Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Byt pro mladého milovníka industriálního designu

Mladý muž si před dvěma lety pořídil malý byt v zajímavé pražské lokalitě."Industriální výstřelky" v interiéru mu pomohla zvládnout přítelkyně, která se zařizování interiérů věnuje profesionálně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ksatrija

k bytu

Byt mi připadá zajímavý, příjemný :-). Sám jsem příznivcem trochu jiného designu, to mi ovšem nebrání mít z tohoto bytu sympatický, harmonický pocit. Nejvíce mě uchvátila koupelna - naprosto výborná barevná a materiálová kombinace - moderní, příjemné i originální...R^

0/0
28.2.2009 12:58

mick16

+-

ta omitka sla 'hodne dobre dolu', hlavne dvou zlatym brevnovskym klukum, kteri se tesi, az si uzijou sledovani jardy jagra za pritomnosti NORDIC VODKY.

snad na nas autor nezapomene, protoze ono to zas tak lehky, jak to vyznelo v clanku nebylo, s nim, ani s nama..kazdopadne koukam, ze se svarak z krabicovyho vina opravdu projevuje jako levnej patok, klasicky pusobici na dizkuzich vseho typu. bez ohledu na to, jestli se nekomu byt hodne libi, libi, ci vubec ne.

ja si myslim, ze prestoze se ta rekonstrukce protahla o mnohem delsi dobu, nez se cekalo form;mozna naivne], porad to nekdo aspon dokazal, ten byt zrekonstruoval, nejak si zaridil a je jeste k tomu mladej, ze si ho snad poradne uzije! vojta sust & h04 k tomu!

0/0
26.2.2009 23:51

athor

omluva

jo a omlouvam se svarakovi z krabicovyho vina..ze sem ho omylem nazival sverakem...

0/0
26.2.2009 16:31

svarak z krabicoveho vina

Re: omluva

Milý athore, svět už je takový, že je plný frikulínů i lidí, kteří mají svůj vlastní názor. Já se považuji za člena té druhé skupiny a proto necítím potřebu jásat nad něčím, co se mi nelíbí.

Myslím, že jen díky tomu, že mám na nepovedený mix vybavení tvého bytu, který ty nazýváš industriální (zřejmě kvůli těm několika plechům), jiný názor než ty, mě nemusíš titulovat zapšklým zaprděncem. Já mám spíš dojem, že zapšklý z nedostatku jásotu ve zdejší nic neznamenající diskusi jsi ty.

0/0
26.2.2009 19:10

svarak z krabicoveho vina

Re: omluva

Pokud k veškeré práci přistupuješ ve stylu "omítku jsem zarovnal

štětkou, vypadá to sice hnusně, ale to neva, řeknu že je to industrial

a bude to v suchu", tak by sis měl ve slovníku najít slovo fušeřina. Mimochodem, poškozené omítky se opravují stěrkou nebo natažením nové

omítky, což (asi se budeš divit) , není zas tak pracné - já to ve svém

RD také zvládl sám a troufnu si říct, že dobře.

0/0
26.2.2009 19:11

svarak z krabicoveho vina

Re: omluva

Dám ti nezištnou radu: nežer to tak. Dej si pivko, přefikni přítulku

a pusť to z hlavy. Jo, a taky se pořádně uč, protože ten tvůj byt, to

je tak na zápočet, ale už ne na zkoušku.

0/0
26.2.2009 19:11

q33ny

Re: omluva

Vy to svařáku, taky tak nežerte..prosím.

