Diskuze

Nejlepší je koupit starý dům a opravit jej, radí odborníci

Chcete změnit svoje bydlení, ale nevíte, jestli přestavět starý dům, nebo koupit už zrekonstruovaný? Poradíme vám, jak se co nejlépe rozhodnout. S dotazem jsme se obrátili na odborníky z renomovaných realitních kanceláří.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Muf Puf

10. 1. 2009 14:47
Pánové

odborníci z realitek evidentně nemají pojem natož přehled o nákladech na rekonstrukce, protože kdaž to potom sečtete s pořizovací cenou, vjde vám cena vyžší než u novostavby.

0 0
možnosti

ibid

7. 1. 2009 8:55
Proč iDNES maže příspěvky?

Včera jsem zde uveřejnil info o autorce článku, jinak zaměstnankyně reklamní firmy. Její jméno bylo nahrazeno nicc neříkající zkratkou. Příspěvek byl slušný bez jakýchkoliv vůlgarit, přesto byl smazán. Ptám se proč??? 

0 0
možnosti

chytrejkluk

6. 1. 2009 21:46
hm

živí mě stavební práce ..veškerý rekonstrukce atd... starý dům = " jen zdi " a obrovská  spousta práce .

0 0
možnosti

Pan Navratil

7. 1. 2009 15:05
Re: hm

ále prdlajs, to jenom v případě, že chcete uplést z ...... bič.

0 0
možnosti

phi

6. 1. 2009 20:07
jediny co jsem z clanku pochopil

je to, ze realitky se snazi prodat ruiny a moc se jim nedari

:-/

0 0
možnosti

algra

6. 1. 2009 15:54
???

Nepatří ta diskuze pod jiný článek? V tomhle článku se píše o volbě mezi koupí již zrekonstruovaného staršího domu a možností sami si barabiznu zrekonstruovat - a diskuze je plná řečí o novostavbách... 8-o

0 0
možnosti

bifbif

6. 1. 2009 15:22
Konkrétní příklad

Zrovna mám za sebou rekonstrukci bytu (cca 90m2) v rodinném domku. Domek byl co se týče hlavních stavebních konstrukcí v pořádku (poctivá německá vila z 30tých let), což ošem neplatilo o TZB. Čili kompletní rekonstrukce - částečná změna dispozice, voda , odpady, plyn, topení, elekttřina, okna, dveře, podlahy, stropy, kuch. linka a pod. - vše bratru za  0,9M Kč. Je to moc nebo málo ?

Jedná se o jednu z nejhezčích zastavěných lokalit ve městě (menší okresní město).

0 0
možnosti

Jannynov

6. 1. 2009 15:39
Re: Konkrétní příklad

to je vcelku dobrá cena

našel jste asi levnou firmu, jinak nevím

R^

0 0
možnosti

Vasis

6. 1. 2009 15:20
nesouhlasim ...

rekonstrukce je fakt sebevrazda ..

1.kdyz uz neco prestavujete, je potreba to vzit z fleku (okna, topeni, elektrika, podlahy, zdi, vsechno .. kdo to neudela, bude casem rozkopavat novou podlahu aby vymenil odpad atd. V podstate novou mistnost vsunete mezi stare zdi

2.starsi domy jsou vetsnou z kameniny a dalsich materialu, ktere nejsou zrovna koser. V lete v zime je studena zem. Plesnive kouty, proste slaba mista.

3.budete do toho stale cpat prachy a cas. Je to celozivotni prace. ale to je ostatne kazdy barak.

0 0
možnosti

Pan Navratil

7. 1. 2009 15:07
Re: nesouhlasim ...

z toho vyplývá, že lepší je nebydlet???:-)

0 0
možnosti

Vasis

6. 1. 2009 15:10
nesouhlasim ..

0 0
možnosti

Jannynov

6. 1. 2009 13:24
stejně by mě zajímalo

Starých baráků je přehršel a přibývají.

Bytů máme na obyvatele také dost, dle statistik. Jsme někde na úrovni Rakouska, možná lépe na byty/na obyvatele.

Lidí dlouhodobě v čr ubývá, populace stárne. Tak proč ta bublina, bydlení by "mělo být" dostatek až nadbytek.

Není ? Nebo jak to je ?

:-)

0 0
možnosti

klatil

7. 1. 2009 7:49
Re: stejně by mě zajímalo

Je to asi tim, ze spousta lidi si svuj ci zdedeny byt ponechava. Bud jej pronajimaji, nebo taky ne, podle nakladu. My jsme si take byt na kraji mesta ponechali, je v osobnim vlastnictvi, platime jen fond oprav, a to neni moc - tak je prazdny, obcas v nem prespim. Je to vsak stale dobra forma ulozeni penez. Takto vidim ja.

0 0
možnosti

Jannynov

6. 1. 2009 13:17
no, těžko říct

mluvím ze zkušenosti s opravou vily zy 30 let, nebyla to ruin, nicméně....práce na desetiletí, neřkuli napořád

pokud je dobrá, hodně dobrá lokalita tak se to vyplatí

Jestli ale jde o vesnici, zprava soused topící odpadkama, zleva velkochovatel všeho možného --- vesnice bez infrastruktury, obchod zrušený, školka není, nemusí se podobná oprava

vyplatit nikdy. Prostě dle místa.

0 0
možnosti