Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražská nádraží se mění. Některá nabídnou nadstandardní bydlení

Nádraží, která jsou vesměs ostudou hlavního města, se začínají měnit k nepoznání. Na místě nákladového nádraží Žižkov a Smíchova vzniknou moderní areály, které nabídnou mimo jiné i nadstandardní bydlení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

flames828

..

Rekonstrukce hlaváku je pro mě jedno velké zklamání, vypadá to tam o jenom malinko méně přiblble než dříve...

0/0
27.7.2009 23:59

volic_plukovnik

Re: ..

Pokud díky přestavbě zmiznou cigáni a houmlesáci, tak jsem ochotný to přežít.

0/0
28.7.2009 8:27

InstinkTT

Re: ..

Mám stejný názor jako autor vlákna. Ty hnusné podlahy tam zůstaly, smrad taky. A cigáni, houmlesáci a fetky zmizeli do nedalekého sherwoodu. ;-O

0/0
29.7.2009 9:58

Kilgore_Trout

Promarněná příležitost

Jestli tento článek není píár, tak nevím...

Mě je z toho všeho ale docela smutno. Hlavní nádraží možná už nebude vypadat jako místo, kde si dávají dostaveníčko největší ztroskotanci z celé ČR, ale způsob rekonstrukce, kde se zcela evidentně upřednostňují obchody a služby (které jsou úplně mimo cílovou skupinu 90% cestujících) a člověk se musí proplétat pro jízdenku kamsi do sníženýho přízemí, aby pak zase prokličkoval na perón... Hlavně když budou mít Italové prachy a třebadají i nějaký pěkný billboard na jinak nevyužitou fasádu naproti magistrále...

Ale to je beztak nic proti tomu, jak se město staví k využití pozemků po bývalých nákladových nádražích. Nic proti samotné myšlence přeměny nevyužitých ploch v centru města v něco, co bude generovat užitek. Ale proč to dělat jako na divokém východě a prodat celej flák tomu kdo nabídne nejvíc (jestli vůbec). Je to investice na min. dalších 100let, tak by kolem toho měla proběhnout nějaká veřejná diskuze, ne?

0/0
27.7.2009 22:13

sprav

Nadstandardní byt na nádraží

NONSTOP vlaky pod oknem je fakt nadstatndard. bydlel jsem u nádraží 20 let, a to jsem byl kousek dál než budou tady a provoz, zejmna v nočních hodinách byl omezen a i tak mi to dost vadilo. Dnes tam je trochu rušněji a vidím asi 5 domů hned u nádraží na prodej... už několik let

Lidi ani nevědí do čeho lezou... děkuji nechci. Možná tak tam nasekat sociální byty 1+kk

0/0
27.7.2009 15:03

Anthemis

Hm, a Morava zase nic...

...snad s vyjimkou Brna :o(

0/0
27.7.2009 12:42

sprav

Re: Hm, a Morava zase nic...

Vy jste nám sem poslali Tupolana, Puchejře a další... to je snadu už až moc....

0/0
27.7.2009 15:04

Anonym152

Re: Hm, a Morava zase nic...

Morava nic? Třeba tam je po rekonstrukci Ostrava -Svinov, Zabřeh na Moravě. To jsou nádherná nádraží;-)

0/0
27.7.2009 18:39

sat037

Re: Hm, a Morava zase nic...

Jo tak Svinov to je vůbec pecka. Talenta, co projektoval podlahu v podchodech na nástupiště patří natřít dehtem a vyválet v peří. Jakmile je ta podlaha mokrá, hlavně v zimě, když je tam sněhová břečka, tak je to tam lepší než na kluzišti.

Ale jinak ta skleněná hala je docela dobrá, jen je tam málo míst k sezení

0/0
27.7.2009 22:41

flames828

Re: Hm, a Morava zase nic...

Prosimvás, v čem je ta hala dobrá? Na hezkou historickou budovu našitá naprosto demagogická skleněná kostka. Porovnejte s autobusákem v HK, tak to má správně vypadat!!!

0/0
27.7.2009 23:58

habakuk1

Na Žižkově 15 bytů....

Zajímalo by mě, zda také někdo uvažuje nad tím, jaká bude dopravní propustnost okolních ulic, až tito noví obyvatelé vyrazí ráno do práce. Už dneska se nedá touto lokalitou pořádně projet, jaké to asi bude pak? Kde budou moci tito lidé parkovat? Kapacita podzemních garáží bude těžko dostatečná. Nesmyslné zahušťování centra Prahy. 8-o

0/0
27.7.2009 9:41

ibid

Re: Na Žižkově 15 bytů....

na druhou stranu je nákladový nádraží jen útočištěm bezdomovců apod...

0/0
27.7.2009 13:07

sat037

hmm

Tak předně, Havlíčkův Brod je v Čechách východních, nikoliv středních. Ale bydlet na nádru bych fakt nechtěl, nejde o kvalitu bytu, ale celou noc poslouchat - "na třetí koleji brzdu povolit, povol na třetí koleji", to asi dlouho nikdo nevydrží

0/0
27.7.2009 7:18

Damik

Re: hmm

Tože jim ty ve středních už došly, vždyť jsou tam vyjmenované úplně všechny větší nádraží ve středních čechách.

0/0
27.7.2009 9:35

Autobus s tykadlama

Re: hmm

HB je tak trochu vyjímkou, na většině osobních nádraží je v noci klid, od půlnoci ani na těch velkých není moc provoz.Vlaky se řadí na seřaďovacích nádražích, která jsou jinde, většinou za městem

0/0
27.7.2009 10:09

Don_Alex

Re: hmm

tak předně když už chceš něco kritizovat tak si sám zjisti fakta. Předně pod pojmem Čechy východní se dá klidně nazvat i Ostrava např... Jinak pokud jsi měl na mysli kraj, tak předně žádný kraj Východní Čechy neexistuje, když už tak Pardubický, ale i tak HB patří do Kraje Vysočina....

0/0
27.7.2009 14:29

sat037

Re: hmm

sice jsem to tak nemyslel, ale když do východních čech patří podle tebe ostrava (která je podle mě na moravě), tak proč by tam nemohl patřit hb.

jinak z hb pocházím, čili vím že patří do východních čech. ne do kraje východočeského, ale prostě do východních čech. holt je na východní hranici čech a moravy, čili jsou to východní čechy. snad je to dost srozumitelné ...

0/0
27.7.2009 22:32

KOLDAK

Nádraží nabídnou všechno -

nadstandartní bydlení, kanceláře, obchodní centra, herny...  prostě všechno, co nemá nic společného s dopravou.

0/0
27.7.2009 7:16

Inkvizitor Johny

Re: Nádraží nabídnou všechno -

Asi tak;-D...Jinak hlavák v Praze je toho příkladem. Je mi celkem jasné, že ta firma to dělá kvůli zisku z pronájmu prostor a udržení funkce nádraží je podružné. Ale ono to asi dneska jinak nejde.

0/0
27.7.2009 13:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.