0/0
27.2.2009 0:05

athor

Re: omluva

podivej se ty zaprdence z krabice nebo jak si rikas, ted si presne potvrdil ze si presne ten chudak, kterej, protoze nema co prefiknout, bloudi po internetu a navazi se do lidi... jestli rikas nazor tomu - ze lidi nazivas frikulinama a rozhazujes tady blijicima smajlika - tak to musim rict fakt ses frajer plnej duchaplnejch nazoru.... a presne sem tusil co nastane kdyz si dovolim na tvy uzasne kreativni komentare plny zvratek zareagovat - zaprdenec se ozve a pritvrdi.... takze milej zlatej fotky a nejakej muj komentar jsem dal k dispozici redakci domova protoze me o to pozadali, nikdy a nikde jsem nechtel prezentovat ze tohle je vec ktera se musi nekomu libyt a ma to byt vzor pro pekny byt... je to proste vec kterou sem delal pro sebe a aby se libila me .... a to jestli se ti to libi nebo ne je mi uprime uplne jedno!! takze kdybych vedel ze tohe pujde i na web s takovymhle zaprdencem, tak bych s tim samozrejme nesouhlasil.. opravdu o tvy ubohy urazky nestojim...

0/0
27.2.2009 0:35

svarak z krabicoveho vina

Re: omluva

Hodně špatně snášíš kritiku, co? Dupeš tady nožkou jako malej Jarda. Rv

Mě je úplně jedno, jaké pohnutky tě vedly tomu, že jsi svůj byt veřejně prezentoval. Tobě se líbí, ok. Holt máš jinej vkus. Nazývám tě já kvůlli tomu zaprděncem, ty nulo? V životě jsi zatím dokázal velký kulový, ani ten byt jsi nedotáhnul do konce podle svých naivních představ, tak se hoď do klidu a než se zase rozhodneš diskutovat s někým, kdo nesdílí tvoje postpubescentní názory, tak kapku dospěj. Rv

0/0
27.2.2009 11:21

athor

Re: omluva

no moment pokud si dobre vzpominam, zacal si me ty tady jako prvni nazivat frikulinem dokonce frikulinem nadruhou a rozhazovat jak malej frocek blijicima smajlikama.. to uz si nepamatujes...  pokud sis dobre vsiml tak ostatni kritika pokud dava smysl my opravdu nevadi...ty si panbuh ze vis co sem v zivote dokazal nebo ne???? vubec me neznas ty srabe tak si me prosim neber do huby..   nic mene opravdu uz na tebe nemam ani cas ani naladu, tak prosim bez urazet a obtezovat nekoho jinyho....  R^

0/0
27.2.2009 13:22

svarak z krabicoveho vina

Re: omluva

Co ti nedává smysl nad tím, že bliju nad kombinací černo/šedé zdi, zelené závěsy, hnědé parkety a industriálně zářivě červené křeslo?  Se mi to prostě ekluje. :-©

 

Rychle se seber namistrovanej borečku, protože s takovým přístupem k okolí v praxi brzo narazíš a to o dost tvrději, než jen na nesouhlas v nějaké diskusi.

0/0
27.2.2009 15:10

athor

Re: omluva

dobry no..uz me fakt nebavis a opakujes se ... to jakej mam pristup a jestli narazim, opravdu neni tva starost - takze mi nerikej co mam delat, starej se radsi o ten svuj barak protoze jestli vsude blejes jako tady tak teda potez panbuh...

a jak uz sem psal nebud posranej a vyves nekde na net ten tvuj barak a napis nam co si vsechno v zivote dokazal.. opravdu se rad poucim...

0/0
27.2.2009 16:06

svarak z krabicoveho vina

Re: omluva

Mluvíš jako tvrďák! R^ Zřejmě součást tvého hardcore industriálního image?

Do mýho baráku ti nic není floutku, na rozdíl od tebe netrpím exhibicionismem. Tobě musí stačit informace, že na rozdíl od tvýho IN bytečku představuje můj RD maloměšťácké bydlení, ve kterém mě stav omítek nenutí k pláči.

0/0
27.2.2009 17:24

athor

Re: omluva

aha tak dobry no.. obcas se slusi kdyz neco urazim a razim radikalni nazory, ukazat co vlastne umim.

