Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Panelový byt v domě po rekonstrukci: ideální volba pro méně majetné

O panelové byty je zájem. Přitahují nízkou cenou. Vyplatí se koupit v domě, který již prošel rekonstrukcí. Pokud ale máte dostatek peněz, volte byt cihlový. Jeho hodnota na rozdíl od panelových neklesá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tobinka

bohnice vs kralupy

lingproob se tam dole ptá:To fakt nemá s váma cenu. Když pojedu třeba z bytu v Bohnicích (za chvíli mě tam asi stejně z vás odvezou) do práce do centra, pak odpoledne domů a večer zase do centra do kina a zpět, v čem bude rozdíl?"Mno, tak jsem to cvičně hodila do Idosu. Ŕekněme, že ten člověk bydlí na zastávce krakov (ta mám kámošku, to je stopro na sídlišti bohnice kousek před konečnou autobusu)"

Takže pojede 102 na kobylisy a pak metrem na muzeum  - celkový čas 22 minut

z kralup pojede 36 minut na masaryčku a pak 5 minut na můstek - celkový as 41 minut

a to nám při cestě tam i zpět udělá každý den zhruba o čyřicet minut na cestě déle )pochopitelně za předpokladu, že se vlak nikde neblokne a pojede jak má)

a taky ten člověk z bohnic má přesně na výběr, v kolik pojede, nemusí se zdržovat jízdním řádem

0/0
1.11.2009 0:59

Tobinka

dojíždění

Jinak, co se týká dojíždění... Teoreticky to vypadá pěkně, že jste vlakem za pár desítek minut doma. Jenže vlaky nejezdí mimo špičku nijak zvlášť často, nedá se na ně spolehnout (malérv kolíně zaství vlaky před Prahou), když vám ujedou, počkáte si na našich krásných nádražích...

A to jsem pěkně prosím nebydlela v žádných kralupech, ale v poctivé okrajové čtvrti, která se Prahou stala až v těch sedmdesátých letech. (Jak říká královna Anna Rakouská, mimo Velkou Prahu nebrat!), takže ti co jeli do svých úžasných satelitních lokací jeli ještě v době, kdy já už jsem byla doma. Plus se tam dalo dojet i metrem + busem, ale vlak je zas pohodlnější. V případě krize to šlo dojít i z konečné poslední tramvaje (krásná hodinová noční procházka... brr)

Takže zlaté bydlení na metru, tramvaji a busech pěkně v matičce Praze (since 1923)

0/0
1.11.2009 0:44

Tobinka

bydlela jsem ve všem

Bydlel jsem snad ve všem. Cihlák, panelák, baráček na okraji, teď novostavba. Všechno má svoje pro a proti, ale nejdůležitější je fakt poloha.

nejlepší bydlení je u stanice metra!;-D

Akorát mě vždycky pobví, když mi někdo říká: te´d v těchnovostavbách už se nedělají tkové malé pokojíčky jako v paneláku. no, třeba nedělají. my měli pokoj asi 31 metrů a hádejte co, rozpůlili jsme ho příčkou, abychom měli obývák i ložnici. Tak máme standartní panelákové 2+kk

0/0
1.11.2009 0:28

ibid

livingproof

ty eš vážně nemocnej. Posledně jsi tu tvrdil, že ti cesta na nádraží trvá 7 minut, dneska už jen 5.... celková cesta do práce ti trvala 50 minut, dnes jen 40... Taky si vykládal, že jezdíš klimatizovaným vlakem 24 minut. Problém je, že klimatizovanej je akorát elefant a ten jezdí 39 minut... Nav íc jsem sylšel, že všechno kromě osobáků bude přesunuto z masaryčky do Holešovic a na Hlavák, takže se ti cesta protáhne o dalších 10-15 minut a najednou jezdíš přes hodinu.

.

Ale to není podstatný, hlavně by se měl jít léčit...

