Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na návštěvě v luxusním Buddha-Bar Hotelu v centru Prahy

Tři vchody, každý z jiné ulice. Ať vejdete kterýmkoliv, rázem se ocitnete v jiném světě. Ve světě, kde se mísí orient, kolonialismus a pražská secese. Právě takový je světově unikátní Buddha-Bar Hotel Prague.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

canada-goose

At zije pivnice... A nic jineho.

Hroznej primitivismum ceskej pivaru...

Neuznavaji nic noveho, zajimaveho..

0/0
4.3.2009 14:19

svarak z krabicoveho vina

Re: At zije pivnice... A nic jineho.

Co je na týhle snobárně zajímavého? 8-o8-o

0/0
4.3.2009 15:34

canada-goose

Re: At zije pivnice... A nic jineho.

Uz si tam byl??? Proc snobarna? Z jakeho duvodu? Kvuli tomu, ze to je popularni po celem svete? Ze tam serviruji vybrana jidla spolu s bezchybnym servisem?

0/0
4.3.2009 15:41

Všichni mi můžete

Kolik?

A co takhle napsat nejake ceny napoju, popr. jidel, aby aspon tem mimoprazskym nebylo lito, ze se tam nedostanou 8-o

0/0
4.3.2009 14:09

Paxa

Je to krásné, bez dodatku...

0/0
4.3.2009 12:05

savers

Prosím redakci

o zařazení reportáže z nějakého Socka Baru nebo nonstopáče. Jak je vidět z diskuse, český človíček toto nemůže rozdejchat.

0/0
4.3.2009 11:37

m.ajda

Re: Prosím redakci

Když budu chtít reportáž ze socka baru, tak se můžu jít podívat do některého z mnoha  co jsou na každém rohu:-)

0/0
4.3.2009 12:33

hermína

škoda se secesního objektu

Prvoplánová snobská okázalost, předvásění ceny nikoli kulturní hodnoty. Rv

A ještě stížnosti, jak jim Ti ošklivý památkáři, co chtějí zachovat secesi komplikují život.

0/0
4.3.2009 11:14

K135

Hotel nebo muzeum?

Tento typ hotelu si určitě pár šílenců, kteří se chtějí ukázat, že na to mají, najde. Připadá mi to od začátku jako muzeum, v kterém bych se cítil asi jako jen jeden z exponátů, který sem nepatří. Památníků, jak je vidět, nikdy není dost.Rv

0/0
4.3.2009 9:39

Quick

nevkus

a hlavně neúcta ....a co takhle udělat ještě síť Ježíš-barů , Višna-barů ,Prorok-barů,není to trochu nechutný zneužití ?

0/0
4.3.2009 9:27

ibid

Reklamy realitek a developerů redakci zjevně nestačí

Co to dělá v rubrice bydlení? Rv

0/0
4.3.2009 8:16

ntk_

Re: Reklamy realitek a developerů redakci zjevně nestačí

jsou lidé (asi blázni), co si pronajmou apartmán na delší období a bydlí v hotelu...

0/0
4.3.2009 9:45

alex.1

smisene pocity

Me se to moc nezda. Rohodne to neni misto, kde bych relaxoval. Cervena a jine kriklave barvy v cloveku (nebo aspon ve me) spise evokuji odvazanost, baveni se, flirt, tanec, sex... Proste cokoliv, jen ne pohodovy pokec s kamaradama v kavarne nebo ubytovani na poznavaci dovolene ci nedejboze na sluzebni ceste.:-/ No je to evidentne zamireny na urcity druh klientely a tomu odpovida prostredi a sluzby.

0/0
4.3.2009 6:51

kulus

moc hezky

Mne se to moc libi.

0/0
4.3.2009 5:57

chicagan

Re: moc hezky

Tak to si mozna podobne ulitlej(a) jako Ja, me se totiz taky vzdycky libi to nejdrazsi..

0/0
4.3.2009 6:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.