům kvůli tomu, že se to nelíní Vám.

0/0
29.11.2009 1:46

m.m.m.m.

Re: Špatné výchozí podmínky

Pak už je jakákoli diskuze zbytečná....

Pokud něco někomu vyhovuje (tady bych spíše řekl dostačuje), vůbec to neznamená, že by to nešlo udělat lépe a že by uživatel neuvítal nějaké lepší řešení. Pokud je někdo na svou kuchyň pyšný natolik, že se zůčastní soutěže a nazve jí "kuchyní snů", pak musí počítat s tím, že bude posuzována čtenáři, tedy chválena i kritizována.

0/0
29.11.2009 8:06

cyankáli v šampaňském

Re: Špatné výchozí podmínky

a proč by si pořizovali plnohodnou linku když ji nepotřebují? Kromě toho, mě se linky nijak zvlášť nelíbí.

0/0
29.11.2009 10:17

m.m.m.m.

Re: Špatné výchozí podmínky

Jak to, že nepotřebují plhohodnotnou linku?

Oni jsou rádi, že mají malou pracovní plochu, že nemají odkládací plochu okolo dřezu, vlevo od sporáku, je pouze v pravo od sporáku, ale tam je JEDINÁ pracovní plocha v kuchyni, nepočítám-li jídelní stolek. Oni jsou rádi, že se jim nevešla m.t. na pracovní plochu a že musí být na stolku před balkonovými dveřmi. Oni jsou rádi, že jim budou padat věci okolo sporáku, mezi dřez a chladničku a mezi linku a stolek pro m.t.? Bude prospívat kulatinám za sporákem vaření? Budou to rádi udržovat v čistotě? Budou rádi, že mají málo úložných prostorů, že je rohová skříňka špatně přístupná a musela být posunuta digestoř? Nebude nikdy třeba větší stůl, je třeba se uskromňovat u toho stolku? Nebude chybět páková baterie, bude se jim stále líbit mísit vodu dvěma ventily?

Opravdu by nepřivítali zlepšení alespoň něčeho?

0/0
29.11.2009 14:42

Ig-n-or

Re: Špatné výchozí podmínky

myslíte že by to přivítali?  že by nějaký pschotronik?  :-)   Pokud jí tak chválí tak pravděpodobně kvůli tomu, že jí takto chtěli a jsou na ní pyšní (ať už je pro mě nepraktická jakkoliv), ne proto že by jí chtěli zgruntu přestavět jak si myslíte vy ;-)

0/0
29.11.2009 16:16

IfčaX

Re: Špatné výchozí podmínky

Že je tam jediná pracovní plocha? A kolik pracovních ploch jedna kuchařka potřebuje? Pokud je jen trochu zběhlá, tak jí bohatě stačí. Což o to, já jsem občas při vaření schopna zaskládat všechny plochy včetně jídelního stolu a občas i země, ale to je spíš tím, že jsem trochu chaotik, co dělá zásadně pět věcí naráz a i když výsledek je dobrý, tak ty cesty k němu bývají klikaté. Ale vím, že je to mým trochu svérázným přístupem k práci, ze kterého by spoustě kuchařek vztávaly vlasy na hlavě. Třeba u mé tchyně je jedinou pracovní plochou jídelní stůl a můžu k ní přijít kdekoli a kromě těch pár decimterů, na kterých zrovna pracuje, je všude dokonale uklizeno. A to v tom denně vaří, tak třikrát do týdne peče, v sezóně zavařuje a ještě se občas vaří brambory pro dobytek. Ony to zejména ty ženské o generaci starší prostě fakt umí a kvanta zbytečných metrů k tomu nepotřebují.

0/0
29.11.2009 16:30

cyankáli v šampaňském

Re: Špatné výchozí podmínky

no kdyby ji potřebovali, tak si ji asi pořídili rovnou.Stejně jako větší stůl atp.

0/0
29.11.2009 20:18

HancickaP

asi takhle...

samozrejme, ze drez je trosku divne umistenej, ten sporak na tom miste vypada divne... etc etc.

ale!!!!! celkove to pusobi jako misto, kam bych si rada jela odpocinout, dala si dobrou buchtu a sedela cely odpoledne na verande s dobrou knizkou.

0/0
28.11.2009 20:57

stetl

Re: asi takhle...

