Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tři varianty kompletní rekonstrukce panelového bytu 2+kk

Čtenář by potřeboval poradit s kompletní rekonstrukcí panelového bytu 2+kk, který byl původně jednopokojový s kuchyňským koutem. Předchozí majitelé byt přepažili příčkami tak, aby vytvořili malou ložnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jannynov

záchodopředsíně

nový trend !

koukejte si zvykat !

0/0
21.11.2008 21:20

oId fashioned Vince III..

z toho barevného řešení

jdou na jednoho až mrákoty:-)

0/0
21.11.2008 17:08

leather-man

Ty woe Kachno,

už se na to fakt vyXer.

0/0
21.11.2008 13:09

Sallmi

Re: Ty woe Kachno,

no konečně...tohle mi tu chybělo ;-D;-)R^...že ti to ale trvalo;-)

A teď už jen montgolfiéra ;-)

0/0
21.11.2008 13:18

leather-man

Re: Ty woe Kachno,

Dnes trochu opožděně, ale musel jsem. ;-DR^

0/0
21.11.2008 14:33

svarak z krabicoveho vina

Re: Ty woe Kachno,

;-D Bez Kachny a tohohle komentáře by už páteční odpoledne nebylo to pravé! ;-DR^

0/0
21.11.2008 14:23

oId fashioned Vince III..

Re: Ty woe Kachno,

ještě bych dodal, že vše má základ v krematorijní čekárně;-D

0/0
21.11.2008 17:10

Jannynov

Re: Ty woe Kachno,

to leather

díky, to zde musí bejt

R^

0/0
21.11.2008 21:17

eizoeizo

Re: Ty woe Kachno,

To sem vždycky sedne, jako kachna na pekáč. Ehm. ;-)

0/0
21.11.2008 21:57

svarak z krabicoveho vina

Telenovela

Může mi někdo vysvětlit nový trend Mlejnkové, dát k posouzení více variant, dříve dvě, teď už rovnou 3. To už prostě nemá odvahu stát si za jedním návrhem, který považuje za nejlepší?

Za chvíli ke každému pidibytu bude dávat 6 variant, nejlépe na 3 pokračování.

0/0
21.11.2008 11:28

eizoeizo

Re: Telenovela

Asi má nějaký program, ve kterém se dobře přetahují objekty a škoda se nepochlubit, jak jí myš pěkně drandí. ;-D

0/0
21.11.2008 11:55

leather-man

Re: Telenovela

R^;-D

0/0
21.11.2008 13:06

Andruna

Dotaz

Dobrý den,potřebovala bych poradit. Sama již delší dobu řeším přestavbu bytu,abych získala 1 místnost.řešením je přesun kuch.linky do jiné místnosti.Nejblíže je větší předsíň,ale být ihned po vstupu v kuchyni,no nevím. Nebo ob.pokoj-což by bylo nejlepší,ale zde by byl asi problém s rozvodem vody a hlavně odpadem pro dřez a myčku. Tak nevím,nemáte někdo zkušenosti??Předem děkuji za vaše rady a názory.;-)

0/0
21.11.2008 11:11

Anavi

Re: Dotaz

Bez půdorysu bytu vám nikdo pořádně neporadí. A nezapomeňte do něj namalovat takové "zbytečnosti" jako jsou rozvody vody a odpady.

0/0
21.11.2008 12:55

belgian chocolate

být ihned po vstupu v kuchyni,no nevím

jak často vás navštěvuje anglická královna, že vám to vadí?

0/0
21.11.2008 14:52

Brundi

Re: být ihned po vstupu v kuchyni,no nevím

I bez kralovny to je vopruz. Zouvat se a svlikat svrchni obeceni v kuchyni... A kdo vi, kolik tam ma mista, by pri oblikani kabat nesmocila v hrncich...

0/0
21.11.2008 15:07

belgian chocolate

Re: být ihned po vstupu v kuchyni,no nevím

při nedostatku místa je to ovšem jiná, ale kuchyni hned u vchodu bych šmahem neodsuzovala.

0/0
21.11.2008 19:19

Anna Rakouská

Re: být ihned po vstupu v kuchyni,no nevím

Já ano, protože jsme to tak měli (a jinak to opravdu nešlo). Je to děs, a to ten kk měl i okno a dal se alespoň vizuálně oddělit.

