Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slevy na obkladačky nebo nádobí až 80 procent. Tak levně nakoupíte v outletech

Šálek za dvacku, obklady za stovku. Krize má prostě i své výhody - dobře se nakupuje. Firmy se snaží prodávat, a tak se podobně jako u oblečení stává vybavení do bytu sezonní záležitostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

papazian

Outlet znamená starý aušus, partiová prodejna!

Takže za starý model cena víc než přiměřená a nejedná se o žádnou slevu, jak se autor a partiovky výběhových typů snaží lidem namluvit. Jen sedli na lep hloupým marketingovým fíglům. Zastaralý typ logicky musí být levnější než modernější a módnější. Připadá mi, že se z nouze dělá ctnost a někdo se snaží na neznalosti lidí pěkně nahrabat. Co dříve bylo standard je dnes luxus a lidé si mají kupovat téměř odpadkové zboží, prý se slevou až 80% procent? Tomu může věřit snad jen autor tohot píár článku...  A co sleva 95% v hrabáku?

0/0
10.3.2009 23:59

promo_direct

PR:PR:PR2

Procure it Direct neznam, ale znam Promo Direct. R^

0/0
10.3.2009 23:47

rh2

Outlety

I kdyby se pojmenovali třeba Fucklety, Odlety nebo Odtety, těžko zakryjí fakt, že se snaží prodat své zboží když předtím přišli o část trhu. Známé odvětví skla a keramiky a dodavatelé stavebních firem zejména. Vlastně by se mělo jednat o prodej za každou cenu. To je v pořádku, hlavně pokud slevy budou opravdové a ne zase staré známé - dříve za 5.000, škrtnuto, sleva na 3.000, což je běžná cena ale na starý model spíše předražená a v německu je cena 1.500. A to se právě obávám, že nebude.

0/0
10.3.2009 21:34

ntk_

celá krize je uměle nafukována

tečka

0/0
10.3.2009 19:13

Chytracisko

Re: celá krize je uměle nafukována

Jak může být uměle nafukováno něco, co neexistuje?

0/0
21.4.2009 22:18

Grimkin

Krásný PR článek...

Krásný PR článek...

0/0
10.3.2009 17:41

podmi

od koho

je ta rychlovarna konvice? to neni Tchibo nebo jo? nevite nekdo typ je husta :-)

0/0
10.3.2009 14:20

Soami

Hm

Vidím, že procure nemá marketingového ředitele (ředitelku). Stránky naprosto amatérské, kde se dozvíme (pouze v EN) kde ti jejich ředitelé všude studovali. Zajímavý je odkaz na Čínu, kde uvádí, jak budou eportovat z Číny do celého světa ;-D Odkaz na e-katalog nefunkční (ale "coming soon"). Na stránkách uvádí 400 dodavatelů, v článku už 4000. Meziroční navýšení obratu o 700% je úsměvné, když to 2 roky mladá firma - čili první rok 0 a druhý rok 700Kč? S.r.o se základním ručením ve mě moc důvěry nebudí.

0/0
10.3.2009 11:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.