Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Architekt radí, jak vybírat bydlení

Nevybírejte nový byt či dům jen podle vizualizací, důležité je prostorové řešení - tvary místností a dostatek úložného prostoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sagita

To je ubohost,

čekal bych něco takového v Blesku, ale na íděsu?

0/0
16.11.2008 16:35

ibid

iXINDL

Kdo studoval žurnalistiku, tak dobře ví, že seriozní novinář vždy důsledně odděluje zpravodajství od komentářů. Toto oddělení však zašlo ještě mnohem dál - do článků, tvářících se jako zdroj informací, bezostyšně vkládá reklamu a názory, které naprosto popírají současnou situaci na trhu apod. Jako "experti" se tu objevují zástupci developerů a realitek, takže se snad ani nelze divit, že se člověk ještě v září dozví, že ceny bytů rostou, developeři nemaj sebemenší důvod zlevňovat, ba právě naopak, a že se žádný propad cen neočekává, takže není důvod váhat s nákupem... Množící se reklamní články tohoto typu jasně dokazují, že opak je pravdou.

.

iDNES se tímto řadí na první místo svinských bulvárů, protože tamti si narozdíl od ní na nic nehrajou. Ještě, že existují i jiné zdroje informací, takže člověk, který se o to trochu zajímá ví, že situace je úplně jiná. Takže jediná seriozní informace v současné době pro někoho, kdo vyloženě nemusí, zní:

.

VYČKAT S NÁKUPEM NĚKOLIK MĚSÍCŮ !!!!!

0/0
16.11.2008 10:40

Fido 2

Reklamní spot

Tak mám opět takový dojem, že redakce Idnes si vybírá jen ty nejkvalifikovanější spolupracovníky. To, že nám neřekl skoro nic mě moc nepřekvapilo. Horší na tom je to, že tento člověk asi nikdy nepřekročil hranice hlavního města. Rada architekta je drahá, ale tento reklamní spot byl opravdu ubohý.

0/0
16.11.2008 9:40

pipe5

Re: Reklamní spot

Děkuji Vám za reakce, vezmu si z toho ponaučení - hlavně pokud jde o kontrolu nad finální podobou materiálu...

Text o kvalitě developerských projektů (důrazné varování) měl původně o polovinu větší rozsah - a výběr několika architektonicky zajímavých projektů rozhodně nebyl jeho součástí. (na výběr příkladů pouze z Phy jsem se předem ptal, ale do přílohy Praha + SČ je to prý v pořádku).

Jinak máte samozřejmě pravdu, podobně jako "phi". PP

  

0/0
16.11.2008 11:25

Obcasnykomentator

Re: Reklamní spot

Jo, příteli, tohle máš jako školení o spolupráci s médii. Vypadá to, že snad každý člověk z oboru si na vlastní kůži musí vyzkoušet, co taková MFD dokáže s původním textem udělat. Nakonec pro ně odmítneš cokoliv psát, protože ti výsledný paskvil, jemuž se neubráníš, za pošramocenou pověst nestojí.

Lidí, kteří na to přišli, je plno. I můj případ. A nakonec si stačí přečíst i úvod výborného rozhovoru (16/11) s historikem Kaplanem.

Jinou otázkou ale je, nakolik je vhodné, aby takto hodnotící články psal mlaďas s ještě skoro mokrým diplomem (2006). Zcela obecně si myslím, že člověk na samém začátku profesní dráhy by měl "chodit zkušeným odborníkům pro pivo", hltat jejich zkušenosti a moudra, dál se inzenzivně vzdělávat a konfrontovat je s dalšími informacemi z oboru a s vlastní praktickou zkušeností. A teprve potom by měl být s hodnotícími soudy vpuštěn do médií.

I když uznávám, že po faktické stránce je i zelenáč v oboru mnohem lepší než průměrný redaktorský neumětel. 

0/0
16.11.2008 13:00

eizoeizo

Re: Reklamní spot

Věřím Vám, už jsem od Vás četla i jiné příspěvky, takže vím, že patříte k důvěryhodným a odborně vzdělaným autorům.

0/0
16.11.2008 13:39

bambus_trambus

Re: Reklamní spot

Pane architekte, příspěvek kolegy phi byl smazán. Po zkušenostech odhaduji, že nakonec bude smazána i celá diskuse i když k tomu diskutéři nezavdali sebemenší příčinu. Vám pane archiekte poradím, aby jste si příště vybral k publikování svých článků nějaké serioznější a odbornější noviny.

0/0
17.11.2008 8:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.