.... hele je to jedno, klidne se se svoji omitkou vyfot a dej si ji na stolecek do loznice, at ti kazdy rano pripomina jak ses hrozne dobrej... ja se narozdil od tebe naucil sebekritice..

kazdopadne diky za napadity pripominky a nekdy, treba nad tvym barakem, navidenou.... R^

0/0
27.2.2009 18:04

athor

Re: omluva

tak mozna by si nam ten tvuj RD mili svaraku mohl ukazat at vidime jak si moc dobry, nebo se bojis ze se tady vyskytne podobny svarak, ktery te zacne nazivat frikulinem...?

0/0
27.2.2009 0:47

athor

ODPOVED AUTORA_pokracovani 2

..jeste k lade dolejsi, je to moje pritelkyne, ktera byla u rekonstrukce od zacatku az dokonce, takze si myslim ze je slusny a naprosto normalni ji zminit, a to ze je profesionalni floristka a designerka je proste holej fakt.... jako je nekdo kominik, ridic autobusu nebo ucetni... a mozna prave protoze je to co je, mi s tim mohla hodne pomoct....

0/0
26.2.2009 16:19

athor

ODPOVED AUTORA_pokracovani

Bambusovy zebrik je taky takovy provizorium, na misto uz dlouho vyrobenyho zebriku ze stejnyho materialu jako je postel... takze jen vymnenit.. kazdopadne se mi libi napad jednoho z vas, ze je to vlastne vetnamskej industrial :)

nekdo se ptal na kolaudaci ... pokud se nebouraji nosny zdi - coz se nebourali - kolaudace neni potreba - staci jen podat oznameni na stavebni urad....

co se tyka omytek, tak tady sem mel docela stesti, protoze v byte celej zivot zila jedna pani a byt se maloval snad pouze jednou pri jeho vystavbe... takze malba sla hodne dobre dolu... nic mene sem se ji zbavoval mejdlovou vodou - poradne namocit omitku vodou - nechat 5-10 minut a pak spachtly oskrabavat.. jde to pomerne dobre, ale priznam se ze na tohle sem mel spoustu kamosu co mi s tim pomahali... no a pak to chce nejakou malirskou sterkou zarovnat... je to dost taky opruz ale pak to stoji zato... ja sem teda tomu moc nedal takze zblizka ta omitka moc dokonale nevypada - aspon dalsi prvek industrialu :)

0/0
26.2.2009 16:05

athor

ODPOVED AUTORA

ahoj, diky za vase postrehy a pripominky. obcas me prekvapuje, nebo v podstate neprekvapuje velmi casty jev na ceskych web diskuzich, kde se vzdy najde par zapsklich zaprdencu, ktery nemaji nic jinyho na praci nez opruzovat okolo a urazet... vzkaz pro vas, zejmena pro pana sveraka - nikdo vam svy nazory nenuti, ale ani nechce aby ste vse chvalili.. stojim o duchaplnou diskuzi proc tohle, jak by to slo udelat jinak..tohle se mi nelibi protoze a protoze...

ale to je jedno nechme sveraky sverakama...

jen bych chtel odpovedet na par otazek ci pripominek co se tu vyskytly .......

titulek je mozna nestastne zvoleny..ale z me vety... Toužil jsem po tom, aby místy působil až syrově a industriálně. " vypliva a je to tak ze jsem nikdy tento byt nepovazoval za plne industrialni....

na pracku je pripraveny misto v kuchynsky lince, jen protoze se pracka kupovala az na posledni chvili a vedel sem ze se byt bude pronajimat - koupil sem nejlevnejsi co se dala a ta se samozrejme do linky nevesla ..

0/0
26.2.2009 15:54

rh2

Konečně se zde začal používat příhodný název

Industriální design. Nic proti němu. Naopak tento byt má oproti předchozím zajímavé kombinace barev. Mě osobně se industr. design nelíbí, připomíná mi montážní halu s novou dílnou. Spíš bych se chtěl zeptat autorů jestli neexistuje s současné době jiný než industriální design? V poslední dlouhé době zde ukazujete v podstatě pořád to samé. Když zabrousím na zahraniční servery o bydlení naleznu tam i mnoho jiných designů, To opravdu v ČR nikdo nechce nic jiného?

