Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Panelákový byt 1+1 jsme svěřili architektovi. S výsledkem jsme spokojeni

Zanedbaný panelákový byt 1+1 o rozloze 49 metrů čtverečních získal mladý pár od příbuzných. Zařízení bylo ale naprosto nevhodné. Jediným řešením byla rekonstrukce. Ta se jim s pomocí architekta povedla a v novém moderním bytě jsou velice spokojeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tereza_m

Byt je krásný

gratuluji majiteli, kterému se evidentně vyplatilo nechat si udělat návrh. A chválím designéra za racionální a vkusné řešení. Diskuse o tmavých barvách jsou nerelevantní. Je to pocitová záležitost a nelze se řídit nějakými pravidli. A prosím Vás nevěřte mýtům tom jak která barva zvětšuje změnšuje a buhví co ještě dělá, vždy záleží na mnoha faktorech jak bude působit.

0/0
14.8.2009 21:46

brouzdalka

Pozitivní ohlas :)

Mně se to celkem líbí, jenom se mi nelíbí gauč, přijde mi takový nemoderní s tím vzorem, ale to je jen MŮJ NÁZOR :D

0/0
11.8.2009 10:47

littlemisssunshine

Skoda, ze v kuchyni neni

normalni stul. Kuchyn by se mi vice libila a byla by praktictejsi. Libi se mi koupelna.:-)

0/0
21.7.2009 12:23

ler0

"Toto je můj názor"

Polovina diskutujících na tomto servru v sekci bydlení (obzvláště ti stáli) jsou věční rýpalci, hnidopichové a přizdisráči!!! Celá diskuse se vždy, vede jen v negativním tónu s rádoby dobrým úmyslem poradit všem čtenářům. A největší specialitkou jsou odborné a jedině správné znalosti designu, stavebnictví, či čehokoliv jiného a nejlépe když se malicherně schovají za to, že je to vlastně jen jejich názor.... No a to už vůbec, nemluvím o zarputilých chytrolínech a strážcích českého jazyka.

Takže zdejší brouci pytlíci.... dělat pravopisné chyby je lidské a zkuste občas taky někdy něco pochválit - bude se vám žít lépe.

PS: každá průměrná diskuse má asi 100 přispěvků a z toho jen 10 pozitivních - a kecy o tom, že kdyby byly kvalitnější články, nebylo by třeba vašich dobře míněných rad... si strčte za klobouk... :-P

Omlouvám se všem těm opravdu normálním a věcným přispěvovatelům.

0/0
21.7.2009 1:20

adviser

Re: "Toto je můj názor"

A ona kritika tmavých odstínů, které v malém prostoru opravdu nejsou na místě, není věcná?

Tenhle poznatek je k nalezení na všech odborných serverech i literatuře.

Nebo snad máme autora(y) zde předkládaných řešení vždy virtuálně poplácat po zádech?

0/0
21.7.2009 6:51

kafy

Re: "Toto je můj názor"

Z těch pár fotek se nedá poznat jestli ta tmavá zrovna v téhle aplikaci je nebo není příjemná. Pokud se majitelům líbí, tak si můžou dát tuhle literaturu na záchod pro dlouhé chvíle.

0/0
21.7.2009 12:25

adviser

Re: "Toto je můj názor"

Prezentují se tady fotky a textový popis. Vyjadřuji se proto k tomuto tak jak je nafoceno, napsáno nebo navrhnuto v grafice. Pokud se realita o dost liší je to o nečem jiném.

0/0
21.7.2009 15:56

wandering star

Re: "Toto je můj názor"

A vy jste majitel nebo architekt?

0/0
21.7.2009 7:01

adviser

Re: "Toto je můj názor"

To je podmínka k diskuzi?

0/0
21.7.2009 8:11

wandering star

Re: "Toto je můj názor"

Ne, ale tento tón je typický pro potrefené. Kdysi jsme tu měli takovou soutěž, za vyštengrování majitele byl bod.

0/0
21.7.2009 8:23

_m-

Mimo mísu

8-o8-o

Díky - to nádherné slovo  "štengrovat" jsem neslyšela možná 20 let. V :-)R^

0/0
21.7.2009 11:13

starej pardal

Re: "Toto je můj názor"

tak tak....

kde je vlastne belgicka cokolada?

0/0
21.7.2009 17:01

wandering star

Re: "Toto je můj názor"

Blázníš? V tomhle vedru?

0/0
21.7.2009 17:03

Anna Rakouská

Re: "Toto je můj názor"

já se domnívám, že jsem ji identifikovala již před časem. 

