Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stavbu roku najdete v Pardubicích. Navazuje na český funkcionalismus

Budova chemicko-technologické fakulty Univerzity Pardubice získala prestižní ocenění Grand Prix architektů. Zvolili ji přitom zahraniční odborníci, kteří ocenili její odkaz na český funkcionalismus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kuttna

Pracovna proti laboratoři?

Jak kdo. Jiní zase mají pracovnu nahoře v jedné budově a laboratoř nahoře v druhé budově. Ale za to asi architekti nemohou.

0/0
23.6.2009 13:48

e133824@bsnow.net

Proc vsichni prskate?

proc vsichni prskate nad uplatkama krizi statem a kdo ja vim cim ? vzdyt oni jsou v tom nevine http://www.youtube.com/watch?v=jUrC5yd7_F0

0/0
21.6.2009 21:05

tom003

Ustredni knihovna FF Mu Brno

Naprosto chápu opatrnost děkana chemické fakulty, že se nechce k hodnocení budovy vyjadřovat... Pokud tito v Brně "věhlasní" architekti nepoučili z paskvilu, který z hlediska tepelné pohody a vůbec vnitřního mikroklimatu vytvořili v Brně, konkrétně v ústřední knihovně Fylozofické fakulty Masarykovi umniverzity, tak se mají chemici na co těšit. Každý se může do začátku léta do této budovy podívat, nachází se na krátké ulici Arne Nováka (hned vedle Veveří). Do začátku léta, protože pak se v budově nedá vydržet a zavírá se. (je optimální teplota ve studovnách 30-35°C?)  Mimochodem nevím, proč obec architektů oděluje dvakrát grand prix za stejnou věc. Stejné samonosné schodiště, stejné kruhové zábradlí... Rukopis architektů je naprosto stejný.

0/0
21.6.2009 15:18

nenechám si s... na hlavu

Re: Ustredni knihovna FF Mu Brno - POROR BOMBA

TEN SYSTÉM Z BRRNA JE UŽ ZASTARALÍ, JE TU NOVÝ A LEPŠÍ

největší sranda je že "údajně" jedním z argumentů prodražení stavby bylo že prvotní architekti ( ty co máte na mysli) byli v půlce díla odvoláni "že prý by asi ten barák dle nich spadl" ( což je nesmysl, stavební povolení bylo vydáno nesvéprávným hlupákem??) ale výmluva to byla připravená a dobrá.. to nevymyslel žádnej blb 

takže pro pořádek .. nejdříve firma a architekti z brrna slíbili nemožné a po té je firma odkopla a svedla na ně, že jsou neschopní… nasadíme prasečí hlavu architektům a s plnou hrdostí to dotáhneme do konce.. JSME NEJLEPŠÍ Z NEJLEPŠÍCH;-D ;-DR^ 

0/0
21.6.2009 17:47

Grimkin

Re: Ustredni knihovna FF Mu Brno -Dřevěná lávka před vchodem

Ta lávka před vchodem mě stejně nepřestává fascinovat. V zimě si musím dávat pozor, abych se na ní nezabil, protože namrzlý sníh je mrcha a hnusně to klouže, tím spíš, že z knihovny je to "z kopce"... Kdo chodí o berlích, tak mezi prkny uvízne - kdysi jsem říkal dočasně poloinvalidnímu spolužákovi, ať jde opatrně, nebo bude jezdit na vozíku... Včera jsem to probíral i se spolužačkou a ta tam kdysi málem nechala podpatky. :-) Architekti jsou chlapi a na ženské holt nemyslí, tohle je nenapadne...

Pořád také nechápu, proč není bezbariérová. Vozíčkář (ale i berlař) se do ní sám nedostane, ty dvoje dveře mu musí někdo otevřít - to ale začíná už u vchodu na FF, kde by to přitom vyřešil bzučák a vrátný by tam nemusel chodit a být obtěžován. Bezbariérovost je podle mě tehdy, když se člověk obslouží sám, bez cizí fyzické pomoci... Vzpomínáte si, jak bývala knihovna občas zavřená, protože ty těžké skleněné dveře vypadávaly z pantů a mohly zavalit studentstvo? :-) A takových peněz to stálo...

