Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chaos nahradil jednoduchý a účelný styl. Rekonstrukce panelového 3+1

Čtenáři potřebují poradit s proměnou panelákového bytu 3+1, ve kterém bydlí pět let. Současný chaotický vzhled místností jim nevyhovuje. Chtějí byt o rozloze 75 metrů čtverečních sladit a obývací pokoj spojit s kuchyní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gurney Halleck

Voda

Nechci vypadat jako kverulant, ale jak si dizajnérka představuje v panelovém bytě při jejím navrhovaném rozložení rozvod vody a odpadu z nové koupelny? Jedině, že na střeše bude jímka na děšťovou vodu a okapem se přivede do vanu a sprcháčě  a odpad bude vypoštět zase nějakým čůrkem ven? 

Vrátit blijáka!!

0/0
14.9.2009 10:29

197656

nepovedlo se

kdybych se měla do tohoto bytu nastěhovat,musela bych ho opět celý překuchat!Rv

0/0
13.9.2009 19:30

starej pardal

kacenko

tos tomu zase dala. kams dala ptaci?

proc maji v kuchyni bufetacky stolek? proc je jidelni kout uplne jinde nez kuchyne kdyz uz se spojil obyvak a kuchyne? skutecne existuje clovek, kterej si koupi 3+1 aby z toho udelal pouhe 3+kk a navic nechal jeden pokoj uplne prazdny? 

kacenko, ze ty nas tady zase tahas za fusekli :-)

0/0
12.9.2009 16:36

12345hanka

Celé je to

poplatné snaze být současným módním (a leckdy poměrně odporným) trendům. Jak často to hodlají inovovat? Nebo v té hrůze chtějí dožít do důchodu?

0/0
12.9.2009 11:49

leather-man

Svému fanklubu:

Kachno mkě smazalo, ale já se nevzdávám!!! ;-O;-€

0/0
12.9.2009 9:17

chrobaktruhlik

Re: Svému fanklubu:

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-DR^! /jiné připojení=fungující smilníci/

0/0
12.9.2009 14:17

leather-man

Re: Svému fanklubu:

tak to je  10 hvězdiček a plus k tomu!! ;-D

0/0
12.9.2009 16:45

starej pardal

Re: Svému fanklubu:

priste davej z bezpecnostnich duvodu jenom ty krizky, my uz si ten zbytek domyslime R^

0/0
12.9.2009 16:37

leather-man

Re: Svému fanklubu:

ok, to zní tak, že to kachna neodhalí a příspěvek nechá. ;-DR^

0/0
12.9.2009 16:44

vanilka35

Ložnice

Na co jsou v pidiložnici ty dvě obří, skoro pouliční lampy, který ještě navíc sahají do půlky poličky a zakrývají všechno, co je na polici za nimi? Jinak viděla jsem od Kachny už různý hrůzy, ale tohle je velehnus celkově.Rv

0/0
12.9.2009 9:13

cerzu

Kde je?

Ahoj.

Kde je kožeňák???:-/

Jak odstraněn? Vždyť nepíše sprosté příspěvky, ne? 8-o

0/0
11.9.2009 20:54

adelka543

Re: Kde je?

To je fakt dobrý.. Kožeňáka smázli - nechápu proč- , ale reklamu si tady může každý dělat, jak se mu zlíbí - viz feng shui ;-€

0/0
11.9.2009 23:43

adelka543

Re: Kde je?

Jako by nestačilo, že svařák už je v nenávratnu :-(

0/0
11.9.2009 23:46

Cip

stalo se něco strašnýho

koženej dneska nepřišel, to snad ani víkend nezačne :-(;-(

0/0
11.9.2009 19:32

chrobaktruhlik

Re: stalo se něco strašnýho

byl, a byl odstraněn...:-/

0/0
11.9.2009 20:24

filc

hmm

http://img14.imageshack.us/i/byt.jpg/

Omluvte snizenou kvalitu. Paintbrus je hruza. :-)

Ja bych to vymyslel takto. Puvodni kuchyn bych nechal tam, kde byla ( oznaceno KU). Propojil bych ji se spodnim pokojem a na to rozhrani dal jidelni stul.  Spodni pravy pokoj by byl obyvaci pokoj s pohovkou, tv a pracovnim koutkem (oznacen PC).