0/0
21.7.2009 22:07

Kecaj

Re: "Toto je můj názor"

Chytrolín.;-D

0/0
21.7.2009 8:51

ler0

Re: "Toto je můj názor"

To je tak vše na co jste se ubožáčci zmohli... a opět potvrdili to co jsem psal výše.... obzvláště se soutěží s vyprovokováním majitele. Ach jo.... je mi vás líto, ale samozřejmě je to váš názor a tak si ho užijte.:-P:-P:-P

0/0
21.7.2009 10:07

_m-

Re: "Toto je můj názor"

Takže majitel - hmm a nějakej napruženej.

Milý pane -  tohle ji diskuze, tady se vyjdřují a tříbí názory. A názory jsou různé. Pokud toužíte být chválen, tak to musíte jinam.

0/0
21.7.2009 11:17

svarak z krabicoveho vina

Re: "Toto je můj názor"

Máš ho malýho, nebo trpíš nějakým jiným mindrákem? Jo - je to agresivní úvod příspěvku, ale přesně pasuje na tón tvých poznámek. A teď k věci: toto je diskuse k veřejně prezentovanému bytu. Mě se nelíbí. Kvůli tomu se necítím být přizdisráčem, holenku.

Majitel bytu ho prezentuje, protože zřejmě očekává reakce. Pokud jsi to ty, tak tě lituju. Za prvé protože, že se musíš koukat na tu hnusnou černou stěnu, za druhé proto, že jsi nanicovatá srágorka, která nesnese kritiku. (smajlik_otačejici_se_prdele)

0/0
21.7.2009 12:43

starej pardal

Re: "Toto je můj názor"

a kdo presne te nastval nejvic?

ja jenom kdo ted dostane carku

;-D

0/0
21.7.2009 17:04

Anna Rakouská

Re: "Toto je můj názor"

jaký máte důvod být tak vulgární. To přeci nemá cenu. Kritické připomínky nebývají zrovna mimo. Je fakt, že pro barevnost a geometrické uspořádání jsou doporučována pravidla. Nikdo  neříká, že je musí každý respektovat, ale nikomu by určitě neuškodilo se občas poučit. Literatury je dost.

0/0
21.7.2009 22:12

ler0

Re: "Toto je můj názor"

Krásně se potrefené husy ozývají... jak jsem již psal, těm opravdu normálním a konstruktivním přispěvovatelům jsem se omluvil za svůj slovník... ale věřte, že to co jsem použil opravdu vulgární ještě není. No nic zkusím to znova (kdo chce pochopí, kdo chce rýpavě kritizovat, stejně bude) NEJEDNA SE MI O TENTO BYT, ale o to jak si tady kde kdo honí triko. Já zdejší diskuse opravdu pročítám a jen jsem vyjádřil názor k určitým lidem a hlavně k tomu, jak se zde vše kritizuje.  Pravda, na každém bytě je něco dobře a něco špatně, ale to neznamená, že nejsou inspirativní-a  inspirující by měla být i zdejší diskuse....jenže ouha...ono je to samé negativní linčování lidí, kteří se nebojí předvést svou práci. No a to je možná problém přizdisráčství, že je snažší machrovat než něco dokázat. PS: tohle není můj byt ani nejsem zmiňovaný architekt.

0/0
21.7.2009 23:27

adviser

Re: "Toto je můj názor"

Nemůžete určovat jakým směrem se má odvíjet diskuze pod příspěvkem. Dám vám dobrou radu: Pokud těžce nesete negativní hodnocení, potom nemá smysl veřejně prezentovat výsledky své práce.

Nacházíte se na veřejném zpravodajském serveru iDnes, v rubrice bydlení - panelák.

Nemáte právo nikomu diktovat jak má reagovat na váš článek nebo příspěvek a už vůbec ne vulgárně urážet diskutující. Ti nemají povinnost cokoliv dokazovat. Jsou to čtenáři zdejšího serveru, jsou jim předkládány články ke čtení a možnost na ně reagovat jakkoliv v rámci možností kodexu diskutéra. Toť vše.

0/0
22.7.2009 6:55

ler0

Re: "Toto je můj názor"

Můj život je dost zajímavý na to, abych jakoliv těžce nesl způsob zdejší diskuse... ale možná právě proto, že je to veřejné zpravodajské médium - tak mě zarazil počet negativních komentářů, které jende tak výrazně nepřesahují. A za to přeci můžou ti, kteří se pravidelně této diskuse zůčastňují.... A rozhodně nikomu nic nediktuji, ať si každý píše co chce - ale tím pak vyjadřuje určitý názor - a tím pádem mám právo se k daným názorům vajadřovat a rozhodně to vulgárně nebylo - oni totiž zdejší diskutující taky nemají daleko k mnohem hrubším příměrům (obzvláště v souvisloti s kachnou). No a ještě jednou, já tady nehájím žádnou svou práci ani článek, jen se zastávám lidí, které zde naopak urážíte vy - diskutujíci..... (samozřejmě, nepaltí na všechny)

0/0
22.7.2009 10:12

_m-

Re: "Toto je můj názor"

Ale fuj! Že se nestydíte Pejřil! Takové hnusné impertinence!