0/0
30.10.2009 21:06

livingproof

Re: livingproof

Naopak, cesta na Florenc se mi při přestupu v Holešovicích na C o 7 minut zkrátí :-P

0/0
30.10.2009 21:55

livingproof

Re: livingproof

Jistěže celková cesta do práce, pokud do toho započtu i pěší chůzi na nádraží a z nádraží, příp. čekání na vlak, dá dohromady cca 50 minut, jenže jde o to, že v případě, že bych pracoval v centru a bydlel na téměř jakémkoli sídlišti na okraji Prahy, trvalo by mi to přibližně stejně s tím rozdílem, že bych neseděl v 1.třídě rychlíku, ale stál namačkaný v metru nebo tramvaji. To je zkrátka fakt. Nevím proč bych se měl kvůli tomu léčit :)

0/0
30.10.2009 22:14

individual

Re: livingproof

Nějak se ti ty lži začínají motat. Níže jsi popisoval, jak v 7 odcházíš z domu a v 7:40 sedíš v kanclu. A teď se ti to prodloužilo na 50 minut... A jaká bude při téhle trajektorii asi skutečnost, není třeba si domýšlet...

Léčit by ses měl kvůli své chorobné představě, že každý pražák bydlí v těch nejodlehlejších částech města. Já to mám do práce 10 minut v každou denní nebo noční dobu (bydlím i pracuju na Praze 4) a třeba na Václavák to mám 15 minut, ne 50, 60... Jen pro zajímavost jsem se podíval na tvé víkendové spoje...;-D. Trefování se do hodinových (?!?!) intervalů s tím, že když to nestihneš, cesta domů ti potrvá třeba 2 hodiny (15 min v Praze na nádr, hodina čekání, 36 min. cesta) - to mi oproti mým standardním víkendovým 15 minutám odkudkoliv z širšího centra, připadá VELMI VÝHODNÉ...

MHD využívám jen v prac. dny k popojíždění centrem, jindy není důvod.

0/0
31.10.2009 8:38

budulinek4

Re: livingproof

Přesně tak, i kdyby jel do centra jen 20 minut, stále se musí trefovat do hodinových (půlhodinových) intervalů vlaku, který nemá alternativu. A to nemluvím o zpožděních, která jsou dost častá i na koridorech, viz včera. Prostě metro je v tomto ohledu daleko spolehlivější a hlavně na metro se nechodí podle jízdního řádu.

Další věcí je velmi špatné silniční napojení z Kralup do Prahy. Pokud z nějakého důvodu potřebuji jet autem např. na levý břeh Prahy, pojedu snad hodinu v jakoukoli dobu.  A vůbec hezky jsi mu to napsal o těch kinech. Vesnický buran jede do Village Cinemas na Smíchov, náročnější člověk jde do Aera nebo Světozoru.

0/0
31.10.2009 11:09

individual

Re: livingproof

Pozor, on ani auto nemá, protože jej "nepotřebuje"...;-D. Což s jeho pasívním životním stylem, kdy náplní dne je odpočinek ve vlaku, krmení kachen, sezení doma a kdy vrcholem jeho kulturního života je multikino Slováč, naprosto chápu.

.

No uf, to je představa :-P.

0/0
31.10.2009 11:29

IfčaX

Re: livingproof

Teda nic ve zlém  - ale pro vás je "aktivní styl života" potloukání po kinech a barech? Proč ne, když vás to baví - ale nějaký obdivuhodný mustr bych v tom fakt neviděla.

0/0
31.10.2009 23:56

individual

Re: livingproof

Dobrý večer, Ivčo. Tohle byl jen příklad. Snad vám udělá větší radost výčet ze 30.10. v 15:49. A "potloukání" po kinech neberu jen jako aktivní zájem o kinematografii, ale dokonce jako součást všeobecného vzdělání - zvlášť třeba retrospektivy Kubricka, Kaurismakiho, Dogmatu, Tarantina, Polanskiho, Kim Ki Duka, Coenů, Burtona...

A bary? Holt dobré jídlo a pití k pestrému životu také patří, no ne?

0/0
1.11.2009 0:29

budulinek4

Satelit vs Praha

Bydlím v Hlubočepích, ale klidně bych si dovedl představit bydlet třeba na sídlišti, kde je pěší docházka na metro a les za domem, jako mám teď.

Naopak nedovedu si představit bydlení v satelitu někde v polích, kde denně musí člověk dojíždět spolu s dalšími nešťastníky do MĚSTA a tam pak zoufale hledat místo pro parkování. Věčně chodit pozdě do firmy, protože "zácpa".  A věčně utíkat z firmy dříve, protože pak už jsou "zácpy". A polovinu života strávit ve stresu v autě, i když díky tmu stresu se vlastně ten nešťastný život dost zkrátí.