0/0
21.6.2009 20:54

tom003

Re: Ustredni knihovna FF Mu Brno -Dřevěná lávka před vchodem

Knihovna FF v Brně si "zahrála" i v neúspěšném seriálu České televize Strážce duší (Vaculík, Norisová, Ilja Racek). Je tam vidět v jednom díle i ta lávka. Dle informací od bývalé ředitelky této instituce filmaři hledali co nejvíce odlidštěné prostředí. :-)

0/0
21.6.2009 22:57

nenechám si s... na hlavu

Re: Ustredni knihovna FF Mu Brno -Dřevěná lávka před vchodem

mě připadá že se některé stavby staví jen proto aby stáli, je jedno kolik budou stát..nebo o kolik se prodraží...je jedno jak vypadají a jestli někoho nezabijí dveře, ale po vlastní zkušenosti zjišťuju že nějaká soutěž je vlastně fraška že tím hlavním důvodem proč se takové stavby taví a plýtvá s penězi poplatníků je nakrmit hladové krky velkých stavebních firem kde velké podíly mohou skrytě vlastnit ty co projekty schvalují. Není důležité stavět dobře ...ať si klidně někdo zláme vaz, důležité jsou body..peníze které protečou systémem - našima rukama.. a to za účelem vlastních zisků, to že zničíme pár firem a zadlužujeme společnost která v tom smradu nemůže žít ...to je přece soudruzi kapitalisté vedlejší ;-DR^

0/0
23.6.2009 0:39

nenechám si s... na hlavu

Re: Ustredni knihovna FF Mu Brno -Dřevěná lávka před vchodem

PS: vím, že mí rodiče tu sametovou revoluci mysleli dobře, ale stejně jako komunismus i tento systém skurvili  lidé ( jinak se to nazvat nedá), to co tady je, je mnohem větší diktatura, protože ty bonzáci a zakomplexovaný hajzlové estébácký kteří si kompenzují své ujeté úchylky na druhých, si zase našli svoje místečko, s hloupostí se ale musí bojovat jinak ten svět ty blbové narušený zničí a na to je ten svět moc krásnej.;-)

0/0
23.6.2009 0:43

tom003

Re: Ustredni knihovna FF Mu Brno

Stavbou roku jižní Moravy se před nedávnem stala budova Avripoint http://zpravy.idnes.cz/stavbou-roku-2008-se-staly-i-kontroverzni-anenske-terasy-v-brne-puh-/brno.asp?c=A090422_181724_brno_dmk podobný případ (z hlediska teplot v kancelářích) jako Ústřední knihovna FF Mu. Upřímně lituji všechny pracovníky  a studenty, kteří musí fungovat v takových budovách.

0/0
21.6.2009 23:10

nenechám si s... na hlavu

KDOPAK TY BUDOVY STAVĚL?

:-)kdopak tyto budovy stavěl??:-(Rv KDO A KDO A KDO TO JE.... KDO TO TADY LOBUJE, stavme proto aby jsme stavěli a investijme proto aby jsme se měli dobře ( my nahoře) zisky našich společností za národní peníze..jak krásné a jednoduché.

NO KAŽDÁ POHÁDKA MÁ SVŮJ KONEC.

0/0
24.6.2009 23:38

nenechám si s... na hlavu

pokračování

PS: pravopis mě tak nemrzí, ale mnohem víc mě vadí,  že  i na státních zakázkách,  za naše peníze, se může odehrávat špinavá hra, že mají i mé peníze v rukou  zkažení a bezcharakterní lidé kteří ztratili hodnoty lidskosti a života, chystám reportáž, jak se na státních zakázkách okrádají lidé, rozkrádá se státní pokladna atd..;-ORv!!

