- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže za starý model cena víc než přiměřená a nejedná se o žádnou slevu, jak se autor a partiovky výběhových typů snaží lidem namluvit. Jen sedli na lep hloupým marketingovým fíglům. Zastaralý typ logicky musí být levnější než modernější a módnější. Připadá mi, že se z nouze dělá ctnost a někdo se snaží na neznalosti lidí pěkně nahrabat. Co dříve bylo standard je dnes luxus a lidé si mají kupovat téměř odpadkové zboží, prý se slevou až 80% procent? Tomu může věřit snad jen autor tohot píár článku... A co sleva 95% v hrabáku?
Procure it Direct neznam, ale znam Promo Direct.
I kdyby se pojmenovali třeba Fucklety, Odlety nebo Odtety, těžko zakryjí fakt, že se snaží prodat své zboží když předtím přišli o část trhu. Známé odvětví skla a keramiky a dodavatelé stavebních firem zejména. Vlastně by se mělo jednat o prodej za každou cenu. To je v pořádku, hlavně pokud slevy budou opravdové a ne zase staré známé - dříve za 5.000, škrtnuto, sleva na 3.000, což je běžná cena ale na starý model spíše předražená a v německu je cena 1.500. A to se právě obávám, že nebude.
Jak může být uměle nafukováno něco, co neexistuje?
je ta rychlovarna konvice? to neni Tchibo nebo jo? nevite nekdo typ je husta
Vidím, že procure nemá marketingového ředitele (ředitelku). Stránky naprosto amatérské, kde se dozvíme (pouze v EN) kde ti jejich ředitelé všude studovali. Zajímavý je odkaz na Čínu, kde uvádí, jak budou eportovat z Číny do celého světa Odkaz na e-katalog nefunkční (ale "coming soon"). Na stránkách uvádí 400 dodavatelů, v článku už 4000. Meziroční navýšení obratu o 700% je úsměvné, když to 2 roky mladá firma - čili první rok 0 a druhý rok 700Kč? S.r.o se základním ručením ve mě moc důvěry nebudí.