0/0
29.10.2009 12:02

individual

Re: Satelit vs Praha

;-)R^

0/0
29.10.2009 15:09

Anna Rakouská

Re: Satelit vs Praha

No to by byla vilka nejedna. Já měla na mysli novostavbu bytu, ale loni by to bylo tak do sedmdesáti metrů, s garážovým stáním. 

0/0
29.10.2009 17:30

ppeppe

Re: Satelit vs Praha

Jasně. Jiná alternativa neexistuje. V Praze asi neměli zeměpis.  

0/0
30.10.2009 9:14

individual

Re: Satelit vs Praha

A jaké jsou ty alternativy pro člověka pracujícího v Praze?

0/0
30.10.2009 11:15

livingproof

Re: Satelit vs Praha

Rodinný dům v obci (nejlépe ve městě s plnou občanskou vybaveností) u Prahy, která leží na železniční trati po které se člověk dostane do centra Prahy vlakem často rychleji než autem/MHD z toho sídliště v Praze? ;-)

0/0
30.10.2009 12:39

budulinek4

Re: Satelit vs Praha

Ne, do špinavých průmyslových Kralup a okolí mě nikdo nedostane. Ještě přemýšlím, kde tam máte nějaký les, myslíš ten u Kaučuku ? ;-D

Špinavý, nespolehlivý, věčně zpožděný vlak, který jede po půlhodině až hodině, pro mě není alternativa k metru. Vím, že jezdí i Elefanti, ale do žabí tlamy já nevlezu. Navíc strávit hodinu denně ve vlaku je pro mě stejné jako to strávit v autě. A na metro se chodí bez hodinek...

0/0
30.10.2009 13:29

livingproof

Re: Satelit vs Praha

Co třeba lesopark na Hostibejku nebo Lutovník? :) Jinak ne celé Kralupy jsou špinavé a průmyslové. Příbuzní než přijeli ke mě na návštěvu si to také mysleli a byli velmi překvapeni :)

Asi vás zklamu, ale vlaky na této trati nejsou ani špinavé (elefant), ani nespolehlivé (příjezd rychlíku na Masaryčku většinou ještě s náskokem) a ani nejezdí ve špičce po hodině (nýbrž po 15 minutách).

Pokud si dáme schůzku v centru Prahy na Náměstí Republiky a oba se ve stejný čas vydáme domů s tím, že já do Kralup a vy např. na sídliště do Petrovic, v momentě kdy já už budu doma vy teprve budete na Hájích čekat na autobus. Takže asi tak.

0/0
30.10.2009 14:19

individual

Re: Satelit vs Praha

A pročpak jsi asi "náhodou" zvolil Nám. Republiky a Petrovice... Jseš jako malé dítě...

0/0
30.10.2009 14:48

budulinek4

Re: Satelit vs Praha

Neumíš číst ? Z Hlubočep to mám k metru 3 minuty a Béčko jede ze Smícháče na Masaryčku 6 minut. Jak dlouho že ty to pojedeš z Kralup ? ;-D;-D;-D

0/0
30.10.2009 15:04

individual

Re: Satelit vs Praha

Za tou potřebou ostatním dokázat, jak perfektní a výhodné bydlení má jedině on a nikdo jiný, spíš bude nějakej komplexík z něčeho.

0/0
30.10.2009 15:14

livingproof

Re: Satelit vs Praha

IDOS: Hlubočepy - Náměstí Republiky: tram + metro 19 minut (tedy s přestupem), přímá tram 27 minut. Kralupy - Náměstí Republiky 24 minuty přímý vlak. Moc rozdíl nevidím ;-D

0/0
30.10.2009 15:34

budulinek4

Re: Satelit vs Praha

Ježíši, ty seš fakt magor. Nechceš snad srovnávat metro jezdící každé 3 minuty s nespolehlivým vlakem jedoucím možná párkrát za den ?  Ne, ne a ještě jednou NE

Jinak k metru se zásadně přibližuju autem na Smícháč, tak proto ty 3 minuty. A zastávka Hlubočepy je úplně mimo Hlubočepy, opět jsi mimo mísu, raději se nejprve podívej do mapy než tady ze sebe děláš hlupáka.

