- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... ale mi osobně se z článků na téma "hity, trendy" dělá špatně.
Článek jsem sice nečetl, ale neodolal jsem a příspěvek přidávám.
Viděl jsem dvakrát i ten pořad na Primě a nemůžu si pomoci, ale já za takovouto prezentací vidím pouze tlak NATO, abychom zařízení domácnosti neměli na 20 let, ale max. na 2 roky.
Ale věřím tomu, že je dost lidí, kteří si v ložnici vymalují žlutozeleně a přidají fialové textilie jenom proto, že je to od 25. října do 3. prosince trendy.
No, tak nějak chápu a souhlasím s tím, že se nás někdo....(trh, prodejci, výrobci, developeři, marťani a jiní zloději) snaží přesvědčit o nákupu bytů, domů, televizorů, DVD přehrávačů, automobilů, lednic a jiných věcí tak třikrát ročně, i když většina z nás ty věci potřebuje nakoupit možná jednou za uherský rok ale rozhodně mi není jasné, co s tímto fenoménem má co do činění NATO.
já přemýšlel o koupelně ve stylu steampunku... ale jsem socka a navíc líná, takže to jistí samolepící tapety
Jsem pro, by trendem v příštím roce byl kožich ve vaně tvaru ležící krávy, který by se nenamočil. A voda aby se dopouštěla z kohoutku tvaru vemene. Na zdi by se mohla nalepit sláma. Byl by to návrat k přírodě, nezávislost a směřování zpět ke kořenům civilizace. Jako první by ji měl mit BretPit a mělo by to stát aspoň milion. Samozřejmě by to celé bylo z pozlaceného plastu, který původně vyvinula NASA, musí to být antialergické a umývat se to musí nejlépe pyrolyticky.
Bret už nefrčí, teď to musí mít první Mareš...
normální. Rozhodně nikdo nemá tak okázalé prostory. Navíc je to jedna hrůza vedle druhý, takže kdo by se zabýval tímhle rádoby trendem.
šak som sa kúpal v sobotu v lavóru...
byl a bude -- přívod vody