Loznici bych dal do leveho spodniho pokoje, vedle satny. Horni levy pokoj bych zmensil na ukor Uklidove komory (oznaceno UK). Uklidova komora by tak byla hned vedle vchodu. Koupelnu bych rozsiril na ukor puvodni pristupove chodby do kuchyne (oznaceno KO).

0/0
11.9.2009 18:43

filc

Re: hmm

Vsimnete si, ze tam kde  jsou lidi pres den je v pravo v byte a tam kde lidi spi je vlevo. :-)

0/0
11.9.2009 18:46

vegab

Re: hmm

Obávám se, že betonovou zeď tl. 16cm jen tak v paneláku nevybouráte - navíc bude asi částečně nosná...

0/0
11.9.2009 19:01

zcek

stolky

Dostal mě ten kulatý stolek v kuchyni, který je určen k zakopávání o něj a pak taky ten kulatý stolek v obýváku, o kterej když se člověk opře nebo na něj položí nohy, tak se převrátí:))) Taky je dobrý chodit z kuchyně do jídleny přes obývák:)) A asi blbě vidím, ale připadá mi, že do koupelny snad nevedou žádný dveře;-)

0/0
11.9.2009 17:01

adviser

Re: stolky

Jsou tam. Loze se tam kolem kuchyňské linky na jejím pravém konci. A jsou taky prosklené jako ty na WC. Dle autorky se tak má docílit  "otevřeného prostoru"

Miniaturní kuchyň na chodbě bytu je kapitolou samou o sobě. Má sice dva typy troub, ale prakticky žádnou pracovní plochu a úložné místo na běžné potraviny (nepočítaje lednici a to kulaté před linkou). Pracovní zóny kuchyně autorce nic neříkají. O výmalbě prostor říká, že je to béžová. Na obrázcích je ale vidět nějaký druh khaki nebo podobného šedozeleného odstínu.

0/0
11.9.2009 17:19

adviser

Re: stolky

Co dodat, lze jen doufat že majitelé bytu pověří návrhem rekonstrukce nějakého bytového designera(ku) ...

0/0
11.9.2009 17:25

TKC

Tak to je tedy něco!

Paní Kateřino, opravdu si myslíte, že když zadavatel píše, že by chtěl propojit obývák s kuchyní, že tím současně říká, že chce přijít o předsíň, o okno v kuchyni a zejména o logickou návaznost kuchyň - jídelní stůl?

V té špeluňce, co jste vytvořila místo kuchyně ve prospěch té obří koupelny, se bude vařit za trest.

Koupelna s oknem s výhledem na moře, na Alpy.... ano, to bývá v magazínech k vidění často, ale koupelna s oknem v paneláku a současně kuchyň v předsíni bez okna - to nám můžete naservírovat jen Vy!

0/0
11.9.2009 16:41

Lijou

Šálí mě zrak...

či jsou dveře na záchod taktéž prosklené? :-/

0/0
11.9.2009 16:34

starej pardal

Re: Šálí mě zrak...

proskleny dvere na zachod nejsou problem, mam je taky, ovsem kachna uz vytvorila i jiny lahudky. pripominam proskleny dvere na zachode, kde navic jeste bylo odshora dolu zrcadlo, aby se kalejici u toho dobre videl. ;-D

0/0
12.9.2009 16:33

joensfredriksson

současná hrůza

je pravda, že současný stav je hrozný - laciné askoscontodřevotřísky, bezkoncepčně umístěné v prostoru, čistě jan, aby splnily funkci, navíc dodržující českou posedlost obývák=obývací stěna s televizí jak oltář televizní zábavy. Když televizi, tak malou na chodbě, nesnášim televizi...

