Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Luxusní koupelna, kde místo obkladů najdete dřevo a kámen

Dřevo a voda se nemají příliš v lásce. Pokud ovšem nejde o tropické dřeviny a koupelnu v rodinném domě, která tak trochu připomíná obývací pokoj. Nikoli rozměry, ale použitými materiály a spoustou denního světla včetně výhledu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pmichak

jeste dodam

Nikde nevidim fen - odvetravani. Pokud tam neni, kondenzovane pary a vlhkost ze sprchoveho koutu dreveny strop znici.

0/0
8.11.2008 16:44

pmichak

drevo

Jako stavar (zivim se 10 let rekonstrukcemi koupelen a kuchyni v Kalifornii) vrele nedoporucuji pouziti dreva na tak exponovanem miste jako pod umyvadly, ci u vany. Tvrzeni, ze exoticke drevo vydrzi je nesmysl. Pokud majitel nebude po kazdem pouziti vodu vysusovat, pravidelne voskovat, za rok je po drevu. A bude. Co se tyka designu, ve spouste tady publikovanych koupelen se objevuji variace obkladu v zarivych barvach, ultramoderni umyvadla atd. To je in a trendy ted, ale co budou majitele delat za 3 roky, az budou oranzove kachliky out? Chybi mi nadcasovy design, ktery vydrzi 10-15 let.

 

0/0
8.11.2008 16:34

vymrzovac

neznám tedy "olejem upravenou překližku".....

...ale do koupelny bych to asi nerisknul. Nejen stropy,ale hlavně kolem kohoutků umyvadel bych se bál,že to časem natáhne vodu,změní barvu,chytí plíseň.Rovněž nad sprcháčem ani jinde nevidím žádné odvětrání,takže rosení,kondenzace a běžné koupelnové problémy s materiály. Jinak to ale nevypadá špatně,takže ať to vydrží a slouží;-)

0/0
7.11.2008 15:30

maiba

Nevím

proč se každý pohoršuje nad toaletou v koupelně. Pokud jsou v domě další toalety, a ty tam určitě jsou, tak v tom nevidím problém. Není nic horšího odbíhat z koupelny někam přes chodbu. Koupelna je prostě úžasná.R^

0/0
6.11.2008 19:37

violinist1

Re: Nevím

Taky mě fascinuje, jaké hysterické reakce se objevují pokaždé, když se nastolí téma WC v koupelně...

Jinak souhlasím, že koupelna je úžasná, škoda, že o něčem takovém si můžu nechat jenom zdát...

0/0
7.11.2008 12:39

Jannynov

pěkné

Bledá závist. Ale v dobrém.

Záchodokoupelnu dělat z tohoto - pravda - je velká škoda.

0/0
6.11.2008 18:45

Carrallina

Krásné

Fakt, takhle koupelna je fakt nádherná.

0/0
6.11.2008 17:21

phi

ach jo

to je sice hezky, ze tam je dalsich 5 zachodu, ale porad nechapu, proc je tam ten zachod

jinak hezke, ale trochu neprakticke...  (rucniky, mozna malo mista u vany).

a nesporne plus za koupelnu s oknem, to je podle mne znamka luxusu :)  ale vazne, neni nad to natahnout se ve vane a koukat ven.

nicmene opravdovy luxus je mit samostatnou lazen s vanou oddelenou od kazdodenni koupelny.

0/0
6.11.2008 17:10

spartaman

Hurrrá

Konečně něco vkusného a bez hajzlu  ;-)R^

0/0
6.11.2008 16:09

spartaman

Re: Hurrrá

Ty woe tfuj, on tam ten hajzl je  Rv;-(

0/0
6.11.2008 16:10

harkonnen

Dřevo u kohoutků NE - vlastní zkušenost

Dřevo u kouhoutků rozhodně ne. Sice to dřevo vypadá zajímavě, ale pokud se tam nacáká (zvláště pokud máte děti), tak tam musíte mít neustále houbičku nebo hadr na utírání a to dojem zaručeně zkazí :-) Jinak se vám tam časem začne dělat plíseň a chlor se dřevem se rádi nemají. Mluvím z vlastní zkušenosti - jsem v nájmu a máme podobré umyvadlo se dřevem a je to peklo. Deska k umyvadlu má být určitě keramická nebo v tomto případě kamená ať vám říká pan arcchitekt cokoliv.

0/0
6.11.2008 15:20

ppetr1

koupelna

to musela byt financni darda.pro 95% lidi absolutne nedostupny.

0/0
6.11.2008 14:44

salinka

Re: koupelna

to si piš.

0/0
6.11.2008 14:49

roedor

Re: koupelna

no a?

0/0
6.11.2008 15:46

spartaman

Re: koupelna

A o to kráčí, ne? Kdy by chtěl mít koupelnu stejnou jako všichni ostatní?

0/0
6.11.2008 16:12

avlyslakecod

Re: koupelna

Dneska může mít každý jinou koupelnu a nemusí to stát majlant.