0/0
30.10.2009 16:09

livingproof

Re: Satelit vs Praha

Víte co, já 100x raději pojedu 1.třídou elefantem, sednu si ke stolku a udělám něco na notebooku, nebo si dám doslova "dvacet" než abych se každý den mačkal v tramvaji nebo metru a stál na jedné něčí noze.  A za takových podmínek mi skutečně je jedno, že to nejede ve špičce po 3, ale po 15 minutách. Za to pohodlí to rozhodně stojí. http://i.idnes.cz/08/041/nesd/RJA223941_PA295081.JPG

0/0
30.10.2009 16:20

individual

Re: Satelit vs Praha

Ale vždyť to ti nikdo nebere. Já sice také neznám mačkání v tramvaji nebo metru a stání na jedné něčí noze, ale co už... A gratuluji ti, že všude po Praze chodíš pěšky a že všechny okruhy tvých zájmů leží kolem Masaryčky, začínají přesně po práci a končí tak, že nikdy večer nečekáš na vlak na nádraží... Pak jsi zvolil ideální variantu.

.

Jenže já jsem na tom po všech stránkách hůř než ty. Vstanu v 6:30, v 7 odcházím z domu, v kanceláři sedím za stolem v 7:15. V práci skončím třeba v 16, v 16:10 jsem doma, sváča a klídek, od 18 jdu třeba běhat za barák do lesa, v 19 jsem doma, sprcha, věčeře, ve 20:30 stojím před kinem, po kině s přáteli někam do baru v centru, z baru třeba v 0:30, v 0:45 doma... Jakpak by asi tenhle den vypadal, kdybych bydlel v Kralupech...

0/0
30.10.2009 16:36

livingproof

Re: Satelit vs Praha

Jak? Vstanu také v 6:30, v 7 odcházím z domu, v 7:30 jsem na Masaryčce, v 7:40 v kanceláři (za 15 minut  v práci při ranní špičce po Praze, to Vám gratuluju :)

V 15:40 končím, v 15:52 jedu domů, v 16:15 jsem v Kralupech. V 16:20 doma. Zajdu k Vltavě nakrmit kačeny ;-D  nebo si zajezdím na kole po síti cyklostezek vedoucích přírodou,  podél Vltavy nebo do okolních obcí. Do kina  i divadla to mám pěšky 10 minut, případně můžu jet ve 20:39 do Slovanského domu rychlíkem. Do baru zrovna nemusím, ale kdyby náhodou, opilecký spoj v 0:25 to jistí :)

0/0
30.10.2009 16:51

individual

Re: Satelit vs Praha

Hele, to je taková náhoda, že dům i práci máš skoro na nádraží, viď? A že v práci neobědváš a máš práci 8 hodin denně podle píchaček... To se pak nediv, že i ten ušmudlený milion sis musel půjčovat... A divadlo i kino v Kralupech - no to musí být dechberoucí zážitek, stejně jako tvůj oblíbený Slováč. A nějak sis popletl hodinky, psal jsem v 0:30 z baru - takže celonoční zevling na nádraží...?

.

Ty jsi figurka vydrncaná ;-D;-D;-D.

0/0
30.10.2009 19:10

livingproof

Re: Satelit vs Praha

Když vím, že mi to pojede v 0:25, tak asi nevyjdu z baru v 0:30 ne? :) A vůbec, v Kralupech je barů a stejně jsem ani v jednom nebyl :)

Kino v Kralupech má sál srovnatelný se sály v multikinech s tím rozdílem, že sál je samozřejmě jeden. Výhodou pak je, že vstupenka nestojí 160,-kč, ale polovinu. V divadle jsem byl v Kralupech naposledy na Krausovi, který mimojiné na otázku co si myslí o Kralupech prohlásil, že Kralupy jsou takové předměstí Prahy - a měl pravdu ;-D

A jinak při jízdě elefantem po novém koridoru pomalu ani nevíte jestli vlak stojí nebo jede, takže vydrncanej jak vy z tramvaje nejsem ;-D

0/0
30.10.2009 19:47

individual

Re: Satelit vs Praha

Aha, odcházet z koncertu, jazzklubu, baru atd. podle toho, kdy jede vlak a ne podle toho, kdy končí program nebo kdy prostě chci, hmmm, to je velká vychytávka... Ale člověku, co den co den sedí doma je to jedno, to chápu. A bary v Kralupech, to bude asi o co stát, že? V kolika z nich je třeba živá muzika? Dej prosím odkaz na jejich web...

