Diskuze

Dřevostavby: šance rychle a levně bydlet

Nízkoenergetické dřevostavby lákají stále víc zájemců. Představují zajímavou alternativu klasických zděných staveb, rychlost "suché“ stavby bez tzv. mokrých procesů je sotva pár týdnů. Ekologický materiál nabízí neuvěřitelnou tvarovou pestrost. Teď přibyl i cenově dostupný design.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hejhula

18. 12. 2008 10:24
Koncepce

Podle mě je nejlepší udělat na čtyřech sloupech dvě železobetonové desky a vnitřek vyplnit klasickým dřevostavebním rámem. To umožňuje větší variabilitu a hlavně, když za 50 let příjdou potomci, tak to celé můžou vymlátit a postavit si nové bydlení podle vlastních představ a v souladu s posledními trendy, přičemž základní nosná konstrukce zůstává.

0 0
možnosti

petacx

17. 12. 2008 21:38
Nízkonákladové domy

Nízkonákladové domy  R^ 

http://www.google.com/search?hl=cs&safe=off&rls=com.microsoft%3A*%3AIE-Address&rlz=1I7ADBF_en&q=N%C3%ADzkon%C3%A1kladov%C3%A9+domy++333&lr=

prasarna ;-€ je platit vysokou DPH ze vseho

mela by byt rovna DPH max 10% na VSE

0 0
možnosti

djlongi

17. 12. 2008 17:08
Není levná

Z vlastní zkušenosti můžu říci, že cena stavby není ani levná ani drahá. Prostě je to normální cena za teno dům. Nejsem si jist, proč se snaží neustále někdo řešit výši dané ceny. Prostě je taková jaká je a záleží jen na zákazníkovi, jestli ji bude akceptovat či nikoliv.

0 0
možnosti

bambus_trambus

17. 12. 2008 21:23
Re: Není levná

Nechci nijak polemizovat s tvými zkušenostmi, ale tahle konkrétní stavba je rozhodně a bez diskuse předražená jak prase. Výše ceny se řeší hlavně proto, že při koupi čehokoliv je to v podstatě ten nejzásednější element. A jestli se najde zákazník, který ji akceptuje a zaplatí za stavbu těchto rozměrů a této konstrukce tři miliony, tak není normální.

0 0
možnosti

Corsini-1

17. 12. 2008 17:07
To snad psal Mlejnková?!

Co je to doprdeIe zase za blábol? Proč není uvedeno, že se jedná o reklamu firmy Domesi? A to blbou reklamu plnou polopravd a blbostí.

V čem je zásadní rozdíl mezi možnostmi jiných stavebních materiálů (mimo velkoplošné prefabrikáty) a dřevostaveb, co se týká variability staveb, jejich vzhledu a hlavně ceny?

"Architekti se shodují v tom, že dřevěná sendvičová konstrukce je ideální pro úsporu provozních nákladů, tedy pro nízkoenergetické či pasivní domy." no bodejť by se neshodli, když to prodávají.

"Designová dřevostavba" je termín jak noha, autor na sebe může být hrdý.

0 0
možnosti

djlongi

17. 12. 2008 17:10
Re: To snad psal Mlejnková?!

Architekti něco prodávají? 8-o Tak maximálně projektovou dokumentaci. Pokud to tedy nejsou majitelé stavební firmy, či majitelé firmy vyrábjející panely.

0 0
možnosti

djlongi

17. 12. 2008 16:02
Bambusi

Já si myslím, že tyhle články redakce tvoří jen k popuzení Trambuse. Nic jiného v tom být nemůže. ;-D;-D;-D Se poseru smíchy. Nic ve zlém, fakt mne to pobavilo.

0 0
možnosti

bambus_trambus

17. 12. 2008 21:20
Re: Bambusi

 No, jestli si souhlasíš s článkem, že novostavba za tři miliony 60m2 je levná, tak jsi pobavil ty mě.  Ať už je postavená z čehokoliv. Článek mě rozhodně popodil, to máš pravdu, ale rozhodně mě nepopudila dřevostavba jako taková, proti dřevostavbám teoreticky nic nemám, ale ty bláboly o tom že tato konkrétní je LEVNÁ mě opravdu popudili.

0 0
možnosti

pučmeloun

17. 12. 2008 13:39
Moje zkušenost s dřevostavbou.

Mám dřevostavbu sendvičového typu od firmy Haza. Pár poznámek k textu: 1. za 14 dní byla pod střechou hrubá stavba, bez venkovních a vnitřních omítek. Nastěhovat jsem se ale mohl až po roce, přestože jsem měl ve smlouvě 150 pracovních dní. Prostě nebylo hotovo, protože lidi začali stavět dřevostavby jak šílení a nebyli lidi. Ale vzhledem k dobrým vztahům s majitelem firmy, jsem to akceptoval, kdy i on mi vyšel vstříc v jiných věcech. 2. nesouhlasím, že jde o levnou stavbu. Se vším všudy mě to vyšlo na 2,3mil bez pozemku a to je dům 9x9m. 3. bydlení - je pravda, že dům drží teplo, využívám k topení výhradně krb, jako zálohu mám podlahové topení v přízemí na plyn a v patře klasické radiátory. Vnitřek je obložen sádrokartonem, z venku je polystyren s termoomítkou. klima je dobré, jsem alergik, takže bez koberců či záclon. občas je třeba pořádně vyvětrat, protože sádrokarton saje jen do určité míry. 4. Obecně - jsem spokojený a dřevostavbu bych si vybral znovu. mohu doporučit.

0 0
možnosti

pučmeloun

17. 12. 2008 13:42
Re: Moje zkušenost s dřevostavbou.

jen ještě poznámka k tomu obrázku. ten vyobrazený dům spíše vypadá jako pasivní dům. Ty vypadají prostě odlišně od klasických staveb, nijak nepřipomíná dřevostavbu, kterou mám třeba já.;-)

0 0
možnosti

me2di

17. 12. 2008 10:21
Za 1,5mil hruba stavba neni umeni

0 0
možnosti

Joxar

17. 12. 2008 9:38
Dřevo vs. beton

No musím přiznat, že dřevostavby se mi líbí a dokáži si představit, že bych někdy v něčem takovém bydlel. Ale funkcionální stavby jako například tato:

http://beststyle.cz/architektura/129-odos-architects

se mi teda líbí mnohem víc. Pochopitelně zde bude velký rozdíl v ceně, ale stylově bych se asi více klolil k betonu ;-)

0 0
možnosti

bambus_trambus

17. 12. 2008 9:33
zase je něco levné?

Novostavba o zastavěné ploše 60m2 za 3 miliony je levná pane redaktore? Asi si každy pod tím tolik oblíbeným pojmem představujeme něco jiného.

0 0
možnosti

pája_

17. 12. 2008 8:32
Kdyby si to redaktor po sobě aspoň četl a krátce se zamyslel

Dřevostavby: šance rychle a levně bydlet ..... rychle možná ano, ale levně?  3M na klíč, za to pořídím haluznu i z klasických materiálů ...:-/

0 0
možnosti