Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fiasko místo velké výhry. Na dražbu soutěžních domů nikdo nepřišel

Dražba domů z televizní soutěže Jak se staví dům skončila nečekaným fiaskem - nedostavil se jediný zájemce. Tři soutěžní páry tak čekaly v obavách několik hodin, zda se nedřely zcela zbytečně. Konečné řešení: půl milionu pro každý pár.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bizard

prostě je to hnusný a drahý

... pro mnohé možná překvapivý důvod, že to nikdo nechce

0/0
7.7.2009 10:10

dorota machalova

HRUZA

To je hnus ty domy.Kdo by to kupoval.Makler z remaxu dej facku za ty zvasty.Rv

0/0
6.7.2009 0:11

Petr_Bristol

Vcera byla v Bristolu drazba

BYT v panelaku (75m), dum stary 5 let. Vybavenost, vzhled a okoli neporovnatelne s Prazskymi pomery. A cena. 45k. Neuveritelne. Prosim at mi tohle nekdo vysvetli jak je to mozne. Lokalita 10 minut pesky do historickeho centra. Bristol cca. 400 tisic obyvatel.

Proc se Cesi nechaji jenom okradat?

0/0
5.7.2009 19:24

aloisq

kupovat predrazeny dum v drazbe

- jsem rad, ze uz to konecne lidem doslo. To je jako kdyz realitka sezve par zajemcu o byt v jednom terminu a pak hura, kdo da vic. Tyhle casy jsou doufam pryc. Neprospivaji nikomu, jen tem realitkam a developerum. Kdyz jsem pred lety kupoval byt 3+1 za 1.1M, tak jsem malem brecel kolik penez davam za panelak. Dneska je to radoby smesna castka. Lituji generaci tech mladych lidi, kteri to nestihli a dnes musi vysolit 2.5-3M za slusnejsi bydleni.

0/0
30.6.2009 9:27

65c02

Celkem legrace.

Připadá mi docela srandovní, jak se organizároři snaží to fiasko vydávat za úspěch.

.

Proč o ty domy nikdo neměl zájem, to moc nechápu, vždyť se tomu dělala tak obrovská reklama...

0/0
19.6.2009 15:03

novakjara

Re: Celkem legrace.

Nu, lidé možná zájem měli (na reklamu skočili a na prohlídku přišli) ale když to něco uprostřed polí viděli....

0/0
5.7.2009 12:10

Sagita

Potěšující zpráva,

že se nenašel jediný imbecil, který by si předražený  panelák naležato v horoucích peklech chtěl koupit, i když je ta hrůza polepená imitací cihel a jmenuje se to "Anglický resort"....

0/0
18.6.2009 11:34

Muf007

Špatný pořad, nudný moderátor a celkově nuda

docela by mě zajímala sledovanost pořadu, podle mě totální propadák. Nedivím se, že ve finále domy nikoho nepřitáhly. Den otevřených dveří mnozí diváci jistě pochopili jako, že je třeba natočí a oni se uvidí v telce. A zájemci platit ? ;-D

0/0
17.6.2009 19:02

tom206

jako nic proti

ale když už dá dneska někdo 5 mega za novostavbu, tak si to asi udělá po svým. Kvalita práce - nevím jak byli soutěžící zruční, ale aby se to za půl roku nesypalo. A navíc ty domy jsou ošklivý, nemaj ani garáž, zahrada skoro žádná, to je fakt škoda peněz.  

Není nad to zaplatit si architekta. Kupovat si splácaninu z katalogu - to nebude to pravé ořechové a tyto domky jsou navíc názorným příkladem, jak by rodinný dům neměl vůbec vypadat. V dělnické kolonii v padesátých letech ve městě prosím, ale dnes máme 21. století....

0/0
16.6.2009 8:28

65c02

Re: jako nic proti

Domy z katalogu také navrhují architekti, leckdy velmi kvalitní.

Pokud je na stavební pozemek vhodný nějaký dům z katalogu, nevidím důvod, proč toho nevyužít.