0/0
21.6.2009 10:24

Grimkin

Tohle máme v Brně už asi 7 let...

Tihle architekti nám v Brně na filozofické fakultě vyprojektovali ústřední knihovnu. Zvenku vypadá celkem dobře, je uvnitř vnitrobloku (na dvorku), takže i když má 4 nadzemní patra, tak z ulice není vidět. Ale má mouchy: v zimě je v ní zima (viděl jsem děcka, co se učila v palčácích), v létě je v ní někdy vedro (zastínění je nedostatečné, taháme závěsy, otevíráme okna a děláme průvan), k tomu nám přitápějí počítače... Na klimatizaci se asi šetřilo... Hned jsem poznal to "schodiště uprostřed kruhu" - to tu máme také, jen je hodně úzké, takže když jde jeden nahoru a druhý dolů, tak se musíme obratně vyhýbat... Výtah je jen jeden... Srandovní je také přístupová lávka, s berlemi se zabijete, jsou tam mezery mezi prkny. Není bezbariérová, vstupní dveře se otevírají těžce, vozíčkář neprojede.

http://knihomol.phil.muni.cz/knihovna/fotogalerie

 

Kdyby raději postavili i nové koleje a nechali v nich bydlet studenty ze levný peníz....

0/0
20.6.2009 19:37

jirkom24

To snad není možné

V tomhle kocorkově je možné všechno. Jak může dostat cenu debil, který postavil absolutně nefunkční stavbu. Jen pro ilustraci, co za idiota postaví prosti sobě odtahy z digestoří s nasáváním vzduchotechniky, takže krásný estetsický prvek způsobuje, že jakmile někdo v laborkách něco kutí, tak se ten smrad preventivně roznese po celé budově.  Takových to odborných dokonalostí tam je víc než dost. Pan architekt je asi kvalitní odborník na bankovní budovy ale o užitnosti nic neví. To že si vedení chemičárny teď nemůže veřejně přiznat, že si nechalo postavit sice krásný ale nefunkční paskvil a ještě si to pochvaluje mluví také samo za sebe. Už jen zbývá založit hnutí za teoretickou chemii a zrušit veškeré laborky. Pak to třeba bude fungovat....Rv

0/0
20.6.2009 19:32

Grimkin

Re: To snad není možné

V Brně na fildě se občas objeví parta fotografů, co si tu naši knihovnu, o které jsem psal, ráda zvěční. Sem tam přijdou milovníci architektury, kteří ale nevědí, jak se v té budově "žije". Na druhou stranu zase tak strašná není, zvykli jsme si na ni a v našem případě se toho tolik "podělat" nedalo (možná dalo)... Vás to v Pardubicích bolí víc. Také nechápu, jak je možné, že se nyní projektují takové nepraktické šílenosti - ať už jde o rodinný dům nebo velkou veřejnou stavbu. Ti architekti vůbec nemyslí... A když je nikdo nehlídá...

0/0
20.6.2009 19:42

jirkom24

Re: To snad není možné

Také si myslím, že tyto budovy se vyplatí pouze fotografovat a to ideálně zvenku. Vevnitř to bývá krapek nebezpečné (pokud ne fyzicky, tak alespoň psychicky).

0/0
20.6.2009 19:53

IngStepanek

to si dělají prdel

nevěřím svým očím. studuju na fcht upce a je mi z té budovi na blití. uvnitř jen beton, a až začnou na schodišti problikávat světla může se tam natáčet horor. V laboratořích nic nefunguje a okna jsou zamřížované

Pokud by měl někdo zájem se podívat na ten hnus dejte mi vědět

0/0
20.6.2009 19:26

jirkom24

Re: to si dělají prdel

Předpokládám, že komise viděla jen vizualizace, maximálně retušované fotografie. Jinak s tímto názorem plně souhlasím a odpovídá mému.

0/0
20.6.2009 19:40

sirisiri

Re: to si dělají prdel

Na to, ze jste studentem vysoke skoly, mate pravopis zaka pate tridy...