0/0
26.2.2009 12:23

Jannynov

Re: Konečně se zde začal používat příhodný název

v čr...zemi montážních hal , škodovek a ocelářsko-důlní tradice přece nikdo ani nemůže chtít nic jiného

:-P

0/0
26.2.2009 13:30

Hrochomut

hmm

a kdo umývá ty černé rapaté kachličky? Upřímnou soustrast

0/0
26.2.2009 0:02

other_side

picovity plech

chci videt ten picovity plech po par letech, osedlej a matnej, a prace spojena s jeho instalaci bude spojena i s jeho deinstalaci, znam to z praxe

0/0
25.2.2009 23:04

Korsičan

Všem těm, kdo to označují za chladné

a neosobní, bych rád připomněl, že:

1) je to "industrální"

2) každý nově zařízený a vytvořený byt bez osobních věcí vypadá chladně :-P

0/0
25.2.2009 21:25

svarak z krabicoveho vina

Re: Všem těm, kdo to označují za chladné

"je to "industrální""

Ano, zejména ten bambusový žebřík, parketová podlaha a kuchyňská deska s dekorem lepeného dřeva vzbuzují výrazně průmyslové asociace... ;-D:-P

0/0
26.2.2009 13:14

Jannynov

Re: Všem těm, kdo to označují za chladné

jasně že....vzpomente na thajský průmysl...vietnamský průmysl.....:-P

0/0
26.2.2009 13:26

hnusil

Asi tak:

Az na drobne detaily, ktere mi jsou proti srsti, je tento byt to nejlepsi, co tu z bytu bylo.

0/0
25.2.2009 18:11

Parouback

To jsem netusil,

ze bambusovy zebrik je soucasti industrialniho designu. Ze by krovacke industry? ;-D

0/0
25.2.2009 15:00

eizoeizo

byt je fajn, Bělohorská taky.

R^

0/0
25.2.2009 14:25

svarak z krabicoveho vina

Byt frikulína na druhou

Exit a plechy... Jéžíš... 8-o8-o

0/0
25.2.2009 13:17

svarak z krabicoveho vina

Asi špatně vidím

Co to je? Hned první fotka: svislé šedočerné pruhy ???, zelené závěsy a zářivě červené křeslo? :-©

0/0
25.2.2009 13:16

jahodove_ticho

mno nevim

ale ty jakože parkety se k tomu vůbec nehodí, protože dřevo do industriálu ani omylem. Pračka po dpostelí, mno snad jen na zahřátí před sexem a ten kout na sprchování zvířat co má být sprcha. Líbí se mi EXIT nad dveřmi a stojan na boty. To je povedené R^

0/0
25.2.2009 13:03

apokalypsa

Taky mam industrial

Do loznice jsem si dal mj. i velkou vrtacku. Takovejhle industrial nema ani ten chlapek z clanku... :-)

0/0
25.2.2009 12:41

Aorticka

Tak

to je teda síla :-© nic strašnějšího jsem ještě neviděla... nedivím se že majitel přenechal byt nájemníkům ;-D

0/0
25.2.2009 12:04

oId fashioned Vince III..

Re: Tak

zde se to nazývá vrchol průmyslové elegance:-)

0/0
25.2.2009 12:23

kostej_

spat nad prackou

to bych mel asi kazdou noc nocni mury :-P

0/0
25.2.2009 11:45

Jojna Brutman

Re: spat nad prackou

Mi se zase líbí, že je ten mládenec důsledný v tom industriálu.

U nás třeba pračka často pere tak od 4 hodin v noci. Kdyby to měl taky tak, může mít pocit, že spí ve fabrice.