0/0
19.6.2009 15:08

Caretaker

Sakra, Pepan bílá ponožka to projel

A přitom měli takový pěkný, lidský přístup, jak řekla Olga. Že by dostali "polibek smrti" od samotného Havla? Třeba jim vyjádřil podporu a bylo to.

0/0
15.6.2009 8:27

prde

Re: Sakra, Pepan bílá ponožka to projel

bila ponozka byl proste k nezastaveni...cholerik ...nejak jsem ho nechapal po celou soutez...

0/0
15.6.2009 11:18

Caretaker

Re: Sakra, Pepan bílá ponožka to projel

Na druhou stranu, jestli je na Olgu hodný, nemlátí ji, nevyžaduje extra praktiky a tak podobně, dá se mu tenhle seriálový úlet odpustit.

0/0
15.6.2009 15:26

DeDust

porad k nicemu

baraku k nicemu - opravdu velke prekvapeni, ze to nikdo nechce :-P ale hlavne, ze je cim plnit bulvar...

0/0
11.6.2009 13:26

Kleki Petra

Mně se z těch baráků nelíbí ani jeden.

Navíc styčné body s anglickou architekturou se hledají opravdu jen velmi těžce. K tomu dodávám - souhlas s "truthspeaker" a příspěvkem z 07:06.;-D

0/0
11.6.2009 12:11

Phantom2005

Jsou to ...

... ty Lešany s vojenským muzeem?

0/0
11.6.2009 9:51

Phantom2005

Re: Jsou to ...

Aha, už vidím, že nejsou. Lešany U PRAHY??!? Snad u Kralup nad Vltavou, ne? Do Prahy je to ještě 15km a to vzdušnou čarou.

0/0
11.6.2009 9:56

livingproof

Re: Jsou to ...

Tak z Kralup jsem v centru Prahy přímým vlakem za 24 minut, což je zhruba poloviční doba oproti jízdě MHD z mnohých pražských periferií. Ale je pravda, že z těch Lešan je to na nádraží tak hodinka svižné procházky. Já bych se tam osobně z Kralup taky do těch polí nestěhoval :)

0/0
12.6.2009 10:22

smajlik :)

Re: Jsou to ...

Na kolik vyjde denní dojíždění tím vlakem?

0/0
12.6.2009 10:24

livingproof

Re: Jsou to ...

Tak vzhledem k tomu, že je to 3.pásmo PID, tak Vám stačí k základní pražské měsíční tramvajence si dokoupit ty 3 pásma za 590,-. Vzhledem k tomu, že prakticky za cenu panelákového 1+kk na sídlišti si pak můžete koupit domek se zahradou, si myslím, že se to vyplatí :)

0/0
12.6.2009 10:39

smajlik :)

Re: Jsou to ...

Kralupy jsou jen v trojce? Tak to je dobré. Za cenu panelákového 1+kk domek se zahradou je sice poněkud přehnané, zas tolik dobrých míst v Kralupech není, já tam mám vytipovány jen dvě, o kterých bych byl ochoten uvažovat (no, možná 3, ale Lobeček je už dost nízko vzhledem k vodě ;-D ), ale celkově se to dá.

0/0
12.6.2009 10:50

livingproof

Re: Jsou to ...

Lobeček nebyl zaplaven ani při povodních 2002. Zaplaveno bylo centrum města, sídliště Cukrovar a část města směrem na západ od centra ;-)

0/0
12.6.2009 10:54

smajlik :)

Re: Jsou to ...

Já vím, kde je záplavová čára. Ale stejně je to placka ;-) a navíc mám pocitově radši levej břeh (v orientaci po proudu), i v Praze.

0/0
12.6.2009 11:14

Tobinka

Re: Jsou to ...

Rychlíkem ano, osobákem o něco déle. Ale taky započítejte dobu než na nádraží dojdete, asi taky nepracujete přímo na Masaryčce, takže nějaký minuty taky naskáčou...