0/0
11.9.2009 14:11

p-h-o-e-n-i-x

Re: současná hrůza

mě dostala ta židle u počítače, zřejmě si vůbec neváží svého zdraví :-/

0/0
11.9.2009 14:14

pavelthelong

Re: současná hrůza

1. tu ziudli znam, je sice trochu starsiho data, ale proti mnoha soucasnym docela dobra-napriklad vyskove a podelne serizovatelne operadlo. Vam ale nevadi, ze v "novem" paskvilu neni ten pocitac vubec kam polozit, natoz  ze by se nekdo obtezoval s tim naplanovat nejake pocitacove pracoviste ? A ze ergometr a kanara s kleci mohou taky vyhodit, protoze se do bytu proste nevesli?  proste to vypada na maturitni praci nekoho, kdo si na vizitku pise "bytovy design".....ale misto ergometru maji ted v "novem" dve kola 8-o

0/0
11.9.2009 16:42

p-h-o-e-n-i-x

Re: současná hrůza

právě, že tu židli taky znám a bolí mě z ní záda jen se na ni podívám ;-D

jinak kachny návrh nehodnotím, to je samozřejmě hrůza na entou již od prvního pohledu na půdorys a nějak podrobněji zkoumat ty její šedivý fleky, na to nemám nervy Rv

0/0
11.9.2009 17:11

Ctenar_Mira

Obývák propojený s kuchyní ?

Mám pár známých, kteří mají "moderně" propojený obývák s kuchyní. Pokud vím, všichni toho spíše litují. Řekl bych, že 3+1 vždy bylo a je lepší než 3+KK.

0/0
11.9.2009 13:57

ValentinaRossi

Re: Obývák propojený s kuchyní ?

Jo, souhlasim. Myslim, ze kuchyn by mela byt opravdu oddelena... pokud neni jen na okrasu a pani domaci tam nikdy nevari. Vzdyt z kazdeho jidla jde nejaky zapach ja osobne jsem rada, ze muzu zavrit dvere, otevrit okno a vsechno nechat "vyluftovat", nez abych potom i ze sedaci soupravy citila, co jsme meli k obedu...

0/0
11.9.2009 14:16

p-h-o-e-n-i-x

Re: Obývák propojený s kuchyní ?

Obývák spojený s kuchyní, lépe řečeno obývací kuchyň je skvělá věc. Jenže do takového obýváku samozřejmě už nepatří knihovna, televize, plyšová sedací souprava a podobně. Průšvih nastává, když si někdo ty spojené místnostni zařídí jako typickou českou kuchyni + typický český obývák.

0/0
11.9.2009 14:23

iuos

hmm

je to pak ještě "obývací"?

0/0
11.9.2009 14:35

p-h-o-e-n-i-x

Re: hmm

Jak pro koho. Pro větší návštěvy ideální. Pro jednoho člověka nebo dvojici bez návštěv, trávící čas u televize nebo venku je to zbytečné.

0/0
11.9.2009 14:44

Ctenar_Mira

Re: Obývák propojený s kuchyní ?

A co tedy patří do takového obytného prostoru? Šporák, trouba, myčka, mikrovlnka, kovová židle, odpadkový koš a ?  Já si tedy odpočinu v obýváku, kde jsou zcela jiné přeměty.

0/0
11.9.2009 22:00

p-h-o-e-n-i-x

Tato kremační fotky dokonale vystihuje celou Kachninu

zoufalost: http://i.idnes.cz/09/091/maxi/WEB2da6e7_18.jpg

RvRv

0/0
11.9.2009 13:52

iuos

hmm

já jsem nikdy nechápal tu potřebu nechat si poradit s tím, jak by mělo vypadat to, v čem chci bydlet (tedy žít) -kdo jiný než já by měl vědět, co se mi líbí?

0/0
11.9.2009 13:17

oId fashioned Vince III..

odkdy se ubíjející a deprimujíecí kachno

nazývá "

jednoduchý a účelný styl"?8-o

0/0
11.9.2009 12:56

Žabó

nechápu,

1) proč je šatna od ložnice oddělena úklidovou zónou s koly

2) proč, když na mne před sprchou příjde bolení, tak musím přes kuchyň (s návštěvou v koutě) tam (na WC) a pak s neumytýma rukama (a sedínkou) zase zpět?

0/0
11.9.2009 12:53

Sallmi

Re: nechápu,

ad 2) protože neumíš použít umyvadlo na záchodě (aspoň na ty ruce...na zadek se většinou používá toaletní papír) ;-D

0/0
11.9.2009 14:23

Alinič

Trosku

jiny pohled. Taky jsem shodou nestastnych nahod prestavoval 3+1 a ze vsim vsudy me to vyslo na nejakych 500-600 tis.  Tady to bude same bourani, prestavovani  i pristavovani, takze bych to odhadnul na 800tis -1 mega. Neni lepsi to prodat a radsi rovnou koupit 4+kk nebo 5+kk? 