Kachna! Potápka! A někdy i Bukač!!!!!!!

:-P

0/0
22.7.2009 17:55

azojaši

no...

...přesně v takovým bytu jsem bydlela coby studentka v podnájmu s dalšími třemi.... pro čtyři byl malej....ale že jde něco takovýho ještě takhle zmenšit....to jsem fakt netušila...

0/0
21.7.2009 0:55

cyankáli v šampaňském

pěkný

narozdíl od většiny se mi to líbí, mám tmavý barvy ráda a nesouvisí to s tím, co je a není in.

0/0
20.7.2009 21:37

svarak z krabicoveho vina

Re: pěkný

Máš ráda tmavý barvy a piješ cyankáli v šapmusu?  Ani se nedivím... ;-D;-D

0/0
20.7.2009 22:34

adviser

tmavá kobka

Hej architekte, nevšiml sis že navrhuješ malý byt 1+1 49m2 ?!?

Tmavá barva prostor zmenšuje. Pohnojil jsi jak obklady v koupelně, tak zařízení i výmalbu bytu. Udělal jsi z toho tmavou malou kobku závislou na umělém osvětlení v jakoukoliv denní dobu. Rv

0/0
20.7.2009 19:23

Cip

v té kuchyni

na co je to volné místo u toho okna? Tam ještě něco bude? Nebo proč je ta kuch\ňská linka spojená s tím stolem? To jsem nějak nepochopila a ani v článku nedočetla.

0/0
20.7.2009 18:39

Clari

Re: v té kuchyni

Přesně, to místo by se dalo využít na nějakou skříň(ku), ideálně v designu kuchyně. Nevznikla by tam ta hluchá a nevyužitá plocha. Myslím, že s trochou přemýšlení by se dalo vymyslet něco, co by zachovalo vzdušný pocit a poskytlo další úložné prostory, kterých v malých bytech není nikdy dost :-)

0/0
20.7.2009 19:30

starej pardal

Re: v té kuchyni

no tak nekam se snad musej postavit az budou chtit skocit z okna

0/0
20.7.2009 21:51

wandering star

Re: v té kuchyni

Jo, akorát dva kroky na rozběh.

0/0
21.7.2009 0:02

svarak z krabicoveho vina

Proboha

Tak tuhle depresivní obývací ložnici budu rozdýchávat hodně dlouho. 8-o8-o

Jídelní deska v kuchyni s židlemi, ze kterých mě bolí záda jen při letmém pohledu na fotku, je taky majstrštyk.

0/0
20.7.2009 16:48

ja_je_nekdo_jiny

Byt vypadá dobře,

ale v kuchyni bych přece jen zvolila linku do L a běžný stůl. Místa je tam dost a navíc je to jediná možnost, kde může jeden z obyvatel bytu trávit čas, když se ten druhý rozhodne jít brzy spát...

0/0
20.7.2009 15:15

Barusch

Pekne

Libi se mi to, jen u obyvaku jsem nevedela, jestli jde o stav pred nebo po :) ale pisou, ze nabytek budou jeste menit. U loznice je ve vizualizaci namalovane jakesi oddeleni, ale v realu to nevidim - to je skoda, nejaky paravan, japonska stena apod. by tam urcite padla kdyz jsou vlastne dva pokoje v jednom.

Kuchyn je nadherna, i kdyz na tak maly byt skoro zbytecne obrovska, ale asi rodina hlavne vari a ji :)

0/0
20.7.2009 14:01

PetrHnilik

Proboha proč je to tak tmavé?

Proč ten byt zaplácali tak šíleně depresivními barvami? Snad by to ten architekt měl osvěžit, "provzdušnit.." - ke zvětšení bytu stačí světlejší barvy a zrcadla. Tam bych si v klidu nevypil ani kafe.

Sto hlav , sto názorů ale já bych do toho malýho prostoru nechal udělat kuchyň á-la bříza nebo krémové barvy a nechal si ji vymalovat napr lososovou barvou. Ale tohle vypadá fakt neútulně...zase když se to majitelům líbí, tak ať si to tam užijí. ;-D

0/0
20.7.2009 13:41

kafy

Re: Proboha proč je to tak tmavé?

Lososová barva :D Muhehe !

0/0
20.7.2009 14:09

Klarita_Hop

Re: Proboha proč je to tak tmavé?

Ano, briza a losos, jak originalni. Kolik uz jsme videli bytu a la briza a losos... boze...

0/0
20.7.2009 16:43

svarak z krabicoveho vina

Re: Proboha proč je to tak tmavé?

To je sice pravda, ale z fotek dýchá druhý extrém: "originalita" za každou cenu. Bydlet v komoře na uhlí (to mi tak nejvíc evokuje ten obývák) může dobrovolně jen sado-maso nadšenec.