Ovšem vlak je úžasný vynález. VELICE mi ulehčuje dojíždění za přítelovými rodiči, kteří bydlí sice v pražské, ale díře. Ještě kdyby se ČD dalo věřit...

0/0
16.6.2009 1:58

truthspeaker

anglicky resort?

to znamena jednoducha okna, papirove zdi, topeni pro okrasu, vsude vysoky koberce a nekvalitni provedeni kam se podivas? ;-DRv

0/0
11.6.2009 7:06

s(h)arka

Re: anglicky resort?

a teplota v místnostech cca +18°C;-)

0/0
25.6.2009 8:55

Rubik1

Ŕadový domek je fajn, když je ve městě

Když někdo chce dům daleko od města, tak chce soukromí, tudíž samostatně stojící dům. Proto není divu, že tohle nikdo nechce.

0/0
10.6.2009 17:56

andilek10

http://www.finez.cz/odborne-clanky/detail/investice-do-nemov

0/0
10.6.2009 16:33

andilek10

Re: http://www.finez.cz/odborne-clanky/detail/investice-do-nemov

http://www.finez.cz/odborne-clanky/detail/investice-do-nemovitosti-se-nevyplati/

0/0
10.6.2009 16:33

LMACHUTA

Reakce na Vase komentare 4/4

Tot muj nazor, budu rad za Vase jakekoliv reakce a prispevky. Machuta P.S. taky mam vysneny samostatne stojici dum, s velkou zahradou, aby se tam deti mohli prohanet na 4kolce, meli jsme vlastni jezero a dalsi vychytavky, ale po pravde, kolika z nas, normalnich smrtelniku, se to postesti... ?  :-)

0/0
10.6.2009 15:18

StPetr

Re: Reakce na Vase komentare 4/4

Standardní postup developera: koupit pozemek za pár stovek za 1 m2 tzv. blízko Prahy, zasíťovat firmou která dělá sítě, najmout firmu, která staví domy, připočíst ke všemu (pozemku, sítím, domu) nehorázný příplatek a pak hledat někoho, kdo to je ochoten zaplatit.  Pokud je člověk ochoten přijmout trochu starostí (možná v průběhu stavby i pár nocí nespat s pochybnostmi zda udělal dobře), tak postupuje stejně - koupí "stejné" pole, najme "stejnou" síťařskou firmu, "stejnou" stavební firmu a hraje si na developera svého domu. Ušetří neskutečnou sumu, nebo tomu dá vyšší standart vybavení, nebo bude za stejné peníze bydlet téměř v Praze. Toť moje zkušenost.

0/0
10.6.2009 16:30

LMACHUTA

Re: Reakce na Vase komentare 4/4

Ja s Vami urite souhlasim, nicmene v dnesni dobe nesezenete pozemek v takove velikosti, aby byla cena prijatelna, navic cena v okoli Prahy za metr ctverecni je daleko za hranici 2000Kc a v ten moment se dostavame na jinou castku a za zbyvajici penize moc velky dum uz nepostavite... nemluve o cene za pripojky atd. atd.. Nicmene ta varianta, kterou jste zminil, je urcite krasna a ja verim, ze se k ni v budoucnu dostaneme... :) :-)

0/0
11.6.2009 10:22

smajlik :)

Re: Reakce na Vase komentare 4/4

Leckdy bývá zajímavější koupit ruinu, než samotný pozemek. Sice je to dražší o zboření a likvidaci, ale často je cena za ruinu s velkým pozemkem příznivější než za rozparcelované pole, a navíc už je hotové a usazené okolí, na rozdíl od těch polí.