0/0
20.6.2009 22:50

kuttna

Re: to si dělají prdel

V tom případě páni architekti ještě nevylezli ze školky

0/0
23.6.2009 0:11

IngStepanek

Re: to si dělají prdel

Jděte do prdele, podle reakce asi budede xindl jehož život se točí okolo ČJ nebo filozofické pod(fuck)ulty či nějaké jiné s*ačky. Jen jsem se vyjádřil k tomu co si o stavběmyslím. Během psaní článku jsem měnil svoje myšlenky a formulace a podle toho taky vypadá koncový text. Kdybych napsal babYčka, taky mi bude každý rozumět. Proto příště reagujte k věci nebo radši vůbec. Takhle jste nás ztrapnil oba.   

0/0
26.6.2009 13:26

nenechám si s... na hlavu

Re: to si dělají prdel

pravopis je důležitý, ale důležitější je zda člověk umí čestně živit a umí něco přinést společnosti:-)

0/0
21.6.2009 17:36

nenechám si s... na hlavu

Re: to si dělají prdel

a to ještě nevíte co možná vím já, a to je podezření ( musím zatím opatrně jsem sledován, ale vše bude brzi venku),  že zděné příčky  v budově jsou prošpekovány instalacemi a tudíž bych se o ně neopíral, již se pracuje na reportáži, vzhledem k rozměrům problému " výhodných státních zakázek - pro koho ;-D? do kterých mimo jiné spadá i tato stavba Vám děkuji za nabídku a určitě ji někdo možná i já rád využiji. 

0/0
23.6.2009 0:51

nenechám si s... na hlavu

A co Palác Pardubice?

;-(To je jasný důkaz toho jak dnešní přiblblá doba, ovládaná přiblblími lidmy, přináší přiblblé plody...stavba není tak špatná ale... kvalita prací.., nesmyslné termíny a mučení lidí v chaosu zmítající se nestavařině... plítvání energiemi a materiály naší planety země... na jedné straně se šetří a přemýšlí jak šetřit a na druhé straně se vyhazují miliardy a plýtvá vším. mimozemské civilizace se nás musí bát, když vidí tu nabubřelou hloupost lidstva, za poslední dva roky jsem potkal několik takzvaných vrcholových manažeru věhlasné stavební firmy... někteří lžou ..někteří podvádějí druhé aby zakryli svou neschopnost.. někteří jsou sprostý hovada, ale nepotkal jsem žádný charakter, toho se děsím a s tím se musí bojovat.

 

0/0
20.6.2009 18:51

nenechám si s... na hlavu

je mnoho pohledů na svět kolem nás

posuzovat se musí vše, mě osobně ta stavba nepřipadá zas tak špatná ale myslím si že architektonického řešení má své mínusy. Já jsem znechucen tím co tyto stavby provází to z mé paměti nikdo nesmaže. PS: profesionální deformace 

0/0
20.6.2009 18:36

nenechám si s... na hlavu

Jedete do Prahy, bojovat za svou čest se mnou?

Cítíte se poškozeni "velkou firmou"podvedli Vás na smlouvě?daly Vám nesmyslné penále?nezaplatili vícepráce?dělalo někomu dobře že Vás týrá na základě lichvářských smluv?

cítili jste se vydíráni?

říkali VÁM ŽE TO JE TVRDÉ PODNIKÁNÍ?

UKAŽME JIM ŽE KDO SÁZÍ VÍTR SKLÍZÍ BOUŘI

ŘEKNĚTE TO NAHLAS, BOJUJTE ZA SVOU ČEST A ZA SPOLEČNOST VE KTERÉ BUDOU ŽÍT NAŠE DĚTI.;-O

0/0
20.6.2009 17:14

nenechám si s... na hlavu

Co lidem přinesla tato "stavba"?