0/0
25.2.2009 22:32

thecurseofthewearerabbit

ja bych se bal, ze bych

z te postele spadl!

Jinak pekne

0/0
25.2.2009 11:45

vasek001

Barevne

barevne mi to pripomina navrhy od Kacky Mlejnkove....nebyla to ona ta jeho kamaradka co mu pomahala se zarizovanim ? ;)

0/0
25.2.2009 10:56

oId fashioned Vince III..

jehehehe:

"Vrcholem průmyslové elegance v bytě je kromě plechu také světelný nápis Exit u vchodových dveří";-D;-D;-D

0/0
25.2.2009 9:53

LooL

hnus

Chladne, neosobni, nasilne...

0/0
25.2.2009 9:21

hadid1

z kuchyně na záchod

Přímý vstup z kuchyně na záchod je špatně a nemělo to být zkolaudováno nebo dáno do užívání. Kdo podepsal stavební povolení nebo souhlas s ohlášením a kdo to zkolaudoval ??

0/0
25.2.2009 9:20

Janulice78

pekne

a hlavne to plaaaatno. Moc nemusim to oplechovani, ale je to vtipny a neotrelyR^

0/0
25.2.2009 8:41

linda

pračka

no ta pračka je zvláštně vyřešená, taky bych ji mít v ložnici nechtěla.

Líbí se mi to, jen se trošku směju tomu komentáři, že jeho přítelkyně má jiné představy, to asi moc nepočítají, že by v dohledné době spolu bydleli :-)

0/0
25.2.2009 8:25

olivers07

Nelíbí

Pokus o industriální byt!  Jako celek ale vypadá spíš  jako holobyt pro neplatiče nájemného. :-© Až na koupelnu ta je pěkná.R^

0/0
25.2.2009 7:54

linda

Re: Nelíbí

kolik mladých má možnost mít svůj vlastní byt a sám si ho zařídit.

Byty a domy, které si lidi navrhovali a dělali sami aspoň má smysl ukazovat, lze z nich čerpat nápady, ty od architekta člověk pozná na první pohled, to je jako se zahradou, taky je poznat, kdo jí rozumí a dělá si sám a kdo si nechal namalovat plánek od " vystudovaného architekta".

0/0
25.2.2009 8:29

Lam0r

Re: Nelíbí

Těch mladých znám víc. Sám jsem jeden z nich. Můj byt je ale proti tomuto těžký luxus. Takhle bych si ho rozhodně nezařídil, zvlášt kdybych si na něj musel brát hypotéku a 20 let splácet. Je to nehezké.

0/0
25.2.2009 16:14

nejchytrejsi

Re: Nelíbí

no vidis, a me se ta koupelna zrovna nelibi, cerny, obrovsky kachle, koryto misto umyvadla, sprchac, megazrcadlo, zbytek bytu je norma, nechapu ze jmenujou ladu dolejsi, zrejme slavna disajnerka, smrdi to tlacenkou, brevnov je dobrej, nebejt ty tlupy smazek co se slejza v pitrsu, tak i relativne bezpecnej

0/0
25.2.2009 20:26

vegab

líbí

Líbí se mi to, až na tři detaily - umyvadlo bez okolního prostoru, pračka v ložnici - myslím, že šla zabudovat do kuch.linky a u linky "profilované" dveře..osobně bych je volila hladké, ale je to věcí vkusu:-)

0/0
25.2.2009 7:07

ja_je_nekdo_jiny

Re: líbí

Jo, ta linka mi taky připadá málo industriální a přitom hladký dvířka v Ikei mají...

0/0
25.2.2009 13:03

iuos

hmm

docela se mi to líbí... až na ten "industriální" prvek z hliníkovýho plechu :-)

a podle nadpisu jsem si myslel, že to bude mnohem větší"industriální" úlet

já mám pořád sen o koupelně ve stylu "steampunku" ;-D;-D

0/0
25.2.2009 6:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.