0/0
11.6.2009 10:26

LMACHUTA

Re: Reakce na Vase komentare 4/4

jo to taky beru, urcite se da, sem tam neco zajimaveho najit. Vzhledem k tomu, ze Lesany jsou nase prvni zkusenost, jsme zase o neco chytrejsi a priste budeme postupovat jinak... diky za nazor

0/0
11.6.2009 16:03

StPetr

Re: Reakce na Vase komentare 4/4

Nevím, ale namátkou http://www.reality.cz/cgi/detail?ord=N16-IQ7623 . 800m2 je velmi slušná výměra, cena 1,4M  přiměřená , sítě + 200k . Takže 5,5M - 1,6M = 3,9M. Za tu cenu se postaví i v dnešní době slušný domek 10x10 metrů s obyvatelným podkrovím a garážovým přístřeškem. A prakticky to bude Praha :-)  Neříkám, že je to zcela ideální, ale ve srovnátní s Ang.res.  absolutně super.  A jde to!!

0/0
11.6.2009 15:50

LMACHUTA

Re: Reakce na Vase komentare 4/4

pokud se budeme samozrejme bavit o te cene, kterou udavaji za ty 3 domy, tak to neni samozrejme o cem. Za tu cenu se uz da mluvit o tom, ze si postavim relativne luxusni samostatne stojici dum. Jenomze kde vzit 5,5 mio... :)

0/0
11.6.2009 16:06

StPetr

Re: Reakce na Vase komentare 4/4

Ale přece o tom je to "rozhořčení" diskutujících. Pokud by to někdo nabízel za 3,5M tak jen mávnu rukou, že to není můj styl, ale kdo chce, tak proč ne.  Bohužel za těch 5.5M je AR hodný výsměchu a kritiky.

Já chtěl mít také klid a bydlet hned a tak jsem na přelomu století bláhově obešel nabídky IPB Real, Central Groupu, Ekospolu.... abych pak za stejnou cenu realizoval najatou firmou dům "téměř jednou tak velký" :-) a s bydlením počkal jen o pár měsíců déle.

0/0
12.6.2009 8:41

LMACHUTA

Reakce na Vase komentare 3/4

Ono to není tak jednoduche, ze.  A cena? Me premrstena za nas dům neprisla, dům nestal o moc vic, nez byt 3+kk 85m2 v Cakovicich s krasne vybetonovanou 20m2 predzahradkou… Není to preci jen trochu rozdil? Mate to na klic, nastehujete se a bydlite.  Kolik lidi, kteří dnes pracuji, mají cas si stavet svepomoci vlastní bydleni. Dnes je jina doba, jina generace, lide si radeji zaplati za pohodli, nez za to, aby jste si staveli něco sami. A navíc, zkuste jit a nakoupit materiál, ja jsem si tu praci dal a propočítal jsem to, napr. kdyby jste si interiér domu dostavoveli sami, vyjde Vas to minimálně stejne, nez je developerem uctovana cena… Nemluve o case stravenem tou samotnou praci, hledanim vhodného materialu a zjistovanim co kde a jak, ujetymi kilometry a dalšími jinými vlivy, které Vas ve finale vyjdou na mnohem vic penez, nez je dům na klic…

0/0
10.6.2009 15:18

vejtraska

Re: Reakce na Vase komentare 3/4

porad cena, cena, cena nevim ale mos promerena není, abych byl konkretní tak jsme v L koupily strarší domek s opravdovou zahradou 3+1+půda k vestavbě za 1,5mil..., takze ten resort je fakt predrazenej. A developer ze je slusnej???? To pochabuji, kdyz uz buduje dalsí etapu v zameckem udolí alias naproti skladce a obcanskou vybavenost z planu v etape I  jaksi vyskrtnul