0/0
6.11.2008 18:51

salinka

kéž by

kéž bych si mohla takovouto koupelnu dovolit.;-( 

0/0
6.11.2008 14:28

Radek0075

Re: kéž by

Já bych si jí dovolit mohl, ale upřímně řečeno po tom netoužím. Nevidím nejmenší důvod kvůli svýmu sraní porážet exotické stromy. I samotný dům mě přijde nesmyslně veliký. Taky znám lidi co musejí mít doma všechno, jenže o zahradu se stará zahradník, dům uklízí uklízečka, okna myje firma, dokonce obří akvárium chodí obstarávat akvaristik. (nebo jak se to řekne). To bych si připadal jako v hotelu:-©

0/0
6.11.2008 17:22

belgian chocolate

Re: kéž by

uklízečku máme, zahradníka ani akvárium ne. dvě apartmá pro hosty by se nám do baráku sice vešla, ale úmyslně jsme od nich po zralé úvaze upustili. kdo se náhodou zdrží přes noc, přespí na gauči v knihovně, ostatní návštěvy lifrujeme do blízkého penziónu. vřele doporučuji.

0/0
6.11.2008 17:49

autorigie

Pohodlí a relax

Je to krásná koupelna, přímo epesní.  Záchod v koupelně se mi také ekluje, ale to je výchovou a tradicí v těchto končinách.  Pokud mohu soudit z amerických filmů, každý Američan svůj záchod miluje a uchyluje se k němu v těch nejvypjatějších okamžicích, zejména před svatebním obřadem. No jen si vzpomeňte, v kolika slavných scénách hrdina sedí na záchodě, ba přímo jej objímá! A vlastně ani záchod nemají, oni mají bathroom.

0/0
6.11.2008 13:07

MatějMatolín

Re: Pohodlí a relax

R^

O vybavení tvého barácku nemám obamy ;-D;-D;-D

0/0
6.11.2008 13:45

salinka

Re: Pohodlí a relax

ale rychle se vžil do povědomí, pacholek jeden. :-P

0/0
6.11.2008 14:24

autorigie

Re: Pohodlí a relax

Obama objímající záchodovou mísu -  kvintesence Ameriky.

0/0
6.11.2008 14:40

Carrallina

Re: Pohodlí a relax

Restroom :-)) to tvojí defiici splňuje do puntíku

0/0
6.11.2008 17:22

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

my, když jsme koupili byt v paneláku, tak nebylo v koupelně umyvadlo, aby bylo místo na pračku... vlastně nám ani nechybí... ;-)

0/0
6.11.2008 12:25

salinka

Re: hmm

;-D;-D Taky dobrý.

0/0
6.11.2008 14:19

belgian chocolate

nejpříšernější je ten žebřík na dřevěné zdi

to snad mohl vymyslet jenom architekt

0/0
6.11.2008 12:20

oId fashioned Vince III..

Re: nejpříšernější je ten žebřík na dřevěné zdi

a rozteč přívodů se taky jaxi nepovedla:-)

0/0
6.11.2008 12:25

chrobaktruhlik

Re: nejpříšernější je ten žebřík na dřevěné zdi

naopak, rozteč je OK jen řebřík je malý...

0/0
6.11.2008 14:10

salinka

Re: nejpříšernější je ten žebřík na dřevěné zdi

a co potom roztoči, to bude teprve průůůser.

0/0
6.11.2008 14:51

chrobaktruhlik

Re: nejpříšernější je ten žebřík na dřevěné zdi

co roztoči ty se dají ale fil/ck/y...:-(

0/0
6.11.2008 15:00

strowfan

me se koupelna libi

Kdyz na ni majitele maji, tak proc ne, je originalni, nepochopil jsem akorat, proc je tak zprznenej  privod a zpatecka k zebriku.Kamen vypada dobre a i drevo se k nemu hodi.Chtelo by to jeste fotku betonu ve sprchaci

.

0/0
6.11.2008 12:12

Brundi

No, nevim....

Urcite me zase nekdo napadne, ze je to zavist, ale... takhle to dopada, kdyz nekdo nevi, co s penezma a navic nema vkus.

Preplacane cosi bez spetky prakticnosti. Mam rada hodne veci, ale okazalost mezi ne rozhodne nepatri. Prvni, co me pri pohledu na tohle totiz napadne je, ze bych vymyslela 100 zpusobu, jak ty penize utratit lip... A k takovym myslenkam ta koupelna asi nemela vybizet, ze ne?

0/0
6.11.2008 11:14

salinka

Re: No, nevim....

NO já myslím, že ať sem dají jakoukoli koupelnu, všechny budou prakticky nevyhovující. Jedna bude stará, mladá, nová, malá, velká, přeplácaná, hnusný barvy, okázalá. Možná by uspěla přírodní koupelna pod vodopádem obklopena krásnými dřevinami a tropickým rostlinstvem. :-) 

0/0
6.11.2008 14:23

Brundi

Re: No, nevim....