0/0
23.11.2008 18:14

prde

no

0/0
21.11.2008 9:57

231

Netušíte někdo, jestli při realizaci první varianty

bude na závadu, že byt je v rozporu s vyhláškou Ministerstva pro místní rozvoj č. 137/1998 Sb., o obecných technických požadavcích na výstavbu?

Podle §22 odstavece 6)Nesmí být záchod přístupný přímo z pobytové místnosti, nebo z obytné místnosti, jde-li o jediný záchod v bytě.

Jde mi o to jestli je možné na projekt v rozporu s vyhláškou získat stavební povolení a kouladaci.

0/0
21.11.2008 9:32

avlyslakecod

Re: Netušíte někdo, jestli při realizaci první varianty

Tak to udělá bez stavebního povolení a kolaudace :-)

0/0
21.11.2008 9:52

231

Re: Netušíte někdo, jestli při realizaci první varianty

To samozřejmě. Ale jak by to dopadlo, pokud by se člověk chtěl chovat více méně legálně. Vyhláška by měla být závazná (i když občas myslí za občana více než je zdrávo) a architekti by neměli navrhovat věci, které jsou v rozporu s ní. Ale na druhou stranu mě v tomhle státě nepřekvapí ani nezávaznost vyhlášky.

0/0
21.11.2008 10:23

eizoeizo

Re: Netušíte někdo, jestli při realizaci první varianty

Hele, ale podle Mlejnkové nemůžeš posuzovat opravdové odborníky. Ona si jen tak čárá, žádná architektka to není a navzdory svému ne-mládí a odborné střední škole a praxi je nepoužitelná...

0/0
21.11.2008 10:33

pedr64

Re: Netušíte někdo, jestli při realizaci první varianty

pokud byt sloužil k bydlení už před přestavbou, nikdo nic kolaudovat nebude. Do povolení přiložíš dokumentaci podle norem a pak to uděláš podle svého. Majiteli(pravděpodobně družstvo) pak dodáš revizní zprávu plynu a elektro a všichni budou spokojeni.

0/0
21.11.2008 11:00

231

Re: Netušíte někdo, jestli při realizaci první varianty

To jo.

Já se neptám jak to udělat aby to prošlo, ale jen čistě teoreticky by mě zajímalo, jestli by to legálně prošlo podle tohoto projektu.

0/0
21.11.2008 11:10

karlak

Re: Netušíte někdo, jestli při realizaci první varianty

Teoreticky byste si zaroven s projektem podal zadost o povoleni vyjimky(podle par. 169 stavebniho zakona) a stavebni urad vam tuto vyjimku muze udelit.

0/0
21.11.2008 11:57

bambus_trambus

Re: Netušíte někdo, jestli při realizaci první varianty

Povolení vyjímky podle par. 169 stav. zákona je obecně pouze teoretickou záležitostí a v tomto konkrétním případě by stejně podle mého názoru nebyla a nemohla být udělana.

0/0
21.11.2008 18:26

bambus_trambus

Re: Netušíte někdo, jestli při realizaci první varianty

Pokud budete na tuto konkrétní rekonstrukci žádat o stavební povolení, tak se bez ohledu na to jestli byt sloužil nebo nesloužil pro bydlení kolaudovat bude. Tedy přesněji řečeno bude vydán kolaudační souhlas.

0/0
21.11.2008 18:21

fuytajbl

Re: Netušíte někdo, jestli při realizaci první varianty

zachod se neprizna jako zachod mlejnkova se prizna ze neni architekt a vse ok

0/0
21.11.2008 16:50

Aorticka

Na záchod skrz celý byt

jak už tady zaznělo několikrát, i já se přídávám... procházet na záchod a do koupelny přes ložnici či ložnici a ještě šatnu mi přijde trošku ulítlé... Což o to, kdyby žil člověk v tomto vakuu zcela sám, pak by se na to dalo zvyknout, ale při představě, že se dostaví návštěva... no děs běs :-/

No a ještě se mi zdá, že v dnešní době, kdy se hlavně klade důraz na vzdušnost a otevřenost prostoru, se mi zdá, že tohle je jak bludiště pro myšky, samé zákoutí, chodbičky apodobně... dneska teda Rv

0/0
21.11.2008 9:28

eizoeizo

Re: Na záchod skrz celý byt

Souhlas. Sice oceňuju oddělenou místnost na spaní, ale jestli se jedná o příčky, chtělo by to nějak pročistit a sjednotit.