O tom jak stát dává velkým firmám zakázky ale bohužel i moc ničit naši společnost, rodiny a životy lidí kteří chtějí poctivě podnikat,

PODPORUJÍ KRIZI ZA PENÍZE STÁTU!!  ZA PENÍZE NÁS VŠECH

PS: ze své zkušenosti se zatím nejmenovanou firmou, mohu jednoznačně říci, že krize nepřišla z Ameriky ale způsobili ji sobečtí, bezcharakterní, nemorální lidi, kteří pracují pro velké společnosti a ovládají bez kontroli státu miliardy!  výsledek jejich práce: zneužívání subdodavatelů- zadlužování lidí - likvidace rodin ŘÍKÁM DOST OKRÁDÁNÍ A PODVODŮ ZA STÁTNÍ PENÍZE

 

 

0/0
20.6.2009 17:04

Karel Soják

kdejaká hnsuná zrůdnost

například Pleskotova centrála ČSOB na Radlicích je obdivována. Architektura je v těžké krizi, po nadějných 90.letech se už zase staví buď beznadějné šedivé kostky jak vystřižené ze 60.-70.let  anebo naprosté hnusy. Všechno je to zrůdné zrůdné, zrůdné, samoúčelné, hnusné, tvrdé, zlé, egoistické, odporné. Ale stavební lobby bohatne, tak aspoň něco.

0/0
20.6.2009 16:58

Kity

Re: kdejaká hnsuná zrůdnost

můžete být konkrétní ohledně "nadějných 90. let"

0/0
23.6.2009 12:27

nenechám si s... na hlavu

žádná krize z Ameriky, čeětí hlupáci a podvodníci

k čemu nám jsou stavby roku, kdayž slouží pouze k bohatnutí a korupci pár lidí a umožňují zakomlexovaným páprdům ( vedoucím projektů - "pánům státní pokladny a světa") ničit lidem životy. Stavby těchto typů, jsou z mé zkušenosti dobré jen pro lichváře, kterým spadnou do rukou zadlužení subdodavatelé.

Tímto pozdravuji všechny velké firmy a jejich bezcharakterní zaměstnance  nemusím je jmenovat, však oni dobře vědí že mluvím o nich, možná stratil morální zábrany ale rozum vyhodnotit že právě oni páchají svinstva na lidech a společnosti jistě vědí.

Ameriká krize? Čeští nemorální h.o.v.a.d.a to je krize

0/0
20.6.2009 16:58

nenechám si s... na hlavu

to jak stavba vypadá je věc jedna ata druhá věc...

O tom jak stát dává velkým firmám zakázky ale bohužel i moc ničit naši společnost, rodiny a životy lidí kteří chtějí poctivě podnikat,

PODPORUJÍ KRIZI ZA PENÍZE STÁTU!!  ZA PENÍZE NÁS VŠECH

PS: ze své zkušenosti se zatím nejmenovanou firmou, mohu jednoznačně říci, že krize nepřišla z Ameriky ale způsobili ji sobečtí, bezcharakterní, nemorální lidi, kteří pracují pro velké společnosti a ovládají bez kontroli státu miliardy!  výsledek jejich práce: zneužívání subdodavatelů- zadlužování lidí - likvidace rodin ŘÍKÁM DOST OKRÁDÁNÍ A PODVODŮ ZA STÁTNÍ PENÍZE

0/0
20.6.2009 16:31

1gomez

český funkcionalismus ? snad německý , ne

čeští Němci stavěli světová díla, Češi maximálně tak obrozenecké nebo unitářské boudičky

0/0
20.6.2009 15:41

Rukac

vyherce GRAND PRIX, skoly

Dovolil bych si oponovat článku. Příjde mi, že komise stavbu ani nenavštívila. Budovu jsem navštívil. Rozhodně nemohu souhlasit s tím, že by byly detaily precizně provedeny. Původní minimalistické detaily nebyly dotaženy, architekt si výsledek nepohlídal. Dřevěné obklady a kovové podhledy se vlní, panely mají posunuté barevné provedení. Kvalita provedení betonu neni dobrá je vidět opravy stěrkou a zatírané chyby. Vzhledem k tomu, že je celá budova plně prosklená, bez stínících prvků a není nikde vidět klimatizace, dá se předpokládádat, že bude v budově v letní měsících nesnesitelně. Což bych považoval za zásadní projekční chybu. Komplex se mi hmotově i vzhledově líbí, i když dotažení do koncovky jaksi nenastalo. Dokonce se proslýchá, že do budovy v prudkých deštích teče kolem oken, i do chodeb na stranách kde okna nejsou a do jedné posluchárny bez oken se dokonce dostaly kroupy.

