Diskuze

Ceny v Praze klesají jen někde. Drama se nekoná

Ceny starších bytů klesly o dvacet i třicet procent. Taková tvrzení se v posledních měsících objevovala často. Nechali jsme si tedy udělat cenovou tabulku starších bytů v Praze, v níž jsme porovnali ceny bytů z podzimu loňského roku a z letošního jara. A výsledek? Žádné dramatické snížení se nekoná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

geo

18. 5. 2009 12:10
experti

to museli dlouho stuovat, aby prisli na to ze cenovy pokles je dusledkem snizene poptavky ...

0 0
možnosti

mistodrzici

16. 5. 2009 19:21
Dole nějaký expert

zjistil, že prodejní cena  = nabídková - 1/3. Tedy byt za 3 mega je k dostání za 2 ;-D  Jinak v rodin všíchni zdrávi? Genetická zátěž 0?

0 0
možnosti

65c02

17. 5. 2009 14:57
Re: Dole nějaký expert

1. Neumíš číst (že by znak tvé genetické zátěže?? Je to celkem možné, když na to téma zavádíš řeč - zřejmě tím docela žiješ.:-P), protože jsem napsal 1/4-1/3, což je docela rozdíl. :-)

2. Nabízej si co chceš a za kolik chceš. To je pochopitelně tvé nedotknutelné právo. No a nedotknutelným právem potenciálního zájemce zase je nabídnout ti kompromis, nebo tvou nabídku neakceptovat.:-)

.

Nebožáků, kteří prodávají rok, dva, tři....protože svou nemovitost nabízejí za nereálnou cenu ze které nehodlají odstoupit, jsou celkem kvanta.... a realitky aspoň mají čím zaplnit svou nabídku.:-P

0 0
možnosti

jakub7

16. 5. 2009 19:13
Jeste neni ta spravna doba

Krize se prohloubi a az lidi zacnou mit problemy vyjit s platem, tak teprve zacnou ceny klesat. Pak jeste pockat tak rok a budeme kupovat za levno, uz se tesim :)

0 0
možnosti

common

16. 5. 2009 19:01
lidi píšou jenom o Praze

tam to bude rust protoze kupni sila cizincu v tak lukrativni lokalite jako je Praha bude i naporad silna je otazka jak dlouho az jim dojdou prachy i tem jakoby bohacum jinak stale plati ze krize jeste u nas nedosahla sveho dna stejne tak je to otazka v USA doporucet tudiz jest

NEKUPOVAT A CEKAT!!!

0 0
možnosti

Jejda

16. 5. 2009 19:06
Re: lidi píšou jenom o Praze

Čekat na co?

0 0
možnosti

branik80

16. 5. 2009 18:49
a co tak to vyskusat?

pocujte chytraci... a co vam brani reagovat na ponuku 3 izboveho bytu za 3 miliony a zjednat cenu na 2... ked uz mate pocit ze to co je zverejnene je tam pre srandu tak skuste kupit.. nemate predsa dovod byt rozhorceni, ked ste si tak isti, ze tie zverejnene ceny nie su predajne ceny

0 0
možnosti

Jejda

16. 5. 2009 18:55
Re: a co tak to vyskusat?

dobrý postřeh :-) Ano, většina zde diskutujících nemá ani tušení o cenách starších bytů v Praze. Jsou to z jejich strany asi jen zbožná přání.

0 0
možnosti

radegast45

16. 5. 2009 18:13
Cena za kolik byl byt/nemovitost skutecne nakonec prodana

by mela byt verejna informace s dostupem na netu, je to prvni podminka na narovnani hodne skriveneho trhu s nemovitostmi.VVV

0 0
možnosti

65c02

16. 5. 2009 18:27
Re: Cena za kolik byl byt/nemovitost skutecne nakonec prodana

Ona to v zásadě veřejná informace je, protože jeden originál kupní smlouvy vždy zůstává na katastru, kde každý může požádat o nahlédnutí a dokonce i o vytvoření kopie.

.

Podle mě jediná opravdu relevantní statistika by byla statistika vytvořená na základě cen zapsaných v kupních smlouvách. To by ale nejspíš někdo na katastru musel dělat ručně - vypisovat sumy k jednotlivým katastrálním číslům....

0 0
možnosti

petrph

16. 5. 2009 17:33
Tak jestli tomu rozumím

tak uvedené ceny nejsou ceny skutečné prodejní, ale takzvaně orientační, tedy to za kolik  je realitka nabízí k prodeji???

To je jako by jste napsali že v supermarketech prodávají rohlík za 10 korun. Oni by ho  taky za tu cenu rádi prodali , ale nikdo to nekoupí......:-P

0 0
možnosti

pavel.61

16. 5. 2009 17:09
slevnujeme

kupuuujteeee;-D;-D;-D.

0 0
možnosti

badongo

16. 5. 2009 16:42
lol

 Rv ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D Rv

0 0
možnosti

65c02

16. 5. 2009 11:03
YTa krize by snad mohla znamenat obrat v myšlení zájemců

o koupi nemovitosti.

.

Jsem přesvědčen o tom, že až do nedávna zájemci o koupi nemovistosti vydávali svoje peníze příliš lehce - netlačili na prodejce, nepoměřovali cenu versus hodnotu, kterou si za tuto cenu kupují.... šli prodejcům zbytečně lehce na ruku....

.

To zapříčinilo nafouknutí bubliny do nereálných hodnot. Např. v Česku je dnes cenová hladina nemovitostí vyšší než v obdobně kvalitních lokalitách v Německu, protože Němci jsou na vydávání svých peněz velmi opatrní a vždy velmi pečlivě poměřují cenu versus hodnotu, kterou dostanou.... Domnívám se, že současná krize by mohla v myšlení lidí znamenat obrat právě tímto směrem. - Daleko víc uvažovat nad nabídkami, nemyslet si, že musím nakoupit teď hned, že zítra už bude pozdě, že zítra mi něco uteče, atd... Tahle změna myšlení směrem k zodpovědnosti by mohla znamenat návrat cen bydlení zpět k reálným hodnotám.:-)

0 0
možnosti

sunka007

19. 5. 2009 12:53
Re: YTa krize by snad mohla znamenat obrat v myšlení zájemců

Rekl bych ze nemas pravdu. Praha neni ani tak ceske mesto jako evropske  a tomu i odpovidaji ceny. Porad tu je levneji nez v Parizi nebo Londyne.

Souhlasim s lehlomyslnosti obcanu CR pri utraceni penez, ale tato mentalita se nezmeni. Rusko nebo Chorvatsko je chudsi krajine nez CR a presto tam jsou nemovitisti stejne drahe. Navic v CR byla velka skupina lidi (Husakovi deti) kteri zakladali rodinu a museli resit bytovou otazku, cely zivot po podnajmech zit nechteli a tak akceptovali vysokou cenu bytu, ale meli "jistotu". Ze to je pitomost se finacne vyzdimat a mit hypoteku na cely zivot jim moc nesmyslne nepripadalo -  delali to vsichni tak jim to pripadlo normalni.

0 0
možnosti