Vážená slečno (paní) Hančí,

na to kafe a buchtu s mákem jste samozřejmě pozvaná, napište na jaře na stetl@entrum.cz a naše veranda Vám bude k disposici i s námi a pejskou Irčou (irská teriérka) a srnkama, pokud přijdou...

Jan Jelínek

Patřín 129

289 37 Loučeň

0/0
3.12.2009 16:15

Lukas Kalista

Fuj

Musim rici, ze se mi kanadske sruby moc libi (tedy az na vyjimky, kdy je vnitrek udelan pomoci sadrokartonu). Jenze - jsme v cechach a podobne stavby zde nemaji tradici. A kdykoliv nejaky vidim, je to jako pest na oko. Zkratka kdyz drevene, melo by to zapadat do krajiny, udrzovat tradici.

0/0
28.11.2009 19:06

hnusil

Neni to tak zle ....

Neni to zas takova tragedie, jak se pise v diskuzi, jako zasadni vec vidim nevhodnou a nevhodne umistenou digestor a satelitni antenu, ostatni se da pochopit/vymenit. Skoda, ze nedostatek financi se projevil jeste na stresni krytine a tvaru strechy - kdyby byl stit, dum by vypadal podstatne lepe. Na to, ze jsou majitele v duchodovem veku povazuji dilo za velmi zdarile, hodne starsich lidi vyuziva sveho mysleni, ktere nabyly v polovine sveho zivotniho cyklu. Osobne bych chtel videt bydleni vsech ubozaku, kteri se do majitelu pustili. K clanku mam jeste vyhradu k Ikee - osobne nepovazuji Ikeu za socialni obchod, spise naopak, plno veci mi prijde hodne predrazenych.

0/0
28.11.2009 18:54

Kmet na Razgrad

Experti

Ještě se nevyjádřil expert stavebního zákona bambus-trambus.;-DRv

0/0
28.11.2009 18:43

ja_je_nekdo_jiny

Stačilo přidat

pár tisíc navíc a mohla to být kuchyňská linka do el s varnou deskou a vestavnými spotřebiči. Tohle prostě není záležitost vhodná do soutěže o nejkrásnější kuchyni, i když majitelům vyhovuje dostatečně...

0/0
28.11.2009 18:39

IfčaX

Re: Stačilo přidat

To by bylo spíš hezkých pár desítek tisíc, ne? Varná deska, trouba, mikrovlnka, lednice, vše vestavné...

0/0
28.11.2009 18:50

ja_je_nekdo_jiny

Re: Stačilo přidat

Možný to je..., ale když nejsou, je dobrý to vidět realisticky a nesnít o tom, že způsobím jásot na iDnesu, nebo dokonce vyhraju soutěž o nejhezší kuchyň...

0/0
28.11.2009 21:09

wandering star

Re: Stačilo přidat

Myslím, že v té konkurenci, která se tu zatím ukázala, mají celkem slušnou šanci.

0/0
29.11.2009 1:53

Brundi

Re: Stačilo přidat

Konkurence je mizerna, ale to bohuzel tehle nesmyslne navrzene kuchyni nedava sanci ani malinkou.

0/0
29.11.2009 9:31

IvanCZ

Osobní vkus

Všechno je věcí osobního vkusu. A nejdůležitější je, aby se to líbilo svým majitelům. Osobně bych řadu věcí řešil jinak (bílé spotřebiče mi připadají jako pěst na oko), ale jak jsem už napsal - hlavně ať se to líbí těm, kdo v domě bydlí.

0/0
28.11.2009 16:51

zagy

Já myslím, že na důchod super ;)

0/0
28.11.2009 16:33

palmic

nadhera

Tak tohle se mi opravdu libi. A pro autory: Byt Vami, tak sem nepisu ani pismenko, internetove diskuze obecne slouzi jako ventil psychicky nemocnych lidi.

0/0
28.11.2009 16:08

starej pardal

Re: nadhera

ja bych zase doporucoval tem, co nesnesou kritiku se svymi vytvory nelizt na net.

pac se tu navzajem nezname, jsme ochotni sdelit svuj opravdovy nazor na vec, neprikrasleny mazanim medu kolem huby, patolizalstvim nebo soucitem. ;-)

jinak bily spotrebice nejsou podle me problem, hodi se tam vic nez nerez. kuchyn dobra, na to ze je ve srubu.