0/0
11.9.2009 12:50

ould

Zdá se mi to nebo ne

nechci tady posuzovat návrh jako celek, to nechám kompetentnějším, akorát jsem se zarazil u fotografie původní koupelny a fakt nevím jestli klame jenom ta fotka ale kyž se koukám na rameno té pákové baterie, tak mi připadá že dosáhne max. na okraj umyvadla

mýt se nad takovým umyvadlem musí být zajímavé

0/0
11.9.2009 12:35

stinky_dirt

prosba

Pani Katerino,prosim, kdyz uz tady aspon neco ukazujete, pouzivejte render u ktereho nebude tak zjevna nekvalita vykresleni, na ty tzv. navrhy se proste neda divat;-€

0/0
11.9.2009 12:26

Atomas

Rekapitulace

Dnes je tu opět snaha dostat do malého bytu co nejvíce komor a co největší koupelnu. Navrhuji zmenšit místnosti a ještě se ke koupelně pokusit narvat saunu. A nejkřiklavější chyby? 1. Z obýváku vznikl spíše obývací jídelní kout, 2. řešil někdo v koupelně vodoinstalaci a odpad k vaně? 3. Barevná sladěnost - působí to na mě jako byt pro vojáky 4. Nesmyslná kuchyňská linka - dovedete si představit používání dřezu v rohu linky a z druhé strany ohraničené skříní? Opravdu luxus. 5. Malá pracovní plocha na lince 6. Mikropředsíň s dveřmi na WC 7. Kulatý stolek v kuchyni? Jedině pro vztek 8. Na co tak veliká úklidová komora? To uklízí celý panelák? 8. Nesmyslné zařízení - např. sedací souprava.A pro představu by návrhářka měla vždy uvézt, jaký rozpočet má klient k dispozici...

0/0
11.9.2009 12:14

IfčaX

Re: Rekapitulace

8. Asi jediný bod, který chápu - podle návrhu tam jsou i kola, tj. nejspíš i ostatní podobné věci jako lyže nebo stan, spacáky atd... místa to sežere dost. Ostatní souhlas.

0/0
11.9.2009 12:27

knirek.cz

šlendrián

Dost hroznej program na vizualizaci. Žádný barvy, nepřirozený dojem. Kdyby to někdo namaloval, vypadalo by to líp. To běží pod Dosem?8-o

0/0
11.9.2009 12:12

azojaši

kde jsou

barvy?!?

0/0
11.9.2009 11:11

dr_dlaha

nevim co je horsi..

..jestli pred nebo po. hmm, takove dilema pri patku

0/0
11.9.2009 10:55

aquaterra

Re: nevim co je horsi..

Já myslím, že rozhodně horší je to před. Jeden velký ... binec.. a kýč. Aspoň to dostane řád, i když by se ledacos asi nemuselo podle nového návrhu na stopro dodržet. :-)

0/0
11.9.2009 11:56

Džadeita

Nevím

mě se ten obývák docela líbí, co by někteří lidi za něho dali žejo. Jinak ta (navrhovaná) kuchyň a to ostatní se mi vůbec nelíbí. Studené a neosobní, mám ráda teplé barvy. A nebavilo by mě pořád lítat s hadrem a leštit to, protože je tam vidět každá ťápota. R^

0/0
11.9.2009 10:51

jirka černák

BYU Feng Shui komentář

Z pohledu "normálního" člověka se tato zmně může jevit jako posun z obyč paneláku do něčeho lepšího. Z pohledu Feng Shui však v novém řešení převládá element kovu a dřeva, tj. dva elementy, které zrovna moc nevytvářejí pocit domova. Takže to může působit moderně, ale bydlení v takovém bytě bude velmi studené, neosobní a navíc energie dřeva je velmi aktivní, neposedná, takže odpočinek v takovém bytě bude velmi nekvalitní. Doporučovali bychom designerům a architetkům, aby se nejprve zajímali o člověka, který bude v daném prostoru bydlet a pak o funkci, kterou prostor má plnit. Jinak to je jako stavět továrnu a nevědět, co v ní budeme vrábět. Jira&Dáša Černákovi - poradci BYU Feng Shui

0/0
11.9.2009 10:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.