Proč pořád tlacháš o multikinech? Copak existuje jediný důvod tam chodit? Možná puberťáci a vesničani, když si chtějí "užít Prahu"... V Praze je naštěstí hafo normálních kin s programem pro inteligentní lidi, ne jen multikina... A Kraus že je divadlo???

Vybral sis dobře, ty do kulturního města nepatříš. Tvoje místo je u řeky s kachnama.

0/0
31.10.2009 8:17

individual

Re: Satelit vs Praha

No jo, kralupák... Vlaky na té trati asi hodně drncají a za tu dobu se to nejspíš projevilo, proto zopakuju, že se bavíme o bydlení v Praze. Miniměsto x-desítek km za Prahou je alternativa snad jen pro ty, kdo mají na bydlení jediný milion a ještě cizí...

0/0
30.10.2009 13:42

Anna Rakouská

Re: Satelit vs Praha

On totiž leckdo nepochopí, že někdo může upřednostňovat bydlení v bytě a ne v domku. A když v Praze, tak v Praze. Já dokonce ještě si kladu pro sebe podmínku ve Velké Praze, tj. ve hranicích do roku 1960 eventuelně do r.1968. To rozšíření v roce 1974 už se mi zdá přehnané. Je to konečně vidět i na cenách nemovitostí.

0/0
30.10.2009 13:58

individual

Re: Satelit vs Praha

Samozřejmě, že tahle věc je ryze individuální. Já jsem také z těch, kteří v příměstském bydlení v domku vidí převažovat spíš negativa - nejsi ve městě, takže dojíždění, vožení dětí, problematická dostupnost služeb atd., ale zároveň ani nemáš skutečné soukromí a klid, protože dům je ve městečku/satelitu, k sousedům přes plot, železnice za humnama... Jsem z těch, kdo preferuje pěkný nový dobře vybavený prostorný byt nedaleko centra Prahy, který mu umožňuje plnohodnotný městský život a na relax mít pěknou zděnou chatu na skutečné samotě (400m k nejbližšímu stavení, žádný plot, les za domem, obrovská louka před ním, na vrchovině) hodinku autem od Prahy. Pro mne ideální řešení - přes týden a na některé víkendy ve městě, za relaxem a přírodou na chatu. Ona i ta změna prostředí člověku dělá dobře...

0/0
30.10.2009 14:26

livingproof

Re: Satelit vs Praha

Až na to, že v Kralupech jsem ve městě, žádné dojíždění za službami, za obchody, žádné vožení dětí, veškeré služby dostupné pár minut pěšky od domu (auto ani nemám, na co?). Na nádraží jsem za 5 minut.

Těžko mě přesvědčíte :)

0/0
30.10.2009 14:35

individual

Re: Satelit vs Praha

Ale to je přece v pořádku. V Kralupech máš služby, které ti ve tvém životě stačí a proto se ti tam dobře žije. Ale jsou lidé, kterým by nestačily a museli by za nimi stejně dojíždět do Prahy a proto radši žijí Praze.

0/0
30.10.2009 14:42

livingproof

Re: Satelit vs Praha

Ale vy pořád nedokážete pochopit, že vzhledem k rozlehlosti Prahy nemůžete paušálně říct, že když budu bydlet v katastrálním území Prahy, že budu rychleji z domu např. v Karlínském divadle na představení. Protože zatímco z Kralup jsem tam za 24 minut + 5 minut pěšky, tak z takového sídliště Řepy, přestože je v Praze, se budu kodrcat 40 minut tramvají. A ještě tam za garsonku zaplatím stejně jak tady za domek.

V týdnu jsem např. jel z Florence autobusem 135 a než jsem dojel v koloně 4 zastávky na Náměstí Míru, byl bych už vlakem v Kralupech, protože na koridoru jaksi narozdíl od pražských ulic zácpy nehrozí.

0/0
30.10.2009 15:43

budulinek4

Re: Satelit vs Praha

Na koridoru zácpy nehrozí ;-D;-D;-D

http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa

Nějak se nám to červená. Ze ty budeš nádražákem ? Jinak si to nedokážu vysvětlit.