0/0
28.11.2009 16:56

Ig-n-or

Re: nadhera

to nic nemění na jeho dobrém postřehu, že z valné většiny diskuse slouží na ventilaci nějakých vlastních proher, frustrací nebo zvýšení si ega apod... a to napříč tématy, vyberte si libovolné :-D   najít nějaké kde převažují solidní a inteligentní nározory bez invektiv je takřka nemožné ;-)

0/0
29.11.2009 16:22

Clari

Splněný sen

Dobrý den, z mé strany je to jeden velký obdiv k panovi a paní, že dokázali posbírat všechny síly a postavit si svůj sen, i když to rozhodně nebylo jednoduché. A že to jejich sen je, je na první pohled vidět! Krásná chaloupka v přírodě kousek od lesa, barevné hrníčky na kuchyňské lince, šnek na sloupu... Na mne to celé působí jako balzám na duši hlavně tou svou atmosférou a hodnými lidmi, kteří srdečně zvou své kritiky na návštěvu. Vím, že to uvnitř možná není dokonalé, ale ta radost ze splnění snu a láska k tomu místu 100% nějaké ty nedostatky nahradí. Ať se Vám tam krásně bydlí :-)

0/0
28.11.2009 15:58

Brundi

Re: Splněný sen

Tak mam pocit, ze si tyhle prispevky pisi autori sami. Tahle diskuze totiz je k duskutovani a ke kritizovani. Malokdo ocekava od diskuze o kuchynich, ze se tu budeme samou laskou rozplyvat nad "domackym" interierem a nerekneme vubec nic k veci, jako treba vy...

A ono to srdecne zvani na kafe je jen takovy recnicky zvast, vime? I pres spatne resenou kuchyni verim, ze starecci nejsou tak mentalne utlumeni, aby si skutecne zvali na navstevi cizi diskutery. :-)

0/0
28.11.2009 16:24

eizoeizo

Re: Splněný sen

Myslím že si to nepíšou sami, v diskuzích se vždycky najdou nějací utěšitelé, co melou o závisti, čecháčkovství, útulnosti atd...;-)

Mám dojem, že pán jen trochu neodhadl, že když mu bydlení chválí známí a kolemjdoucí, může na něm někdo najít chyby - a my to neposuzujeme z úhlu pohledu "je to skvělé, že takoví obyčejní chudí lidé si něco postavili", ale z úhlu pohledu "tohle se mi líbí - tohle ne". Mně třeba se můj byt docela líbí, ale je mi jasné, že je v něm spousta chyb a kritika by mě mrzela... Takže ho sem na rozdíl od toho pána nedávám a je mi hej...

A třeba nás pán opravdu na kafe chce pozvat, jen by měl napsat, kam.

0/0
28.11.2009 16:31

Brundi

Re: Splněný sen

Ano, to je naprosto presne! Uz jsem se bala, ze mam nejakou ojedinelou pokrivenou optiku. Diky. :-)

0/0
28.11.2009 16:54

Ig-n-or

Re: Splněný sen

ono kdyby to bylo o kritizování nedostatků tak myslím nebude tak zle, ale že "vy" co kritizujete málokdy necháte nit suchou na těch kteří mají jiný názor nebo urážíte majitele není podle mého gusta (ale asi je to dnes in, možná jediný způsob jak si myslet že mám na vrch :-D). Přivítal bych jediné - neposusovat diskutéry, neposuzovat nešťstné majitele toho vybavení a vůbec nikoho neuráže ale věnovat tomu, k čemu je tato diskuse vytvořena - kuchyni. Třeba by se tyto diskuse vždy nezvrhly v takové prázdné mlácení slámy a jitření virtuálních vztahů. Stačí když sem zavítá někdo kdo neznalý zdejších poměrů a musí si myslet že si tu kde kdo léčí domácí problémy. Klidně mě taky mě taky opepřete něčím úderným, ale diskusi o kuchyni tím vskutku nezkultivujete :-/

0/0
29.11.2009 16:32

Brundi

Re: Splněný sen

Nechapu, koho myslite tim "vy" a proc myslite, ze zrovna ja bych mela peptrit necim udernym. Projdete-li si diskuzi, uvidite, ze jsem diskutovala k veci a nikoho neurazela.