0/0
21.11.2008 11:33

Dallas_28

no nevím

varianty jsou to strašný..první a druhá tu byli již náležitě spsuty,takže to nebudu opakovat. Jedině ta třetí je celkem v cajku.

0/0
21.11.2008 9:17

svarak z krabicoveho vina

Re: no nevím

JJ, ta třetí varianta je vcelku použitelná jako základ pro hledání finální podoby...

0/0
21.11.2008 11:33

roedor

Dnes opět kachní standard, ale varianta

se záchodem v předsíni a umyvadlem na druhém konci bytu nemá chybu;-D

0/0
21.11.2008 9:03

eizoeizo

Re: Dnes opět kachní standard, ale varianta

Tohle se dá snadno vyřešit, když si na záchod dá zásobu jednorázových rukavic.

...

A když tak o tom přemýšlím, možná i ten hajzlpapír by pak byl zbytečný...

0/0
21.11.2008 9:12

Sallmi

Re: Dnes opět kachní standard, ale varianta

a pak může po večerech loupat kaštany ;-D

0/0
21.11.2008 9:35

linda

Re: Dnes opět kachní standard, ale varianta

já to pořád nechápu. Vysvětlete mi někdo, jak v paneláku předěláte odpad z WC do šachty, tak, aby  byl o dva metry jinde než v první variantě? To se dá táhnout rourama tak daleko? Děkuji Linda

0/0
21.11.2008 9:52

eizoeizo

Re: Dnes opět kachní standard, ale varianta

jistě. jen je pak nesmíš zapomínat překračovat. další výhodou je, že z takového cvičení budeš mít hezký zadek.

0/0
21.11.2008 9:59

prde

Re: Dnes opět kachní standard, ale varianta

ono vtom pripade by mel byt zachod postaven na jakemsi podiu, aby byl zachovan nejaky ten spad, trubky jsou vedeni spodem a maji spoustu kolinek. v kazdem pripade kazdy vodarsky remeselnik , kt. za neco stoji, by vas mel upozornit, ze jedinym cim by se nemelo pri rekonstrukci hybat je wc sanita. nekdy jenom samotne pootoceni zachodove misy spusobuje ucpavani a  spoustu neprijemnych problemu.

0/0
21.11.2008 10:06

fuytajbl

Re: Dnes opět kachní standard, ale varianta

zlaty cas latrin!

0/0
21.11.2008 16:52

sedmy.trpajzlik

Uragán

To se tomu pánovi přehnal bytem uragán nebo se už pustil do rekonstrukce bez potřebné vize? :-)

0/0
21.11.2008 8:53

telmah

Tak nevím

Nějak ztrácím přehled - mám pocit, že většinu těch obrázků už jsem tady viděla... Nebo je to jenom tak podobné ????

0/0
21.11.2008 8:32

eizoeizo

Re: Tak nevím

Evidentně ti chybí smysl pro rafinovaný detail! ;-)

0/0
21.11.2008 9:02

telmah

Re: Tak nevím

To bude ono !!!! Ten smysl nemám !!!! Já věděla, že je něco v nepořádku :-)

0/0
21.11.2008 11:04

roedor

Re: Tak nevím

komínové roury v kuchyni byly minule v matném provedení, dnes jsou lesklé. To je přece obrovská změna;-)

0/0
21.11.2008 9:05

avlyslakecod

Re: Tak nevím

A jen tak pro zajímavost - ty komínové roury vedou k sousedům nahoře?

0/0
21.11.2008 9:10

fuytajbl

Re: Tak nevím

jim zase slouzi  jako odpad ze zachoda

0/0
21.11.2008 16:53

starej pardal

damy co porad mate s tim mytim rukou

dyt snad zretelne pise, ze je to byt pro chlapa

;-D

jinak ale fajn... kacenko... fakt uz snad jsi do ty kasy v hypermarketu

0/0
21.11.2008 8:19

Sallmi

Re: damy co porad mate s tim mytim rukou

sorry, ale já nejsem dáma...i přes to, když du z WC, tak si ruce myju...patří to k základním hygienickým návykům, stejně jako čištění zubů a věř mi, že salmonela není zas taková sranda...

0/0
21.11.2008 9:34

chrobaktruhlik

Re: damy co porad mate s tim mytim rukou

při troše snahy se to dá v jednom - první spláchnutí na h....a, druhým si umýt ruce, chce to jen vytrénovat ten grif - splachování nohou... ;-)

0/0
21.11.2008 10:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.