0/0
30.10.2009 15:59

livingproof

Re: Satelit vs Praha

Červená se to, protože u Třebové kdosi skočil pod vlak. Avšak vlaky 778, 9640, 1710, 2318 nebo 976, které jsou momentálně pro tuto diskusi podstatné se jaksi zelenají a tak tomu bývá v 99,99% případů, viz. historie zpoždění na Babitronu.:-P

0/0
30.10.2009 16:08

individual

Re: Satelit vs Praha

A proč pořád "náhodně" vybíráš pražákovi okrajová sídliště a jako výchozí bod něco, co je blízko Masaryčce? To je stejné demagogie, jako bych ti já dokola cpal do hlavy, že pracuju na Pakráci, domů to mám v jakoukoliv denní i noční hodinu 10 minut bez ohledu na jízdní řád čehokoliv a srovnával to s tebou, jak by ses kodrcal céčkem, pak béčkem, pak bys třeba večer čekal půl hodiny na nádraží a pak by ses další půhodinu kodrcal vlakem.

.

Buď rád, že ti tvá volba vyhovuje, ale necpi ji ostatním.

0/0
30.10.2009 16:00

livingproof

Re: Satelit vs Praha

A co třeba ta půlhodinová cesta ve špičce autobusem z Florence na Náměstí Míru? To je taky periferie? ;-D Masaryčku, resp. Náměstí Republiky uvádím také proto, že je to místo v samém centru Prahy, ze kterého to už do Vámi zmiňovaných destinací typu opera, řecká restaurace jaksi není daleko. Samozřejmě pokud bych cestoval z Kralup na Zbraslav, tak to bude o něčem jiném, ale co na Zbraslavi? :-)

0/0
30.10.2009 16:15

individual

Re: Satelit vs Praha

Ono by taky málokoho soudného napadlo jet ve špičce z Florence na Mírák busem... A proč proboha Zbraslav? ;-D;-D;-D

0/0
30.10.2009 16:21

livingproof

Re: Satelit vs Praha

Já chápu, že si nutně potřebujete obhájit skutečnost, že jste zaplatil 3x více než já za panelákový byt na sídlišti v Praze odkud jedete do centra MHD déle než já vlakem z Kralup. To ale nic nemění na tom, že bych musel být blázen abych zaplatil 3 miliony za panelák, když jsem (v r. 2003) mohl mít domek se záhrádkou za milion v lokalitě z centra Prahy časově rychleji dostupné než ten panelák na okraji Prahy.

Co bych z toho jako měl, že bych místo 8 tis. za domek platil hypotéku 24 tis. měsíčně za panelák a jezdil bych do práce do centra místo 25 minut vlakem 45 minut autobusem + metrem? Nechápu.

0/0
30.10.2009 14:25

individual

Re: Satelit vs Praha

Asi si spletl můj nick s někým jiným, ale to mi nevadí. Já nebydlím na okraji Prahy a do centra to ani zdaleka nemám 25 minut a ani nepřestupuju. Tvůj omyl potvrzuje i to, že já žádnou hypotéku neplatím, není důvod.

.

Nemá cenu se vzájemně přesvědčovat, co je lepší - tobě vyhovuje starší baráček v Kralupech, proti tomu nic. Já bych s takovým bydlením měl o hodně složitější život, proto preferuju Prahu. To, že je tu pořízení vlastního bydlení dražší než na venkově, je logický fakt, který jsem akceptoval a nijak mne to netrápí.

.

Je fajn, že jsi spokojený, jen je hloupé, že si myslíš, že by tak byl spokojený každý.

0/0
30.10.2009 14:37

budulinek4

Re: Satelit vs Praha

Nevím, zda to byla reakce na mne, ale v Hlubočepích žádné paneláky nemáme ;-D

Přijeď se někdy podívat, ale pokud si byl na Ořechovce nebo Hanspaulce, tak je to dost podobné...

A jinak v Kralupech jsem párkrát byl, i vlakem jsem tam dojel a 1. vlak rozhodně nejede každých 15 minut.  2. je fakt příjemné jet přeplněným vlakem a stát v uličce

3. okolí nádraží je podle mě více nechutné než na Masaryčce (spousta "spoluobčanů", "kofoly") 4. služby v maloměstě si dokážu představit, mimochodem kam chodíš do kina, divadla a do které nemocnice ? Nezlob se na mne, ale Kralupy jsou u mne opravdu, ale opravdu škaredé město... Kdybys byl třeba z Berouna budiž. A ta příroda okolo Kaučuku, to snad ani nemá cenu omentovat...