0/0
12.6.2009 22:44

LMACHUTA

Reakce na Vase komentare 2/4

Bydlete si kazdy, jak chcete a jak uznate pro Vas za vhodne. Ja mam sve zkusenosti s developery a zrovna ti, kteri vystaveli Anglicky resort, patri k tem hodne slusnym a dalo se s nimi domluvit flexibilne naprosto na vsem. Zkuste si dnes jit k nejakemu developerovi, domluvit byt nebo dum a ze chcete takove a makove zmeny. Vse Vam bud nehorazne nauctuji a nebo v tom lepsi pripade, Vam reknou, ze to nejde... Takze urcite vybirat mate z ceho. To, ze ma nekdo blato na botach, je asi vazne zvlastni, kdyz polovina celeho resortu neni jeste dostavena a tak ano, bydlime stale jeste na stavbe. To, ze neni obcanska vybavenost, neni tak uplne pravda, Kralupy jsou 3 KM a tam najdete defakto uplne vsechno. A takhle bych mohl pokracovat do nekonecna… Tudis muj nazor je ten, ze RRD, s vlastní, i když malou zahradkou, je stále lepsi, nez jakykoliv byt ve meste, at je sebehezčí, to mi proste nikdo nevysvetli. Navíc kupte dnes novy byt v Praze za cenu, kterou si opravdu budete moct dovolit… pokrc. dale

0/0
10.6.2009 15:17

LMACHUTA

Reakce na Vase komentare 1/4

Chapu Vase rozhorceni, prekvapeni, popripade i mozne zklamani... jen me velmi prekvapilo, jak nekteri nasi spoluobcane, mohou a predevsim umeji byt neprejici, zavistivy a predevsim extremne prudici formou naprosto nevhodne kritiky. Nedavno jsem se svou rodinou prestehoval do prave zmineneho Anglickeho resortu. A ano, nerikam, ze je to dokonale bydleni... A kdo říká, ze zde budeme bydlet do smrti… Na druhou stranu, jsme mlady manzelsky par, mame dite, planujeme dalsi, mame psa a co je ted lepsi, kdyz jsme pred tim bydleli v 1+zaclona a opravdu se tam nedalo hnout. Stary dum, stary byt, ktery potreboval celkovou rekonstrukci... Chtelo by se Vam cpat penize do neceho, co neni Vase? Nezlobte se na me, ale Vase nazory jsou naprosto ve vetsine pripadu irelevantni. My CESI jsme famozni narod, umime perfektne kritizovat a pri tom velmi malo z nas umi uznat, ze nekdo ma na vec jiny nazor, libi se nekomu neco jineho a podobne.  pokracovani dale

0/0
10.6.2009 15:16

moopy2

no ...

...a připravujeme další..

orná půda v prdeli..příroda v pr.... ale připravujeme další!

0/0
10.6.2009 7:39

kafy

Re: no ...

Co to meleš ? Jaká orná půda ?

0/0
10.6.2009 8:34

moopy2

Re: no ...

nevím, nejsem z tama..nicméně předpokládám že dřív tam byly pole? ne?

0/0
10.6.2009 9:00

kukuricevpoli

Re: no ...

ty domy stoji na drivejsim poli uprostred niceho.

0/0
10.6.2009 9:41

pája_

Re: no ...

... a proto hurá do co nejvyšších paneláků (a povinně!!)

0/0
10.6.2009 10:26

moopy2

Re: no ...

to ne..pokud se tam ti lidi nastěhujou..prosím..ale oni na ty domy nemají zájemce...

0/0
10.6.2009 11:15

babacek

Fiasko

Je to fakt, že by ´´ půlka republiky ´´ znala vaší adresu a finanční možnosti a to by byl typ pro zloděje jako dělaný. :-/

0/0
10.6.2009 6:09

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

Re: Fiasko

Dokonce i tip :-)

0/0
10.6.2009 6:48

bombai

No jo,

Lešany, nic proti, někomu to vyhovuje, ale mezi námi je to opravdu pr..l. Naši rodinní přátelé tam bydleli leta, vykrmovali nám tam i prase, a vždycky to byla výprava za nimi jak na šumavu. A teď satelit Prahy - spíš Pluto...Občanská vybyvenost nula, a pokud nejste vesničan se záhumenky - tak jste v řiti. Znamí jsou nyní v Kamenném Přívozu a tvrdí, jaký je to proti Lešanům New York.

0/0
9.6.2009 23:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.