0/0
20.6.2009 14:36

Grimkin

Re: vyherce GRAND PRIX, skoly

Tihle architekti nám v Brně na filozofické fakultě vyprojektovali ústřední knihovnu. Vypadá celkem dobře, je uvnitř vnitrobloku (na dvorku), takže i když má 4 nadzemní patra, tak z ulice není vidět. Ale má mouchy: v zimě je v ní zima (viděl jsem děcka, co se učila v palčácích :-) ), v létě je v ní někdy vedro (zastínění je nedostatečné, taháme závěsy a děláme průvan), počítače nám přitápějí... Na klimatizaci se asi šetřilo... Hned jsem poznal to "schodiště uprostřed kruhu" - to tu máme také, jen je hodně úzké, takže když jde jeden nahoru a druhý dolů, tak se musíme obratně vyhýbat... Výtah je jeden...

Kdyby raději postavili i nové koleje a nechali v nich bydlet studenty ze levný peníz....

0/0
20.6.2009 19:28

canada-goose

Fascinace..

Parada...

Skoda, ze takovych staveb neni v CR vice.

Vypada to, jako university ve Svycarsku.

Tleskam

Navic se musim smat zdejsim nazorum.. Co to je za lidi? Ziji snad v palacich, zamcich?

0/0
20.6.2009 14:18

nenechám si s... na hlavu

Re: Fascinace..

moc se nesměj a běž se tam podívat, on tě ten smích přejde, až zjistíš že stavba byla prodražena o 450 mil. a trvala o rok déle, zámková dlažba je rozježděná od provozu stavby a stát jen platí a čumí, při tom je ještě super že realizační firma údajně rozdávala penále za nedodržení termínů ale sama údajně žádné nedostala i když sama měla podíl na  zdržení,největší..... to se nám to podniká za peníze lidí, že........prodražíme, obereme subky a hurá na další miliardovou akcičku. Někdy mě připadá, že tyto společnosti si vybírají pracovníky do vysokých pozic podle bezcharakternosti namísto rozumu a zkušenostem (čím větší H.O.V.A.D.O. TÍM LEPŠÍ POST)..........nepřipadá je to tak

0/0
20.6.2009 16:52

canada-goose

Re: Fascinace..

Tady ale nejde o to, ze nekdo neco nakrat.

Jde o ukazku kvalitni, moderni architektury, kt je tady jako safranu.

Nikoliv o to, co bylo ukradeno.. To nejde uz snad ani resit, kolik je spiny ve spolecnosti

0/0
20.6.2009 18:27

nenechám si s... na hlavu

Re: Fascinace..

PS: a až tam půjdeš tak dej pozor ať na tebe nezpadne příčka, jsou prošpekovány instalacemy a existuje podezření že jsou provedeny proti normám a jsou nestabylní...no neber to za  pouhých 1,35 miliardy.8-oRv

0/0
20.6.2009 16:52

sirisiri

Re: Fascinace..

Brrr, naucte se prosim pravopis, to se fakt neda cist...

0/0
20.6.2009 22:57

nenechám si s... na hlavu

Re: Fascinace..