Jo, tak u me by takova koupelna urcite zabodovala. ;-)

0/0
6.11.2008 14:33

ppetr1

Re: No, nevim....

souhlasim s brundi a s vami taky.

jen nam chlapum by se tam jeste libila taky nejaka pekna zenska ;-D;-D;-D.to by pak ta koupelna mohla vypadat treba jako za komancu v panelaku a jak by byla krasna ;-D;-D

0/0
6.11.2008 14:47

Tygrrrrrrrrr

Lidi, proboha...

prectete si clanek, nez zas zacnete psat o smardlavych h*vnech! Pise se tam, ze je tam 5 koupelen a WC, tak asi problem nebude. Ctu tuhle rubriku a docela jsem se bavil, ale vy a vase obsese s vymesovanim. :-© My jsme 2 na 3+1 (ne panelak) a mame v koupelne zachod a nikdy nebyl problem se smradem nebo obsazenosti.

Koupelna je to velice pekna, az koupim dum, necham se inspirovat.R^

0/0
6.11.2008 10:59

Tygrrrrrrrrr

Re: Lidi, proboha...

Tady je presny text!

Rodinný dům na okraji Prahy má koupelen hned několik. Dvě pro hosty (pro ty jsou totiž připraveny dva apartmány), dvě dětské a pak koupelnu pro rodiče. A samozřejmě samostatné záchody.

0/0
6.11.2008 11:08

ppetr1

Re: Lidi, proboha...

tak az ho koupis,tak ti garantuji,ze ti ne takovou koupelnu rozhodne nezbyde.za takovou kouplenu si muzes klidne koupit solidni chatu.

0/0
6.11.2008 15:03

Tygrrrrrrrrr

Re: Lidi, proboha...

co ty vis kolik ja mam penez...:-P

0/0
6.11.2008 16:17

svarak z krabicoveho vina

Re: Lidi, proboha...

Souhlasím. Taky mě na fotkách nejdříve zarazilo to WC, ale po přečtení souvislostí se to jeví kapku jinak. Přesto bych WC do této koupelny nedával, je ale možné, že si to přál investor a architekt mu to prostě nerozmluvil.

Jinak mě se strašně líbí ty materiály, sprcháč je super. R^ Zato bych částečně vyměnil  vybavení (kohoutky bych dal jiné, vůbec by mě nebavilo nastavovat vodu, u vany souhlas s paskudilkem, že přístup k bateriím je strašný.) Rozhodně bych ale tuto koupelnu neházel špínu, jako někteří dole, z některých příspěvků dost čpí závist.

0/0
6.11.2008 12:28

salinka

Re: Lidi, proboha...

co furt máte s tím nastavováním vody. U termostatické baterie se nic nenastavuje. namícháš si konstantní teplotu a ta ti pořád teče.

0/0
6.11.2008 14:38

ppetr1

Re: Lidi, proboha...

taky mam vsude termostaticke a je to super.jen se otoci kohoutkem a je to.

s pakovkami a kohoutky je neskutecny problem s nastavovanim.

jen je problem s cenou temostatickych baterii

0/0
6.11.2008 15:01

svarak z krabicoveho vina

Re: Lidi, proboha...

Hm, tak nevím, u umyvadel ty TS baterie nevidím, ty jo?

0/0
6.11.2008 16:17

Anna Rakouská

Re: Lidi, proboha...

U umyvadel jsou právě dva kohoutky-teplá, studená.

S tou plísní, co se tady psalo, mohu jedině souhlasit.

0/0
6.11.2008 17:21

noo

O tomhle dome se tu uz psalo

http://bydleni.idnes.cz/dum-snu-si-rodice-nechali-postavit-pro-sebe-a-sve-tri-deti-pex-/dum_osobnosti.asp?c=A081009_080607_dum_osobnosti_rez

0/0
6.11.2008 10:22

vazne.jo

Re: O tomhle dome se tu uz psalo

...tak ten dům pod linkem potvrzuje jen můj názor níže - zase jeden dům, kde architekt stavěl pro někoho jiného - teda rozhodně ne pro majitele, viz dům zvenku a ten zprzněný přeflákaný kýčovitý interiér...očivitdně noví majitéle vyrůstali v domově s krajkovými záclonkami a to s každou jinou v každém okně a tak si "zahřáli" domeček červenými koberečky nebo peskými koberci, kýčovými doplňky a přeplácaným interiérem, aby jim v tom strohém velkém domě bylo "outulněčko"....Další názorný projekt, kdy majitelé chtěli vlastně úplně něco jiného...a nikdy se s tím nesmířili...

0/0
6.11.2008 10:35

salinka

Re: O tomhle dome se tu uz psalo

hm, ty koberce jsou fakt děsný!!

0/0
6.11.2008 14:36

vazne.jo

Luxus, který se stal přeplácaným kýčem

Tak to vypadá, když má někdo prachy ale nemá vkus.

(Není majitelem nějaký Rus nebo Průhonický zbohatlík?)

0/0
6.11.2008 10:14

salinka

Re: Luxus, který se stal přeplácaným kýčem

Českopolský dělník, který vyhrál 100 mega ve sportce. Chce zřejmě dohnat vše, co si nemohl za doby své existence dovolit a přitom se nechce zbavit srdečních záležitostí.

0/0
6.11.2008 14:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.