0/0
30.10.2009 15:12

individual

Re: Satelit vs Praha

Nene, to byla reakce na mne... Taky by mne zajímalo, kam se v Kralupech dá jít do divadla na Zelenku nebo Krobota, jakou dramaturgii má tamní klubové kino, kam se tam chodí na operu, v jaké tamní řecké restauraci mají nejlepší grilované jehněčí a kam nejradši chodí na argentinské steaky, ve které z těch nepochybně mnoha galerií lze vidět fotografie současných světových dokumentaristů a kam zajít v Kralupech na kubisty, v jakém baru dělají netradiční míchané nápoje, kde je tam vyhřívaná osvětlená hala s antukovýma kurtama, kam si jít v zimě zabruslit, když venku nemrzne, kam se tam chodí hrát volejbal, kam se dá jít zaplavat a do sauny, ve kterém jazzclubu hrají soudobý instrumentální jazz ideálně s nějakými dechy, jaké zajímavé koncerty se tam letos na podzim odehrají atd. atd.

A to jsem pokryl tak 10% toho, co se denně děje v Praze a zdaleka ne všechno, čím si tady s přáteli zpříjemňujeme a obohacujeme život.

0/0
30.10.2009 15:49

livingproof

Re: Satelit vs Praha

Jasně, ale to co popisujete se zpravidla v Praze nenachází na okrajových sídlištích, nýbrž právě v tom centru, kde jsem za 25 minut. Takže zkrátka pokud bych bydlel v Praze dál než v jejím širším centru, vyjde to časově minimálně nastejno. Ale pokud to srovnáváte s dostupností z Malé Strany nebo z Vinohrad, tak to samozřejmě pardon :)

0/0
30.10.2009 16:03

individual

Re: Satelit vs Praha

Jejda ty jsi blábolílek. Ty jsi skutečně v Kralupech ve kteroukoliv večerní hodinu za 25 minut od okamžiku, kdy vyjdeš kdekoliv v širším centru Prahy na ulici (Praha 1, 2, 3, 4, 5, 6), kde se nacházejí zmíněné podniky?

Do jakých lží až jsi schopen zajít, jen aby sis obhájil tu svou zakomplexovanou pravdu...;-D

0/0
30.10.2009 16:20

livingproof

Re: Satelit vs Praha

1. 14:37, 14:52, 15:07, 15:37, 15:52, 16:07, 16:23, 16:37, 16:52, 17:07,....

tak já nevím, buď neumím počítat já nebo vy :)

2. v uličce jsem stál snad jednou za 6 let co tu bydlím, mnohem častěji sedím v elefantu v 1.třídě (zde za tarif PID bez doplatku) v polohovacím křesle, s klimatizací, zásuvkami 230V a většinou cestu využívám k polospánku, odpočinku po práci. Takový odpočinek si ve špičce v tramvaji nebo metru fakt neumím představit ;-D

3. okolí nádraží není zas tak nechutné jak popisujete, každopádně zde pro ilustraci jedno foto focené přímo z mojí zahrádky http://im.foto.mapy.cz/original/4a6744b02118e83c9eed0500.jpg

0/0
30.10.2009 15:56

budulinek4

Re: Satelit vs Praha

Ty děláš nějakou práci u pásu že končíš už ve 2 ;-D;-D;-D A ráno jezdíš v kolik, v 5 ?

Po 17.hodině (kdy jsem běžně v práci) už tam nějak ten interval 15 minut nevidím ;-D

Ne už toho fakt nech, jsi trapný. Opravdu se do Kralup stěhovat nebudu.

Užij si zahrádku ;-D

0/0
30.10.2009 16:03

individual

Re: Satelit vs Praha

Ale vždyť to tu zaznělo... Pro lidi, kteří po práci okamžitě peláší domů, to může být fajn. Ze zajímavosti jsem se kouknul, jak ti to jezdí třeba po divadle: 21:37, 22:37, 23:22. Toť vše (zdroj IDOS, jen přímé spoje, první dva osobáky 36minut, třetí rychlík 26 minut). To bych zažíval 2x-3x za týden... A co bych dělal třeba mezi prací (končím v 16-17 hod.) a kinem, které nezřídka začíná ve 21 hod.?

0/0
30.10.2009 16:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.