0/0
20.7.2009 16:50

_m-

Re: Proboha proč je to tak tmavé?

Já nevím, jestli je důležité, aby byt byl originální. Já mám zcela neoriginálně bílo-hnědou kuchyni a je mi v ní dobře - protože je světlá. A je mi úplně fuk, jestli je takových kuchyní na světě milion.:-)

0/0
20.7.2009 16:54

_m-

Mimochodem

ta sedačka je sice na první pohled příšerná, ale s její výměnou bych nespěchala. Vypadá že je rozkládací a pohodlná - pokud není prosezená, tak bych ji jen nechala přečalounit. Až se do bytu nahrne celá rodina s velikonoční koledou, nebo až přijede sestřenice z Moravy i s dětma tak budete rádi,  že ji máte.

0/0
20.7.2009 12:36

inters

Nekritizuji, každého věc jak si to udělá, ale

nějak jsem si nevšiml žádné skříně či skříněk k uložení věcí - oblečení...?

0/0
20.7.2009 12:08

Korsičan

Re: Nekritizuji, každého věc jak si to udělá, ale

podle mě jsou úložné skříně při vstupu do bytu, což je trochu patrné z půdorysu bytu

0/0
20.7.2009 12:29

200 korun

...hm

...hmm, tak mi prijde , ze nikdo z Vas ten clanek asi necetl. Jasne je tem uvedeno, ze nabytek v obyvaku je stary a bude vymenen,ptz se tam nehodi.

  ...a kdyz jsou obyvatele tohoto bytu spokojene, tak jim preji prijemne bydleni. Na rozdil od zde diskutujicich mam radost, ze se jim to libi.

...a nyni hrrrr na mou nekultivovanou cestinu.;-)

 

 

0/0
20.7.2009 11:05

roedor

Re: ...hm

na bydlení články nečtu, to už by mě téma muselo hodně zaujmout;-)

0/0
20.7.2009 12:12

kudykam

Sedačka

vážení diskutující - o sedačce píšou v článku, že je původní a je první v pořadí věcí, co chtějí majitelé vyměnit - nechápu tedy, proč vás tak pobuřuje ;-)

0/0
20.7.2009 11:03

salinka

černá?

Černá na zdi se fakt někomu líbí? Co mu taková barva může přinést za pocit? :-/ Tento byt se nevyvedl. Když už chtějí být moderní, tak se vším všudy. Co se týče návrhu kuchyně, tak se finální úprava liší od té dle architekta. Takže vlastně nechápu, proč se architektem zaštiťují. Celé je to jakoby nedotažené, bez nápadu, mdlé.Rv

0/0
20.7.2009 10:46

Paxa

Mám rozporuplné pocity,

kuchyň, byť bych si ji v tomto stylu asi nezařídila, mi připadá celkem estetická. I když nevím, co pořád lidi mají s těmi barpulty, "opravdický" jídelní stůl je - aspoň pro mě - určitým symbolem rodinné pospolitosti a pohostinnosti. Ale budiž. Koupelna - ale jo, nic mě tam nějak zvlášť neruší.

Ovšem obývák se mi nelíbí vůbec, hlavně proto, že podle mě nijak nekoresponduje s kuchyní. Nábytek - sedačka i skříňky - mi připadají jako dost velké šlápnutí vedle. Ale hlavně - do úpravy kuchyně bylo vloženo jistě spoustu času, invence i peněz, a tak trochu na úkor obýváku. Nicméně mám dojem, že je to docela častý jev. Kuchyně mi dneska přijdou mnohdy hodně honosné a "vymazlené", a přitom prostor určený odpočinku, koníčkům, prostě "obývání" jako by se stával Popelkou.

A ještě jedna obecná věc - konferenční stolky mi připadají jako ta nejzbytečnější věc v bytě. Schválně - kdo pořádáte doma konference? :-)

0/0
20.7.2009 10:30

salinka

Re: Mám rozporuplné pocity,

Ke stolkům - ono je to vesměs věc praktická. My ho třeba nemáme před sedačkou. ale ve slepém rohu a plní zcela jistě svůj účel. Bez odkládacího místa si to nedovedu představit.

0/0
20.7.2009 10:48

_m-

Re: Mám rozporuplné pocity,

Kam si dáváš kafe u televize. Je jedno, jak se těm stolkům říká. My máme tři - protože to co jsme chtěli nebylo na trhu, tak manžel stolečky dělal - jsou to čtverce 50x50 a dají se použít jako jedna plocha, když je víc lidí (třeba, když děti slavily narozeniny), nebo jednotlivě, přičemž jsou navíc stohovací, takže zaberou minimum místa. Ale bez odkkládacího stolečku si pokoj představit nedovedu. A jak se mu říká, je jedno.

0/0
20.7.2009 10:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.