0/0
29.11.2009 18:22

IfčaX

Re: Splněný sen

Nic ve zlém, ale vy jste něco k věci řekl? Akorát tu vysvětlujete diskutujícím, že oni diskutují "blbje"....

Když někdo vidí, že majitel do diskuze nakukuje, tak proč by mu nevzkázal třeba jen to, že mu to jeho bydlení přeje. Proč by diskuze musely být ausgerechnet jen ke kritizování?

Můj šálek čaje tohle bydlení není, ale že bych měla pocit, že je na něm něco objektivně špatně, to tedy nemám.

0/0
28.11.2009 16:37

Brundi

Re: Splněný sen

Ale ano, napsala, v jinem prispevku. Nerikam, ze diskuze je jen ke kritizovani, samozrejme i chvalit je treba. Ale i kdyz  zde odhlednu od vzhledu, ktery take neni muj salek caje, tak na teto kuchyni skutecne neni co chvalit, protoze i po prakticke a ergonomicke strance je vse spatne.

Ze se to majitelum libi a jsou na to pysni, o tom nikdo nepochybuje, jinak by to sem nevystavali. Ale za techto okolnosti chvalit nekoho jenom za to, ze si splnil svuj sen a ze laskave zve diskutujici k sobe do kuchyne na kafe, mi neprijde uplne na miste.

Ja obdivuju pana ne za to, ze splnil sen, ale predvsim, ze ma tu odvahu rikat tomu povedena kuchyn (v jakemkoliv ohledu) a jeste to vystavovat. Tohle je skutecne nejnepovedenjsi kuchyn z tech, co tu vubec kdy byly, drevo-nedrevo, pohoda-nebpohoda, sen-nesen.

Ale mate pravdu, nemela bych ucit ostatni diskutovat, nechala jsem se bohuzel unest neprijemnym dojmem te kuchyne.

0/0
28.11.2009 16:52

Brundi

Re: Splněný sen

Auuu. Davam si jednu zcela nevirtualni facku - navstevy. :-/

0/0
28.11.2009 16:55

stetl

Re: Splněný sen

Vážený pane Brundi,

napište mi na stetl@centrum.cz, sdělím Vám, kde žijeme, a dokážu, že nežvástám, že každý dobrý člověk (tedy pokud jím jste) u nás má zavěšené kafe.

0/0
29.11.2009 18:14

Clari

Re: Splněný sen

Tak vidíte, že pozvání je myšleno vážně! Majitele neznám, ale hluboce před nimi smekám :-) R^

0/0
29.11.2009 18:26

Brundi

Vsechno spatne

Na teto kuchyni, potazmo stavbe, je vsechno spatne. Jednak v nasi krajine pusobi podobne kanadske sruby jak pest na oko, kdyz uz drevenou stavbu, tak klasickou roubenku. Ale od toho pryc, jde tu o kuchyni.

Kuchyni by me ani nenapadlo vycitat Ikeu, malo penez je malo penez. Ale naprosto nevhodne a neergonomicke usporadani - zadne misto kolem drezu (ani neni misto pro odlozeni houbicky(!), malo mista kolem sporaku, mikrovlnka na strokleti v nove kuchyni?!?!

Bile nevestavne spotrebice, cerna baterie a dlazba jsou otresne, ale i tak neverim, ze by se za stejne penize nedalo spousta veci udelat lepe. Mozna se mohli radeji v te Ikei poradit s nekym, kdo uz par kuchyni pomohl sestavit a nespolehat na blbe navyky ze stare, pravdepodbe naprosto tragicky navrzene kuchyne.

Vyprosila bych si napadani za to, ze jsem si dovolila stareckum zkritizovat kuchyn. Pokud nejsou schopni unest kritiku a pokud ji necekali, nemeli sem s tim lezt . A bohuzel tato kuchyne je opravdu mimoradne spatne vymyslena.

0/0
28.11.2009 15:41

Wild..Dog

Re: Vsechno spatne

Jasně taky to tak vidím, pokud se to nelíbí MNĚ je to všechno špatně. Jen JÁ mám ten správný vkus.

0/0
28.11.2009 17:54

Brundi

Re: Vsechno spatne

Ale depa. Slo hlavne o soulad a usporadani kuchyne. Jinak ja mam drevo a rustikalni styl rada.

0/0
28.11.2009 18:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.