Omlouvám se za pravopisné chyby, pravda je že čeština není můj obor a nikdy mě nešla, na základce jsem měl paní učitelku která věděla,  že bohužel nic nezmění a na střední škole mě třídní fackoval, "taky nic nezměnil" ( třeba technické předměty jsem měl za jedna).  inteligence se naštěstí češtinou neměří, to brzy zjistí vedoucí projektu který sice má titul a umí asi česky ale, taky umí promyšleně a zákeřně okrádat lidi  za peníze státu, pravopis moc neumím,  ale postavit se podvodníkům a lichvářům, kteří okrádají nás všechny , umím a to zas neumí jiní, nebo se bojí. Důležité je že, chápete o čem píši, nad chybami musíte přivřít oči, díky. :-)

 

0/0
21.6.2009 10:23

f0rr35t

.

Občas jezdím kolem a vždycky jsem si říkal, kdy už ten betonový hnus konečně dokončí a teď se tady dozvím, že to je už celé 8-o

0/0
20.6.2009 12:19

Tyygr

Bunkr

Nechápu jak něco co vypadá jak "bunkr" může vyhrát nějakou cenu?

0/0
20.6.2009 12:11

lžiDnes.cz

Některé perličky z této budovy

Přízemí a první patro mají venkovní stěny skleněné - do laboratoří, kanceláří i učeben vidí každý procházející.

Schodiště a některé další prostory vypadají jako tovární hala - beton bez nátěru, ocelové zábradlí bez nátěru.

V budově není signál pro mobilní telefony.

Nosné betonové sloupy (obdvod cca 1,5m) jsou většinou v místnosti (a pokud jsou ve stěně, tak část trčí ven, protože stěny jsou tenčí, než je průměr sloupu) - srandovní je to zejména v učebnách, kde učitel přes nosný sloup nevidí na tabuli.

Jestli tohle je funkcionalismus, taky bych chtěl vidět, jak vypadá nefuknacionalismus. :-)

0/0
20.6.2009 1:42

4sAd

Re: Některé perličky z této budovy

Ten beznátěrový beton je teď jakýsi moderní. Stačí se podívat, jak dopadla hradecká vědecká knihovna. Architektonicky možná zajmavá, ale barevně fuj.

0/0
20.6.2009 11:13

k.o.v.b.o.j

Re: Některé perličky z této budovy

Jdi se podívat do Brna na bazén na Kraví hoře. Je dělán také z holých šedých stěna vypadá nádherně. Také dostal hlavní cenu Grand Prix 2005. viz http://www.e-architekt.cz/index.php?KatId=9&PId=1311

0/0
20.6.2009 12:01

Koholik

Re: Některé perličky z této budovy

nezbývá než souhlasit. Když jsem byl v budově poprvé tak jsem si myslel že jsem na staveništi..... Další lahůdkou jsou učebny bez oken :-) Proč mít přes den světlo zadarmo, když můžeme svíti..... A ty mříže v oknech to je taky libůstka.

0/0
20.6.2009 12:01

lžiDnes.cz

Re: Některé perličky z této budovy

Jo, to je taky sranda :-) Ale i v místnostech s okny se musí pořád svítit - protože bloky budov jsou příliš blízko sebe a okna příliš zatmavená.

0/0
20.6.2009 12:17

f0rr35t

Re: Některé perličky z této budovy

Jako perličku bych taky viděl to, že přilehlé koleje (nebo co to je) jsou panelové budovy zvenčí namalované tak, aby beton nepřipomínaly a teď si vedle toho postaví tenhle betonový hnus. Holt beton od komunistů se musí zakrýt, nebo nejlépe zničit a nahradit betonem kapitalistickým ;-D

0/0
20.6.2009 13:17

nenechám si s... na hlavu

Re: Některé perličky z této budovy

to máš pravdu, ale rozdíl je že ten rádoby kapitalistický beton ke všemu smrdí okrádáním obyčejných lidí, dezorganizované stavby, otrávení řemeslníci, jedno řemeslo přes druhé a konečný výsledek je 450 mil. navíc, kdopak se asi nažral?

 no alespoň bude mít NBU, NKU, atd.. co dělat, už by bylo třeba někoho zavřít ať už tam hoši někomu ukážou, kde je mýdlo.;-D

0/0
20.6.2009 17:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.